Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Oei dotje, vervelend van de afscheiding…

Amandelen laten verwijderen is niet niks… Als kind hebben ze mijn amandelen verwijderd en ik kan me ook alleen de vieze smaak en de talloze ijsjes maar herinneren…

Hier nog geen ongi te bekenen, geen klachten ook… Gister een nega-test, als ik niet ongi wordt, dan test ik denk ik vrijdag of zaterdag…

Dotje wa goed dat je bent gestopt met roken… :thumbup:

HIer snap ik ook niks meer van mijn lichaam… gister onwijze pijn onder in mijn buik… en vanmorgen opgestaan met hoofdpijn (en meestal word ik dan ongi, dus ik denk dat ik dat vandaag of morgen wel word) wel raar dan want na 3 x eeen cyclus van 34 dagen zouden dat er nu maar 26 zijn :think:

@ dotje balen dat je nog zoveel last hebt van je keel. Hopelijk voel je je snel beter.

Ik voel me eigenlijk goed. Erg moe zenuwachtig en krampen in me onderbuik.

Heb nog steeds het idee dat ik elk moment ongi kan gaan worden maar na 2 testen zou dat toch niet meer mogen gebeuren tenzij het mis gaat wat ik natuurlijk niet hoop. Die vermoeidheid en zenuwen zullen wel van de huwelijksstress komen. Ben ook regelmatig beetje misselijk maar als ik dan iets eet gaat het wel beter en heb heel erg last van eetbuien en trek in de raarste dingen. Ene moment wil ik naar KFC voor chickenwings andere moment wil ik bakken ijs leeg eten.

@ venix, ik denk dat die ongi-achtige klachten meer komen van de zenuwen hoor :wink:

Het is niet niks, in het huwelijksbootje stappen…

Nog steeds niks… Ja hoofdpijn, weeig gevoel (met vlagen), krampjes in mijn rechterbeen (net alsof ie in slaap gaat vallen), slijmerige uitvloeiing (maar dat heb ik ook voor de ongi), rommelende buik (maar heb net gegeten…)

Afwachten is vervelend…

venix. je hebt er hier wellis waar niet over geschreven

maar hieper de piep hoera. gefelicteerd met je verjaardag.

heb je een leuke dag gehad.

dat van alles willen eten dat ken ik wel. dan heb ik trek in een kaas uien broodje. dan in kip of loempias of gewoon een bak ijs met chocolade saus.

ik eet het niet allemaal hoor anders ben ik straks snel 20 kilo zwaarder.

ikke vervelend dat je een nega test hebt gehad en nog steeds niet ongi

wat een onzeker heid zeg.

dotje. gelukkig gaat het nu weer wat beter met je. knap dat je nu nog steeds niet rookt. nu volhouden.

misschien is je lichaam een beetje in de war door de narcose.

hier mega moe. vannacht bijna niet geslapen omdat soraya zo aan het spoken was. moest ik ook nog naar een cursus. ben nu echt kapot. na morgen is het dan eidelijk weekend en kan ik goed bij tanken.

Het bruinverlies is overgegaan naar de rode zee…ben ineens weer ongesteld ofzo…snap er niets van, voel me ook helemaaaal niet ongi :? maar baal wel als een stekker :frowning: emoties zitten zo ie zo hoog vandaag, en dan dit weer…pff :frowning:

dotje :hug:

@ikke: heb je nog getest?

@dotje balen meid! Op naar de vovlgende ronde.

@oessie en jij? Je kloeg over ongi klachtjes die er veel te vroeg waren…hoe is het nu?

Hier geen symptomen die ik herken van bij de vorige zwschap. Ik denk dus niet dat het raak is. Maar ik w8 rustog af…

@ petatje nee, ik heb nog niet getest… Dit is pas 2de ronde, dus kan ook wezen dat mijn cyclus nog bepaald moet worden…

Nog steeds gevoel alsof ik honger heb, misselijk met vlagen en hoofdpijn…

Verder geen ongi of andere dingen te voelen/spotten…

Wacht nog lekker af…

Ikke, wanneer ga je weer testen? Spannend hoor!

Petatje, afwachten is helaas t enige wat je kan doen, maar we duimen voor een positieve test voor je!

Venix, hoe is t met jou? Morgen de grote dag!! :smiley: :smiley:

Als ik je niet meer spreek, heeel erg veel plezier!

Hier nog niets wijzer geworden van de bloeding. Ik weet dus niet of het mn menstruatie is (die wel erg vroeg zou zijn op dag 16) of een doorbraakbloeding :? ben gaan googlen en er bestaat dus zoiets als een ovulatiebloeding, omdat er rond de eisprong sprake is van een piek aan hormonen kan er een tussentijdse bloeding ontstaan, ook ivm veel afvallen omdat dan je hormonen overhoop liggen ofzo…voel me namelijk nog helemaal niet ongesteld, en het is ook helemaal niet veel meer, dus snap er gewoonweg niets van… :x

Naja we wachten wel af, misschien dat ik dan over 2 weken weer wel ongesteld word maar dat het dan wel echte menstruatie is…of misschien dat gister weer een nieuwe cyclus is begonnen :frowning:

Pfff al die onzekerheid en onduidelijkheid

Ik had eergister een negatest,… Ik test pas weer na het weekend… Maandag denk ik…

Hallo Allemaal,

Ik lees al een tijdje ‘jullie’ berichten. Ik ben nieuw en zou me graag hierbij aansluiten.

Ik ben in december gestopt met de pil en heb 2 mooie cyclussen gehad van 28 dagen. Ik had 26 maart mijn NOD, maar ben tot op heden nog niet ongi geworden. Heb 2 negatieve testen gehad en wacht net als meerdere … Ik hoop natuurlijk dat ik als nog positief ga testen, maar denk eerder dat ik binnenkort ongi wordt.

Venix, fijne dag morgen!

Succes iedereen, dat we maar snel zwanger mogen worden.

@ dotje morgen idd grote dag…nog ff uurtje voor ons zelf voordat de eerste visite gaat komen.

@ ikke balen die onzekerheid hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@ icoon welkom en hoop dat je ook snel zwanger bent.

Ik voel me nog steeds prima eigenlijk, merk dat ik sneller moe ben en heb aardig last van krampen en van tijd tot tijd gevoelige borsten. Ben wel echt bang van die krampen dat het daardoor mis zal gaan maar ga ik niet van uit.

Venix heel veel plezier morgen!!!

icoon welkom

Dotje vreselijk zeg die onzekerheid

Petatje, nou ik ben dus nog niet ongi… :eh: had zo verwacht dat ik door al die ongisymptomen het wel al zou zijn… nou ja ik wacht tot volgende week zaterdag als ik dan nog niet ben doe ik wel een test…

ME TROUWDAG !!!

ben nu wel extra vroeg wakker door de zenuwen maar verwacht een geweldige dag. Denk niet dat ik vandaag of morgen veel tijd heb om nog op dingen te reageren maarre morgenavond ben ik weer van de partij :slight_smile:

succes dames in afwachting ik duim voor jullie

@venix wrote:

ME TROUWDAG !!!

ben nu wel extra vroeg wakker door de zenuwen maar verwacht een geweldige dag. Denk niet dat ik vandaag of morgen veel tijd heb om nog op dingen te reageren maarre morgenavond ben ik weer van de partij :slight_smile:

succes dames in afwachting ik duim voor jullie

Beetje laat, maar ik hoop dat je een super mooie dag gehad hebt… Enne, natuurlijk wel foto’s van de dubbel stralende bruid heh :slight_smile:

venix. van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. nu op naar het eerste jubileum. hopelijk hebben jullie een hele mooie dag gehad

txs meiden was een supr middag op naar het feest morgen…