Venix: Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Je hebt morgen goed weer uitgekozen!
Oessie: al nieuws?
Ik ben vandaag ongi geworden. Wel lekker dat ik nu van de onzekerheid af ben. Op naar ronde 4.
Geniet allemaal van de zon morgen.
____
28 / 28 / 35 / …
icoon haha nee nog geen nieuws, ga sowieso pas volgende week zaterdag testen als ik dan niet ongi word… heb een erg onregelmatige cyclus altijd, de laatste 3 keren was het 34 dagen… dus wel regelmaat maar toch bijna een week langer dan een ander …
volgende week zaterdag zou het 34 dagen zijn. maar alles wijst er op dat ik van de week ongi word hoor… de bekende krampen e.d dus ga er eigenlijk niet van uit…
icoon sorry heb je nog niet eens welkom geheten. dus bij deze als nog welkom. hoop dat jij ook snel een mooie positieve test in je handen mag hebben.
venix heel veel plezier met je feest vandaag. het weer heb je mee vandaag.
gister had ik een mega koppijn. net na het avond eten zakte het weg. tot dat man lief per ongeluk een kast deur tegen mijn hoofd aan knalde. gelukkig geen gat er in maar alles werd wel zwart voor mijn ogen. nu weer mega mega hoofd pijn.
vandaag gaan wij een bos wandeling maken. mijn vader is van de week jarig en we gaan hem een mooie foto van zijn drie klein kinderen geven. verder gaanw ij natuurlijk even genieten van het super mooie weer.
bruidspaar 1 april 2011
als ik weer normaal kan typen stuur ik uitgereid verslag
@ venix, wauwww!!! wat een mooie kleur jurk
Hier is de ongi begonnen helaas… Maar wel meteen “heftig”, geen klachten, maar ineens ongi… Nouja, op naar ronde 3
@venix wuaw wat een stralende bruid en bruidegom!
Hopelijk hebben jullie een super leuke,mooie gezellige dag gehad!
geniet nu maar van je kersverse mannetje en aankomend beebje.
@iccoon welkom en succes
@ikke :hug: jammer maar met frisse moed voor een januari kindje! :hug:
Hoi meiden,
Ik kom even langspiepen om Venix te feliciteren met haar huwelijk!
En wat zagen jullie er mooi uit! Dat blauw kleurt prachtig bij he huid en haar :inlove:
succes allemaal, en hopelijk op naar een boel mooie kindjes!
:-*
En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Jeetje!
txs voor de felicitaties meiden. We hebben echt genoten.
de vrijdag gasten verteld dat ik zwanger ben met een speciaal gemaakte taart (hart vorm met een baby onder een dekentje en de datum erop dat ik ben uitgerekend) en natuurlijk hun eerste hulp bij oppasskit. Ze vonden het helemaal geweldig alleen zijn me schoonouders wel beetje voorzichtig daarmee omdat het heel pril is en het dus nog fout kan gaan.
@ ikke balen van je ongi had het leuker gevonden als je met mij bij de dec mama’s had gezeten.
Je zag er super uit zeg!! Gefeliciteerd!!!
:shock: net kwam ik uit de douche en er komt vocht/melk uit mijn tepels?
kan dit iets betekenen?
Pff heb geen testen in huis gehaald omdat ik denk toch niet zwanger te zijn,nu begin ik te twijfelen en wil ik testen!!! :oops:
petatje dat zou zomaar kunnen hoor… ben benieuwd… spannend hoor
patatje. zou zomaar kunnen hoor. ben benieuwd. hoop het zo.
@ petatje spannend!!! hoop dat je tijd hebt om vandaag een test te halen
Hey meiden!
Icoon, welkom! Gezellig dat je mee komt schrijven
Venix, wat een stralend bruidspaar! Jullie hebben het wel getroffen met het weer he!
Ikke, jammer van de ongi :hug: hopelijk volgende ronde meer geluk!
Petatje, jeetje spannend joh!! Ik hoop het voor je!
Lily, lang geleden! Hoe is t allemaal met jou?
Vanmorgen controle gehad bij de KNO-arts, alles zag er goed uit en het geneest goed gelukkig. Heb wel nog steeds moeite met eten, kan alleen zachte dingen weg krijgen, en ook maar kleine beetjes maar gaat steeds iets beter…Deze week maar weer naar school, wel voor halve dagen want hele houd ik nog niet vol als ik zo weinig binnen krijg.
hier een nega test,dus op de ongi wachten en op naar ronde 4
Aah balen petatje :hug:
petatje balen…
Vorige week nog bloeding gehad en nu vruchtbaar slijm gespot…waarom moet een vrouwen lichaam toch zo ingewikkeld zijn :? :eh:
en toen waren de duiveltjes. Met frisse moed voor een januari beebje. Heb gisteren ovu testen besteld. Begin te ongeduldig te worden :oops: