Dag Meiden
@ Petatje balen op naar ronde 3 wel fijn dat het nu weer duidelijk is voor je
@ Lily wat naar!
@ Venix balen dat je opzoek moet naar een nieuwe baan!
@ Sunrise die zon doet me erg goed dus bedankt voor het meenemen!
@ Oessie op naar de volgende ronde
@ wondertje al een weekend je weg gepland?
Met de andere meiden alles goed?
Hier gaat het wel ok, ben best zenuwachtig voor de echo volgende week maar het komt gelukkig dichtbij dus aftellen naar de echo kan echt beginnen! Ben verder wel wat misselijk en heb de hele dag enorme trek! Dat is best irritant want als ik zo doorga kan ik al erg snel mijn kleren niet meer aan!
Duim voor jullie groetjes Mik
Hey meiden!
Weekendje weg was echt super
Reageer vanavond of morgen even uitgebreid op jullie verhalen want zie dat er aardig wat geschreven is en moeten zo weer naar verjaardag van mn zwager toe…
Liefs
@ petatje en Oessie, jammer dat het deze keer niet raak was… succes voor de volgende ronde
@ lily, fijn dat het op schiet met het kamertje van Bastiaan. Sterkte met het verlies van je kat…
@ sunrise, bedankt voor het lekkere weer dat je hebt meegenomen was wel toe aan een beetje zon
@ venix, s6 met het vinden van nieuw werk
@ dotje, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad
Hier vandaag heerlijk genoten van de zon, lekker op terrasje gezeten met een vriendin en even naar de kapper geweest, van lang naar bob (alleen moet ik morgen even terug van links is iets langer dan rechts) en mijzelf getrakteerd op 3 nieuwe truitjes…
@ dotje leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.
@ ikke het was inderdaad heerlijk weer en jezelf verwennen mag ook wel een keer.
Hier nog steeds weinig te melden. Heb het alleen heel erg druk vooral vrijdag en wil dan graag alles in huis klaar hebben waardoor het de overige dagen ook druk is.
Hey meiden,
Even kort;
Petatje, jammer meid :hug: hopelijk volgende ronde meer geluk…
Lily, ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje straks!! En wat rot van je kat zeg :hug: toch vanwege de blaasgruis/urinebuis?
Sunrise, fijn om te horen dat t leuk was in portugal! Balen dat Soraya weer ziekjes is :hug:
Mik, spannend hoor volgende week eerste echo!!
Ikke, lekker hoor dat je jezelf verwend hebt gister! Was je al langer van plan om je haar kort te gaan knippen? Ben zelf vorig jaar ook van lang naar bob gegaan
Venix, hoe was t vijgezellefeest van je as?
Hier net te horen gekregen dat de opa van mn vriend plotseling is overleden…dus vriendlief is nu onderweg naar huis en dan gaan we naar zn oma toe bovenin t land…
@ dotje gecondoleert
Vrijgezellefeest van AS was erg gezellig. Ze zijn eerst wezen karten daarna eten en daarna de kroeg in gegaan.
dotje. gecondoleerd. natuurlijk ook voor je man. sterkte.
venix. leuke vrijgezellen feest dus. werd je verrast door je vrienden of wist je er stiekem al wat vanaf.
@ sunrise ik heb er geen een gehad maar mijn vriend. Ik wist ervan maar hij niet.
venix. idd ik heb het gewoon helemaal verkeerd gelezen
hoi hoi
ik ben echt een leek op het gebied he… maar heb dus nu 2 cyclussen van 34/35 dagen. wanneer heb ik dan mijn eisprong… ben afgelopen zaterdagavond ongi geworden… :think:
@ oessie van die 35 dgn uitgaande (rekend makkelijkste) zou het ongeveer 26 maart zijn. Het is 2 wk voor je nieuwe ongi.
Kreeg net mailtje van collega van mij. Was na 8 rondes zwanger en heeft vanmiddag miskraam gehad
Verder vanmiddag geshopt voor paar collega’s die weg gaan waarvoor we afscheidskadootje hebben gekocht en druk bezig geweest met inpakken daarvan meteen kadootjes voor de verjaardagen van me vader en paar andere deze maand. Word gek van het shoppen af en toe raak soms de weg kwijt met wat ik voor wie moet halen
Hoi dames
Lily wat naar van je kat. is dat dezelfde kat waar je eerder al over vertelde?
Heel veel sterkte :hug:
Petatje gelukkig duidelijkheid toch!
Venix op zoek naar een andere baan, coaching voor verlenging geloof dat ik het niet helmaal snap :oops:
Het echte afstrepen op de kalender kan beginnen voor het trouwen. :lol:
Enne heb jij geen vrijgezellenfeest?
Wat naar van je collega, wens je niemand. De laatste tijd heb ik het om me heen ook veel gehoord. 3 ouders op mijn werk, mijn nicht. BAH
ikke lekker tijd voor jezelf genomen, heerlijk he. Moet ook echt op zijn tijd vind ik.
Dotje gecondoleert met de opa van je vriend, sterkte :hug:
Wel fijn dat je een lekker weekend hebt gehad.
Sunrise en gaat het ondertussen al beter met je kleine meid. Het is wel vaak raak bij jullie, vervelend.
Mik leuk bijna de eerste echo, spannend. Altijd fijn om de kleine spruit te zien en te horen dat alles goed gaat.
WE hebben geen weekendje weg geboekt en dat gaat hen waarschijnlijk ook niet meer worden.
Mijn man heeft het veel te druk, ben bang dat ik echt moet wachten tot aan de grote vakantie.
Ach ja het is niet anders.
Vanavond de kinderen uit logeren dus gezellig avondje met zijn tweetjes en dan de volgende dag lekker shoppen.
@ wondertje ik werk op een klantenservice en daar coachen ze regelmatig je gesprekken zodat de kwaliteit beter word. Nu heb ik 1 struikelblok en dat is dat ik mijn eigen emoties teveel laat mee bepalen. Dus als ik sjago ben zijn me gesprekken slecht als ik me goed voel zijn ze stukken beter. Mijn TL zou daarop extra coachen zodat ik meer kans maak op verlenging. Die coaching heeft hij tot nu toe nog niet gedaan en krijgt daar deze maand ook geen tijd voor. Over 2 wk moet beslist worden of ik wel of geen verlenging krijg dus ik denk dat ik op zoek ga naar andere werk.
Ik krijg geen vrijgezellefeestje omdat ik er geen tijd voor heb. Ben veel te druk met verjaardagen en werken. Ik had bij mijn getuige aangegeven dat ze moesten aangeven wanneer zodat ik 3 wk van tevoren kan vrij vragen (bedrijf is 7 dgn geopend) Daarvoor is het nu te laat en heb ik dus geen vrij. of eigenlijk misschien geen vrij.
wonder. lekker dat je een weekend weg hebt geboekt. waar gaan jullie heen??
met soraya gaat het gelukkig weer goed. koorts is weg en ze is donderdag gewoon weer naar de creche gegaan.
venix het zal wel jammer zijn als je geen vrijgezellen feest zal krijgen. het hoort er toch een beetje bij. enne wie weet hebben ze zlf wel wat met je werk geregeld. je weet maar nooit.
ze weten niet waar ik werk me vriend weet niet eens een nummer om te bellen dus ik reken er niet op
Sunrise was het maar waar dat we wat hadden geboekt, maar ik zei juist dat het waarschijnlijk niet meer ging lukken.
Gelukkig gaat het met je kleine meid alweer goed.
Venix nu snap ik het. En vind je het niet jammer dat je geen vrijgezellen feest hebt? Ik wilde het eigenlijk niet, houd niet zo van in het middelpunt staan. Maar had er niet veel over te zeggen en uiteindelijk heb ik genoten.
Doeg
ik vind het op zich wel jammer maar aan de andere kant heb ik wel zo iets van ze kennen me werkroosters en ze weten dat ik dus vrij moet vragen dus vind ik ook dat daar rekening mee gehouden moest worden als dat niet gebeurt houd het op.
Hou zelf absoluut niet van verrassingen of in het middelpunt staan dus ook wel beter dat ik er geen een krijg :lol:
@ sunrise mooi om te lezen dat het met soraya beter gaat.
Hier verder weinig te melden gister leuke avond gehad als afsluiting van een drukke week en vooral dag. Vandaag gaan we vrolijk verder. Sta op het punt om weg te gaan en ben tegen 22/23 uur pas thuis. Morgen weer drukte en dan weer vrolijk werken.
Hier zijn de knuffeldagen begonnen. Volgens een cyclus van 28 dgn heb ik vandaag me eisprong dus ben benieuwd deze maand.
Hoe is het met de andere dames?
@ venix, nog even en dan is het zo ver… Ik vind ook dat als ze je rooster kennen, en ze wilden een party organiseren, dat dan geregeld moest worden dat je vrij bent…
Maar je zegt dat je vriend het nummer van waar je werkt niet heeft, maar hij weet wel waar je werkt? Dan is dat nummer best te achterhalen hoor (weet ik uit ervaring ;))
@ sunrise, fijn dat het nu beter gaat met Soraya, lijkt me niks zo’n klein ziek kindje…
@ wondertje, jammer dat het weekendje weg niet door gaat…
Hier niks nieuws onder de zon… Nog steeds druk aan het solliciteren (nouja, brieven sturen en vervolgens niet uitgenodigd worden)
Eindelijk een jurk gevonden voor de bruiloft die ik in juli heb (is in noorwegen en dan is het vrij normaal dat je in een jurk gaat, ik draag nooit jurken) maar het is deze geworden
Nu nog schoenen en iets er overheen (tatoeages staan niet zo mooi bij een jurk…) en dan ben ik klaar
@ wondertje leuke jurk. Ik ben ook nog op zoek naar iets voor bruiloft in mei juli en sept. (lekker druk jaar met bruiloften) en ja me vriend weet wel waar ik werk maar dan zou ik het in het rooster moeten zien dat ik op day off sta anders houd planning er geen rekening mee. dus weet wel zeker dat er niks geregelt is met me werk.