@lily volgens je test ben je wel echt zwanger hoor
Zielig om van je kat te lezen maar wel mooi dat je er op tijd bij was.
@ikke ik duim met iedereen mee voor je.
Hier is ongi weer zo goed als voorbij of eigenlijk gister al. een ongi van 2 dgn vind ik toch wel lekker kan de knuffeltijd weer beginnen voor ronde 3.
Heb wel gister me lunch shake vervangen door zo donker mogelijk brood omdat ik beetje last heb van obstepatie. dus moet weer helemaal goed komen.
Vandaag 1 maart dus nog 1 maandje !!!
Wat geweldig Danielle, dat de echo goed was en je het hartje gehoord hebt!
Lily, hoe gaat t nu met je kat? Hopelijk knapt ie snel weer op!
Ikke, hoe is t met jou? Al veranderingen of nieuws?
Venix, spannend hoor! Nog veel last van bruiloftstress?
@ dotje alleen maar heel erg veel stress
@ ikke ben ook nieuwsgierig aan het worden.
hey hey,
hier niet veel neiuws,verwacht ongi te wordenā¦voel verder niet veel,enkel felle steekjes in men onderbuikā¦
Ben dus nu aan het wachten op de ongi⦠:oops:
Hier toch ongi⦠Gisteravond geworden, best heftig voor mijn doen (maar de vorige stopperiode (door ab) ook 1 keer gehad, vanavond al bijna weer over⦠Nog steeds wel wat zeurend gevoel, echt zoān heerlijk ongi-gevoel :S
Dus knuffelen voor ronde 2 kan bijna beginnen
wel jammer ikke maar ja eerste ronde is bij bijna niemand raak toch.
Nieuwe ronde nieuwe kansen toch
ikke. vevelend toch ongi geworden. al is ie wel weer heel snel voorbij. dat is wel fijn. hopelijk volgende ronde meer geluk.
petatje hoe is ie bij jou. vandaag is jouw niet ongi dag.
lilly. hoe is het nu met je kat gaat het al iets beter met hem. en heb je hem al lekker thuis.
hier vanmorgen nog een test gedaan. en hij is nu echt vet positief. dus het idd zo. nu nog echt gaan geloven. heb nergens last van. zelfs die zeurende pijn in mijn buik is verdwenen.
straks even de stad in. even een zomer jas halen en wat tshirts voor soraya. want het is toch lekker warm daar in portugal. heb er zo in.
mijn schoonouders hebben al helemaal uitgestippeld wat we gaan doen en wat we gaan eten. we gaan naar mijn favoriete restaurant en ook gaan we mijn favoriete gerecht eten yum.
lekker vooruitzicht sunriseā¦lijkt me heerlijk ff paar daagjes naar een warm land ipv de kou van nederland
nog geen ongi te zien hier,ga properen pas zaterdag te testenā¦
@sunrise had je nog niet gefeliciteerd maar bij deze dus: van harte gefeliciteerd! :dance: :dance:
@ikke balen van de ongi,nieuwe ronde nieuwe kansen he! :hug:
Hoi hoi
Ikke jammer op naar de volgende ronde.
Denk dat het deze ronde niks is hier.
Dan moeten toch echt iets doen wat er niet van is gekomen. :? (op 1x na)
Ziek en man laat thuis enzo.
Of het moet zijn dat ik mijn vruchtbare dagen nog niet gehad heb, maar ik dacht het wel.
Maar ach komen nog meer rondeās niet waar. Ondertussen knuffelen we lekker verder.
Zal vanavond beetje gaan bijlezen, heb de laatste blz niet gelezen.
xx
@ wondertje Als je inderdaad 2 wk voor je eerste ongi dag je ovulatie hebt dan is het vandaag dus het kan nog steeds
patatje. voor jou word het spannend dus. knap dat je het zolang kan vol houden zonder te testen. ik ga heeel hard duimen voor je.
wondertje, om zwanger te worden hoef je niet heel vaak te knuffelen. bij ons was het ook zo dat ik al riep dat het niet raak szal zijn door ziektes etc. maar toch was het raak. wat venix ook al zei. je ziet om de 14e dag dus hoeven je vruchtbare dagen niet voorbij te zijn.
venix. ben je al aan het aftellen tot je huwelijk en heb je alles nu geregeld of moet je nog veel doen.
vandaag belde mijn zus op. zegt ze tegen me ik mag jou feliciteren.
ik was stom verbaasd. ze heeft me dus hiet gevonden om kok en heeft gelezen dat ik weer zwanger ben.
dat was nou net niet de bedoeling maar goed is nu toch gebeurt. en vind het ook niet zo heel erg. kan ze me lekker steunen in alles.
nog geen ongiā¦
Spannend petatjeā¦
petatje gaat ons in spanning houden net als ik vorige week. Hoop voor jou op een andere uitkomst dan dat ik had
@ petatje, spannendā¦
Zo, ongi helemaal weg⦠Het knuffelen hier kan weer beginnenā¦
Morgen gaan we naar de bouwmarkt voor verf op de logeer/kinderkamerā¦
Wordt een iejoorkamerā¦
Zoals ik het nu zie worden het zacht gele muren (kan goed voor beide mogelijkheden), lichtblauwe kozijnenā¦
Als het daadwerkelijk de babykamer gaat worden, dan komt er een grote iejoortekening boven het hoofdeinde van het bedje (zelf getekend dvm projectie), schapjes met mijn iejoorknuffels en een iejoor/winny the pooh behangrandje
@ikke dan moet je ff naar Leenbakker heb daar vorige week een tochstrip gekocht van iejoor. In ons geval als verjaardagskadootje voor me schoonzusje.
Wij gaan de kinderkamer witte muren doen met tekeningen van disney babies dus mickey donald minnie enz.
Eerst moeten we dan de logeerkamer omtoveren in pc kamer en de pc kamer word dan de babykamer. Logeerbed gaat naar beneden omdat daar 1 stoel weggaat (naar de kinderkamer) vind ik het wel prettig om daar wat extra zitplekken te hebben aangezien we nu al vaak te kort hebben. Logees kunnen dan kiezen of op luchtbed op pc kamer of op slaapbank in de woonkamer slapen.
Dit alles gaan we pas na de bruiloft regelen omdat ik niet over 4 wk me hele huis overhoop wil hebben met alle visite
Die tochtstrip heb ik al evenals een deurstopper (welliswaar zelf gemaakt, maar van iejoor ;)), diverse formaten knuffels etc⦠Je spaart ezels of je spaart ze niet (ben nu over gegaan op het sparen van"echte" ezels⦠Dus knuffels/beeldjes/etc van echte ezels, geen strip/tekenfilm ezels)
petatje spannend zegā¦
sunrise gefeliciteerd hoor⦠geniet er van.
hier nog steeds geen ongi :? ⦠baal er van,ziten nu dus alweer op de 34de dag⦠en ben ook niet zwanger⦠waarom heb ik nou niet gewoon een normale cyclus
hahahaa ikke dat heb ik met dolfijnen. Draag er zelfs 1 altijd bij me op me bovenarm.
Oessie das wel spannend en balen dat er nog niks bekend is