Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

grrr balen honing!!



ben nu aan het oppassen op het kindje van onze beste vrienden, ze is 6 week (en huilt nu dus ga ff kijken!)

Hey hallo 8)



Honing, ik werd even nerveus dat ik je berichtje las! Maar toen las ik neg test. BALEN!! Hopelijk zet t snel door en kun je weer verder!



Karen, veel plezier het weekend! De binnentent heb je idd niet nodig denk ik :mrgreen: 8) Goed smeren!



Cariska, 6 weken :inlove: kun je lekker oefenen :mrgreen:



Famke, morgen de grote dag!!! Heel veel plezier! Ik zal aan je denken. Enneh we w88 op de foto’s :inlove:



Ga nog ff wat opzoeken over zwanger en sporten. Wil ff weten tot hoelang ik kan doorgaan en hoe dat nou zit met buikspieroefeningen.



:-*

Famke heel veel plezier morgen!!!



Tanja, het oefenen ging goed hoor!! :lol:

famke van harte gefeliciteerd :dance: :dance: [/size]

weet niet hoelaat julie gaan trouwen maar julie hebben igg prachtig weer vandaag 8) 8) 8)



honing balen meis :evil:

ik wacht geduldig af :liar :mrgreen:



zit lekker in mn tuin zwenabdje staat op voor lars dusheerijk hoor



kim snelt weer naar de tuin laterrrrr :-*
[/color]

Ja, ze zijn er hoor! :evil: :evil:

balen zeg honing!!!



Famke, fijne dag gewenst!! mooi weer heb je zeker!!

Jaaaaaaaa! Famke van harte gefeliciteerd!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Honing, balen! Ik hoopte nog dat het net als bij mij zou gaan, beetje bruinverlies… maar toch zwanger! Maar nu dan maar fijn dat :evil: er zijn. Op naar volgende maand!



Oo Famke wat hebben jullie een geweldige trouwdag! En ook nog eens dezelfde als Frans Bauer, hahaha :wink: Maar zo’n weertje, daar kun je toch alleen maar op hopen!



Kim, spannend! Wanneer is je NOD?



Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Onze vakantie is vandaag begonnen! Het Pinksterweekend nog lekker thuis en dan dinsdag richting Brabant, naar een Landal Parc. Tot vrijdag en dan en dan twee dagen in een heus kasteel, zo romantisch en dan zijn we ook nog eens precies een half jaar getrouwd :inlove: Zal ik jullie even jaloers maken… kijk dan op http://www.chateautilques.com :mrgreen: Daarna hebben we niets geboekt, maar kijken we afhankelijk van het weer waar we terecht komen.



T@nj@, sporten mag je gewoon blijven doen volgens mij, zolang je geen ‘last’ hebt. Alleen gevaarlijke sporten, zoals skaten en sporten waarbij je zou kunnen vallen of je buik kan stoten mogen niet. Buikspieroefening, hmm, dat weet ik niet! Ik ben benieuwd!



Cariska, hoe ging het oppassen?



Ik ga weer in de zon (ingesmeerd en wel natuurlijk!) :-*

joli, die link doet het niet … wat jammer nou!!!



Het oppassen ging goed hoor! kaya heeft de hele avond geslapen en haar flesje was keurig leeg!

Femke, gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Wat een schitterend weer hebben jullie gehad zeg!!!

We willen wel foto’s zien he!!!



Joli, oh ga zo meteen eens kijken naar welk paleisje jullie gaan!! Klinkt allemaal wel lekker hoor, gewoon kijken waar je terecht komt!!

Nou, als ik je niet meer ‘spreek’ , een heeeeeele fijne en zonnige vakantie gewenst!!!



Honing, ooooooooh toch de :twisted: :twisted: gekomen, balen meid!!!

Enne, als troost krijg jij van mij een snoepketting!!! hhahahahahaha



Vandaag heerlijk op mijn gat in hoek van holland gelegen op het strand!!! Wel in de schaduw, want ik kan niet zo goed tegen de zon! Maar heerlijk met dat windje erbij!!!

Nien vond het geweldig!!! Was met 2 vriendinnen en hun kids, en ze hebben de hele dag kastelen gebouwd en in de zee gespeeld! Heb geen kind aan d’r gehad!!



Verder gaat haar zindelijkheid ook supergoed!! Gisteren heeft ze voor het eerst op de wc gepoept!!! Ben echt supertrots, en ook vandaag op het strand heeft ze netjes geplast (geen wc te bekennen natuurlijk, maarja duinen werken ook :oops: ) hihi



Ooooooh :inlove: en ik voel de beeb!!! Sinds 2 dagen, maar wel echt superduidelijk!!! Ik voel ook echt dat íe zeg maar links in mijn buik ligt :inlove:

Merk wel dat ik deze zwangerschap anders beleef…Doordat ik Nina om me heen heb, heb ik niet zoveel tijd om stil te staan bij deze beeb…Das wel jammer hoor, al geniet ik er natuurlijk wel van!

Ben ook van plan om zwangerschapsyoga te gaan volgen, puur om even bewust met deze zwangerschap bezig te zijn…



Morgen trouwringen kopen…ben benieuwd of we eindelijk slagen :think: nog maar 5 weken, dus de tijd dringt…

Heb de link ff aangepast :mrgreen:



Ooo en voel je de beeb Lisajoy!! Ik nog niet… al 16 weken en ik voel nog niks. Maar dat is geloof ik normaal bij de eerste. Af en toe concentreer ik me wel even op mijn buik hoor! En als het goed is kan het beebje vanaf volgende week ook ‘horen’, vind ik ook wel een heel gek idee!!

Even kort en even snel…





We hebben een geweldige dag gehad! :inlove:

Ontzetend mooi en gezellig!



heel erg bijzonder…





binnenkort het hele verhaal en foto’s!





xx

famke

Jaaa! Super Famke! Ben heeel erg benieuwd naar de foto’s!



Stuur maar op die snoepketting Lisajoy! :drool:

Wat geweldig dat je je beebje voelt! Lijkt me zoooo speciaal!



Ben net afgewerkt dus heb lekker weekend. :dance:



Joli, wat een gave plannen hebben jullie. Heerlijk een paar daagjes weg met je luv. :inlove: Geniet ervan!

Joli, wat ziet dat er gaaf uit zeg!!! Geniet ervan!



Lisajoy, wat gaaf dat je je beeb al voelt!!! Lijkt me zo bijzonder! En wat goed van nina zeg!!!

Nog geslaagd voor de ringen??



Famke, kom maar op met die foto’s !!!



vanavond ga ik bbq-en bij mijn schoonouders, johan moet helaas werken. Schoonpaps was gister jarig dus vandaar! Zie ik ook de broer van JOhan, die weet ondertussen wel dat ik zwanger ben maar heb hemzelf nog niet gezien/gesproken! Leuk dus!!

Famke, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Ben benieuwd naar je verslaglegging :mrgreen:



Cariska, lekker aan het BBQ’en? Hebben wij gister gedaan, hmmmm



Honing, lekker vrij het weekend! Geniet ervan. Ga je nog wat leuks doen?



Joli, wauw! Dát ziet er ff gaaf (en poepieluxe) uit! Heerlijk een weekje genieten met zn tweetjes.



Lisajoy, vandaag weer lekker naar t strand geweest? Volgens mij is t echt geweldig voor die kids: een groot zandbak mét water :lol: Is het nog gelukt met de trouwringen?

Gaaf dat je je beeb voelt :inlove: lijkt me echt bijzonder. :inlove:



Ik zit hier uitgeteld op de bank :zzz: vandaag naar een tuinfair geweest (was eigenlijk wel erg warm) vanmiddag nog ff boodschappen gedaan en wat zomerkleren voor luv gekocht. Vanavond hebben we verjaardag, maar ik heb wéér hoofdpijn en ben er behoorlijk ‘mee aan’ Dus luv is alleen die kant op.



:-*

Lisajoy, is het gelukt met de ringen?



En Famke, we zijn zooo benieuwd naar de foto’s! Gaan (of zijn) jullie eigenlijk nog op huwelijksreis?



Oo wat is het toch genieten met dit mooie weer!



Kim, weet je al wat… :pray: :pray:



Cariska, hoe was de bbq? Wij hebben gisteren ook lekker gegeten! Vanavond eten we bij mijn schoonouders en morgen bij mijn ouders. Lekker makkelijk hoor! En dan dindag met vakantie! Hmm, dat zullen wel weer een paar kilo’s in de plus worden :?



:-*

Hey dames,



de fotos’staan in het foto topic!





We gaan niet op huwelijksreis, dat is ook niet nodig met dit weer…

Wel hebben we de hele week nog vrij :mrgreen:







xx

famke

Tsjee, rustig hier! Iedereen zit lekker buiten denk ik :mrgreen:



Mooie foto’s Famke (heb het al in het showforum gezet, maar dan staat het hier nog een keer :lol: )



Joli, lekker hoor die vakantie in het vooruitzicht. De weerberichten blijven geloof ik goed! Geniet ervan!



Hoest het met de rest?



Ik blijf behoorlijk last houden van hoofdpijn steeds. Gisteren had ik echt een lamlendige dag, geen beweging in te krijgen, bah! Gelukkig kon ik de hele dag met mijn gat in de boot zitten :mrgreen: Maar helaas heeft die zon geen goede invloed op hoofdpijn. Dus toen we thuiskwamen gelijk maar ff op de bank geslapen :oops: . Gisteravond met vriendinnen naar een concert, had helemaal geen zin…Maarja die kaarten hadden we al meer dan een jaar geleden gereserveerd, dus toch maar heen…Was wel erg gezellig!! Die meiden vragen wel erg door hoor, heb het gevoel dat ik moet lullen als brugman…



Toen ik thuiskwam was alles donker (luv zou met vrienden op t terras gaan zitten) Ik blij, kon ik lekker gelijk naar bed. Maar helaas, toen ik achterom kwam, zag ik de hele vriendengroep bij ons achterin de tuin zitten… :wall: Nog even erbij gezeten, ook hier weer allerlei vragen over m’n hoofpijn (en nekpijn van het weekendje nog) poeh he, we lullen wat af de laatste dagen, zal blij zijn als we het kunnen vertellen…



We gaan even op pad voor een tuinparasol en daarna springen we weer in de boot :mrgreen: 8)



:-*

:dance: :dance: en vandaag 7 weken :dance: :dance:

hey hey meiden



wat een weertje he heerlijk 8) 8)

ga ook weer naar het strand vandaag



iedereen lekker verwent door de kids

hier wel lars heeft een mooi schilderij gemaakt samen met papa

dus die word opgehangen ergen en een mooi bos bloemen

daarna gingen we eten bij van der valk hmmmmm lekker

en toen naar het strand met een cluppie

en savonds heerlijk buiten zitten bij de vuurkorf bij vrienden met een borrel



tanja 7 weken :dance: schiet alweer op he

wanner heb je je 1e echo



joli ik voelde de lars ook pas met 20 weken achteraf wel eerder trouwens

ik het een beetje aanvoelen alsof er belletjes in mn buik popte hihi eertd denk je dat het je darmen zijn ofzo dus als je denk dat je gewoon wat last heb van je buik is dat je beeb :inlove:



lisajoy goed he dat nina zindelijk begint te worden

probeer het bij lars ook maar die heeft nog geen druppel in de pot gedaan hihi



ik heb geen flauw idee wanner mn nod is hier word nog steeds vollop geklust vandaag is het dag 30 na mn laatste ongie daarvoor was het 42 dgn 6 weken dus we wachten weer geduldig af :liar: :mrgreen:



ga me even aankleden en even het huis aan kant dan kunnen we vanmiddag weer naar het lutjesstrand en vanavond aan de BBQ :drool:



tanja woon je bij midwoud in de buurt :think: