Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Kim wat een lekker mannetje zeg!!! Echt een stoere bink :inlove:



Lisajoy, Wat goed dat nina probeert zindelijk te worden, hoop voor je dat ze ook snel doorheeft dat poepen op het toilet fijner is! Voor jullie en voor haar!!!



Honing, Balen zeg!!! Ik hoop dat het volgende maand gaat lukken!!!

Honing, :hug:

op naar de volgende ronde meis!





ben terug van de scho, alles lijkt goed.

Ze schatte mij wel een week verder dan dat ik dacht te zijn, maar we houden de termijn echo aan, het kan ook goed zijn dat het een stevig kindje is…



Het geslacht is niet met zekerheid bevestigd, dus wat dat betreft blijft het een verrasing…



xx

Oo Famke, wat jammer dat je het geslacht niet weet! Of vind je het niet erg?? Wel fijn te horen dat alles er goed uit ziet! En nu dus maar aftellen voor het ja-woord! En ooo wat hebben jullie prachtig weer! :inlove:



Kim wat een leuk ventje zeg! Echt een stoere bink! En nu lekker aftellen, misschien is wel een tweede stoere m/v in aantocht!



Honing, balen dat het niet raak was deze maand! We zullen alle positieve hormonen sparen en naar je toestralen deze maand! Gaat zeker helpen :thumbup:



Lisajoy, haha, ik dacht dat je mijn buik bedoelde. Ik voelde me al helemaal ‘vreemd’! Ik dacht o jee, waar gaat dat straks naartoe. Want de weegschaal is voor mij namelijk wel heel onverbiddelijk… :cry: Maar ik voel me goed, dus ik probeer me maar niet te veel druk te maken om een getalletje. Maar veel fruit en lekkere salades. Hoewel we vanavond gaan bbq’en bij mijn ouders :roll:



Cariska, lekker weer weg dat tapijt! En veel plezier bij de babydump. Rondneuzen is altijd leuk!



T@nj@, hoe is het met de hoofdpijn?



Karen, hoe is het op je roze wolk :inlove:



Hendrika, hoe gaat het bij jou?



Ik ga me even insmeren en genieten van het zonnetje. Vrijdag ‘echt’ vakantie, maar nu alvast even voorproeven. Heb het huis al lekker aan kant, maar voel ook dat ik niet te veel moet (willen) doen. Had gister echt een drukke dag en zo’n last van mijn rug! De zware huishoudelijke taken doseer ik nu dus wat beter. Qua werk heb ik het lekker rustig en met het fijne vooruitzicht dat er na de vakantie genoeg werk op me ligt te wachten! Ik kan dus nu echt gaan genieten! :-*



Ik zal nog even een foto maken van mijn (onze) nieuwe wagen! Luv is overstag. Hoewel hij die andere toch ook mooi vond… gaat hij akkoord met deze. Iedereen vond hem prachtig, dus hij kan nu echt niet meer terug en hij vindt het ook leuk dat ik er zo blij mee ben! :mrgreen:

Joli, ik kick altijd als ik iets tweedehands heb gescoord, vooral als ik het dan vergelijk met wat het nieuw gekost zou hebben.

Ga zometeen even naar je wagen kijken!



Kim, je hebt inderdaad een schat van een ventje! En zo cool! 8) 8)



Lisajoy, lekker die poepbroeken!! :wall: Tja, hoort erbij he? Hopelijk duurt het niet te lang meer hahaha.



Had ik jullie al verteld dat wij gaan verhuizen? Heeft niets te maken met die eventuele baan van me maar onze huisbaas wil graag weer zelf in zijn huis gaan wonen per 1 juli. Hij heeft ons dus verzocht te verhuizen. Afgelopen weekend hebben we een ander huis gevonden :dance: :dance: . Is wel iets kleiner dan dit huis maar wel groot genoeg en met een suuuuper grote tuin! Aangezien het hier bijna altijd goed weer is ga ik maar eens kijken of ik m’n hangmat ergens neer kan gaan hangen. :smiley:



Verder is de situatie rond mijn eventuele nieuwe baan nog een beetje vaag. Het kan nog steeds wat gaan worden maar het hangt een beetje van subsidies af. Ik moet dus nog even geduld hebben! :wall:

Helaas gaan die dingen altijd zo hier. Niets loopt zoals gepland. Maar ja, hoewel dat soms vervelend is, is dat voor mij ook wel weer een voordeel. Ik hou namelijk wel van onverwachte dingen en een beetje avontuur.

Neemt niet weg dat ik ook heeeel ongeduldig ben… :shifty:

Oh ja Famke, proficiat met de goede echo! :thumbup:

Succes met alle voorbereidingen!

hallo hallo



@joli: ik heb niet echt het gevoel dat ik leef op een rose wolk. Klinkt dat raar. ik weet niet ook door die miskraam enzo. maar ik ben wel heel blij hoor echt wel. maar ik voel me niet zo zoals bij die eerste. ik denk dat het toch komt omdat je je misschien onbewust toch wat zorgen maakt enzo.



nou ik ben vandaag ziek naar huis gegaan. heb erg veel last van diaree. echt zo erg dat ik het gevoel heb dat mijn buik op knappen staat als ik darm krampen krijg.

heb eerst even mijn verloren uren in gehaald heb lekker geslapen. en als ik lig gaat het goed maar zodra ik veel ga lopen dan begint het gedonder weer.

nou morgen nog een dagje thuis en dan weer werken. denk dat het dan wel weer beter gaat.

lig ik in mijn bed met dit hete weer. nou ik denk dat ik er zo wel uit ga lekker onder de parasol.



knuffel

en oja HONING wat vervelend voor je dat je ongi is gekomen.



hoop voor je dat het de volgende keer beter gaat. en dat je ons ook kan verblijden met je nieuws.



liefs karen

Famke, fijn dat de echo goed lijkt! Blijft dus spannend het geslacht!!



Joli, gelukkig is manlief overstag gegaan!!

Ga zo meteen kijken naar de foto!!



Honing gefeliciteerd met het huis!!! Heerlijk zeg een hangmat



Karen vervelend dat je je zo ziek voelt…hopenlijk is het snel over!



Ik mag zo weer gaan werken. Moet om 15.30 beginnen. En weten jullie wie er bij ons op het terrein komt voor werkbezoek???



















Koningin Beatrix…







best spannend dus!



Ik moet zo eerst nog langs MVM de kratten omruilen dus ik ben weer weg!



p.s. het was super leuk bij de babydump! Johan vind de maxicosi mura erg mooi (gelukkig maar!!!)

Hahahaha Cariska, wij hebben haar ook een keer op bezoek gehad bij mijn vorige baan. Wat doe je voor werk?



Veel plezier met Bea! :mrgreen:

ik werk in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Nou het stelde echt niets voor! Ze kwam eerst al 3 kwartier te laat (gelukkig was het mooi weer!). Verder liep ze 2 x langs ons en dat was het… ach het was best gezellig!

hallo hallo



heb mij vandaag weer beter gemeld ga morgen dus weer werken.

voel me nog niet helemaal jovo. maar goed wil van het weekend weg. dus dan vind ik dat ik het niet kan maken om zo maar weg te gaan terwijl je op je werk nog niet beter heb gemeld. dus daarom ga ik morgen maar werken.



heb vandaag de verloskundige gebeld.

mag maandg 26 mei langskomen voor de intake en krijg dan ook gelijk de verwijsbrief voor een echo.

want dat gebeurt ik lelystad niet meer op de vkpraktijken maar in een speciaal centrum

dus nog ff geduld hebben.

maar wel leuk om een afspraak te hebben staan.



nou met mijn (.)(.) gaat het nog niet veel bter. mijn tepels zijn zelfs paars. de rechter doet meer pijn als de linker. maar goed heb even creme gehaald hiervoor. hopen dat het dann beter gaat.



zometeen vouwwagen ophalen. ik wou dat ik die niet op hoefde te halen, voel me namelijk nog neit helemaal jovo maar goed moet erheen dus sleep me zelf er maar naar toe.

wil hem wel zien natuurlijk onze nieuwe vouwwagen maar dat dat nu moet heb ik eigenlijk geen puf voor.

maar we hebben hem van het weekend nodig dus het moet maar.



nou knuffel en geniet van het lekkere weer.

|(wel goed insmeren he)

Honing, balen :wall: :wall: Had het je zo gegund dat het deze maand raak was!! Nou ja, volgende maand weer nieuwe kansen!!!

En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! En een hangmat…zucht…wat zaaaaaaaalig!!



Joli, waar blijft die foto van al je aankopen??? Ik wil het wel even bewonderen!!!



Karen, fijn dat je je alweer iets beter voelt…afgezien van je boobies dan hahahahahaha Heb je bepanthen gehaal?? Dat werkt namelijk super!! Ook straks met borstvoeding geven!!



Cariska, ja die Beatrix zal niet even snel voorbij rijden… :think: Ik ben meer maxima fan hahahaha

Leuk werk, wel moeilijk lijkt mij!!



Volgens mij werken er veel van ons met kinderen/volwassenen in de zorg he? Toevallig hoor! Logopedie, verpleegkundige, verstandelijk gehandicapten!!

Ikzelf werk als maatschappelijk werkster, ook in de zorg dus!! hihi



Ben benieuwd, heb Nina vandaag een snoepketting beloofd als ze op de wc poept!

Heel onpedagogisch, maarja wie weet zorgt dit ervoor dat ik van die vieze onderbroeken af ben…Kon er gisteren weer twee in een sopje doen :sick:

Verder alles goed, moet dinsdag naar de VK. Hoop echt dat ze dan een hartje kunnen vinden, anders begin ik me toch wel zorgen te maken!! Duimen dus!!!

Honing, BALEN :wall: :wall: We blijven duimen voor de volgende maand! Enneh, een positieve kant (waarschijnlijk zeker voor je hub) is dat je om de dag mag blijven klussen (hihi mijn luv’ vind het wel jammer dat dat niet meer nodig is :oops: :lol: ) en gefeliciteerd met jullie huis!!



Lisajoy, en heeft Nina al een snoepketting verdiend?? Zou idd wel erg lekker zijn als ze ook op de WC poept :mrgreen: Veel plezier dinsdag bij de VK!



Karen, leuk een nieuwe vouwwagen, gaan jullie daarmee weg het weekend? Vervelend dat je zo’n last hebt van je tepels. Hopelijk helpt de creme.



Joli, jaaa ik w8 ook op de foto!! Weten jullie al waar de reis naartoe gaat? En nog lekker van het zonnetje genoten?



Cariska, leuk de koningin op bezoek! Ik werk ook met verstandelijk gehandicapten, voor hun is het echt een hele eer en happening volgens mij :mrgreen: . Wat heb je al veel dingetjes gekocht (kleertjes) Ga je ook nog ff showen? Ik moet zeggen dat ik nog niks heb gekocht, durf dat eigenlijk nog niet :think: …Eerst zien, dan geloven…



Hoe’st met de rest? Lekker aan het genieten van het zonnetje? 8)



Mijn hoofdpijn is gelukkig over :mrgreen: Poeh had er behoorlijk last van…Ondertussen slaat ook de misselijkheid toe. Gelukkig nog maar 1x echt overgegeven (maar dat was ook in combi met de hoofdpijn). Als ik op tijd wat eet dan zakt de misselijkheid, gelukkig ( :think: als ik in het boekje van MvM kijk dan komt de ‘echte HCG-piek’ er nog aan… :sick: ) We zien wel! Is er iig vannalles gaande in mn buik :mrgreen: :inlove:



Ga ff eten (lekker buiten!)



:-*

Hallo meiden,

hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer? Vrijdag begint onze vakantie, maar omdat ik eigenlijk al ‘klaar’ ben, heb ik vandaag alvast een voorproefje genomen en ben ik even op het strand geweest. Dat was lang geleden, want ik ben eigenlijk niet zo’n strandmens! Maar het was echt heerlijk. Ben zelfs al een beetje bruin aan het worden :mrgreen:



Karen, wat balen dat je je zo rot voelt! Hopelijk kun je gaan genieten van een lekker relaxed weekend met je nieuwe vouwwagen! Waar gaan jullie naartoe?



T@nj@, hopelijk zet de misselijkheid niet door! En anders inderdaad om de paar uur iets eten, dat schijnt het beste te werken. Ik mag het afkloppen, ik heb er helemaal geen last van gehad. Op een enkel keertje het idee dat ik misselijk zou gaan worden, maar het dan toch niet echt werd!



Lisajoy, ze gaan het hartje vast vinden! Dat is echt zo’n gek maar bijzonder moment! Mijn hart sloeg echt even over hoor, toen we het hoorden! Mijn moeder gaat volgende keer mee naar de VK, dat vind ik ook wel heel speciaal!



Cariska, je hebt onze koninging in ieder geval een keer in het ‘echie’ gezien! Hihi.



Honing, verhuizen, spannend! En die hangmat, klinkt erg goed!



Famke, hoe is het met de huwelijksstress? Je trouwt toch vrijdag??



En mijn aanwinsten staan in het showforum :inlove:

Karen, spannend je eerste afspraak!!! Leuk een vouwwagen! Gingen wij vroeger ook altijd mee naar italië! (later hebben mijn ouders hem wel omgeruild voor een caravan…ook leuk hoor!!)



Lisajoy, ik vind het werk niet moeilijk. Ik werk op een groep jongeren (leeftijd 10 t/m 23). Deze jongeren functioneren op het niveau van een baby van 3 maand, ze zijn dus alleen groter maar kunnen zelf niets. Vele krijgen sondevoeding, zijn allen incontinent en sommigen hebben het af en toe benauwd… Deze jongeren zijn allemaal gezond geboren!!!

Dit is voor ons dus ook de keuze om geen 20 weken echo te doen…sowieso zou ik het niet kunnen afbreken omdat ik veel van de cliënten terug krijg…Maar idd … er zijn mensen die het moeilijk vinden en dat snap ik heel goed hoor!!

Hoe is het gegaan met het poepen van NIna???



Tanja, ja rond de 10e week staat erin toch??? Hier nog nergens last van de misselijkheid! Ik zou morgen even een foto maken van de spulletjes… ja kan me nou niet meer inhouden!!

Fijn dat je hoofdpijn over is!



Hier dus verder alles prima, moest vanmiddag werken en ik voelde me raar, had geen zin en voelde me beetje depri…zat in de auto en dacht…oh ja … misschien wel hormonen!

Nu is alles weer prima hoor!!

Joli, ik zie niets staan hoor in het showforum :cry:

Stom :lol: ik had op voorbeeld gedrukt, maar blijkbaar niet op plaatsen :oops: Nu heb ik het wel goed gedaan :mrgreen:

hallo hallo



nou we hebben hem hoor. er meot nog wel wat aan gedaan worden er heeft namelijk een muis in gezeten die heeft de slaapcabine aangevreten dus ik ga nu opzoek naar een nieuwe binnentent. maar de buitenkant ziet er echt nog heel goed uit.



nou we gaan van het weekend naar de pinkster confferentie op het walibi terrein in biddinghuizen dit is een conferentie waar intotaal 40.000 christenen bij elkaar zijn we gana dan een heel weekend lang leuke en bijzondere dingen meemaken.



en lekker genieten van het weer heb mijn zonnebrand al ingepakt.



ja ik vind de eerste afspraak ook wel spannend. heb er wel zin in.



nou tot na het weekend.



knuffel

Joli, ga meteen kijken!!



Karen, klinkt gezellig!! Ach… gelukkig wordt het dit weekend mooi weer dus hoef je dan nog niet perse een neiuwe binnentent te hebben!!

Lisajoy, heb je ook een snoepketting voor mij? :wink:

Ik hoop dat het helpt trouwens!



Hier zijn de duivels nog niet echt doorgebroken. Maandag een beetje roodverlies en sinds gisteren een beetje bruinverlies… Vaag allemaal…



Ik denk toch wel dat ze er aan zitten te komen. Heb dinsdag voor de zekerheid getest maar die was negatief.

Blijkbaar is m’n cyclus deze maand weer wat langer.:wall:



Joli, ga even ik het showforum neuzen.