Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

een bank leuk zeg tja leer is ook niet mijn ding maar wel makkelijk met kids

grappig dat je 30 word maandag

ik word dindsdag 30 hihi



vervelend als je misselijk bent maar je kann er niet zoveel aan doen denk ik



moet zo werken tot 9 uur

lars gaat naar oma te slapen

en morge gaan we naar van velsen hier een dorp verderop

is altijd gezellig

ger gaat morgen met de mannen van de straat te vissen beetje jammer dat het weer slecht is nu maargoed



ik ga even eten :-*

Kim eetse en werkse!



Foto van onze bank en hond in showforum!

Hey dames,



Hier een wat minder leuke mededeling…

afgelopen woensdag ben ik met spoed met mijn schoonvader bij de huisarts geweest, hij is daarvandaan met de ambu opgehaald en gisteren bleek uit de uitslagen dat hij een hartinfarct heeft gehad (wat ik al vermoede)



MAandag wordt hij gedotterd…





we zitten dus een beetje in de piepzak, vandaar dat ik ook weinig online ben, verder gaat het met mij, en mijn gezinnetje prima!





x

famke

jeetje famke dat is schrikken!!! Doe rustig aan! Wij wachten wel!!!

meiden check mn banner :inlove:



famke :hug:

:inlove: :dance:

gefelicteerd kim!!!





:dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:







wat goed zeg!

een hele fijne zwangerschap gewenst!





xx

famke

:dance: :dance: KIM GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Famke, sterkte met je schoonvader :hug:



Ik wilde net typen dat ik nog niet ge :sick: heb vandaag, maar te vroeg…halverwege de zin hing ik boven de wc… :?

Hou echt met moeite mn eten binnen, moet echt van alle geuren over mn nek (dat concerveermiddel in de MvM-bussen :sick: :sick: , deo, doucheschuim… :evil: )



Zal wel blij zijn al we het strax eindelijk kunnen vertellen, ik lul me een slag in de rondte dat wil je niet weten. Onze vrienden zijn dan weer zo bezorgd, gister belde een vriendin naar 'luv: “gaat het wel goed met je vrouw, ze ziet er zo slecht uit”,

vnvd een feestje…ik moet naar een verjaardag van een collega :liar: Maarja als ik zeg dat ik niet lekker ben gaat iedereen zich er weer mee bemoeien. Errug lief bedoeld hoor…maar nu denk ik echt “laat me met rust”

Ga weer ff mn maag legen :? , maandag de dokter maar ff bellen denk ik, want de kilo’s vliegen eraf…



:-*

hallo hallo hallo



@kim gefeliciteerd echt goed meid welkom bij de club…



@famke…nou dat was wel even schrikken. veel sterkte en hopen dat het dotteren allemaal goed gaat. (eigenlijk altijd wel) heb op cardiologie gewerkt. succes meid.



nou ik ben nu over mijn vorige zwangerschap heen.

dus daar ben ik wel heeeeel blij mee.



ik was gisteren toch zo misselijk dat ik bijna flauwviel van de trap. gelukkig heb ik goeie tips gekregn van een collega van mij. om koekjes om mijn nachtkastje te leggen. voor dat ik dan opsta moet ik eerst even een koekje of iets dergelijks eten.

echt en vandaag het is niet erger geworden maar beter word het ook niet maar goed zoals de anderen ook al zeggen we doen het voor het goede doel



@honing geniet lekker van je biertje. eigen lijk zou ik er ook wel 1 lussen maar goed. niet doen maar he



knuffel

Joehoe! waar is iedereen? Genieten van het mooie weer kan niet… :think: (Honing, jij wel misschien?)



Kim, hoe is het op je roze wolk? :inlove: :inlove:



Karen, balen he die misselijkheid? Maar idd we weten waar we het voor doen :inlove:



Cariska, mooie bank van jullie! Wij hebben gewoon een stoffen bank, hihi dat gaat wat worden als de kleine er is!



Famke, hoe is het met je schoonvader :hug: ? Sterkte morgen :-* !



Joli, ben je je lekker aan het laten verwennen :lol: ?



Lisajoy, hoe zit je bank?



Honing, nu de moed niet opgeven he?! Alle duimen gaan vanaf nu richting jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-



Zal ook ff een foto van onze bank in het showforum zetten, vin’k leuk! Stond net ook klaar met mn camera om een foto te maken van een van mn nijntjes die in de stromende regen op haar ‘troon’ zat (de bovenkant van een tunneltje dat ik van stenen heb gemaakt), maar natuurlijk sprong ze er net af toen ik het knopje wilde indrukken :? . Maar ik hou dr in de gaten tis de laatste tijd haar favo plekje…



Fijne zondag

:-

KIM SUPER ZEG!!! Gefeliciteerd!!!



Tanja, balen dat je je zo misselijk voelt…idd dat spul in die bussen van mvm is om te :sick: …gelukkig hoef ik niet (al hou ik wel mijn adem in zodat ik het niet ruik…



Karen, ik heb hier ook al koekjes liggen op het nachtkastje…nog niet nodig gehad maar ja … je weet nooit!



Honing :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

GEFELICITEERD KIM!!! Leuk verjaardagscadeau!! :lol:



En nu heeeeeel hard gaan :thumbup: :thumbup: voor Honing he!!!



Ben zoo blij dat ik die misselijkheid niet gehad heb, als ik jullie zo hoor!!! Heb echt met jullie te doen hoor, en hoop dat het snel weer voorbij is!



Tanja wanneer willen jullie het nieuws gaan vertellen??? Pas na 12 weken???



Femke, heel veel sterkte he!!!



Gisteren dus mijn 30 verjaardag gevierd, en ben lekker verwend!! Geld gehad, veel bloemen, luchtje, bodylotion, badmelk, een dvd van paul de leeuw, oorbellen en een pakje voor de beeb! Oh, en prenetalbonnen!!

MAarja zo’n avondje druk doen hakt er wel goed in hoor, ben de hele dag al brak!!

Ga dus lekker avondje banken en vroeg naar bed!

Lisajoy, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Je bent idd lekker verwend :lol:



Wij wilden het idd pas met 12 weken vertellen…maar nu ik zo misselijk ben en eigenlijk een hoop afspraken moet afzeggen, twijfelen we of we het eerder zullen vertellen. Het voelt niet goed om zoveel smoesjes te moeten bedenken.



Vrijdag hebben we onze eerste afsrpaak bij de gyn, hopelijk krijgen we de kleine dan te zien :inlove: . Als alles goed is willen we het (denk ik) aankomend weekend gaan vertellen.



Morgen ga ik het toch proberen op mn werk, ik zie er wel erg tegenop…(als ik moet overgeven is de wc erg ver weg, en als ik met een client zit wordt het ook erg lastig) Ik zie het wel, vind het gewoon vervelend als ik me nu al ziek moet melden.



Tot morgen!

:-*

Even een berichtje van een van de januaristoppers.



Geweldig, jullie zijn ver zeg, nog één te gaan. Honing, ik hoop dat jij ook snel baby-nieuws hebt!



Een fijne zwangerschap gewenst en een hee lief resultaat :-*

hey dames,



Mijn schoonvader wordt vandaag geopereerd, hopelijk is hij dan snel weer thuis.



Hier is alles prima, woensdag alweer 22 weken zwanger, we mogen wel opschieten we hebben nog NIETS klaar en zijn er nog niet eens mee begonnen :oops:

zaterdag gaat mijn ventje de zolder opruimen, alle babyspullen vast naar beneden om te schiften en kijken wat er nog is en bijgehaald moet worden.



Deze week ga ik even kijken voor behang voor het nieuwe en grotere kamertje van Jurjen, dan kan hij daar binnenkort gaan slapen en wennen…

zo dat het straks niet voeld dat de baby ZIJN kamertje krijgt.





xx

fAmke

Tanja, ik hoop dat jullie de baby te zien krijgen!! Hoe ging het op je werk??



Famke, alles goed gegaan met je schoonvader? Hopenlijk knapt hij snel weer op en is hij weer de oude.

Je krijgt het dus nog druk als je nog nergens mee begonnen bent! Ben benieuwd naar de nieuwe kamer van Jurjen, heb je ook een foto hoe het nu is??



Hier verder alles prima, moest net alleen kokhalzen toen ik de koelkast opendeed, maar kon het binnenhouden haha…

Mijn schoonvader komt nog niet thuis, hij is gistren niet gelijk gedotterd alleen gecatheriseerd, dus moeten we nu afwachten wanneer hij voor het dotteren wordt ingepland…

Verder lijkt het daar wel rustig.



vanaf vandaag ga ik voor 50% de ziektewet in! ik werk in de zorg in een verpleeghuis en dat maakt dat het al snel zwaar wordt…

Het was geen probleem!



Morgen met Jurjen naar het consultatie bureau, ben zo benieuwd hoe groot hij nu is…

En vrijdag weer naar de Vk…





xx

famke

Famke, wat lekker zeg dat je maar 50% hoeft te werken!!! En hopelijk knapt je schoonvader snel op!!

Moet je voor een speciale reden naar het CB??? Want bij ons is het bij 2 jr en dan pas weer bij 3 jr!? Ben benieuwd hoe groot hij nu is!!

Enne…wij hebben ook nog niks gedaan hoor!! Maar ik maak me niet zo’n zorgen, we hebben toch nog alle tijd!!! :lol: De babykamer hoeven we alleen te behangen en te verfen en dat kan in een weekendje gebeurt zijn…

En voor Nina moeten we nog steeds :oops: een groot bed scoren…Komt allemaal wel na de vakantie!



Arme Cariska…hoop dat het snel voorbij is hoor die misselijkheid!!



Tanja, SPANNEND vrijdag!!! We willen jullie wondertje natuurlijk wel bewonderen!! En ik ben benieuwd naar de reacties vanuit je omgeving!!!



Hier alles goed…Nog drie weken werken en dan lekker vakantie!!! :dance: Ik had drie weken vakantie, maar moet de aankomende weken naar een training, en compenseer dit lekker aan mijn vakantie vast! Dus lekker 4 weken!!! JOEPIE!!!

En leuke vooruitzichten, trouwen en dan 12 dagen naar Mallorca!!! Heb er zo’n zin!! Ben benieuwd, zwanger op vakantie, weer een nieuwe ervaring!!



Nou ga verder werken hahaha

Hey lisa,

Bij ons is het met 2 jaar en 3 maanden dat ze weer naar het cbmoeten en dan met 3 jaar weer geloof ik…





Ik weet niet of jij dat ook hebt bij deze zwangerschap, bij de eerste liep het heeeel anders. het gaat nu veel sneller en toen bij de eerste zwangerschap draaide alles om die zwangerschap, nu gaat het en beetje tussendoor… maak ik me niet snel zorgen enz…

Naja ik ervaar het nu heel anders iig.





wij hoeven ook niet veel te doen, het kamertje waar Jurjen nu slaapt wordt de babykamer, het behang ed ziet er nog puntgaaf uit dus daar gaan we nietsaan veranderen, maar wel aan het nieuwe kamertje van Jurjen…

ach als je een weekje bezig bent dan is het ook wel weer klaar maar het moet even en ik voel al wel wat nestel druk 8)



Cariska, vervelend dat je zo miselijk bent meis, al lijjkt er soms geen einde aan te komen ik beloof je dat het minder wordt!



kim, hoe voel je je meis!





xx

famke