Hai Sereph, welkom! Leuk altijd weer om er iemand bij te hebben :thumbup:
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
karen, wij eten hier ook bijna standaard 1x in de week bij de schoonouders…idd erg makkelijk!!
honing, rond eind juli gaan we voor 3 weken naar frankrijk. Mijn ouders gaan daar ook heen, zelfde camping, en wij gaan dus gewoon in een tentje ernaast.
sereph welkom en ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!!
hier alles prima verder. Baal alleen dat het hier regent, vond de zon toch wel lekkerder…
Hee hallo!
Wat een rotweer vandaag he! Dat was wel even wennen. Maar wel prima weer om op te ruimen. Ik werk thuis en mijn werkkamer wordt de kinderkamer. En ik verhuis dan naar zolder. En onze zolder is groot (lees: veel troep!) dus opruimen geblazen. Nu ben ik erg bewaardig en mijn luv roept de hele tijd ‘weg ermee’, maar ik kan gewoon niets weggooien :lol: Maar goed, ik heb dus de komende twee weken een opruimmissie!
We hebben vrijdag ook de kast en commode gekocht bij Ikea! De Pax-serie. We zijn er erg blij mee! Alleen nog een bedje dus. Ik wil sowieso het Leanderhangwiegje en we moeten dus nog een ledikantje. Het wordt wel heel echt zo hoor. Ik moet zeggen dat ik me nog steeds niets kan voorstellen bij het ouderschap. Zo gek! En ik last ook dat sommigen van jullie er zo erg mee bezig zijn, met zwanger zijn. Dat heb ik dus niet echt. Natuurlijk ben ik me er wel van bewust en ik ben ook wel ‘afwezig’, maar niet echt heel erg bezig met zwanger zijn. Soms zit ik op de bank en denk ik opeens ‘ik ben zwanger’!!! Zo gek is dat! En soms slaat de paniek dan wel even toe hoor! Hebben jullie dat nooit?
Ik denk overigens ook dat ik de beeb af en toe voel :inlove: :inlove: Maar ik weet het elke keer niet zeker. Dan voel ik iets en conctreer ik me erg op mijn buik en het gevoel en dan gebeurt er niks meer. Haha, de beeb speelt een spelletje met me denk ik
Sereph welkom bij de club! Hopelijk mag het voor jou ook snel raak zijn!
Cariska, ga er maar gewoon van uit dat het niet gaat regenen! Dat hoop ik voor jullie!! Alleen maar zon zon zon!
Honing, ik ben nu toch wel heeel nieuwsgierig waar jij woont! Waarom woon je daar eigenlijk, heb je die keuze bewust gemaakt?? Misschien heb je dit al een keer verteld… of niet?
Karen, het blijft altijd spannend, die eerste drie maanden, maar we gaan van het positieve uit! Lekker ook dat je je wel wat beter voelt.
T@nj@, wat een origineel idee zeg! En altijd weer leuk, die emotionele, lieve reacties! Ga je het nu ook ‘verder vertellen’? En hoe reageerde je vrienden? Hadden ze vermoedens na je ‘smoesjes’ ?
Famke, een bevalling van 2 uurtjes, dat wensen we ons allemaal maar toe! Moet jij sowieso vijf dagen in het ziekenhuis blijven na je bevalling, omdat je een keizersnee krijgt?
Ik ga een waterijsje eten, heb net asperges op, hmmm!
Onze vakantie was overigens heerlijk. 8 dagen er even lekker uit! Maar wat kost dat klauwen met geld zeg… als je met de auto gaat van hotelletje naar hotelletje. Je kunt beter 10 dagen all-inn gaan, das goedkoper, maar goed, het was wel erg lekker hoor! En begin augustus gaan we nog een weekje naar Friesland. Daar kijk ik nu al naar uit
Hey hallo,
Sereph, welkom hier!!! Als je je gegevens even doorgeeft dan voeg ik je toe aan het lijstje!
Kim, wanneer ben jij uitgrekend? Dat voeg ik dat ook nog ff toe.
Joli, lekker aan het opruimen geweest dus! Kan ook heerlijk zijn. Morgen moeten jullie dus weer werken :?
En jullie zijn dus lekker geslaagd voor een kamertje! GAAF dat je je beeb voelt :inlove: , lijkt me echt zo bijzonder.
Karen, lekker gegeten? Fijn dat bij jou de ‘kwaaltjes’ ook wat minder worden.
We hebben het gister helaas niet aan de vrienden kunnen vertellen. We zouden met een heel stel bij iemand voetbal kijken. Maar uiteindelijk bleek dat niet iedereen kon…Dus we verschuiven het naar volgend weekend. Ik denk dat ik een High Tea bij ons thuis plan :mrgreen:
Wel vervelend voor de familie, die moeten dus nog even een weekje hun mond houden, ik ozu het nl echt niet leuk vinden als onze vrienden het van iemand anders horen.
:-*
joli, wat gaaf dat je de baby voelt!!!
Tanja, jammer dat jullie het niet hebben kunnen vertellen. Hopenlijk kan je familie hun mond nog even houden!
Morgen weer werken… bah helemaal geen zin. Vriend is nu aan het werk dus ik duik alvast mijn bed in … tot morgen!
Sereph, welkom meis, hoop dat je snel met een positieve test in je handen zit!
T@nj@, wat jammer dat je het niet kon vertellen, dan volgende week maar een klein feestje bouwen :mrgreen:
Joli, weekje friesland?? waar? kun je misschien even langs wippen
Wat betreft je vraag:ja volgens mij staan er 5dagen voor als je een keizersnede krijg…
Ik moet nog even voor een intake bij de gyn dus dan hoor ik meer.
Hier alles goed,
xx
famke
We zitten in Tirns, vlakbij Sneek. Vorig jaar zaten we in hetzelfde huisje! Zo’n heerlijke week gehad. We hopen dit jaar ook weer op lekker weer. Het zal wel wat anders worden dan vorig jaar, want nu zit ik er natuurlijk met een dikke buik!! En is het in de buurt Famke, dan kom ik zeker ff langs
hoi hoi, ben er ook weer hoor! Onze pc vertoont kuren, iederen keer kapt het internet ermee…erg irritant!!! :evil:
Joli, welkom terug~!!! Zo te lezen een lekkere vakantie gehad?!! En goed geslaagd voor de babykamer?! Wel foto’s showen he!!!
Wel grappig dat je soms niet stilstaat bij je zwangerschap, terwijl je zo lekker aan het kopen bent!! Maar ik begrijp je hoor, het is ook moeilijk te bevatten dat er straks opeens zo’n ukkie is!! Komt allemaal goed meis!!
Femke, dus je weet al zeker dat je een keizersnee krijgt?? Vind je het niet jammer om niet ‘natuurlijk’ te bevallen?? En je moet ons toch een keer jouw horrorbevalling vertellen hoor, maar wel als we allemaal al bevallen zijn :mrgreen:
Ships het wordt opeens druk, ben straks terug!!
zo kan weer verder…
Tanja, Wat een gave manier om je zwangerschap bekend te maken!! Heb even naar je foto’s gekeken en de windlichten zagen er echt super uit!!!
Jammer dat je nog een weekje je mond moet houden!!! Ben benieuwd wat ze zeggen, en of ze nog beginnen over je smoesjes tijdens jullie weekendje weg!!
Sereph, welkom bij de club!! Gezellig!! Hoop dat je senl zwanger bent meid!!
Honing, ik wordt ook steeds nieuwsgieriger naar jouw woonplaats hoor!! Gezien je werk, vermoedt ik dat je ergens in Afrika zit…Goed geraden??
Enne succes met klussen deze maand he!!! :thumbup:
Cariska, lekker zeg naar Frankrijk!!! Hoop dat je tent idd waterdicht is hahahahaha, en anders lekker ruilen met je ouders/schoonouders hahahaha
Karen, wat zal je je opgelucht voelen dat je nu al verder bent, dan bij je eerste zwangerschap!!! Komt vast goed deze keer, lekker gaan genieten meid!! (mits je je eten kan binnen houden, das wel prettig he…hahaahaha)
Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad!!
Met mij gaat alles goed. Nog 2 weken werken en dan lekker 4 weken vakantie!!!
woensdag 11 juni trouwen we, geloof dat iemand dat vroeg, lekker vroeg om 09.30 hahahaha.
Afgelopen zaterdag ben ik lekker met hubbie een hapje gaan eten op Scheveningen! Nien sliep bij opa en oma en wij even gezellig een avondje samen, heerlijk!! Lekker over de boulevard gelopen…Maar ik had me toch een last s’avonds!! Van mijn bekken en zelfs een beetje harde buiken!! Dus ik moet echt even een stapje terug doen, af en toe!
Verder gisteren rotnieuws gekregen, mijn schoonmoeder ligt in het zh, ze heeft een tia gehad, een kleine herenbloeding. Echt, we zijn ons rot geschrokken. Heb niet zo’n geweldige band met mijn schoonouders, maar toch, dit gun je niemand en het blijft de moeder van mijn hubbie…
Op zich valt alles mee, ze praat ietsjes trager en ze kan haar rechterarm en been niet goed voelen…Maar het werd in de loop van de dag al beter, dus een volledig herstel is wel verwacht gelukkig!!
Nina is echt een schatje, smeert nu iedere avond mijn buik in, aait de baby, en ze vind het ook leuk om met haar hoofd op mijn buik te liggen. Dan kjoelt ze met haar zusje (jaja broertje is uitgesloten volgens nien!!) en geeft ze steeds kusjes. Echt, dan smelt ik :inlove:
halo hallo hallo
nou vandaag voor het eerst naar de vk geweest. echt wel leuk veel vragen maar een schat van een meid nog best wel jong. maar wel heel leuk, morgen afspraak maken voor een echo. en dan hopen dat ik gauw voor de echo mag.
nou zei de vk dat ik 31 dec 2007 uitgerekend ben omdat ze een cyclus van 28 dagen aan houden terwijl ik een cyclus 32 dagen heb. maar goed ik wacht dus eerst even de echo af.
nou vandaag weer echt flink mis met de kwaaltjes en ik nog maar denken dat het beter ging mar niet dus
heb vandaag zelf over moeten geven sorry voor de bewoording had echt het gevoel dat me maag ermee uit moest. en nu is mijn buik echt nog vreselijk aan het rommelen en ik had nog zo;n leuke dag geplant we hebben in augustus een trouwerij maar gaan daarvoor op vakantie dus wou vandaag naar kleding gaan zoeken. maar dat is dus niks geworden.
@honing. ik heb vreselijk zere borsten ben misselijk maar vermoeid valt nog wel mee ben wel moe maar niet echt zo erg dat ik alleen maar kan slapen
@tanja. nou ik had gehoopt dat het minder werd maar dat valt dus nu even zwaar tegen.
@cariska. ja dat is wel lekker makkelijk ja. ik denk niet dat ik dat zo gauw zou doen ik weet niet waarom.
@tanja. ja lekker macaronie met gegrild vlees erbij. echt lekker. en we hadden onze nichtjes bij i.v.m. mijn zus die wel wat beter gaat maar alles zoveel energie kost. maar zlef hun hebben heerlijk zitten bunkeren echt geweldig en mijn schoonmoeder vond het echt helemaal leuk met die meiden erbij.
@joli. het blijft spannend. maar het geeft een iets zekerder gevoel nu ik de vorige zwangerschap voorbij ben.
zo weer ff bij geklets.
en het is inderdaad koud. ik vind het geen lekker weer. en heb het zelf ook koud. echt niks aan zo maar goed nog een paar deagen en dan is het weer beter.
knuffel
Hey meiden!
Karen, en wanneer mag je op echo? Spannend he!
Lisajoy, wat een naar bericht van je schoonmoeder! Gelukkig is de prognose goed. Enneh die Nina :inlove: wie weet heeft ze en verborgen gave…en wordt het idd een zusje.
Cariska, lekker gewerkt gisteren?
Famke, hoe is het met je schoonvader? Voelt hij zich wat beter, hij zal zelf ook wel erg geschrokken zijn.
Honing, al druk bezig voor de verhuizing? Wanneer ging je ook al weer (of heb je dat nog niet verteld)? Hopelijk hebben jullie je ei te pakken deze maand .
Kim, waar ben je? Verdwaald op je roze wolk???
Ik heb me vandaag ziekgemeld een verlammende vermoeidheid slaat ineens toe. De misselijkheid lijkt wel wat minder te worden. Maar vanmorgen weigerde mijn lijf aan alle kanten, ik kan de hele dag wel slapen.
Dus ben maar ff een dagje voor mijn kindje aan het zorgen.
Ik duik er weer in!
:-*
heee
@Tanja. volgende week dinsdag mag ik voor echo… dus helemaal leuk…
ben dan ruim 9 weken dus dan heb je volgens mij wel een mooi plaatje hihih
nou ff tussen het werk door ff antwoorden
ga weer werken
knuffel
Tanja :hug: :hug: . Lekker slapen!
Ik ben zelf ook niet echt lekker. Zo te voelen heb ik weer eens een blaasontsteking :evil: :evil: . 2 Maanden geleden hebben ze het buisje dat van de blaas komt wat opgerekt omdat dat wat nauw was. Maar nu is het gewoon weer raak! Geen geklus dus hier want ik denk dat ik aan de antibiotica moet en dat is niet verstandig met een eventuele zwangerschap.
We slaan deze maand dus over… bleh! :wall: :wall:
Lisajoy, goed geraden!
Wat balen zeg Honing! :hug: Vooral vervelend dat het een terugkerend euvel is.
T@nj@, vervelend die vermoeidheid he, pf, ik weet wat het is! En het beste (en enige) wat je er aan kunt doen, is er maar gewoon aan toegeven. Dus rust lekker uit! En wat je zegt, je beebje zal er zeer blij mee zijn als jij het rustig aan doet.
Hier alles prima. Morgen naar de VK. Wil heel graag het hartje weer horen :inlove: En 5 juni de echo! Daar kijk ik met spanning, maar vooral vol verwachtig naar uit. Boy or girl???
honing, er is een antibiotica die je mag hebben hoor als je zwanger bent. Ik had in januari een blaasontsteking en gezegt dat ik een antibiotica wilde die niet schadelijk is. Weet niet meer hoe hij heet maar deze was alleen schadelijk in de laatste weken van de zwangerschap en tijdens de bevalling…
Hier verder alles prima. Gister op het werk hadden 2 collega’s het erover dat het wel weer tijd werd voor een zwangere en ze zeiden tegen mij:
zeg nou maar gewoon dat je zwanger bent, dat weten we allang!
Dus nu weten ze het, morgen mijn leidinggevende inlichten. Zijn vrouw is eind oktober uitgerekend dus benieuwd hoe hij reageert.
Straks gaan we naar goede vrienden. Ik heb witte chocolade laten smelten, slagroomsoesjes erin gedoopt en die weer in blauwe/roze muisjes…benieuwd hoe snel het kwartje valt…zij is trouwens zelf ook zwanger dus erg leuk!!!
Hee Cariska, enig idee of je kunt achterhalen wat de naam van die antibiotica was? Ik had het hier ook nog eens aan de gyn gevraagd omdat blaasontsteking ook veel bij zwangere vrouwen voorkomt. Volgens hem is er geen ‘veilige’ antibiotica.
Maar ja, artsen verschillen wel vaker van mening en vaak weten ze het ook niet zeker.
Tja, heb m’n vruchtbare dagen nu toch al gemist.
Zooo, Joli, jij hebt gewoon al bijna de 20 weken echo! Wat ga je hard zeg!
wat een leuk idee cariska, dat moet ik zien te onthouden!
Nou, het wordt een voetballer hoor :inlove: :inlove: Tijdens het hartje luisteren vanmorgen bij de VK schopte beebje er lustig op los. Zo’n grappig geluid! En toch weer een hele geruststelling om het hartje te horen. Verder was ook alles goed. Gewicht, bloeddruk. Ik moet alleen even een plasje inleveren bij de huisarts om te checken op blaasonsteking. Ik moet de laatste dagen echt ontzettend vaak plassen. Nu moet ik normaal ook al vaak, dus misschien is het niks, maar voor de zekerheid toch maar even checken. En nu dus uitkijken naar de echo op 5 juni!!
Honing, echt zo balen dat je je vruchtbare dagen hebt gemist door zo’n stomme blaasontsteking! Ik denk zeker dat er medicijnen zijn die wel mogen. Als ik nu blaasontsteking blijk te hebben… dan zal ik toch ook antibiotica moeten slikken? Maar misschien is het vooral niet goed tijdens de eerste drie maanden?
Cariska, grappig dat ze het al wisten. Of wisten ze het niet en hebben ze je op deze manier gewoon aan het praten gekregen :mrgreen: Ach, het is toch ook leuk dat ze het nu weten?! En hoe snel viel het kwartje bij je vrienden??
T@nj@, hoe is het met de vermoeidheid? Het kan wel even duren… maar heus, het gaat een keer over! Geef er voor nu maar lekker aan toe!
Lisajoy, jij hebt een lekker vooruitzicht zeg! Vier weken vakantie en trouwen!! Prima tijd om even lekker een stapje terug te doen tijdens de vakantie. Genieten!! Hoe is het met je schoonmoeder? Hopelijk vordert het herstel.
Karen, hoe is het met de kwaaltjes?
Famke hoe is het bij jou?
En bij Hendrika?
Kim, waar ben jij gebleven?
Sereph, vertel eens wat meer over jezelf!
Honing, volgens mij was het amoxicilline. Heb ff gegoogld en daaruit lees ik dat dit idd geen schade heeft voor het ongeboren kind… Balen dat je je dagen al hebt gehad…
Joli, 5-6 is het al bijna, spannend hoor!!! Ik mag 9-6 voor de 1e echo!!
Ik vind het idd leuk dat ze het op het werk weten, kan er nu gewoon normaal over praten haha.
Het kwartje viel niet bij de vrienden. Ze dachten dat ik die soesjes had gemaakt ivm hun zwangerschap. Nadat wij helemaal dubbel lagen zei mijn vriendin…volgens mij mis ik een afslag of niet??? En ze waren super blij voor ons!!
Heb net het zwangerschapsdagboek gekocht van anne geddes, kan ik alles mooi in opschrijven!
Leuk een zwangerschapsdagboek! Wij hebben het boek 'pap en mam vertel ‘s’. Daarin kun je alles bijhouden vanaf voor de geboorte tot ik geloof wel 18 jaar! Erg leuk dus. Alleen moet je dat wel bijhouden natuurlijk… moet binnenkort maar eens een begin gaan maken!