Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

hallo hallo hallo

@joli. nou het gaat weer wat beter maar ik merk dat ik gewoon elk uur iets moet eten een cracker of een stuk komkommer of een appel enz enz.

en ook ben ik er achter gekomen dat ik ontbijtkoek niet lekker meer vind. die kruiden die er inzitten daar word ik misselijk wel jammer want ik vind het nogmaal zo lekker…

maar goed we gaan gewoon verder. en mijn borsten houden nog steeds niet op echt vet pijn…

even echooooo.

ik ben vandaag naar miss etam geweest 8 aug gaat mijn liefste nichtje trouwen en ik heb vandaag kleren voor de trouwerij gekocht. want ik juli gaan we op vakantie en als we daarna terug komen hebben ze geen zomer collectie meer.

heb een hele mooie witte rok gekocht met een wit rose truitje vel rose. echt heel mooi . en netjes en sportief alleen nog even mooie witte schoentjes eronder (maat 42) hihih

en nog een witte korte broek voor op vakantie en nog een rose gestreept truitje daar boven op met een rose buikband. echt helemaal leuk

ik moest het ff vertellen

@cariska. leuk dat je vrienden zo enthousiast waren en lache dat ze het niet in een keer snapte…

@joli hoe is het met jou dan…

@tanja hoe gaat het met jou…

@honing. bale van je blaasontsteking hoop dat het gauw over is voor je.

knuffel

hoi hoi ben ik weer

had het druk gehad heb mn verjaardag gervierd enzo

zondag was ik rotaf dus geen tik zin

tanja ik ben denk ik 17 januari uitgerekend

en heb 18 juni mn 1e echo :inlove:

voor het lijsje

hier begint de vermoeidheid ook toe te slaan

en af en toe een vlaag van :sick: :sick: dus dan moet het een meisje

worden bij lars had ik dit niet haha

wat een leuke ideetjes hebben julie allemaal zeg om het aan de omgeving te vertellen hier niks bijzonders gedaan gewoon gezegd en klaar hihi

karen marieke lekker toch dat je heerlijk geslaagd ben is helemaal niet ego hoor gewoon lekker hier zeerzetten

had met lars ook een zwdagboek heb er de1e paar maandjes in geschreven en daarna weer vergeten dus dat werd verder niks

joli een voetballertje in spe is mooi voor het ek over 20 jaar ofzo haha

honing jammer dta je deze mnd moet overslaan en dat je dgen al geweest zijn volgende mnd is het echt julie maand

carisca grappig dat je colega’s er over begonnen dat het weer tijd werd voor een zwangere nou ja nu weten ze het toch leuk

hier zou ik het niet eens nog 3 weken voor me kunnen houden

heb het idee dat ik nu al uit mn voegen groei dua zal niet lang meer duren of ik moet aan de zwbroeken

ik ben het weer kwijt was weer een hoop geschreven heb mn best weer gedaan hoop ik :-* :-* :-*

Hoi hoi

Kim, dus jij ook al zo snel aan het groeien he??? Misschinen komt dat toch omdat de rek er al in zit?? :stuck_out_tongue: Ik heb ook al een buik, waar je U tegen zegt…Nouja, we zijn in ieder geval goed zwanger hihi. Ben benieuwd of je idd een meid krijgt, nu je opeens misselijk bent!

Karen, zo te horen ben je goed geslaagd!! Ben extra nieuwsgierig naar die witte rok!! Heb namelijk nog niks om aan te doen, als ik trouw :oops: Heb voor mijn verjaardag expres geld gevraagd, zodat ik ff positiekleding kan scoren, dus ga zeker ff langs de miss etam (al is dat ECHT mijn zaak niet…, ben meer van de hennes enzo).

Cariska, hahahahaha het kwartje viel niet!! Sta je daar met je mooi versierde soesjes hahahahah Gelukkig viel het kwartje later!

En leuk zo’n zwangerschapsdagboek! Niks voor mij, ik heb ook nooit een eigen dagboek bij kunnen houden, maar als je het wel kan volhouden, is het natuurlijk geweldig voor later!!!

Joli, die boeken van mama en papa vertel eens, zijn idd geweldig!! Heb toen mijn ouders die boeken cadeau gedaan (opa en oma vertel eens) voor Nina! Maar je brengt me wel op een idee, misschien koop ik die ook wel voor mij en mijn vriend! En fijn dat alles weer goed was bij de VK!!! En nu al een schoppertje :inlove: geweldig!!! Hoop alleen dat je geen blaasontsteking hebt, al komt het wel vaker voor bij zwangeren he!!

Nou verder weet ik het niet meer, sorry als ik iemand oversla!

Mijn schoonmoeder is gisteren ontslagen uit het ZH en het lijkt erop dat ze wel helemaal de oude zal worden. Je ziet wel in haar gezicht dat haar rechterkant iets hangt, maar veder merk je niets! Gelukkig maar!

Vandaag mijn laatste werkdag en dan lekker weekend. Ben net met de kids van mijn werk naar Mc Donalds geweest. Elke woensdagmiddag heb ik kindermiddag, maar pfff dat gaat me echt opbreken…ben kapot!

Nog ff een uurtje werken, en dan lekker naar mijn wijffie en mannetje!! :dance: :dance:

Joehoe!

Wat een gezellig geklets hier vandaag!!

Ook ik heb een zwangerschapsdagboek, echt zo leuk! Moest deze week de boel weer opmeten en mn buik was 6 cm groter (!!!) maar dat komt denk ik meer door de obstipatie dan door Lassie :? :oops: .

Ik heb me deze week toch maar aangemeld voor een verloskundige praktijk hier in de buurt. En…ik heb dinsdag de eerste afspraak…en…ze doen altijd een echo bij de eerste afspraak :dance: :dance: . Dinsdag tijdens de teamvergadering op mn werk gaan die vriendin en ik allebei vertellen dat we zwanger zijn :inlove: (ik ben erg blij als ik het dan nog ff heb gezien).

Ik lijk me iets beter te voelen (maar dat komt mede doordat ik al 2 dagen niks doe…) en heb weer een :sick: vrije dag :dance: . Morgen maar weer werken.

Tot snel!

:-*

Dat dacht ik wel Cariska, amoxicilline. Dat raadt de gyn hier ook aan voor zwangere vrouwen, maar hij doet er wel heel ‘moeilijk’ over. Vooral in het eerste trimester. Maar ja, als je een blaasontsteking hebt dan moet je toch wat he?

Voel me trouwens wel ok, alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten!

Lisajoy, wat fijn dat het beter gaat met je schoonmoeder. Succes met het kopen van je ‘bruidsjurk’. Voor mij was dat best moeilijk. Ik ben niet zo’n witte- bruidsjurk- type. Heb uiteindelijk een mooi stofje gekocht en een vriendin heeft er een jurk van gemaakt.

Succes in ieder geval!

Tanja, wat gaaf die echo!! :dance: Lijkt me ook heerlijk om het aan iedereen verteld te hebben straks. Lijkt me toch wat relaxter.

Ik wil ook soesjes! :drool:

Hoi meiden,

rustig hier vandaag! Hier alles goed. Ik heb weer even een foto van mijn 19-weken buik op het showforum gezet. Begint wat te worden hoor!

Honing, echt zo balen dat je je ei deze maand hebt gemist! Rotblaasontsteking ook! En dan precies op zo’n moment… slik je nu wel antibiotica overigens? Ik moet morgen mijn plasje naar de ha brengen. Ben benieuwd! Hoop niet dat ik het heb!

T@nj@, heb je gewerkt vandaag? Hopelijk ging het goed! En leuk dinsdag de echo! Dat maakt het dan toch een stuk echter hoor.

Lisajoy, fijn dat het goed gaat met je schoonmoeder. Dat is toch wel schrikken he!

Kim, alweer een beetje bijgekomen?

Karen, lekker dat je geslaagd bent! Ik heb toevallig ook ingeslagen bij Miss Etam. Bij ons in de buurt zit een outletshop. Ik had vijf leuke shirts voor 55 euro. Was er helemaal blij mee. Want die zwangerschapskleding is hartstikke prijzig en dat ik dan toch zo zonde! Nu kan ik voorlopig echt vooruit.

Cariska, echo is inderdaad spannend (en leuk!!). Jij 9-6 de eerste echo! Is ook zo bijzonder.

Hendrika??

Sereph??

Ik ga even naar de voetbal kijken. Nog wel niet echt, maar toch, alvast kijken of ik in de sfeer kan komen :dance:

heeee

ja ik emmeloord hebben we ook een outlet daar moet ik ook nog maar even heen om te kijken…

vink wel leuk even wat shirtjes maar ik moet eigenlijk een lange broek, omdat ik zelf behoorlijk lang ben 1.85 hebben ze wel longware maar niet in positie… dus ik meot echt even gaan zoeken.

want ik moet wle een lange broek mee voor op vakantie.

en anders vraag ik of eerst even de broeken van mijn zus mag lenen.

@cariska ook jij bijna voor echo

je eerste of je tweede

ik mag aankomende dinsdag voor mijn eerste echo echt vet leuk en spannend. ben heel erg benieuwd.

Hallo hallo,

heb veel gewerkt deze week. Elke avond ook weer wat gehad, vergadering, bhvcursus. Dus drukjes. Tussendoor wel even op het forum gekeken (verslavend!!!) maar niet veel gepost.

Ondertussen wel hele dagen misselijk en zere borsten. Hoop dat het deze keer raak zal zijn. Durf het haast niet te hopen.

Spannend Sereph!! Nog een weekje w88 dus! Ik duim voor je :pray:

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, het ging eigenlijk wel. De overvallende vermoeidheid is het vervelendst. Dat slaat met name toe als ik ff rapportagetijd heb en achter de comp zit… :zzz: Vnvd toch maar wel ff gaan sporten, vind het wel belangrijk dat ik dat blijf doen!

Kom morgen weer ff kijken en zal dan op iedereen reageren

Weltrusten,

Ja en sporten kan dan ook wel weer ontspannend zijn.

Iets een lager tempo maar dan heb je wel het gevoel dat je iets gedaan hebt.

Goedemorgen!

Ja Joli, ik zit aan de antibiotica. Al de tweede keer dit jaar! :wall: Ben helemaal niet zo van de medicijnen, maar soms moet het toch.

Ga zo even naar je buikje kijken!

Oooh Sereph, ik duim voor je! Die misselijkheid klinkt wel goed!

Tanja, succes met de vermoeidheid. En zo gauw het even kan er lekker aan toe geven. Is belangrijk voor jou & je pruts!

Moet weer even aan de slag!

Karen leuk hé de miss etam??? Ik heb er een 3kwart broek weg, 2 shirtjes en buikband.

Dames dames kunnen jullie mij gerust stellen??? :oops:

Vandaag dus voor het eerst de zwangerschapsbroek aan. En jeetje nu lijk ik ineens echt zwanger. Ik zei tegen mijn vriend, straks ben ik al veel verder zwanger als dat we denken. Zet de foto’s even hierneer, dan heb ik eerder een reactie hoop ik…

Is het misschien zo dat de kleding echt heel erg tekent??

Ingehouden buik

Ontspannen buik

Hey meiden,

Wat is het rustig hier???

Honing, bah! Weer die blaasontsteking :hug: . Het oprekken van je urinebuis had dus weinig geholpen? Bij mij toen wel, maar dat was ook in combinatie met bekkenbodemtherapie. Sterkte ermee

Kim, ik heb 18 juni mijn termijnecho, leuk!!

Ik ga ff douchen en plof dan op de bank :zzz: , misschien dat ik dan nog ff het lijstje aanpas.

Tot later!

Hey Cariska,

We posten tegelijk.

Ik denk dat die kleding tekent…

Maarja ik heb er ook 6 cm bij in een maand. Volgens mij kan ik voorlopig mijn eigen kleren nog wel aan. Heb nog niet gekeken voor positiekleding, dat doe ik pas als het écht moet :oops:

ik pas eigenlijk ook het meeste nog wel. Alleen vorig jaar zaten de 3kwart broeken al niet lekker en nu helemaal niet meer. vandaar dat ik deze heb gekocht!

heee

@cariska ja ik vind de miss etam echt helemaal leuk. maar de kleding tekend wel want die rok die ik heb gekocht dan denk ik ook van zoo zwanger maar anders valt het best wel mee

jammer dat ze geen positie kleding hebben voor lange vrouwen. want ik wil graag een lange broek want mijn spijker broeken zitten niet lekker meer maar dan heb ik een lange broek aan en die is dan veel ste kort dus geen gezicht.

dus ik weet niet wat ik moet doen want we gaan over een maand op vakantie en dan heb ik die broeken wel nodig en dan heb ik geen leuke. maar goed ik denk dat ik eind juni nog maar eens ga kijken.

maar goed dinsdag voor echo echt helemaal zin. ik hoop dat alles goed is…

nou ik ga zo slapen kom net weer van werken.

knuffel

haha mijn moeder had die broek aangedaan en leek ook meteen weer zwanger dus hij tekent gewoon !!

Haha, Cariska, grappig! En vast een opluchting voor jou :wink: Ik krijg juist veel reacties dat mijn buik nog zo ‘beschaafd’ is. En echt van ‘ooo ben je al 20 weken?’. Dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb altijd gedacht dat ik zodra ik zwanger zou zijn, meteen 20 kilo erbij zou krijgen en echt enorm zou uitdijen. Maar - tot nu toe - valt het alles mee. En het ligt idd ook erg aan wat voor kleren je aan hebt. Het een tekent meer dan het ander.

Hier verder alles goed. Ik kijk zo uit naar donderdag, naar de echo! Ik wil echt zooo graag weten of het een jongen of meisje wordt! Maar toch ook denk ik er wel aan dat ze gaan kijken of alles goed is. Maar ik denk dat omdat ik me zo goed voel, ik me daardoor niet echt zorgen maak. Maar in mijn achterhoofd speelt het wel mee.

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Wij hebben dit weekend een box gekocht en het hangwiegje van Leander! Ik ben er zo blij mee!

Hallo!

Hier een lekker weekend gehad, alleen maar uitgerust, gelezen, geslapen.

Mmmm, was wel lekker dus. Ben ook heel moe, misschien van de antibiotica, weet het eigenlijk niet. Gelukkig ben ik er morgen weer vanaf.

Joli, aftellen naar de echo! Lijkt me zo gaaf, vooral omdat het nu een ‘echt’ kindje is.

Leuk dat hangwiegje. Moet je nog veel aanschaffen?

Tanja, jij morgen toch een echo en vertellen op je werk? Spannend! :thumbup:

Ben voor vandaag al lekker afgewerkt. Ga nog wat in huis rommelen want over 3 weken gaan we al verhuizen.

Eerst ff lekker een bakkie koffie. Tot later!

ben er ook weer!!

Cariska, je hebt al een mooie buikje hoor!! Die positiebroeken accentueren de boel natuurlijk wel, maar ach…lekker pronken met je buik!!

Joli, oooh spannend donderdag de echo!!! Ben benieuwd!! Heb je stiekem een voorkeur??

Tanja, jij ook weer een echo!! Zal je zien dat je al echt verschil ziet in die twee echo’s!!

Sereph, we gaan duimen :pray: Wanneer ga je testen, of ben je daar nog niet echt mee bezig???

Ben van het weekend lekker gaan shoppen!! En vooral bij de H&M geslaagd, ik vind echt dat ze daar leuke positiekleding hebben!!

En Joli, positiekleding is idd best prijzig (bij de hennes niet zo trouwens hoor!!) maar je loopt er toch best wel lang in!! Ikzelf heb in ieder geval zeker nog 2 maanden na de bevalling positiebroeken gedragen, en dan is het toch wel leuk als je er lekker bijloopt!!

Verder morgenavond de 20 wk echo!!! Vind het zooooooo spannend!!! Is het gezond, wanneer ben ik nou echt uitgerekend, en vooral is het een jongen of een meisje??? Ik heb wel een stiekeme voorkeur, dus ik ben benieuwd!!

Verder gaat het me opeens benauwen, dat we nog NIKS aan de kamertjes hebben gedaan!! Eerst pakken we Nina’s kamer aan, en daarna de babykamer, maarja pas na de vakantie en dat vind ik nu opeens te lang duren…zal wel nesteldrang zijn!! Heb ook nog steeds geen kleertjes, wippertje etc etc…nog niks!!

En dan ook nog eens dat trouwen en de vakantie naar Mallorca…AAAAAAAAAAH ik wordt nerveus!!