Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

@ikke hier is het gevoel dat me ongi eraan komt ook alweer weg hoor. Dus ik wacht gewoon samen met je af.

Net een gezellig vrijgezellefeestje gehad (beetje erg irritant tijdstip aangezien ik al doodmoe was voordat alles begon). Gezellig High Tea gehad met paar makeupjes en maskertjes.

Dames !!!

het afwachten is voorbij… Als het goed blijft gaan word op 3 december ons eerste kindje geboren!!!

Venix geweldig zeg!! van harte gefeliciteerd!!!

Venus helemaal super, GEFELICITEERD.

je bedoelt venix hopelijk :stuck_out_tongue:

Venix wat geweldig meid!!! Gefeliciteerd :dance: :smiley:

4 mei afspraak verloskundige maar het besef is er echt nog niet…

txs voor de felicitaties

:dance: feli venix! Geniet er van!

Hier al paar dagen misselijk maar denk niet dat het raak is…

Ff snel vanop men mobiel maar wou wel venix feliciteren! Misschien vergezel ik je wel in december!

@ petatje zou het wel leuk vinden voor je dan ben ik niet meer de enige in mijn december 2011 mama’s topic

Venix gefeliciteerd :):slight_smile:

Hier nog steeds afwachten…

Geen klachten nog steeds, niet van ongi of zwangerschap…

Overmorgen NOD (volgens dezelfde cyclus als de vorige keer… en de vorige keer had ik wel klachten vooraf…) We’ll see…

ikke ik duim nog steeds voor je.

Ik heb hier wel heel erg het gevoel dat ik ongi ga worden ben daardoor best bang dat het gewoon fout gaat maar probeer er wel van te genieten

:twisted: Vanmorgen iemand me zus een berichtje gestuurd met Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje. Had het liever zelf verteld.

:o wie doet nu zoiets? :naughty:

Hopelijk houd je zus dan nu haar mond zodat je het iig nog wel aan de rest van de familie zelf kan vertellen… :hug:

hier gaat het goed…ben vandaag naar de ha geweest omwille van een knobbeltje onder 1 van mijn striemen…blijkt het enkel littekeweefsel te zijn dat nu door de wrijving geiritteerd is.

Cortisone of laten weghalen zijn mijn opties :roll:

Eerst maar is even kijken wat deze ronde mij brengt.

@ikke ik duim ook nog steeds. Wanneer ga je testen?

Ook hier nog even venix, van harte!!! En voor de andere dames blijf ik natuurlijk duimen!

venix. woooow van harte gefelicteerd meis. geniet van je zwangerschap.

ooohh en lekker niet ongi op je huwelijk dat is nu zeker, en ik denk dat jij nu dubbel zal stralen op 1 april.

en wie doet nu toch zo iets het door vertellen alvorens je het zelf aan je zus kan vertellen. hopelijk houd je zus gewoon lekker haar mond en kan je de verrassing straks zelf vertellen.

en wat leuk dat je alsnog een vrij gezellen feestje hebt gehad. hebben je vrienden lekker toch iets achter je rug op wat geregeld.

petatje en ikke. ik hoope en ga heel hard voor jullie duimen dat jullie venix bij de decembermama’s mogen vergezellen

hier gaat alles goed. voel me vrij onzeker in mijn zwangerschap. heb helemaal geen verschijnselen. mijn borsten zijn wel iets gevoeliger maar dan houd het op. maar moet zeggen dat ik met soraya ook bijna geen kwaaltjes heb gehad.

volgende week wo mag ik eindelijk voor de echo.

soraya die word volgende week alweer 2 en ben heel druk met alle voorbereidingen

Morgen is mijn NOD, overmorgen ga ik testen…

Ben nu sinds 2 dagen 's ochtends steeds misselijk, maar kan wel gewoon eten, heb ook niet echt het gevoel dat het een nare misselijkheid is… (eigenlijk meer een beetje een weeig gevoel dat je ook kunt hebben als je 2 drukke dagen hebt gehad en daartussen weinig geslapen)

Ben ook wel iets vermoeider dan normaal, maar dat heb ik vaker met pozes… Plassen doe ik ook altijd al enorm veel, nu dus nog steeds, al heb ik wle de behoefte aan meer vocht, maar dat kan weer door de toenemende warmte komen…

We zullen nog even afwachten of ik me bij venix kan voegen…

hoop het wel ikke voel me nogal alleen op het forum :stuck_out_tongue:

Vandaag toch nieuwsgierig een test er tegen aan gegooid, maar die was nega… Nog steeds geen klachten die duiden op naderende ongi, dus we wachten rustig verder af

Hey meiden!

Als jullie t niet erg vinden lees ik niet alles bij wat er allemaal geschreven is, want dan moet ik denk van 2 weken bij gaan lezen :? heb in de tussentijd wel af en toe gekeken wat voor nieuws er nog was maar heb het niet allemaal onthouden om op te reageren :wink:

Ikke, spannend hoor! Ik duim voor je!

Petatje ook bij jou komen de spannende dagen er weer aan! Spannend! Ook voor jou ga ik duimen draaien…

Venix, wat lullig dat iemand het al meteen had doorverteld aan je zus :? wie doet nu zoiets :naughty:

Hoe voel je je verder? :inlove:

Sunrise, spannend volgende week echo!

Hier langzaam wat vooruitgang, pijn word iedere dag iets minder maar kan alleen nog steeds niets anders als een beetje vla eten…Maar er zitten ook voordelen aan, intussen al 6kilo afgevallen en gestopt met roken :wink: en als t genezen is hopelijk niet meer zo vaak ziek! Maar zal toch blij zijn als ik straks eindelijk weer eens iets kan eten…en overal weer beetje smaak aan komt. Heb namelijk erg vieze smaak in mn mond de hele dag ( door de korsten in mn keel) en zelfs mn vla, ijsjes, water smaken ernaar :? :sick:

Verder zou ik eigenlijk nu rond mn vruchtbare periode moeten zitten, vorige week wel dag of 3 wat meer afscheiding gehad maar normaal merk ik het ook aan mn borsten als de eisprong geweest is, want dan worden ze pijnlijk…nu nog niets te merken en sinds gister ineens bruinverlies :? wat vanmorgen aardig veel was…snap er niets van waar het vandaan komt…misschien door de medicijnen? Of toch ovulatie? Ik snap er echt helemaal niets meer van :frowning:

Owja, mn nicht ligt op het moment te bevallen…dus erg spannend!! Het is net of ik er nu veel meer in mee leef nu we zelf ook bezig zijn om zwanger te worden…werd er zelfs even emotioneel van vanmorgen, heel vreemd…