als je nog steeds niet helemaal ongi bent:testen :-*
dotje ik zou ook gewoon testen als ik dat zou willen.
Hier gaat het beter dan verwacht. Heb echt zin om weer van alles te gaan doen en verder te knuffelen
Vind t echt zo knap van je venix, dat je er zo mee om kan gaan…
:thumbup: :hug: rustig aan hoor Venix maar wel fijn dat je het een plaatsje kan geven :-*
ik doe ook wel rustig aan hoor
hier voel ik me nog steeds prima behalve als ik even een half uurtje iets doe zoals bijv even naar de AH op de hoek om boodschappen te doen. Net met mijn moeder gedaan en voel me nu echt dizzy. Denk dus dat ik niet ga werken morgen en op zoek moet naar ander werk. Heeft me vorige keer 2 wk gekost dus kan ik lekker nu ff 2 wk rustig aan doen.
Venix, waarom moet je op zoek naar ander werk als je nog thuis zou blijven? Ze ontslaan je daar toch zeker niet voor? :o
Hier nog helemaal niks… Geen ongi klachten, geen andere klachten… Denk dat dit weer een cyclus wordt van 32 dagen… (ipv 29 in mijn ticker)
Heb overigens wel duidelijk mijn eisprong gevoeld vorige week dinsdag…
En eergister had ik wat zeurende pijn, en wat steekjes in mijn liezen… Maar goed, dat had ik de eerste maand na het stoppen met de pil ook, dus is vast niks…
Hoe gaat het met de rest?
dotje ze ontslaan me hier dus wel voor. Zit nog in de training en heb nu een week gemist. Das gewoon teveel. Wat ik wel belachelijk vind is dat ik niet mag instromen in de trainingsgroep die maandag begint.
Dus ik zeg maar zo als een bedrijf mij niet wil om een miskraam is het een belachelijk bedrijf waar ik niet wil werken
:evil: :evil: wat een Eikels daar seg Venix :hug: :hug:
@ikke spannend dus! ik duim hoor :thumbup: :thumbup:
wie had er ook weeral het lijstje?
Er zou eigenlijk een nieuw deeltje moeten gestart worden denk ik :think:
Op naar de volgende ronde!
Bij mij zijn de duivels gearriveerd. Hopelijk laat juni veel roze zien!
Knap van je Venix dat je zo goed kan relativeren.
Meiden op roze gefeliciteerd en de meiden die nog wachten… Sterkte!!
De dames op rood zie ik op NOD juni!
:thumbdown: puck :hug:
met frisse moed naar de volgende ronde!
Precies!! Heb wel ovulatietesten besteld via Zwanger en Kids. Merk namelijk binnen mijn cyclus geen verschil in afscheiding en ik voel ook niets dus lijkt me voor mijn gevoel wel rij om te weten of er een piek is en wanneer.
Hebben jullie ervaring met ovulatietest en vanaf welke dag testen jullie en op welk deel van de dag?
Liefs Puck
ik heb vorige ronde met de cb digi getest (wel duur :oops: )
ik teste altijd 's ochtends ofzo…maar ja,hoefde dan ook geen streepjes te turen :lol:
sunrise houd het lijstje bij maar word inderdaad tijd voor een deel 2
zal ff pb sturen naar d’r
Venix, pff wat een eikels daar inderdaad zeg!! :shock: :evil: En echt belachelijk dat je dan niet bij de nieuwe trainingsgroep mag instromen…Maar je komt er zo wel achter wat voor bedrijf het is zeg!
Puck, jammer meid…op naar volgende ronde :thumbup:
Ikke, spannend hoor! Duimen draaien!
Hier ongi weer zo goed als voorbij, dus we gaan er weer voor Hopelijk deze ronde wel een plakker
Petatje, wanneer heb jij eigenlijk eerste echo?
@dotje ik mag woensdag voor een echo en dan 17/6 opnieuw :dance:
Veel succes met de volgende knuffelsessies :lol: Ik duim voor een prachtig februaribeebje :thumbup:
sorry even geen tijd om echt te reageren.
er moet idd een nieuw deeltje geopend worden.
maar voel me nu honds beroerd. snot en snot verkouden en moe van een migraine aan val eerder deze week.
maar ik ga het doen hoor. maar nog heel even geduld
word dan toch april of zit ik verkeerd te rekenen
sunrise ik kan ook eventueel wel nieuw deel openen en lijstje bijhouden als jij het niet ziet zitten