:mrgreen: Leuk Lisajoy, ga zometeen gelijk kijken. Gefeliciteerd met je 2e dochter :inlove:
Mijn echo staat er binnen 5 minuten op :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Joli, veel plezier morgen
Joli, hoe was de echo??? Ben zooooo benieuwd wat je krijgt!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Het is een meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben nog helemaal in de wolken! Het was echt ZO LEUK! We hadden dezelfde echoscopiste als vorige keer, een wat oudere vrouw, heel aardig. En er was een stagiaire bij. Dus alles werd super bekeken en uitgelegd. Onze beeb was lekker aan het bewegen en volgens de echoscopiste een voorbeeldig kindje. Ze kon heel goede beelden maken en alles goed in beeld brengen. We hebben alles dus perfect gezien! Zo lief! En toen vroeg ze of we zelf nog vragen hadden… nouuu!! Jongen of meisje? En het is een meisje! Later ging de stagiair ook nog even ‘kijken’ en liet ze het nogmaals zien. Er is echt bijna geen twijfel mogelijk. Ik vind het zo leuk! Heb meteen een leuk roze stofje uitgezocht voor het boxkleed :mrgreen: :mrgreen:
Ik zal later vandaag de echofoto’s even in het showforum zetten. Nu nog even bijkomen met een kopje thee. Ik zit echt op een roze wolk :inlove:
:inlove: :inlove: Ooooooooh Joli, geweldig!!! De eerste twee meiden zijn dus al een feit!!!
Lekker genieten van je roze wolk meid!!!
:inlove: :inlove: Joli, wat superrr! :inlove: :inlove:
super joh! allebei een meisje!!!
Toch niet dezelfde namen bedacht he. hihi
Joli, gaaf zo’n moederfiets!!
Wij hebben nog geen namen … vriend wil eerst de echo zien … dan wordt het voor hem pas echt…
Super zeg een meid!!
Tanja, wat gaaf dat de echo zo goed was!!! Slim dat jullie voor een station gaan. Wij hebben een ford fiësta en pffff 2 kratten bier naast elkaar wordt al een probleem…
Hendrika, wij gaan ook voor de maxicosi mura 4!! Hij is echt super!!
Sereph, balen zeg!!!
Lisajoy, wat gaaf een meid!!!
Karen wat fijn dat de echo goed was!!
hier gaat ook alles prima, maandag de echo spannend hoor!!! Gisteren met mijn moeder 2 setjes zwangerschapskleren gekocht, erg leuk om dit samen met mijn moeder te doen!
hallo dames,
ik probeer toch maar weer wat meer tijd te maken voor hier.
2 meiden wat super dan ben ik de eerste met een BOY :inlove:
cariska voor welke kleur gaan jullie? en inderdaad hij is zo super ben er ook helemaal happy mee alleen de wachttijd is wel wat aan de lange kant maar ja moeten we er maar voor over hebben.
en we gaan nu heel hard duimen voor de meiden die nog aan het klussen zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Joli, gefeliciteerd met je meisje :inlove: Zat vanmorgen in de auto te denken dat het wel leuk had geweest als we een poll hadden gemaakt :think: :mrgreen: , ik gokte bij jou nl een jongen!
Hendrika, jij een jongetje dus? Gefeli!!
Grappig dat hier bijna iedereen wil weten wat het wordt! Famke toch ook? Waar ben je eigenlijk Famke???
Cariska en Kim, willen jullie weten wat het wordt? Wij niet!!
Cariska, wij hebben de luxe dat de station onze 2e auto is, ik heb een opel corsa 3deurs, maar als ik strax kan kiezen dan neem ik natuurlijk de station als ik met Lassie op pad ga!
Honing, heb jij je ei zeker weten volledig gemist? Of is het de moeite waard om te duimen :mrgreen: ? Hoe voel je je nu? Geen last meer van de blaasontsteking?
Nou ga ff douchen kom net van de sportschool
:-*
Hey dames, waar zijn jullie!!!
Lekker van het mooie weer aan het genieten zeker?
Hopelijk blijft het mooi vandaag, want wij gaan vanmiddag naar een festival het duurt geloof ik tot een uur of 2 (maar dat red ik denk ik niet :think: )
Als we vanmiddag maar lekker buiten in het gras kunnen zitten 8)
Zometeen naar een open dag van luv’s nieuwe werk (en laat dat nou een dropfabriek zijn :mrgreen: , hmmmmmm)
Tot later
:-*
Hallo! Lekker weekend! Heb een heftige twee dagen gehad op het werk maar nu dus lekker ff bijkomen. Ben zoooooo moe, niet normaal gewoon. Ga dadelijk lekker maffen en morgen uitslapen…
Voel me verder wel goed Tanja. Geen last meer van die blaasontsteking. Ik ga echt nergens vanuit. De kans dat het raak is deze maand is heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein. Bijna onmogelijk gewoon. Dus bewaar dat duimen maar voor volgende maand.
Hendrika, jij dus een jongetje. :inlove:
Nou, ga nog even voor de tv en dan lekker vroeg naar bed. Morgen weer verder met inpakken :?
Sjee wat is het rustig hier. :eh:
Alles goed met iedereen?
Alles goed hoor Honing!!! Maar tis weer heerlijk weer, dus ik denk dat iedereen daar lekker van geniet!
Heb gisteravond mijn vrijgezellenavond gehad en het was echt :thumbup: :thumbup: Gewoon lekker relax met 12 vriendinnen, lekker hapje gegeten en daarna met z’n allen bij mijn nicht thuis in de tuin. Ze hadden het programma een beetje aangepast aan mijn zwangerschap :lol: En het was SUPER gezellig. Lag om 01.45 uur in mijn mandje, en oooooh dat is deze mama niet meer gewend…
Mocht vanochtend wel lekker uitslapen van hubbie, maar ben nog altijd brak. Ga dus lekker vroeg naar mijn mandje
Hai meiden, ik meld me ook weer even. Nog altijd aan het rondzweven op mijn rozen wolk :inlove: :inlove: Een dochter, dat klinkt nog heel gek! Haha. Maar alles gaat hartstikke goed hier. Nergens last van en lekker genoten van het mooie weer vandaag. Hier aan de kust nog wel erge last gehad van bewolking en zeevlam. Maar vandaag dus heerlijk.
En ik heb weer leuk gescoord op de rommelmarkt! Dit keer een draagzak (nieuw!!) voor maar vijf euro! Van Prémaxx. Echt nooit gebruikt, hij rook gewoon nog nieuw! Ik denk model van vorig jaar. Antraciet met witte binnenkant. Twijfelde of ik zo’n draagzak zou kopen, omdat ik niet wist of ik die ging gebruiken, maar voor die vijf euro is het dus een mooi koopje! Meteen in de was en opgeborgen. We hebben al best veel spullen, zo leuk!
Lisajoy, vrijgezellendag dus niet al te heftig. Lekker hoor! Ik wilde dat ook niet en bij mij was het toen ook erg leuk. Schilderworkshop en daarna high tea. Dus geen gekkigheid, gelukkig! Wanneer is nou de dag, 11 juni toch? Spannend!!!
Honing, we duimen toch nog voor dat ene hele kleine kansje hoor!
T@nj@, lekker dropjes gegeten? Niet veel he, dat mag niet hoor, als je zwanger bent! Vanwege het zout geloof ik? En hoe was het festival?
Cariska, morgen de echo! Leuk!!
Hoe is het met de rest van de meiden??
Wat lief Joli, dat je toch nog gaat duimen.
Wat leuk die draagzak, jij hebt wel een goede neus voor tweedehands spullen of niet?
Lisajoy, klinkt als een heel erg gezellige avond. Beter dan als een soort van paashaas de kroegen langs :mrgreen: .
Heb je al kleding gevonden voor de grote dag? Of had je daar al iets over geschreven :think: ?
Dus het is al deze week? Wat leuk! :inlove:
Hendrika, Leuk een jongen!!! Kan je lekkere stoere kleren kopen!!! Wij gaan voor de zwart/grijze uitvoering, lekker tijdloos.
Tanja, ik weet niet wat het wordt, dat duurt nog ongeveer 30 weken…willen het dus niet weten…
lisajoy, dat klinkt gezellig je vrijgezellenfeest!!
Joli, dat is nog eens een koopje zeg die draagzak!
Hier alles prima, het weer blijft goed dus dat is lekker! Morgen eindelijk de echo … spannend hoor! Ga zo maar mijn bedje in dan duurt het weer wat minder lang.
Volgens mij begint de vermoeidheid wat af te nemen…heb net sinds tijden weer heerlijk kunnen scrappen zalig!
hallo hallo
nou lekker weekend gehad iedereen??
ikke wel moest wel werken maar toch.
ze hebben gisteren de schutting bij ons geplaats mijn man schoonvader twee zwagers en mijn vader echt geweldig. hij is echt heel mooi geworden.
nou vandaag lekker bij mijn ouders op de thee geweest echt gezellig. ben er wel heel erg verbrand. maar goed het zijn mijn schouders en niet gezicht.
verder gaat het wel goed ben wel nog behoorlijk moe en ochtend misselijk maar verder gaat het goed
nou hoe is met jullie allemaal
knuffel
hey dames,
Ook ik weer eens…
Mijn schoonvader is sucsesvol geopereerd en is inmiddels thuis…
Momenteel heb ik een bijholte ontsteking met ook nog eens een giga koortsblaar in mijn neus :? … jee wat doet die ontsteking pijn zeg! hoop dat het snel afzakt!
Ook wij wouden bij de 20 weken echo graag weten wat het werd maar meneer/mevrouw hield mooi de beentjes dicht dus het blijft een verrassing.
xx
famke
Cariska, hoe was de echo? Of ben je nog niet geweest?
Hier zit de ongi eraan te komen. Is maar goed want al die antibiotica is niet goed voor een eventueel beebje. We gaan nu dus voor ronde 5!
Ga zometeen smikkelen van de chocolade cake die in de oven staat :drool: :drool: . Heb altijd een chocolade- boost nodig zo rond de ongi .
Tot straks!
Oh ja, Famke; :hug: :hug: