Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

petatje. jij houd het ook inderdaad spannend. :pray: dat het voor jou raak mag zijn.

iedereen al weet al hoe je de kinderkamer wilt gaan inrichten. dat had ik ook al ingedachten toen ik zwanger was van soraya. nu zal ik het niet weten hoe ik het straks zal willen doen.

ga straks al heel vroeg mijn bedje opzoeken. want morgen zit ik al om 700 in het vliegtuig.

goeie vlucht een veel plezier sunrise

Ikke, balen van je ongi…hopelijk volgende ronde meer geluk.

Hihi leuk he nadenken over hoe de babykamer er straks uit moet komen te zien :slight_smile:

Petatje, spannend hoor! Ik duim met de rest voor je mee!

Oessie, vervelend he die onregelmatige cyclussen…hopelijk krijg je snel duidelijkheid…

Venix, je hebt een tattoo begrijp ik? Heb je er nog meer of is dat de enige?

Sunrise, alvast veel plezier en goede vlucht!

Hier weinig te melden…gaan morgen lekker een weekendje weg, heb er erg veel zin in! lekker even met zn 2tjes ertussenuit…Hondje gaat bij mn ouders logeren dus hebben lekker tijd voor ons samen :inlove:

@dotje heb er 3 een dolfijn op me arm stampertje op me linker enkel en een klavertje 4 op me rechtervoet bovenop. Komt er als we kinderen hebben nog 1 bij die iets van de kinderen heeft begin letter of naam ofzo.

hopelijk heb je een leuk weekend dotje ff er tussen uit.

ik ga vandaag naar amsterdam toe ff lekker winkelen met een nicht van mijn as.

nog geen ongi,cb (plusje) was nega deze ochtend… :thumbdown:

Petatje: jammer dat je nog geen positieve test in handen hebt, maar je bent ook nog niet ongi dus wie weet. duimen draaien.

Dotje Heerlijk een weekendje weg, daar ben ik ook voor aan het kijken. Elke keer hebben we wel weer wat in het weekend zodat we niet kunnen.

Dus weet niet of het er nog van komt.

HEEL VEEL PLEZIER.

Sunrise weet niet of je dit nog leest want je bent inmiddels al in Portugal. ook voor jullie HEEL VEEL PLEZIER en neem je wat lekker weer mee deze kant op. En lees dat je zus het nu weet door KOK, dat kan gebeuren maar zou ik ook niet echt leuk vinden.

Oessie vervelend he die onregelmatige cyclus.

Venix En lekker geshopt in Amsterdam. Ik ga binnenkort naar Rotterdam toe heb er ook wel zin in. Shop till you drop, dat wil ik wel weer eens doen

:smiley:

En gaan er nog mensen carnavallen??

hey meiden ik lees gewoon mee hoor vanuit portugal.

de vlucht ging goed alleen suer vertraging omdat onze vliegtuig ijsvrij gemaakt moest worden. soraya was super chagerijnig door haar korte slaap. maar ze heeft het reuze naar haar zin.

het is hier lekker zonnig en we kunnen het lekker met onze zomer jassen doen en soms zonder jas-

jammer dat we morgen alweer weg gaan.

petatje. weet jij al wat meer.

hier is het bruinverlies begonnen! op naar ronde 3 dus! :frowning:

k ben ook ongi aan het worden… zou dus nu op 35 dagen zitten… begint wat regelmaat in te komen dus… :thumbup:

Hoi meiden,

Jammer Petatje :hug: Straks maar weer kop op en naar de volgende ronde :slight_smile:

Oessie; hee, da’s wel fijn als er toch wat regelmaat in komt! :thumbup: Ook al moet je door naar de volgende ronde, maar toch.

Wondertje; Ik doe niks aan carnaval en er is hier in de buurt niet eens iets van kindercarnaval :eh: Dus we doen lekker niks. En ik shop idd ook graag in rotterdam! Veel fijner dan A’dam, als je t mij vraagt.

Maar Venix, toch heel veel plezier hoor :mrgreen: Amsterdam is zéker de moeite waard en ze hebben daar natuurlijk wel sommige winkels die ze haast nergens anders hebben :smiley:

Verder een update voor Bastiaan zijn kamer! Vandaag echt een súpervette wastafel plus meubel gekocht, echt helemaal cool. Nu alleen nog het kozijn en gordijnen en dan kan hij er al in!

@ petatje balen zeg. gaan we gewoon samen voor ronde 3

@ oessie jammer maar wel mooi dat er regelmaat is.

Gister niet veel gewinkelt omdat die kleine van me nicht niet lekker was en koortsig enz dus zijn lekker bij hun thuis geweest. Ook gezellig.

Vandaag gewerkt…morgen lekker rustig dagje zonder plannen en zonder ventje omdat hij word opgehaalt voor vrijgezellefeest

Oh petatje neee. wat vervelend toch ongi geworden. op naar ronde 3

hopelijk meer geluk.

ik ga nu maar heel hard voor allemeiden duimen dat jullie deze ronde een mooie test in handen mogen hebben…

venix jammer dat het dagje winkelen in adam niet is door gegaan.

lily lekker zeg dat het kamertje van Bastiaan bijna af is. ik ben echt reuze benieuwd naar het eind resultaat.

We zijn weer terug in het land. het weekendje was uiteraar veel te kort. maar we hebben genoten. de terug vlucht was toch even heel spannend. iemand was een aantal keren flauw gevallen… toen hij aan het zuurstof werd gelegd ging het snel weer goed met hem anders werd het een noodlanding. gelukkig zijn we goed aan gekomen. t is wel zwaar hoor zo slepen met een kind etc

maar wel de moeite waard geweest.

En toen kreeg ik ineens geen meldingen en loop ik een complete pagina achter…

Ik ga vanmiddag als ik meer tijd heb even zitten om te lezen en te reageren…

@sunrise welkom terug in nederland ik zie dat je mooi weer hebt meegenomen :stuck_out_tongue:

@ ikke rustig aan is niet heel veel gebeurt :stuck_out_tongue:

Hier net de makro gedeeltelijk leeg gerooft. ff wat dingen alvast voor de bruiloft gehaalt. houdbare dingen en verpakkings matriaal erg handig.

Straks hondje uitlaten eten fysio en slapen :stuck_out_tongue:

dag 39,al 3 dagen bruinverlies,2 nega testen maar nog steeds geen ongi :cry: :thumbdown:

@petatje misschien toch maar is de HA bellen?

ja inderdaad heb het mooie weer in mijn koffer speciaal voor jullie.

he patatje wel lang overtijd met bruinverlies. ik zou ook de ha bellen. misschien kunnen ze jou uit die onzekerheid halen…

helaas zit ik weer met een klein ziek meisje thuis. werd gebeld door haar groep met de mededeling dat ze 39’6 had. van mij mag de lente nu wel gaan komen dan zal ze weer minder ziek zijn…

venix. lekker gewinkeld in de makro. dat vind ik ook zo’n heerlijke winkel. kan daar altijd zolang rond lopen.

zie banner!

met frisse moed naar ronde 3 dus :slight_smile:

Jammer, petatje!

Venix; lekker shoopen in de makro :slight_smile: Wij hebben er hier in de buurt ook één en vind het op zijn tijd ook leuk om er doorheen te lopen.

Sunrise; Pfft alweer een ziek meisje, dat kwakkelt ook maar aan! Misschien is het een teken dat ze een ander klimaat nodig heeft…portugees bijvoorbeeld :wink:

Hier is het niet zo goed…mijn kat van nog geen 6 jaar is zondagavond letterlijk in mijn handen dood neergevallen…kan het nog maar amper bevatten, het ging zo snel…

@ petatje balen!!!

@ lily :frowning: sterkte

Hier weinig te melden behalve dat ik op zoek ga naar ander werk. Ik heb coaching nodig om te helpen om verlenging te krijgen maar ze mogen deze maand ivm drukte geen coaching geven. Dus kleine kans op verlenging