Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Vind het inderdaad ook een leuke jurk alleen is ie niet voor mij

xx

Hey meiden,

Even kort en ego…maar ook deze ronde niets ben ik bang. T heeft nog niet doorgezet maar t bruinverlies is begonnen :frowning:

misschien moet ik niet meer zo laat achter de pc zitten als ik al mensen door elkaar ga halen hier :stuck_out_tongue:

Vandaag te horen gekregen dat me beste vriendin (die ik al 27 jaar ken) 7 wk zwanger is. Echt alles gebeurt tegelijk bij ons aangezien zij in sept gaat trouwen. Echt Gaaf maar stiekem ook beetje jaloers.

Hey dotje dat zou balen zijn :hug:

Venix, misschien een idee! :lol: Heb me ook weleens vergist alleen zag ik het meteen daarna. :smiley:

Zie dat mijn banner niet klopt. Vrijdag zou pas mijn nod zijn als mijn cyclus hetzelfde is als de vorige keer.

zoals ik al eerder vertelde denk ik dat het niet raak is, verder voel ik ook helemaal niks heb nergens last van.

Dus ik wacht rustig af tot de duiveltjes komen en dan kunnen we beginnen aan een nieuwe ronde.

Merk wel aan mezelf dat ik er nu niet meer zo erg mee bezig ben als de 1e ronde. We hebben allebei we zien wel. Doen ook niks aan ovutesten of temp.

We willen heel graag, maar gelukkig hebben we al 2 gezonde kinderen en denken er wel vrede mee te kunnen hebben als het niet meer lukt.

Maar ach waar praat ik over, we zijn pas net van start gegaan.

doei doei

Ikke leuk jurkje. hen je veel tattoos dan??

geloof dat er best een aantal meiden zijn die een tattoo hebben.

ik heb er zelf ook een op mijn enkel. de intialen van mijn dochter met een vlinder. dus als ik de tweede heb ga ik mijn tattoo weer uitbreiden en dan houd het denk ik op.

dotje hoe is het bij jou.

oh venox nog maar 2 halve week t gaat nu echt opschieten. begin je nu al een beetje zenuwachtig te worden.

hier voelde ik me niet zo lekker vandaag. werd vanmorgen al met flinke buikpijn wakker en het is de hele tijd zeurende geweest. vervelend maar wel dragelijk. maar tussen de middag werd het zo heftig dat ik helemaal in elkaar verkramte. mijn collega die schrok zich rot. ze vroeg of het misschien kwam omdat ik misschien zwanger ben. ik kon niet ontkennen. ze heeft mij de rest van de dag lekker rustig aan laten doen. nu gaat het weer redelijk en is er gelukkig geen bloed of wat dan ook te bekennen.

zenuwen vallen nog steeds mee gelukkig.

@ tattoo’s heb er 3 en komt er nog 1 bij die met mijn kids te maken gaat hebben weet alleen nog niet hoe of wat.

eerste stampertje op linker enkel

tweede dolfijn op rechter boven arm

derde is klavertje 4 op rechter voet (boven op)

Op me linker schouder komt de laatste.

Sorry even ego-berichtje

Maar we hebben de echo gehad en er zat een piepklein mensje te spartelen en het hartje klopte keurig, over 2 1/2 week gaan we voor de termijnecho!

Groetjes Mik

reageer gauw op jullie allemaal!

Hey meiden,

Venix, jammer dat je waarschijnlijk geen vrijgezellen feest krijgt…komt echt heel dichtbij nu he! Hopelijk treffen jullie heerlijk weer!

Ikke, leuk jurkje!

Sunrise, gelukkig dat het weer beter gaat met je buik. Wanneer heb jij de eerste echo?

Mik, goed om te horen dat de echo goed was! :thumbup: :smiley:

Volgens mij zijn er inderdaad best een aantal meiden hier met een tattoo, heb er zelf 2…1 op mn onderrug, en mn chinese sterrenbeeld op binnenkant van mn linker pols.

Hier weer even rustig na een hele hectische week…en de duivels zijn gister flink doorgebroken dus op naar ronde 4…pff maar mn cyclus is dus echt zo onregelmatig, 34,30,27…dus zet mn banner denk maar op 28 dagen, tot nu toe heb ik wel mn eisprongperiode altijd herkend dus we zien weer wel wanneer t deze cyclus zal zijn. Wat ik wel heel erg toevallig vind is dat ik de eerste ronde 14 januari ongesteld werd, 2e ronde 14feb, en nu 3e ronde 14 maart…altijd de 14e haha.

Zit ook nog steeds te wachten op oproep van t ziekenhuis voor mn amandelen, dus hoop dat ze snel bellen :?

@mik goed om te horen dat je een hartje hebt bij die kleine.

mik. wat fijn zeg dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. altijd weer een opluchting he.

dotje. wat grappig dat de 14e elke keer terug komt.

hier gaat alles weer goed. werd vanmorgen nog met buikpijn wakker maar dat zakte al snel af.

maar wat kan je je er onzeker van gaan voelen zeg.

op 6 april de verjaardag van mijn dochter heb ik de echo. we hopen natuurlijk dat we mooi nieuws krijgen.

maar het duurt gewoon nog 3 weken. een eeuwigheid dus.

hey hey

@mik fijn dat alles goed was! geniet er van :slight_smile:

hier gaat alles goed,het is weer knuffel tijd…hoop dat mijn cyclus deze keer korter is. :pray:

om 10u fotoshoot van me meisje! heb er al zin in :inlove:

Sunrise, voor je t weet zijn die 3 weken voorbij joh :wink:

Petatje, hoe was de fotoshoot?

Ben gister onverwachts gebeld door t ziekenhuis, was iemand uitgevallen en word maandag al geopereerd :smiley: en dan te bedenken dat we van de werk nog gebeld hadden en ons verteld werd dat t eind april of later zou wouden…dus geen stress meer of t wel door kan gaan omdat ikzwanger zou kunnen zijn want ben net aan nieuwe cyclus begonnen, geen stress meer of ik straks met mn examens met mn amandelen zou zitten, en t weekend weg in april kan nu ook gewoon doorgaan :smiley:

dotje wat fijn zeg :thumbup:

Mik super dat je het hartje gezien hebt… inderdaad altijd weer een opluchting en wat “echter” …

ik heb ook een tatoo op mijn rug… 2 vlinders met de namen van de kinderen eronder… deed me toen wel zeer hoor :oops: … en als er een 3e komt bij ons… moet ik dus nog een keer :shifty:

@ dotje fijn om te horen dat je zo snel al geopereerd kan worden.

@ oessie die op me voet deed bij mij pijn andere 2 vond ik wel mee vallen misschien omdat ik pijn gewent ben door me rug. Bij iedereen voelt het toch anders denk ik.

Hier net binnen van me werk en shoppen. Moeten voor de bruiloft orginele cd’s hebben maar kan ze nergens vinden. Nu maar 2 andere gekocht (verzamel albums) moeten we maar opnieuw gaan kiezen.

dotje. wel fijn dat je zo snel al geopenreerd kan worden. idd, niet meer afvragen. .

petatje. hoe ging de fotoshoot. wanneer mag je de foto’s ophalen.

venix balen dat je nu echt cd moet hebben.

wij konden gelukkig drie nummers op een gebrande cd doen.

ze jagen je zo wel op extra kosten

Nou, ik krijg geen mailtjes meer dat hier berichten zijn geplaatst :S

Heb even niet zo vele puf/zin om terug te lezen, maar hoe gaat het hier bij iedereen?

Ik zit nu weer in de wachtweken… We zullen zien…

Collega van me is ook bezig zwanger te worden en die is nu 1 dag over haar NOD heen, dus ook daar afwachten…

@ ikke raar dat je geen mailtjes krijgt. En wat betreft wachtweken ik wacht gezellig met je mee.

Hoop wel dat ik een cyclus van 28 dgn heb of ongeveer zodat ik (mocht ik niet zwanger zijn volgend weekend ongi word en met me trouwdag dat niet ben. Als ik weer een cyclus van 31 dgn heb zoals vorige maand dan zou ik 2 dgn voor me trouwdag ongi worden :frowning:

We merken het wel

straks nog paar uurtjes werken en morgen 1 dagje weekend

Hey ikke, dat heb ik soms ook.

Maar dan ga ik toch kijken ondanks geen mail.

En ja hoor dan is er toch geschreven. haha

Venix dat zou wel balen zijn op je trouwdag.

Enne petatje hoe ging inderdaad de fotoshoot??? Benieuwd!

Dotje dat is wel fijn, sterkte maandag!!

Vanavond party want ik ben jarig :smiley: en na gister een volle dag regen hebben we nu zonneschijn. Je krijgt wat je verdient zeggen ze he :lol:

Ben nu 1 dag overtijd, als ik uitga van een cyclus van 40 dagen. Maar volgens mij is hij nu toch weer langer.

Wist bijna zeker dat ik niet zwanger zou zijn, maar omdat er nog niks te bekennen was toch maar een test gedaan.

Test was negatief, dus we wachten weer verder.

Knuffel en fijn weekend

@ wondertje wel spannend hoor overtijd zijn ondanks je onregelmatige cyclus.

Dag meiden

@ wondertje wat spannend, nog van harte gefeliciteerd trouwens!

@ venix wat komt het al dichtbij!

@ ikke in de wachtweken spannend hoor.

@ petatje hoe waren de foto’s?

Andere meiden alles goed?

Hier gaat het redelijk ben erg misselijk, de hele dag door en wanneer ik eet gaat het even iets beter. Ook erg moe, dus de bekende klachtjes. Druk bezig met verzinnen wat we met het kamertje gaan doen en wanneer dat dan handig is, maar we hebben nog tijd zat dus we zien wel!

Geniet van het lekkere weer groetjes Mik