Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

ff snel een berichtje van hier! alles gaat prima, het weer is helemaal top natuurlijk!



ik duik de zon weer in!!!

Hier ook weer een heerlijke zonnige genietdag gehad. Enige was dat ik vandaag nogal buikkramp had. Het waren wel echt mijn darmen, maar ik vond het toch wel ff ‘eng’. Hopelijk morgen geen last meer van!



En morgen lekker op vakantie!!! Tot volgende week! Kim, hopelijk lees ik dan dat je goed nieuws hebt! Wie weet kom ik tussendoor nog ff langs, want ik neem de laptop mee. Moet voor mijn werk op de hoogte blijven van mijn mail, vandaar. Dus dan even langssurfen kan ik denk ik toch niet laten :wink:

Joli fijne vakantie!!!

joli fijne vakantie

ik hooop ook dat ik goed nieuws heb voor je hihi

en voor mezelf natuurlijk

ik ga er maar vanuit dat ik ongie word kan het altijd weer meevallen toch

hmmm vandaag een dag met misselijkheid…beetje jammer…Eten helpt niet helaas…ach het is voor het goede doel!

hallo hallo hallo hallo hallo





nou hier ben ik weer ben weer terug van weggeweest.

wat een verhalen allmeaal



en famke wat heb je een geweldige dag gehad. je moet wel genoten hebben hihih



hier is alles goed heb alleen nog erge pijn aan mijn (.)(.) echt.

maar geod zoals cariska ook zegt we doen het voor het goede doel



nou nog twee dagen en dan ben ik verder als mijn vorige zwangerschap. wel spannend vind ik dat.

maar goed rustig afwachten maar.



zit lekker buiten onder de parasol lekker genieten van het mooie weer.



knuffel

net een glaasje cola light gehad en??? de misselijkheid verdwijnt volgens mij! (is mijn verslaving toch ergens goed voor haha)

Joli, fijne vakantie!



Tanja, balen zeg die hoofdpijn! Lijkt me echt kl*te.



Hier alles prima. Heb 3 drukke dagen achter de rug op het werk met veel overwerk. Denk dat het de komende dagen wat rustiger gaat worden.

En m’n ongi is voorbij, jippie!! :dance:



Kim, ik blijf voor je duimen!

Hey ben ik ook weer!



En behoorlijk :sick: …(dat betekent natuurlijk dat het allemaal goed gaat :mrgreen: ) Maar op mn werk is t behoorlijk lastig, tussen de behandelingen door ren ik naar de WC, alles eruit :sick: , het nadeel dan is dat ik wéér moet eten…



Hoofdpijn heb ik de afgelopen 2 dagen gelukkig niet meer gehad (wel nog last van mn ogen als ik opzij kijk…



Honing, fijn dat je ongi voorbij is :dance: Op naar de volgene klusperiode!!



Kim, :pray: :pray: :pray: :pray:

hier alles prima! 's ochtends nog wel een beetje “gammel” maar verder nergens last van :smiley:



ga nu slapen! tot morgen!!



(nog 1 dagje werken en dan een week vakantie!!! :lol: )

ben er ook weer hoor!!



Had met die warme dagen weinig zin om achter de pc te kruipen, en soms doe ik dat wel stiekem op mijn werk, maar daar hadden we ook al 2 dagen geen internet, door die stomme kpn storing!!!



Lekker van het weer genoten, maar ik merk wel dat ik er slecht tegen kan, ben 's avonds uitgeput!! En net als Tanja een lichte hoofdpijn!

We zijn lekker naar het strand geweest en naar Delfshout, dat is een meertje met een klein strandje en een grasweide…

Nina vindt het heerlijk, geef haar zand en water, en ze vermaakt zich prima!

Ik durf nu ook wel te zeggen dat ze echt zindelijk is. Als ze wakker wordt gaat de luier uit, en pas 's avonds weer om als ze naar bed gaat! En het gaat :thumbup:

Dus ik heb straks niet 2 kids in de luiers :lol:



Verder gisteren naar de VK geweest!! Ennnnnn, eindelijk het hartje gehoord!!! :inlove: :inlove: Echt zo’n geweldig geluid!!!

Alles was verder goed, was nu maar een halve kilo aangekomen!!! Alleen mijn bloeddruk was laag, maar ach beetje zoute drop en hij krikt weer omhoog! hahhahahahaha



3 juni hebben we de 20 wk echo! Dan ben ik 18/19 weken, maar dat hebben we expres gedaan, zodat ze nog een keer kunnen meten en ik EINDELIJK een uitgerekende datum heb!!



En natuurlijk weten of het een jongen of een meisje is!!!



Hebben jullie al gekeken bij zo’n chinese horoscoop??? Bij mij wordt een jongetje voorspelt!!! Ben benieuwd of het klopt!

nee niet gekeken bij de chinese horoscoop waar vind ik die?

Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord!! Ik wil ook zo graag! :inlove:



Doet iedereen de 20 weken echo? Wij doen hem niet.

Ik werk zelf met jongeren met een verstandelijke handicap en krijg ontzettend veel van hun terug (ondanks dat ze weinig tot niets kunnen).

Bijna alle cliënten zijn “gezond” geboren. Bij 3 cliënten begon het rond hun 6de levensjaar, 1 cliënt is op de leeftijd van 3 maanden ziek geworden, en 2 hebben zuurstoftekort gehad bij de geboorte.

Omdat ik het absoluut niet zou kunnen laten weghalen (juist door mijn werk) hebben wij besloten dus geen 20 weken echo te laten doen. En stel nou dat ze wel denken dat er iets mis is, lopen we nog 20 weken rond met stel je voor dat…

Hmmmmm snappen jullie mijn verhaal nog een beetje??



Verder gaat het hier prima! HEB VAKANTIE!!! dus dan is het altijd prima :lol: en dinsdag naar de vk :inlove:

Superrrrr Lisajoy! :inlove: Een mooi kloppend hartje!



Cariska, ik sta er zo’n beetje hetzelfde in als jij denk ik. Er zijn geen garanties in het leven en iedereen moet doen waar hij/ zij zich goed bij voelt.



Hier nog steeds druk op het werk. Ga nu lekker een biertje drinken met m’n lief. Fijne avond! :-*

cariska, de chinese horoscoop kan je volgens mij bij babybrabbel vinden…maar als je het op google intikt, krijg je een hoop sites te zien waar je hem kunt vinden!!



En aan de ene kant begrijp ik je heel goed…heb zelf op een mkd gewerkt met kinderen die verstandelijk beperkt waren, autistisch etc…en je krijgt idd veel voldoening van het werk…

Maar zelf denk ik, na een dag werken zeg je aju paraplu en ga je lekker naar huis…als je zelf een verstandelijk gehandicapt kind hebt, heb je dat 24 per dag, 7 dgn per week, plus al die extra zorgen…



Wij willen graag die keuze kunnen maken, en dan nog weet ik niet wat de keuze zal zijn…vind dat zo moeilijk!! Maar dit is in ieder geval onze motivatie, plus een goed excuus om ons wonder weer te mogen bekijken :inlove:



We hebben hier een halve volksverhuizing, oude bankstel is eruit, en morgen komt ons nieuwe bankstel!! Een leren, wat kindvriendelijker hahahahahaha Maar ik ben als de dood dat hij niet door de deur past…En we hebben geen raam wat eruit kan…Mijn vriend gaat gewoon werken, dus ik mag dat oplossen :wall: :wall:



Dus :pray: :pray: dat íe past!!!

Lisajoy, leuk een nieuwe bank! We zien het wel in het showforum he :wink: :mrgreen: Succes met het passen en meten morgen…



Honing, hmmm een biertje, met warm weer altijd lekker!



Cariska, lekker vakantie!! Ga je nog wat leuks doen? Dinsdag naar de VK, krijg je dan ook een echo?



Karen, al verder dan je vorige zwangerschap. Moet goed gaan nu toch? :thumbup: :pray: :thumbup:



Ik hou (nu al) niks meer binnen… :sick: erg vervelend! Had na de middag mn lunch er weer uitgegooid en daarna niks meer gegeten (ik had zelfs last van water…) Toen ik uit mn werk thuis kwam om half 6, echt een paar minuten boven de wasbak gehangen…er kwam echt niks…heb helemaal last van mn middenrif door het overgeven…Tijdens het avondeten een paar hapjes…en het lag er weer uit…Nu net nog maar ff een beschuitje gegeten, hopelijk hou ik dat erin anders wordt ik morgen weer zo beroerd wakker.



Gelukkig heb ik nu weekend :dance: Kan ik lekker rustig aan doen.



Ben vanalles vergeten te vertellen:

Dinsdag kregen we op mn werk het slechte nieuws dat er een collega weggaat bij ons (al de 3e in korte tijd)…Ik heb volgens mij al verteld dat ik samen met een andere collega/ vriendin zwanger ben (we zijn 2 weken na elkaar uitgerekend) Na dit nieuws hebben we besloten om nu toch maar aan onze coordinator te vertellen dat we allebei zwanger zijn…ik ga waarschijnlijk minder werken en er gaan er 2 tegelijk met zwangerschapsverlof, leek ons wel zo eerlijk…



Van die vriendin heb ik vorige week een zwangerschapsmand gekregen met voor elke maand een kadootje, echt zo leuk!! De eerste maand was al voorbij, dus die mocht ik open maken :mrgreen: een badcape :inlove: :inlove: dit is eigenlijk het eerste wat we echt voor de baby hebben, zo raar/ spannend. Hihi kijk er elke dag even naar (net als naar al mn testen :oops: )



Nou ze gaat lekker op 1 oor, het beschuitje vindt het niet leuk in mn buik…( :shifty: binnenhouden, binnenhouden :silenced: )



:-*

volgens de chinese horoschoop krijgen wij een meisje…we zullen zien!! Mijn moeder had ook gedroomt dat het een meisje wordt haha…Mij maakt het niets uit!



Lisajoy, succes met je bankstel! Gaat vast wel passen, lukte hier ook door de deur (hoekbank!!) We willen natuurlijk wel een foto zien!!!



Tanja, krijg dinsdag geen echo…doen ze niet daar geloof ik…

Wat vervelend dat je niets meer binnen kan houden zeg!!!

Wel leuk die mand met maandcadeautjes!

En, Lisajoy, past ie?? Ben ook wel benieuwd naar een foto…



Tanja, wat geweldig zeg dat mandje! :inlove: Wat lief!

Succes met de misselijkheid. Lijkt me echt heel vervelend. Je kunt er niet zoveel tegen doen he? Alleen regelmatig eten dan en uitzoeken of er iets is dat helpt. Heb wel eens gehoord over crackers, tik taks of Cola light :wink: toch Cariska?



Hier niets nieuws, ga nog even wat op de pc werken. Heb ik ontzettend veel zin in! :liar: :liar:

ja hoor cola light helpt bij mij…maar ben dan ook niet ontzettend misselijk en hoef helemaal niet over te geven…



toch staat er voor de zekerheid overal hier in huis een fles klaar haha

hij paste :dance: :dance: Was gewoon helemaal nerveus ervan vanochtend, wat een muts ben ik toch!!! MAarja, hij staat!!!

Ietsjes groter uitgevallen dat ik had verwacht, maar verder een superbank!!!

Leer blijft niet mijn ding, maar onze stoffen bank zag er zooooo erg uit, helemaal sinds nina geboren is! Dus ja leer is gewoon makkelijker schoon houden!

Zal van de wk ff een foto maken.



Nu weer verder met de voorbereidingen, vier morgen mijn verjaardag! Ik word maandag 30 :oops: :oops: Dus nog ff boodschappen halen, stoelen neerzetten, etc etc.



Ga snel weer verder!!!



Oh even voor Tanja: hoop dat je je snel weer beter voelt hoor tanja, heel de dag door spugen is ook geen feest!!! Sterkte!!!

Lisajoy, ben benieuwd naar je bank! Wij hebben ook leer ik vind het ideaal (wel koud met een korte broek maar ach…)



zal ff een foto opzoeken van onze bank…