@venix, even afwachten dus…
@Mik, vervelend die misselijkheid, maar goed, je weet in elk geval waardoor het komt…
Ik heb al de hele dag een stekerig gevoel in mijn onderbuik… Vanmiddag ook een paar uur durende misselijkheid die overging na wat gedronken te hebben… Een paar dagen geleden had ik last van steken in mijn liezen…
Nog een paar dagen afwachten…
spannend ikke
Hier ben ik sinds gister hele dag door misselijk… heb niet het idee dat het van een zwangerschap komt al zou dat wel kunnen natuurlijk denk meer dat de zenuwen eindelijk beginnen op te spelen.
Deze week nog werken afwachten wat ze gaan beslissen over me contract (krijg deze week uitsluitsel)
lust niks meer en wil alles tegelijk eten/drinken…me maag word rustiger van zuivel producten dus daar hou ik het maar even op
ikke en venix. een spannende wacht week voor jullie. ik ga heel hard voor jullie duimen
ik reken nergens op. Heb totaal nergens last van behalve stress dus denk dat het ronde 4 gaat worden.
ff ego:
vruchtbaar slijm gespot! kortere cyclus dus! :dance: :dance:
morgen proefdrukken van de fotoshoot! :dance: :dance:
venix en ikke:spannend! ik duim! :thumbup:
ff kort en ego,
operatie is goed gegaan,zowel de keel- als de neusamandelen zijn eruit. alleen heb echt heel erg veel pijn nu, kan niets eten en met heel veel moeite wat drinken…voel me ook steeds zieker worden maar dat zou natuurlijk kunnen omdat ik niets in mn maag heb zitten, zo maar eens kijken of ik wat bouillon naar binnen kan krijgen…
iedereen in de wachtweken, ik duim voor jullie!
beterschap dotje! :hug:
zo toch alle twee er tergelijker tijd uit. het blijkt inderdaad een erg pijnlijke operatie te zijn. hopelijk knap je snel weer op. sterkte.
petatje. lekker gaan knuffelen dus. go for it.
@ dotje mooi dat het goed gegaan is. Hopelijk kan je snel weer normaal eten en drinken.
@ petatje knuffeltijd !!!
Dotje gaat het al wat beter met je?
Venix en ikke spannend weer hè, dat wachten.
venix misschien toch geen misselijkheid van spanning, maar omdat er iets gebeurd in je lichaam
Petatje hoe waren de foto’s?
Enne fijn dat je er weer echt voor kan gaan!
de foto’s zijn geweldig! Maar ze zijn echt slim bij de fotograaf hoor,we krijgen niets digitaal. enkel de proefdrukken in mini formaat op 3 A4tjes. Dus kan ook niets inscannen. :roll: :thumbdown:
Verder zijn we gisteren voor de eerste keer gaan fietsen…hebben eindelijk een stoeltje gekocht voor op de fiets!
Het was heerlijk! lekker in het zonnetje… :inlove:
heb is een vraagje,heb bij ons meisje 3 cyclussen gehad,heb pas in ronde 3 vruchtbaar slijm gespot…dat duurde dan 2 dagen. (ben die ronde ook zwanger geraakt). Had ongeveer 2 volledige dagen continu vruchtbaar slijm.
Nu in ronde 1 geen vruchtbaar slijm gehad en dan een vmk.
Ronde 2 heb ik 2 keer vruchtbaar slijm gehad,1 enkele keer op een vrijdag en dan 1 enkele keer de maandag erop.
Nu heb ik maandag vruchtbaar slijm gespot;1 enkele keer en nu niets meer.
Is dit genoeg om zwanger te worden? Hoe is dat bij jullie?
Petatje, heerlijk fietsen met dit weer. Vond de kleine uk vast geweldig.
En ze zijn inderdaad slim met de foto’s. Ze weten wel hoe ze geld moeten verdienen.
Met je vruchtbaar slijm kan ik je niet helpen, heb er nog nooit op gelet. Maar lijkt me wel dat 1 dag genoeg is, toch!
Hier nog niks gespot, maar ik denk dat ik nog een week moet wachten.
Als er over een week nog niks te bekennen is doe ik een test.
Iedereen vast een fijn weekend
heey Dames
Hier weinig te melden…volgens cyclus 28 dgn is morgen mijn NOD niks te merken geen ongi en geen zwangerschaps symptonen dus ik wacht lekker af. Lekker genieten van me vakantie en druk bezig met ander werk zoeken. Heb gister officieel te horen gekregen dat ik geen verlenging krijg.
@ vruchtbaar slijm geen idee nooit opgelet bij mezelf.
@ dames in afwachting succes en ik duim voor jullie
denk dat ik dit jaar geen mama ga worden…voel de :twisted: aankomen
op naar ronde 4 denk ik dan maar
Hoi was ik ookw eer eens :oops: Erg druk op het moment…
Dotje beterschap… :-*
Venix balen zeg… Op naar een januari kindje dan maar…
Hier heb ik geloof ik deze week eisprong gehad… maar we hebben bijna niet geklust dus verwacht er deze maand niet zo veel van… wel gek want was met de andere 3 zwangerschappen gelijk 1e ronde zwanger (1e keer zelfs door de pil heen)… nu dus allemaal wat langer aan het duren… maar aan de andere kant deze maand zou ook watminder uitkomen :oops: , dan zou het een dec kindje worden hahah en die heb ik al… nee geintje zou me niks uit maken, maar verwacht niet dat het deze ronde raak is.,…
Goedemorgen
Ja ze zijn weer geariveerd.
@ wondertje balen
Hier nog weinig te bekennen. Was wel gisterochtend misselijk en gisteravond had ik vreetbuien en trek in de meest rare dingen. Maar had gister ook het gevoel dat ik ongi ging worden. Heb besloten dat als ik morgenochtend niet ongi ben een test ga doen.
Hier helemaal geen klachten… Niet wijzend op een zwangerschap, maar ook niet wijzend op een ongi… We wachten dus nog gezellig af :S
@ venix, succes ook met wachten…
@ wondertje, jammer… Maar op naar de volgende ronde
@Oessie, toch succes met wachten…
wonder. wat vervelend zeg. hopelijk heb je de volgende ronde het geluk.
venix en ikke voor jullie ga ik heel hard duimen dat het raak mag zijn.