morgen meiden
jaja ikke is 30 jaar
doe er niks aan vandaag moet gewoon werken en vanavond ook
ik vier het zaterdag
mn kado is besteld al 2 weken geleden nieuwe rolgordijnen voor beneden
maar het kon wel een maand duren baal ik wel van eigenlijk maargoed
net naar de vk geweest om een afspraak te maken
ben 4 of 5 weken weet ik zelf ook niet vanwege mn onregelmatige cyclus
heb 18 juni mn 1e controle dus effe geduld nog
ik ben dan denk ik 17 of 24 januari uitgerekend
heb het al aan iedereen verteld voelt wel lekker moet ik zeggen
met lars heb ik het tot de 1e echo volgehouden maar iedereen had een vermoeden en maar blijven liegen hoeft nu niet gelukkig hihi
zaterdag een feestje gehad moest weer even wennen de hele avond aan de fris maar was wel lekker met de auto dus niet buiten in de kou op een taxi wachten en de volgende ochtend ook weer fris en fruitig
voel verder prima alleen mn borst(jes) worden gevoelig is een goed teken toch
tanja ik hoop dat een dokter je iets kan geven tegen de :sick: :sick: lijkt me waardeloos als je daar last van hebt
miss kimt het bij mij ook nog???
lekker famke nog 50% werken ja in de verpleging is zwaar lijkt me
moet je sv wel in het zieken huis blijven tot hij gedotterd word of mag hij tussendoor naar huis toe
lisajoy heerlijk bijna vakantie
wanner ging je ook alweer trouwen en doen juli alles erop en eraan
famke, lekker dat je het kon regelen dat je voor 50% in de ziektewet mag! Gelukkig lijkt alles rondom je schoonvader rustig!
jullie hebben mij verkeerd begrepen denk ik. Ben totaal nog maar 2 dagen misselijk geweest, kan alleen niet zo goed tegen de lucht van de koelkast, volgens mij komt dat door de pakken zuivel. Verder nergens last van hoor!!
Net naar verloskundige geweest, geen hartje gehoord, was nog te vroeg. Morgen bellen voor een afspraak voor de echo en dan 2-7 pas weer naar verloskundige…
Cariska, jammer dat je geen hartje hebt gehoord, maar daar is het inderdaad nog wel te vroeg voor. 2 juli klinkt ver weg he?
Kim, 30 jaar en zwanger! Wat een feest. Haha dat gedwongen fris en fruitig zijn kan ook heerlijk zijn ( :think: hoewel ik me 's ochtends nu beroerder voel dan na een avondje stappen…).
Famke, lekker dat je 50% gaat werken! En helemaal een fijn idee dat het geen probleem is. Was je nu al begonnen bij je nieuwe baan (dat was jij toch?)
Lisajoy, wat een heerlijk vooruitzicht! 4 weken vrij, trouwen en naar Mallorca (zwijmel).
Honing, waar ben je? Aan het klussen :mrgreen: ?
Hier nog steeds beroerd en nu ook ‘bekaf’, kan de hele dag wel slapen… Maar hou het nog steeds vol op mn werk…Gisteren had een collega vrij (die de behandelkamer naast mij heeft), ik heb haar kamerdeur open gehouden en daar een emmertje neergezet, 2x gebruik van gemaakt :sick: Gelukkig niet tijdens de behandelingen maar wel tussendoor.
Vanmiddag lijkt het zomaar iets beter te gaan (nadat ik vanmorgen 2 ontbijtjes eruit had gegooid).
Nou ik hoor mn clientje in de w8kamer (nog 3 en dan lekker naar huis)
Kom vnvd nog ff kijken
:-*
Femke, ik ervaar het precies hetzelfde als jij!! Bij de 1e zwangerschap liep ik echt de weken af te tellen, en las ik in boeken hoe groot het kindje al was enzo…En nu ben ik opeens 16/17 weken zwanger :shock: Ik heb mijn handen gewoon vol aan Nina, en dan "vergeet "ik idd wel eens dat ik zwanger ben…
Wel jammer hoor, want ik weet zeker dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ben, vind het mooi zo twee kindjes…Ga me wel opgeven voor zwangerschapsyoga, gewoon om even bewust tijd te maken voor deze zwangerschap!
Carisak, oooh gelukkig valt het mee met je misselijkheid!! Jammer dat je het hartje niet hebt gehoord, maar wel logisch nu je nog zo pril zwanger bent!! Wie weet bij de volgende controle!!
Tanja, volgens mij heb jij het echt flink te pakken he, met je misselijkheid! Gek dat de ene daar geen last van heeft en de ander dubbel en dwars! Hoop dat het snel wegtrekt!!!
Kim, nog van harte gefeliciteerd…wat worden we oud he, 30 jaar…
Nee ik trouw gratis op woensdagochtend :lol: Wel hele mooie ringen (witgoud!) en 's avonds een feestje thuis, maar veder geen poespas! Heerlijk!!! Vind een bruiloft geweldig hoor, maar voor een ander!!
Wel krijg ik een vrijgezellenfeestje, ben zoooo nieuwsgierig wanneer en wat we gaan doen!! hihi
Nou ga weer verder, ben weer stiekem onder het werken aan het spieken hihi
Hai meiden!!
Kim, gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!! :inlove: :dance: :dance:
Lisajoy, gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer ga je nou ook al weer trouwen?
Tanja, wat balen zeg die misselijkheid. Zo staat je hele leven in het teken van het misselijk zijn of de mogelijkheid misselijk te worden… :? Hopelijk is het snel over! Vrijdag al naar de vk, ben je al aan het aftellen? Lijkt me zo leuk de eerste keer, ookal doen ze nog niet zoveel geloof ik. Ga je ook nog naar de gyn of ben je daar inmiddels geweest?
Famke, hoe is het met je schoonvader? Kwam het totaal onverwacht of heeft hij al langer last van zijn hart?
Mereltje, bedankt voor je lieve berichtje! Ja, laten we maar hopen dat het voor mij ook een keer raak zal zijn. Maar met al die meiden die voor me duimen moet dat toch lukken denk ik zo! Jij ook succes!
Met mij is verder alles goed. Redelijk druk op m’n werk en helaas hebben we hier sinds een paar dagen electriciteitsproblemen en dus ook problemen met de internetverbinding :wall: :wall: .
Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren allemaal. Morgen in ieder geval weer de hele dag geen electriciteit, dat hebben ze al aangekondigd :? .
Dus als ik er niet zo vaak ben dan weten jullie waar het aan ligt!
Ik ben verder wel relaxed wat het zwanger worden betreft. Ik ben er gelukkig niet de hele tijd mee bezig. Dat neemt niet weg dat ik soms ook wel ongeduldig ben!
Honing, daar ben je weer! Dagen geen electriciteit :think: kunnen we ons hier niet voorstellen…Wat voor een werk doe je eigenlijk?
Vrijdag ga ik naar de gyn (eerste afspraak weer sinds vorige keer, deze afspraak staat eigenlijk om de 2e ronde Clomid te evalueren…hihi niet nodig…ben benieuwd naar zn reactie!)
Lisajoy en Famke, bijzonder he dat je een tweede zwangerschap anders beleefd? Ik ben er nl zo’n beetje 24/7 mee bezig. Terwijl die vriendin die nu zwanger is van de 2e er zich ook veel minder mee bezich houdt.
De misselijkheid lijkt wat af te nemen…De ochtenden zijn heftiger maar ik ben al 2 middagen spuugvrij :dance: Waar je al niet blij mee kan zijn :mrgreen:
Wel lief van 'luv: hij voelt zich erg ‘onthand’, staat wat bedremeld in de gang te w88 als ik mn ontbijt eruit gooi: “ik wou dat ik wat voor je kan doen” : ik vind het zo akelig voor je" “kon ik het maar een dagje van je overnemen” :inlove: :inlove:
Hey…niemand hier vandaag?..
Morgen naar de gyn…en ineens slaat de paniek toe…“het is niet goed!”
Raar he, zijn dat nou die horrormonen?
Eerst moet ik nog een paar (lange) uurtjes werken, we hebben om 10:50 de afspraak.
Zal kijken of ik kan slapen…
Tot morgen,
hopelijk met goed nieuws!
hallo
@tanja. heel veel plezier morgen. en ik hoop voor je dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. ga er van genieten ook morgen is altijd spannend zo’n eerste afspraak. maar geniet ervan
het is inderdaad erg rustig hiero. hopen dat het gauw weer wat drukker word
Pfff ik ben zo ontevreden over mijn verloskundige…
Steeds wordt mijn afspraak verschoven, al 2x hebben we het consult bij haar thuis gehouden en mijn vragen kan ze niet dan nauwelijks beantwoorden.
Ik ben blij dat ik binnenkort wordt doorverwezen naar de gyn en dat zij niet bij de bevalling zal zijn anders had ik nu nog naar iemand anders op zoek gegaan…
jakkes!
xx
famke
Famke, balen dat je ontevreden bent over je VK. Het is dus een ander dan bij je zoontje?
Kom net terug van de gyn. Het hartje klopt :inlove: :inlove: :inlove: Het vreemde is alleen dat hij de beeb gemeten heeft op 7w5d: dat zou betekenen dat ik 10 dagen te vroeg positief getest heb. De gyn zei dat hij het mis kon hebben, het scheelt maar een week. De volgende keer kan er nauwkeuriger gekeken worden.
Zat me net in de auto alweer druk te maken over of het dan wel goed groeit :? , de gyn maakt zich geen zorgen, dus ik ook niet…
Ga nog ff een werkje doen
Tanja, fijn dat de misselijkheid iets afneemt! En ik ben ook idd 24/7 bezig met de zwangerschap! Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord/gezien :inlove: :inlove:
Lisajoy, zwangerschapsyoga heb je dat ook gedaan met nina? Ik weet nog niet of en welke cursus ik ga doen…
Famke, wat balen van die verloskundige, waarom wordt je ook alweer doorverwezen naar de gyn?
Wij zijn weer terug van paar daagjes limburg. Mijn zus woont daar en we moesten onze tent nog uitproberen voor frankrijk. De tent is van Johan en had een paar jaar op zolder gelegen vandaar. Kyra (de hond) was ook mee en het was super! Zus was in tranen toen ze het hoorde hihi.
Tanja!!
Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord of gezien :think: ? :inlove: :inlove:
Honing, p weg naar je eitjes zie ik!! suc6 meis !!
Cariska, ik wordt doorverwezen naar de gyn omdat het een geplande keizersnee zal worden …mijn eerste bevalling was een horror.
Ik kan me voorstellen dat jullie er echt 24/7 mee bezig zijn… een 2e is zo anders ook omdat je veel drukte hebtmet je eerste kindje en dat nog prioriteit nummer 1 is … het gaat ook veel sneller!
T@nj@, Detsijds hadden we geen verlosk. in het dorp en was ik bij iemand anders onder controle indd, was ik dit maal er ook maar naar toe gegaan maja gelukkig geen bevalling door haar!
Fijn meis dat je het hartje hebt gehoord, het is ook maar meetwerk als ze 1 mm er nast zitten dan zit er zomaar een week verschil in natuurlijk.
Bij mij zit er ook steeds een week verschil in alleen dat ka namelijk niet omdat ik dan een cyclus zou hebben gehad van 22 dagen en 14 dagen te vroeg hebben getest…
Mijn buurvrouw is vanmiddag in 2 uurtjes bevallen!! (is haar 3e kindje)
Haar man heeft het kindje gehaald!
Ook spannend zo’n bevalling.
xx
famke
hallo hallo
@Tanja… ooo wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord…zal echt wel een opluchting zijn geweest…
@cariska… ooo was het leuk in limburg en geweldig dat je zus zo reageerde…
nou met mij gaat het weer wat beter. ben nog wel veel misselijk maar heb wel wat meer kunnen eten. dus ben wel heel blij…eigelijk
@Famke…nou ik ben wel blij dat je naar de gyn mag gaan. want als je geen vertrouwen hebt in de vk dan ben je ook niet blij als je haar bij je bevalling hebt. dus eigenlijk gelukkig maar dat je doorverwezen word.
Heee, hier ben ik weer! Terug van vakantie en nog wel aan het genieten van de laatste paar vrije daagjes. Maandag weer aan de slag :roll: Moet zeggen dat ik er echt geen zin in heb! Hoop dat ik snel mijn ritme weer te pakken heb. Paar leuke opdrachten zou wel fijn zijn, dat doet de werkmotivatie altijd goed
Jee, wat een hoop geklets hier!
Allereerst Kim gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Helemaal super! :inlove: :inlove:
T@nj@, super dat je het hartje hebt gehoord! Dat is een goed teken. Wel nog spannend hoor, om straks te weten te komen hoever je volgens de echo nu precies bent! En die misselijkheid, bah! Daar heb ik dus weer totaal geen last van gehad. Heb jij geen last van vermoeidheid?
Cariska, je hebt de tent vast niet echt goed kunnen testen, of heeft het wel geregend Haha. Ik ga trouwens ‘gewone’ zwangerschapsgym doen. Dat leek me toch wel goed ter voorbereiding en ook leuk om in contact te komen met andere zwangeren.
Honing, zet m op deze maand! Ik hoop dat je je snel bij ‘de zwangeren’ mag voegen!! Ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Famke, balen dat je zo ontevreden bent over de vk! Gelukkig ga je naar de gyn, daar ben je toch al bekend?
Karen, voor jou ook een spannend punt geweest. Voel je je nu wat zekerder over deze zwangerschap?
Lisajoy, al overvallen voor door je vrijgezellenfeestje? En welke datum trouw je nou precies? Mooi witgoud, dat hebben wij ook!!
Hendrika, hoe is het bij jou?
Hmm, ben ik nu nog iets vergeten?
Hier overigens een hele soap aan de gang. Een tante van mijn luv heeft de bof en die is bij mijn schoonzus geweest op de dag dat ze ziek werd. Nu is de bof best wel gevaarlijk voor zwangere vrouwen. Dus mijn nichtje van anderhalf zou nu besmet kunnen zijn met het bofvirus. Ze is wel ge-ent, maar dat is maar 80% beschermend. Als je de bof hebt gehad kan het geen kwaad… zeggen ze. Nu heb ik voor 99 procent het wel gehad, maar het is toch een beetje ‘eng’. Dat is zo’n 20 jaar geleden en stel dat het toen toch iets anders is geweest? Of dat het virus nu net iets andere vormen heeft aangenomen? Ik wil geen risico nemen. Dus kan ik mijn nichtje nu 3 weken niet zien! Mijn schoonzus is morgen jarig, maar we gaan dus maar niet langs. Een beetje ‘het zekere voor het onzekere’ verhaal. Wat een gedoe he!
Nou een lang verhaal! Kortom: ik ben er weer :-*
Joli, daar ben je weer! Heb je een lekkere vakantie gehad? Wat gaat zo’n week snel he.
Tsjee, ik zou zeker ook uitkijken met de bof…nou ja 3 weken valt te overzien toch?
Cariska, leuk de reactie van je zus! Haha en idd, je hebt de tent niet op waterdichtheid kunnen testen…Maar het opzetten en het bivakeren in de tent is ook belangrijk om te testen. Wanneer ga je ermee naar Frankrijk?
Honing, zijn de electriciteitsproblemen al wat verholpen? voor je ei!
Karen, fijn dat ook jij je weer wat beter voelt. Nou moet ik zeggen dat ik er ook weer onzeker van wordt als ik minder misselijk ben :think: …gaat het wel goed? :? Heb vandaag (voor het eerst sinds 1 1/2 week) nog niet overgegeven :dance:
Gisteravond hebben we het grote nieuws aan onze ouders en broers verteld. Echt ontzettend leuke reacties gehad! Ouders in tranen en broers hyper. Ik had cadeutjes gemaakt (naar idee van dit forum, weet ff niet meer wie): een windlicht, met een houder voor een waxinelichtje, muisjes llangs de zijkanten gedaan en een ei met T.H.T 29-12-2008 in de houder, aan het windlicht nog een kaartje gemaakt. Zal zo een foto in het showforum zetten, evenals mijn echo-foto :inlove:
Vnvd gaan we het aan onze vrienden vertellen, spannend!
Famke, jeetje in 2 uur bevallen pfff alles wel goed? Wat balen dat je 1e bevalling zo’n horror was!!!
Joli, nee geregend heeft het idd niet, maar alles zit er wel bij en ach … dat wisten we ook niet. We gaan er helemaal van uit dat ie waterdicht is en anders slapen we gewoon bij mijn ouders in de caravan hahaha.
idd uitkijken met de bof!
Tanja, we gaan eind juli weg en komen half augustus weer terug!
Wat leuk idee van dat windlicht!!! Ik ben benieuwd naar de foto!!
heee
@joli… je het was wel spannend nog wel vind ik maar ik ben in ieder geval de vorige zwangerschap voorbij… dus daar ben ik al heel blij om.
en ook die kwaaltjes die ik nog heb geven ook een zeker gevoel. maar goed toch mogen ze wel minder van mij. maar goed ben wel blij…
@ tanja. thanks nou gelukkig worden ze bij jou ook wat minder. ik heb het gevoel me dan ook wat beter te voelen… ik hoop dat dat bij jou ook zo is.
vandaag lekker niks. ga naar mijn schoonouders moet de aanhanger van jacco mijn mans werk nog ophalen daar. en gaan daar dan lekker eten (lekker makkelijk :lol: ) geintje…
knuffel
Hai Joli, lekker uitgerust op de mini vakantie? Was dat de laatste vakantie met z’n tweetjes?
Tanja, wat een super idee van dat windlicht. Ga zometeen even snuffelen op het showforum. Lijkt me zo speciaal om het aan je familie te vertellen. Hadden ze het verwacht of kwam het helemaal out of the blue?
Enne, zou me niet te druk maken over die mm. Het vruchtje is nog zooo klein, het is bijna niet te doen om dat precies op te meten. Gewoon lekker genieten van het zwanger- en- niet- misselijk- zijn.
Ja Famke, m’n ei moet er een dezer dagen aankomen. We doen ons best!
Hoe is het met je schoonpa?
Karen, wat voor kwaaltjes heb jij eigenlijk? Misselijk? Vermoeid? :hug:
Ohhh, Cariska, ik hou zo van camperen en ik heb het gewoon al jaren niet meer gedaan. Ben helemaal jaloers! Wanneer gaan jullie op vakantie en waarheen?
De electriciteitsproblemen zijn voor nu opgelost. Maar van tijd tot tijd zijn er problemen, daar zijn we wel enigzins aan gewend.
Ben lekker veel zooi aan het opruimen en weggeven/ -gooien. Als we over een paar weken verhuizen dan zonder al die dingen die we nooit gebruiken maar ergens in een kast liggen.
Tanja, ik werk trouwens als adviseur voor 2 projecten. 1 Project helpt straatkinderen en het andere ondersteunt kinderen die 1 of beide ouders verloren hebben aan Aids. Geweldige projecten, maar ik ben aan iets nieuws toe en hoop dus binnenkort van baan te gaan veranderen. We zullen zien!
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe! :-*
Hallo, ik ben ook in december 2007 gestopt met de pil.
Maar kwam toen nog niet op dit forum.
En ben nog niet zwanger spijtig genoeg.
Heb goede hoop dat het deze keer raak zal zijn. Maar dat heb ik wel eerder gedacht.
Groeten Sereph.