Haha, Lisajoy, wat is jouw voorkeur dan? Je hebt al een meisje, dus ik gok een jongetje?
Hier totaal geen voorkeur. Heel gek. Vroeger - nog lang voordat ik uberhaupt kinderen ‘wilde’ - wilde ik altijd een meisje. Een jongetje, dat leek me niks. Nee, ik wilde echt persé een meisje. Maar nu ik zwanger ben, maakt het me echt totaal niets uit. Ik heb ook echt geen voorkeur voor jongen of meisje. Ik vind het allebei leuk! Misschien komt het omdat ik allemaal hele lieve, leuke buurjongetjes heb? Het is nu vooral echt de nieuwsgierigheid en het willen weten. We krijgen ook heel veel reacties van mensen die niet snappen dat we het willen weten. ‘Een verrassing’. Nou, ik vind het hele zwanger zijn en de komende bevalling wel verrassing genoeg hoor!
Wij moeten een lijstje gaan maken wat we nog allemaal moeten hebben. We zijn al aardig op weg! En mijn luv staat te trappelen om aan het kamertje te gaan beginnen met schilderen. Ik ben druk aan het opruimen. Ik verhuis met mijn werkkamer naar zolder. Maar ik heb echt zo veel troep! Maar het vordert gestaag. Vrijdag wil ik mijn kamertje echt leeg hebben. Dan kunnen we mijn werkplek van het weekend naar boven verhuizen. Hoop dat de pc enz. meteen weer werkt! En dat de draadloze verbinding het redt tot zolder!
Mijn luv heeft trouwens de baby voelen schoppen! Zo leuk! Je ziet mijn buik ook af en toe bewegen!
En ik heb zaterdag een moederfiets gekocht! Een Sparta! Ik had alleen een mountainbike en daar zie ik mezelf niet op fietsen met een dikke buik. Dus dan alvast maar een echte, heuse moederfiets gekocht! Op de site van Sparta te zien, bij de actiefietsen. Pff, wat een geld zeg!
@lisajoy, ik ga vrijdag testen als ik woensdag niet ongesteld word. heb net de test gekocht.
Spannend.
Ben er wel veel mee bezig.
En dan hoor ik van een vriendin van mij dat een meisje waar we eerder vaak mee omgingen nu zwanger is. Leuk voor haar maar dan voel ik me haast jaloers, stom he. Maar ja misschien is het wel raak en klaag ik voor niks en ben ik voor niets een beetje jaloers.
:lol: Joli, bijna iedereen denkt idd dat onze voorkeur uitgaat naar een knul, maar niks is minder waar! Het lijkt me geweldig om nog een meid te krijgen, lijkt me voor Nina ook het leukste!!
Ik weet dat een voorkeur uitspreken “not done” is, maarja zo is mijn gevoel nu eenmaal. En mocht het toch een knul zijn, is hij net zo welkom als een meisje!!! Tis niet zo dat ik geen jongetje zou willen. Begrijp je me een beetje??!
En ik kan me heel goed voorstellen dat je het graag wil weten!! Bij Nina wisten we het niet, en idd mijn VK zei toen ook; als je het al weet, is het net als wanneer je bij sinterklaas al weet wat er in het cadeautje zit. En “als je bevalt, is het geslacht echt niet het eerste wat je wil weten”.
Nou ECHT WEL!!! hahahahahahaha Bovendien wordt het dan ook weer wat ‘echter’ allemaal!!
Gaan jullie het ook tegen anderen vertellen??? Ik wil dat eigenlijl wel, maar hubbie wil het niet…zucht, zit ik nog 4 a 5 maanden met een geheim…
Maarja, hier kan ik het wel vertellen :mrgreen:
Sereph, meid ik vind het niet meer dan logisch hoor dat je een tikkeltje jaloers bent. Je wil dit toch zo graag!! Maar ach, jouw tijd komt ook vast wel, en misschien nu al
hoi hoi
]
sereph spannend voor je vrijdag ik hoop voor je dat het raak is
hier ook een stiekeme voorkeur een meid hihi
als het maar gezond is en alle 10 teentjes en vingertjes eraan zitten ben ik tevree
moet binnenkort ook maar gaan kijken voor zwangerschapskleding
spijkerbroeken zit echt niet lekker meer
cariska ja idd de broek tekend een beetje en als je je buije lekker laat hangen dan is het heel wat hihi bij mij ook hoor laat maar lekker bollen :mrgreen:
hier begint de :sick: :sick: ook parten te spelen heb ik met lars geen last van gehad maargoed het zei zo en vreselijk moehoe
meiden spannend de 20 weken echo kan niet wachten dat het bij ons zover is eind aug pas ofzo grrrr
ga even de boel opruimen laterzzz
Sereph, spannend! Ik ga voor je duimen hoor!
Lisajoy, jij bent lekker druk. Maar wel met allemaal leuke dingen zo te lezen. Komt allemaal vanzelf wel, dat is altijd zo op de een of andere manier.
Lekker die vakantie trouwens!
Honing, is het inpakken nog gelukt? Wordt meestal eerst opruimen denk ik…Haha toen wij vorig jaar gingen verhuizen haalden we dingen van zolder die we daar hadden neergezet toen we in het oude huis gingen wonen en die in die 5 jaar niet van hun plaats geweest waren…
Sereph spannend hoor, ook hier :thumbup: voor jou!!
Lisajoy, 20-weken echo vnvd! Spannend (vooral leuk denk ik ) Veel plezier!
Wow Joli, heb die fiets ff bekeken, wat een geld idd!! Maar erg mooi hoor, voorlopig ben je daarmee klaar (tot je kind naast je kan fietsen )
Kim, balen dat je ook :sick: bent!! en die vermoeidheid he, bah!!
Ik ben lekker aan het aftellen, die :sick: mag wel wat minder worden…Ik merk nu steeds meer dat het overdag wel gaat (nog maar 1x in de loop van de ochtend ofzo… :sick: ) Maar nu komt het 's avonds opzetten. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met hoeveel ik gedaan heb op zo’n dag. Zondag hadden we een heel eind gefietst en halverege overviel de vermoeidheid…heb toen echt met lood in de benen naar huis moeten fietsen…en 's avonds :sick: , gisteravond idem dito na het sporten…
Strax 1e afspraak bij de VK :dance:
Kom later nog wel ff verslag doen :mrgreen:
Toedels!
T@nj@, succes bij de VK! Je kreeg toch ook een echo? En vervelend hoor, die misselijkheid. Hopelijk ben je er na 12-14 weken helemaal vanaf!
Oo Lisajoy, jij vanavond al de 20-weken echo! Spannend hoor!!
Honing, lekker opgeruimd? Wees vooral kritisch, dan hoef je straks niet zo veel mee te slepen. En dat uit de mond van een superverzamelaar :lol: Mijn luv zegt altijd ‘als je het een jaar niet hebt gebruikt, weg ermee’. Jaja, zeg ik dan en vervolgens zet ik het gewoon weer netjes op zolder
Ik ga ontbijten, ik heb zo’n honger!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Lassie doet het goed :inlove: :inlove: :inlove:
We hebben een video meegekregen. Wauw wat een verschil met 1 1/2 week geleden zeg! De armpjes en beentjes waren al druk aan het bewegen (hihi het heeft naar ons gezwaaid :inlove: ) We zagen een oogje en het mondje :inlove:
Volgens deze echo ben ik iets verder (10w4d)
Ik ga snel, strax gaan mijn collega/vriendin onze zwangerschap aankondigen in de teamvergadering
Zal vnvd foto’s in t showforum zetten
:-*
Tanja, geweldig zeg! :inlove: :inlove: Geniet er maar lekker van!
Als je zo die ontwikkelingen ziet dan kun je je wel voorstellen dat er zo veel gebeurd in je lichaam en dat je daar moe van wordt.
Lekker goed voor jezelf zorgen. En goed voor je laten zorgen vooral, haha!
Laat hubbie je maar lekker verwennen!
Ik ben hier inderdaad aan het opruimen. Ik ben heel goed in weggooien en weggeven. Vind het altijd fijn om niet teveel troep te hebben.
M’n mannetje is meer van de bewaar maar die heeft het zo druk met werk en studie dat hij niet ziet wat ik allemaal wegdoe .
Maar toch… het is nog een flinke klus. Iedere dag een beetje zodat als we overgaan het alleen een kwestie is van overhuizen.
Wie heeft nu als eerste weer een echo? :think: Joli of Lisajoy?
hallo,
sorry dat ik zo lang niet geweest ben, maar met dat mooie weer ben ik niet vaak te vinden achter de pc maar heerlijk in de tuin.
we hebben de 20 week echo gehad :inlove: en alles was zoals ze het zeggen normaal ze mogen niet zeggen dat alles goed is.
het kindje was druk aan het bewegen en is en echte druktermaker.
verder hebben we kinderwagen besteld de maxi cosi mura 4 is het geworden vindt het zo mooi :inlove: het gaat nu echt snel al op de helft en kan nu begin met het terug tellen :dance:
Ik ben helaas ongesteld geworden :evil:
Op naar de volgende ronde!
@#$%&^! :twisted: Balen Sereph.
We gaan allebei gewoon voor de volgende ronde!
Bah, balen Sereph!
Hendrika, fijn om weer even wat van je te horen. Over de helft gaat snel he.
Kom vnvd weer ff uitgebreid (en met foto’s) We zijn gisteravond op pad geweest voor een auto voor luv (hij heeft per 1 juli een andere baan en geen auto vd zaak meer). Volgens mij zijn we geslaagd! Haha het wordt gelijk maar een station met het oog op de toekomst
Tot vnvd
:-*
Hoi hoi,
Gisteravond hebben we de 20 weken echo gehad! Wouw, wat een geweldig gezicht!!!
Stap voor stap is alles doorgenomen, en zoals het er nu naar uitziet, is het kindje helemaal gezond! Ik heb ook geweldige echo’s, van bijv de twee voetjes :inlove: Zit nu op mijn werk, maar zal ze vanvond wel even plaatsen.
Ik ben toch vandaag precies 19 weken zwanger, en uitgerekend op 29 Oktober.
EN…
:inlove: :inlove: Het is een meisje :inlove: :inlove:
Zit dus letterlijk op mijn roze wolk, en kan niet wachten om roze kleertjes te gaan scoren!!!
Zucht, ga zwijmelend verder met werken hihi
Sereph, balen zeg!! We duimen voor een positieve test volgende maand!
T@nj@, fijn dat de echo goed was! Ben benieuwd naar de foto!
Lisajoy, wat heerlijk te horen dat alles er goed uit ziet! En een meisje wat leuk!! :inlove: :inlove: Oo, nu heb ik helemaal zin in morgenochtend! Nog 1 nachtjes slapen :dance:
Hendrika, jij bent ook al lekker aan het inslaan!! Dat maakt het echt he!
Kim, hoe is het met de :sick: ? En al zwkleding gescoord??
Honing, ben je nu weer helemaal af van de blaasontsteking? Vol goede moed de volgende ronde in!! We :thumbup: :thumbup: !!
Vandaag ga ik mijn nieuwe fiets halen! Gek idee hoor, ik op een moederfiets
En morgen de echo! Ooo, dat had ik al gezegd he… :oops:
Lisajoy, proficiat! Wat leuk, je hebt staks 2 meiden. Veel plezier op de roze wolk! :mrgreen:
Joli, hoe laat heb je 'm?
8 uur! Daar ben ik wel heel blij mee hoor :mrgreen: Vorige keer hadden we de echo pas om 15.45 uur, wat duurde dat wachten lang! Nu morgen dus meteen om 8 uur, heb er zo’n zin in :inlove: :inlove:
We hebben ook al namen, hebben jullie die al? We zitten alleen nog te dubben of we - als het een meisje wordt - ook zullen vernoemen naar ouders. Bij een jongetje is de naam al heel lang ‘klaar’. Meisje is nog echt twijfelen hoor! Jee, ik durf ze niet te zeggen. Stel dat iemand meeleest… Of zie ik nu spoken?
En morgen ga ik ook naar de markt om een stofje uit te zoeken voor het boxkleed. Als we weten of het een j of m is, dan maakt dat het kiezen natuurlijk wel een stuk makkelijker
hallo hallo hallo
nou gisteren de echo gehad. echt helemaal geweldig we hebben het hartje zien en horen kloppen.
de vrouw drukte eerst op mijn buik dat deed echt pijn ze was helemaal verbaasd nou denkt ze dat ik een blaasontsteking heb dus morgen even een plasje inleveren.
toen ging ze met de echo apparaat op mijn buik en hebben we het harte horen kloppen en zag ze dat mijn blaas helemaal vol was. dus weer plassen. en daarna hebben ze nog een inwendige echo gemaakt en toen hebben we het hartje gezien en de stompjes waar de armen en benen aan komen. en we zagen het kindje ook bewegen
echt ben helemaal blij zeker na die miskraam enzo.
nou het mooie is we mogen over drie weken alweer om echt te bepalen wanneer ik uitgerekend ben want nu is het al 3 dagen later geworden en om het kindje gewoon goed te zien met armpjes en beentjes. echt helemaal leuk.
ik moet hem nog op het showforum zetten maar we hebbeng geen scanner en het kaartje van ons foto toestel past niet in onze laptop dus dat moet nog gebeuren. echt helemaal geweldig.
maar de anderen ook joh helemaal leuk die echo’s allemaal ik ga zo gauw even op het showforum kijken.
hoest verders met iedereen??
@sereph balen dat je ongi is gekomen. hopend volgende keer beter meid. voor je
knuffel
Joli, veel plezier morgenochtend!
Kom je wel meteen verslag doen? :mrgreen:
Ik heb de echo’s op het showforum gezet!!! Ze zijn zoooooo cute :inlove:
Joli, spannend morgen!!! Wel vertellen aan ons he, of je een meid of een knul krijgt!!! En natuurlijk echo’s showen!!! Wij wisten dus echt geen jongensnaam te verzinnen. DE meisjesnaam hadden we al heel lang, maar die hou ik lekker nog wel geheim hihi
Sereph, meid balen!!! We gaan duimen voor de volgende ronde!!!
Karen, ooooh wat een opluchting dat alles goed gaat met je kindje!!! Geweldig geluid he dat hartje!!! Heerlijk meid, lekker genieten nu he!!!
Hendrika, oook showen die echo’s!!! En wilden jullie het geslacht niet weten, of mogen wij dat gewoon nog niet weten??? Ben niet nieuwsgierig hoor hahahahaha
Nou ga ff verder surfen…