Nou Honing, laat die :twisted: :twisted: dan maar snel komen, dan kun je met frisse moed aan ronde 5 gaan beginnen! Hopelijk is het dan ook voor jou raak!!
Famke, hopelijk knapt je schoonvader snel op! En jij ook, bah, het klinkt heel pijnlijk zeg! Gaat het qua zwangerschap wel allemaal goed?
Cariska, ben benieuwd hoe de echo was!!
Karen, goed te horen dat bij jou alles ook goed gaat. Een mooie nieuwe schutting, gaan jullie ook nog wat aan de tuin doen, of is die al klaar?
En hoe is het verder bij iedereen? Allemaal al een beetje in Oranjesfeer :mrgreen: Wij gaan vanavond lekker bbq’en en daarna voetbal kijken. En dat Nederland wint… en ze hebben dat
hard nodig, ben ik bang! Maar we blijven positief!
hallo hallo
@joli nou er wat niks aan de tuin gedaan. het terras licht al en het tuinhuisje staat ook al en nu dus de schutting ook. maar we hebben echt rot onkruik dat je met niks kappot krijgt ja kan wel maar dan kan je de komende jaren er niks meer opzetten. dus dat moeten we er met de hand uithalen nou mijn man dan. en dan komt er gras in en een border met wat mooie plantjes en dan is het klaar.
het enige wat we dan nog moeten is een zonnwering maar daar zijn we al druk naar aan het kijken.
maar het word echt al mooi
ooo cariska hoe wat je echo???
ik hoop heel mooi
@famke ben blij dat het met schoonvader alles goed is afgelopen.
en het is toch ook wel leuk dat het een verrassing blijft of vind je van niet
knuffel
karen marieke, Ja ik vindt het erg leuk dat het een verrassing is maar het blijft lastig shoppen zo 8)
Joli, Met de zwangerschap gaat alles prima! ik heb jullie verteld van de VK waar ik niet zo tevreden over ben, nu wordt ik met 30 weken overgedragen aan de gyn! :dance:
Dat is zo’n leuke vent!
Ik moet eigenlijk nu om de 2 weken voor controle naar de vk maar ik kan dat mens gewoon niet zien :sick: , heb gezegt dat ik over 4 weken wel weer kom en als er iets is dat ik gelijk bel…
Honing, ga toch voor je duimen meis, ik achte het ook onmogelijk zwanger te zijn maar we zijn alweer 25 weken verder!
Cariska, hoe is je echo gegaan meis!!??
Ben me gisteren dood geschrokken, liefie zat voor het voetbal en ik ben de douche ingedoken. toen er opeens bloed langs mijn benen liep…
In een flits dacht ik het is over maar toen ik verder keek liep het bloed ook langs mijn dikke buik, in de spiegel zag ik dat het uit mijn neus gutste, pfff wat was ik opgelucht zeg!
Een seconde later gaf het kleine minimensje een geweldige schop, al wou hij/zij zeggen ik ben der nog!
xx
famke
even een snel berichtje. De echo was super! Het hartje klopt!!!
Ben echt helemaal blij!
En iets eerder uitgerekend, nu op 29-12 ipv 1-1-09
Jeetje Famke, pfff, wat een schrik!! Gelukkig een bloedneus, maar ook dat is natuurlijk niet goed als dat spontaan gebeurt! Rustig aan hoor! En fijn dat je straks naar de gyn mag. Zo vervelend als het niet klikt met de VK. Wij hebben hier vier vk’s en elke afspraak is bij een ander. Tot nu toe vinden we ze allemaal even aardig.
Cariska, fijn dat de echo goed was! En het wordt dus spannend, wordt ‘hij/zij’ geboren in 2008, of toch in 2009??!!
Honing, al :twisted: ?
Karen, straks lekker genieten van de zomer in je nieuwe tuin!
Lisajoy, morgen de grote dag, toch? Of ben ik nou echt in de war?? En wat doe je nou aan?
T@nj@, waar ben je?
Hier alles prima. De laatste dagen weer erg verwend met leuke cadeautjes. We hoeven zelf amper iets te kopen joh! En zo leuk al die dingen. Maar nog altijd vind ik het bizar dat al die dingen voor ‘mijn’ dochtertje zijn! Haha. Verder voel ik me helemaal prima. Afgezien van wat zwangerschapsdementie… Gister mailde een opdrachtgever waar mijn stuk bleef… het bleek dat de deadline gister was. Ik had nog niets aan die opdracht gedaan! Zo stom! Gelukkig begreep ze het wel. Normaal ben ik namelijk altijd superstipt, dus het was me voor deze keer vergeven. Hihi. Nu dus aan de slag met dat artikel!
Ongi is gearriveerd!
Cariska, proficiat met je echo!
Joli, wat leuk die spulletjes voor je dochtertje. Klinkt zo ineens heel ‘echt’ he? Leuk!! :inlove: :inlove:
Famke, kan me die schrikreactie van jou helemaal voorstellen. Gelukkig was het niet je beebje.
Lisajoy, mocht je morgen trouwen (weet de precieze datum ff niet meer) dan hierbij van harte gefeliciteerd! :: :: Een hele fijne dag toegewenst!
Tanja, :think: Alles goed?
hoi hoi,
Sorry hoor, ben een beetje afwezig, letterlijk en figuurlijk :lol: Morgen is inderdaad DE dag. MAar daarnaast ook nog 2 verjaardagen en natuurlijk vertrekken we zaterdagnackt naar MAllorca!!!
En ook ik heb last van zwangerschapsdementie, dus ben helemaal in de war :shifty: :shifty: hihi
Weet nog steeds niet wat ik ga aandoen morgen hahahaha, dat wordt wat hoor, ik sta morgen echt brullend voor de kast… IK HEB OOK NIHIKS!!! hahahahahaha
Ringen zijn er, eten en drinken in huis, taarten gehaald, dus volgens mij ben ik klaar…hoop ik.
En dan weer lijstjes maken voor de koffers…aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Verder van het weekend toch even langs de prenetal gegaan, en een te schattig roze setje gekocht, een roze aankleedkussenhoes, een roze badhanddoek, sokjes, rompertjes: alles roze!!! :inlove:
Vandaag weer naar de VK geweest, alles goed. Alleen mijn bloeddruk blijft laag, dus ja ik mag wel veel drop mmmmmmmmmm
sorry voor de ego berichtjes maar ik lees wel mee, alleen vergeet ik meteen wie wat schrijft. Kan natuurlijk wel scrollen, maar nu haast haast haast
Hey meiden,
Ben ik weer hoor!! :mrgreen:
Lisajoy, klinkt gezellig je vrijgezellenfeest! En morgen dé grote dag. Spannend! Hopelijk bedenk je nog wat leuks om aan te trekken :mrgreen: Fijne dag gewenst alvast!!!
Joli, nog steeds lekker aan het shoppen?!! Jij weet de koopjes wel op de kop te tikken! Ook al wat rozigs gekocht :inlove: ?
Enneh, wat is zeevlam :think: ?
Zwangerschapsdementie…fijn dat je opdrachtgever er begrip voor had…
Cariska, fijn dat je alweer wat minder moe bent! En gefeliciteerd met je goede echo :dance:
Karen, jij zit lekker beschut deze zomer! Enneh uitkijken hoor met verbranden!
Famke, fijn dat je schoonvader is geopereerd (en weer thuis is!) Je zit aardig in de lappenmand lees ik? Bijholteontsteking, bah.
Ik heb ook voor de 2e keer in 3 weken een koortsblaar Ãn mn neus, behoorlijk vervelend! Heb ook behoorlijk last van mn hooikoorts op t moment dus snuit regelmatig…au!
En zeker schrikken van die bloedneus :shock: , gelukkig was het je neus! In de douche vermengd met water ziet het er altijd heftiger uit he…
Honing, alle duimen omhoog voor ronde 5 :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!! Wanneer ga je ook alweer verhuizen?
Sereph, Hendrika en Kim, waar zijn jullie?
Hier alles ok! Zaterdag veeeeeeeeel drop gehad :drool: :oops: Ook een hoop meegekregen…sleeeeeeecht! Het festival was erg gezellig, we hadden super mooi weer dus lekker buiten in het zonnetje gezeten. Maar natuurlijk ook veel gedansd :dance: (het was eigenlijk een outdoor housefeest, maar wist de vorige keer niet hoe ik het moest omschrijven :think: )
Nou ja het was iig erg gezellig en heb het tot het einde volgehouden (het was 0:00 afgelopen).
En…IK BEN AL 4 DAGEN :sick: -vrij :dance: :dance: nog wel erg misselijk en krijg nauwelijks mijn avondeten weg, maar ik hou alles binnen!!
Duik nu maar weer de koets in (er is geen zwemmen omdat het zwembad wordt gerenoveerd, nu vnvd met een vriendin 20km gefietst ) Toch de beweging weer gehad :dance:
Tot morgen
:-*
Lisajoy, ongelofelijk dat je de dag voor je gaat trouwen niet weet wat je aantrekt! Ik zou helemaal gestresst worden :shock: ! Maar volgens mij maak jij je niet druk en wordt het een mooie dag. Hier schijnt het zonnetje, hopelijk bij jullie ook!
T@nj@, goed dat je misselijkheid in ieder geval wat minder wordt. Als je maar iets kunt eten, dan is dat natuurlijk ook beter voor je beebje. En zeevlam is een soort mist en kou wat vanuit zee komt opzetten. Als je langs zee woont, dan is dat een bekend verschijnsel.
Honing, mooi dat de ongi er is. Met al die medicijnen misschien maar beter! Nu op naar ronde 5 :dance: :thumbup: !
Hier alles goed. Ik ga vandaag echt even flink opruimen op zolder, anders komt er nooit een eind aan ben ik bang! En maar weer mijn ‘weggooi’ techniek verbeteren :mrgreen:
Lisajoy, :: Gefeliciteerd! ::
Tanja, hahaha de koets in, heb ik nog nooit van gehoord!
Verder geen nieuws vanuit hier. Doei!
hallo meiden.
ik zat vandaag eens druk te denken en werdt er een beetje gek van :oops:
wat voor voeding gaan jullie straks geven aan jullie kindjes?
en wat voor luiers gaan jullie gebruiken of luierdoekjes?
denk zet het hier maar even neer en ga dan even op internet surfen van hoe of wat.
Haha Hendrika, van die dingen he, die dan opeens door je hoofd gaan spoken. Ik was vandaag helemaal aan het denken wat voor broekjes hele kleine baby’s eigenlijk dragen :mrgreen: Heb even advies ingewonnen bij mijn buurvrouw (mama van twee). Ik kan gaan shoppen!
Ik wil als het allemaal lukt en gaat een half jaar borstvoeding geven en dan nog tot negen maanden combi fles en borst en dan ook fruithapjes erbij. De opvolgvoeding is toch van Friso?
Qua luiers heb ik me nog niet zo verdiept, maar ik denk dat ik toch op zeker ga en voor pampers kies. Wel de duurste, geloof ik, maar als je op de aanbiedingen let en een beetje voordelig inkoopt, kan dat heel veel schelen! Soms hebben ze bij de Makro ook van die supertopperaanbiedingen. Dat scheelt echt! Luierdoekjes… ehm. Ook van pampers? Of Zwitsal misschien? Hihi, daar moet ik me dus ook echt nog in gaan verdiepen.
Misschien toch maar advies van de zwangeren die het voor de tweede keer doen! Hoe hebben jullie dit gedaan / gaan jullie dit doen??
Hier momenteel vooral discussie over de inrichting van de babykamer. Nog nooit hebben mijn luv en ik zoveel meningsverschillen gehad. Over alle meubelen en inrichtingszaken waren we het altijd zo eens… maar de babykamer! Pf! Maar langzaam lijkt het erop dat we tot een compromis gaan komen Als we er helemaal uit zijn zal ik het resultaat wel showen.
Vandaag ook wat leenkleding gekregen van mijn buuv. Met passen vond ik mijn buik opeens zo groot! Maar het is morgen ook al weer 21 weken! Banner klopt dus niet helemaal… moet ik nog steeds aanpassen volgens het schema van de VK!
Haha en T@nj@, ik heb al wat rozigs gekocht. Bij de Hema, deze:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/luierpakjes/luierpakje-(33311900).aspx
Ik ga nog even een ijsje eten! Hmmm!
ja inderdaad het begint nu echt te spoken dom he
van onze meid hebben we nutrilon ha gegeven maar die is zo duur geworden niet normaal en nu heb ik vaker wat gehoort over de voeding van kruidvat dat dat het zelfde moet zijn als nutrilon dus ik ga het ook maar even met de verloskundige er over hebben want net als van onze meid ga ik nu ook gelijk fles geven.
luiers ja ik ben een meid gewent en van mensen in mn omgeving hoor ik wel vaker dat een jongen nog wel eens problemen kan geven in pampers en zit te twijvelen tussen lidl luiers of bumblies :think:
en 1 ding staat vast de zwitsal gaat hier niet de duur uit vindt het zo heerlijk ruiken voor mn meissie gebruik ik het ook nog steeds dus binnen kort maar even na de winkel en alvast beginnen met het opnieuw aanschaffen van de collectie zwitsal :inlove:
in het begin heb ik van mn meissie steeds zwitsal doekjes gebruikt tot ik een keer de doekjes van de action heb geprobeerd en die schelen kwa prijs zoveel echt niet normaal maar ja de babywereld is grof geld verdienen
Ja, het kost allemaal klauwen met geld! En vaak zijn de huismerken net zo goed (soms zelfs beter!). Ik weet niet eens wat het allemaal kost! Een vergelijkend warenonderzoek is misschien wel slim Gelukkig hebben we nog even de tijd, hihi!
@hendrika wrote:
hallo meiden.
ik zat vandaag eens druk te denken en werdt er een beetje gek van :oops:
wat voor voeding gaan jullie straks geven aan jullie kindjes?
en wat voor luiers gaan jullie gebruiken of luierdoekjes?
denk zet het hier maar even neer en ga dan even op internet surfen van hoe of wat.
Ik ga weer proberen BV te geven, wist je dat als je een half jaar BV geeft dat dit 700€ scheeld?!!
MAar goed dan moet het wel lukken natuurlijk…
Na 4 maanden te hebben gekolft voor Jurjen ben ik toen overgestapt op Nutrilon (omneo) goed merk en het scheeld 1 € met die van het kruidvat.
nutrilon heb je ook speciaal voor spugen/ krampjes/homgerige kindjes…
geen idee of kruidvat merk dat ook heeft?!!
Wat betreft luiers, gebruik ik Pampers, ik heb een hele poos kruidvat merk gebruikt maar sinds een aantal maanden hebben ze die vernieuwd en zoals je hier op het forum ook kunt lezen is de vernieuwing e nit beter op geworden…
Ik loop nu de koopjes af, 3 pakken voor 20€ oid en een enkele keer vraag ik mijn ouders een voordeel pak mee te nemen uit de groothandel…
de luierdoekjes gebruik ik die van de aldi.
xx
famke
hoi hoi
meld me ook weer :oops: :oops: :oops:
hier gaat alles goed de :sick: :sick: verdwijnt een beetje dus dat is mooi
begin een beetje onzeker te worden of het allemaal wel goed is
moet nog even geduld hebben tot woensdag
bij lars heb ik de fles gegeven
ik heb daarom gekozen omdat ik in mn omgeveing alleen maar slechte ervaringen hoor
over bv(te weinig-onstoken bortsen-om het uur willen drinken enzz)
miss een beetje ego van mij maar ik wil ook rust en is me prima bevallen ger deed de laatste fles kon ik mooi op tijd naar bed en nu met een peuter in de ronte lopen kies ik daar weer voor wij hadden friso voeding en kruidvat luiers die zijn :thumbup: :thumbup: en qua kleding gewoon lekkere soepele kleertjes voor de beeb
lisajoy nog van harte meis heb je een leuke dag gehad en zaterdag op vakantie heerlijk meis geniet ervan :dance:
honing op naar ronde 5
famke fijn dat het beter gaat met je SV en dat hij thuis en nu hopen dat het goed blijft gaan :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
en wat zal je idd geschrokken zijn meis met dat bloed poeh he gelukkig was het alleen een bloed neus heb je het daarna nog meer gehad???
cariska mooie echo gehad mooi joh
ikke moet nog eefe geduld hebben
karin een mooie tuin dat is zo lekker he
als het mooi weer is heerlijk genieten in de tuin
volgend jaar weer met een borrel :mrgreen:
tanja lekker dat de :sick: :sick: ook minder word doet een mens goed he
en wat ben je sportief zeg haha ik word al moe als ik lees wat je gedaan hebt :lol: :lol:
Ik kom hier ook weer eens kijken… :oops:
Vanavond hebben wij verjaardag van de popbuurt van Johan (een straat waar hij vroeger heeft gewoont en ze hebben nog contact met 2 gezinnen). Ze hebben vroeger afgesproken dat de 1e die een kindje krijgen een jaar lang gratis luiers krijgen van al die ouders… en dat zijn wij dus. Benieuwd hoe ze gaan reageren, denk dat ik toch voor pampers ga.
En billendoekjes van zwitsal!! Ruikt zo lekker!!!
Verder hier alles goed!! Ga zo ff shoppen ! Heerlijk zeg!! MOrgen met mijn beide oma’s naar de orchideeënhoeve…iemand daar al eens geweest???
Hee meiden, wat zijn jullie lekker bezig met plannen! :lol: Geniet ervan!
Nou Cariska, hopelijk houden ze zich aan de afspraak, hahaha! En jaaa Zwitsal ruikt zo lekker he. Dan moet ik altijd aan zo’n lekker ruikend zacht babyhuidje denken!
Kim, krijg je woensdag een echo? En het is vast allemaal goed :thumbup:
Luv is begonnen met het schilderen van de babykamer. Hij pakt het grondig aan… alles wordt opnieuw in de verf gezet! Over de kleurtjes zijn we het nu bijna eens :o Nu nog even wat kleurstaaltjes halen en dan de knoop echt doorhakken. We gaan in ieder geval niet voor roze :snooty: Ik denk dat het aquablauw wordt :mrgreen: En dan accessoires in fuchsiaroze. Zoiets.
Hoe is het verder bij iedereen?
hee hallo allemaal
nou leuke planningen allemaal
ik wil graag borstvoeding geven dat lijkt me helemaal geweldig…
en ik denk dat we de luiers van de kruidvat gaan gebruiken. deze zijn echt goed en mijn andere nichtjes zijn allegies voor de pampers dus vandaar dat ik ook maar over ga die van de kruidvat…
nou vanmorgen echt weer vet beroerd en mijn hele ontbijt eruit gegooid…
echt vet rot… ben er eigenlijk de hele dag er een beetje van slag geweest.
hoest met jullie kwaaltjes… gaat het goed…
knuffel