Hier een getrouwde vrouw :inlove: hahahahahahha
We hebben echt een SUPER dag gehad!!! 's Ochtends in mijn kast gekeken, een zwart jurkje eruit getrokken met een grijs vestje erover heen (zo kort zwangerschapsvestje), legging eronder, en jo was klaar :lol: De hele dag en avond gevierd met vrienden en familie en ook Nina was helemaal in de trouwstemming en superlief! Kortom: een geslaagde dag, maar was bekaf gisteravond!!!
Veel gekregen ook, maar het aller aller aller mooiste was nog wel twee uitvergrote foto’s van Nina!! Mijn ouders hebben haar gewoon ontvoerd van het kdv, en door een fotograaf foto’s laten maken…
en ze zijn zoooooo gaaf!! Heb er ff twee ingescand, maar eigenlijk zou ik ze allemaal moeten laten zien…was helemaal in tranen,mijn wijffie!!!
Ik ga trouwens BV geven. Bij Nien duurde dat slechts 8 weken, en toen had ik geen voeding meer waardoor ze afviel, maar wil het zeker nog een keer proberen.
Daarna over op Friso, schijnt dat die qua smaak het best overeen komt met bv, waardoor ze die voeding minder snel zullen weigeren.
Luiers gebruik ik van Pampers, vind ik persooonlijk gewoon de beste, en de doekjes van Zwitzal. De doekjes van pampers, bas, aldi etc, vind ik te nat…
Karen, kan me voorstellen dat je daar de hele dag beroerd van bent!! Hoop dat je er snel van af bent meid!!
Cariska, zooooo dat is eens een goede deal!!! Een jaar lang luiers, scheelt ff een bak geld!!! Leuke vrienden heb jij!! hahahahaha
Joli, gaaf aqua blauw!!! We wisten bij Nina niet of ze een knul of een meid zou worden, dus zij heeft ook een aqua kamer met limoen groen. MAarja, je begrijpt: ik ga nu LOS met roze :inlove:
En oooh, heb je die roze baby nikes al gezien…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :inlove: Kan trouwens het pakje niet zien hoor, die link klopt niet denk ik!!!
Kennen jullie trouwens ook NENUCO??? Dat is zoooooo lekker, vind ik!! Eerst moest je het echt vanuit Spanje meenemen, maar bij ons verkopen ze het nu gewoon bij de DA. Lekker haarlotion enzo mmmmmmmm Dat ruikt zo lekker bij die kleintjes!!!
Nou meiden, ga verder met mijn vakantielijstje!! Nog 2,5 dag :dance:
Lisajoy, gefeliciteerd! Goed te horen dat je een superdag hebt gehad. En die foto’s van Nina zijn echt prachtig!! Leuk dat je ouders haar ‘ontvoerd’ hadden, echt een verrassing dus!
Het pakje nog maar een keertje zo proberen. Ik vind het zo schattig! En vanaf deze week begint overal de uitverkoop al een beetje. Wil dus nog wel wat gaan kopen in maatje 50. Moet alleen niet te zomers, want ons meisje komt natuurlijk in de winter!
:inlove: oooh Joli, ik heb ook al met dat rompertje in mijn handen gestaan!!! Echt te cute!!!
Ik wacht idd ook even met het kopen van kleertjes, het heeft zo weinig zin om van die schattige zomerjurkjes te kopen he!
Ik heb ook al baby uggs gezien…koop ze niet hoor, veels te duur. Maaar LEUK!!! hihi
Lisajoy, wat fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad! Staan de foto’s van Nina in het showforum? Zometeen ff kijken!
Joli, :inlove: wat super schattig! :inlove:
Hier alles ok. Druk met werk. Morgen nog een laatste dagje en dan lekker een dag vrij!! Zonet weer wat spullen weggegeven en wat verkocht. We zijn bijna van alle troep die we kwijt wilden af! :thumbup: Nog 1 tripje maar!
Over 2 weken gaan we echt over.
Ga nog even wat doen en dan nog even op de bank hangen. Lekker een half uurtje een foute soap kijken :oops: . Heerlijk! :mrgreen:
Lekker aan het opruimen dus Honing!? Enneh, zo’n foute soap heeeeeeeeeeeerlijk toch?!
Joli, wat een schattig rompertje :inlove: :inlove:
Lisajoy, getrouwd en wel! Gefeliciteerd :dance: En morgen op het vliegtuig naar Mallorca, wat een heerlijk vooruitzicht (zeker met die regen nu :? ) En wat een prachtige fotos!!! :inlove:
Karen, vervelend he die misselijkheid?
Haha jullie zijn idd al behoorlijk aan het plannen…billendoekjes van Zwitsal :think: nog nooit over billendoekjes nagedacht hahahaha. Ik heb nog een paar maanden :lol:
Ik ga cker borstvoeding geven, alleen niet ‘kosten wat kost’. Ik behandel veel baby’s met eet- en drinkproblemen en als ik ouders (moeder net name) wel eens zie klungelen met kolven, tepelkloven en borstontstekingen…Heb laatst een lezing gehoord waarin de meeste recente gegeven mbt de voor- en nadelen van borstvoeding naar voren kwamen: er wordt altijd gezegd dat kinderen die borstvoeding krijgen gemiddeld een hoger IQ hebben dan kinderen die kunstvoeding krijgen --> uit het onderzoek bleek dat na 3 jaar die verschillen totaal verdwenen zijn (de titel van de lezing was dan ook “borstvoeding niet goed genoeg”)
Verder ben ik natuurlijk wel helemaal vóór, zeker ivm allergien. En volgens mij moet het een van de mooiste dingen zijn die je je kind kunt geven!
Enneh, wat betreft luiers…op de KOK-site staat iets over een luier bezorgservice, dát lijkt mij wel wat!!!
Nou ga me ff in mn oranje outfit hijssen en dan naar vrienden!
:-*
hoi hoi,
Hier even een (voorlopig) laatste berichtje van mij!!
Ben druk bezig met inpakken, vooral voor Nina is dat altijd een sport…hoestdrankje, neusspray, ors, alles gaat mee!! je weet maar nooit he met kinderen!!
Zal jullie nog ff jaloers maken hahahahaha, het wordt daar 2 weken 30 graden :dance: :dance: We gaan dus genieten!!! Als het goed is, kunnen jullie hieronder zien waar we naar toe gaan!!
Zie jullie over 2 weken weer!!! Hopelijk met goed nieuws van Honing!!!
Gr. Jolanda
Hele fijne vakantie Jolanda!!
xx
famke
Hele fijne vakantie, en jaaa we zijn jaloers! Ziet er top uit zeg!!!
lisajoy klinkt gaaf je trouwdag!!!
FIjne vakantie!!! Ziet er mooi uit zeg!!
joli mooi rompertje!!!
:dance: :dance: 12 weken :dance: :dance:
Jij ook Cariska :dance: :dance:
ja 12 weken!!!
Kraampakket is aangevraagd. Mijn moeder wil graag komen kramen dus “echte” kraamzorg is niet nodig. Wel heb ik een kraambureau bereid gevonden om mocht mijn moeder ziek zijn o.i.d. als reserve te staan.
Heb al een badje gekocht…nu kunnen we echt los tanja!!!
Cariska, klopt het dat je je darvoor kunt verzekeren? dus als je moeder ziek oid wordt dat je dan als nog kraamhulp krijgt van een instantie?
x
famke
@famke wrote:
Cariska, klopt het dat je je darvoor kunt verzekeren? dus als je moeder ziek oid wordt dat je dan als nog kraamhulp krijgt van een instantie?
x
famke
ja. Ze hebben nu al mijn gegevens en mocht mijn moeder ziek worden (ze is toch nooit ziek haha) komen zij alsnog. Moet het nog wel ff overleggen met de verloskundigen…
Oooohhhh :shock: :shock: Jaloers! Ik wil ook op zo’n ligstoel met een cocktail in m’n handje!
Tanja & Cariska, gefeliciteerd met jullie 12 weken! Wat gaat het onwijs snel zeg! Niet te geloven gewoon!
Hier leuk weekend gehad. Za avond uit eten geweest met oud collega van m’n man. Gisteren de hele dag bezoek gehad. Was leuk dus.
Vandaag weer lekker druk met werk. Ga er dus ook gauw van tussen. :-*
Hoi meiden,
ik meld me ook weer even. We zijn druk bezig met de babykamer! Twee wanden zijn nu aqua. Haha, de teleurgestelde gezichten ‘geen roze’ zijn er in overvloed. Het was toch een meisje?? Haha, ja, maar wij willen geen roze!! We vinden het zelf erg mooi, maar de meningen van ‘derden’ zijn verdeeld. Maar ach, als wij het maar mooi vinden. Ook hebben we de commode in elkaar gezet, ook al zo leuk! En deze week de kledingkast en dan kan ik los op ‘roze’ accesoires. Want dat vinden we dan weer wel leuk!
Verder voel ik me nog steeds helemaal prima, alleen merk ik dat ik 's avonds wel wat moeier ben. En ik had wat last van mijn buik linksonder. Bandenpijn, denk ik. Maar over het algemeen mag ik dus zeker niet klagen hoor!
Jee, Cariska en T@nj@, alweer 12 weken! Wat gaat het snel he! Ik sta er zelf ook nog altijd verbaasd over dat ik alweer over de helft ben!
En Cariska, leuk dat je moeder gaat kramen. Maar lijkt me ook wel gek hoor! Ik heb zelf particuliere kraamhulp geregeld. Bij ons komt het nog wel eens voor dat de reguliere kraam vol zit en dat je dan dus heel weinig uren krijgt! Dat wilde ik dus zeker voorkomen!
Honing, nog even dan kun je lekker gaan klussen :dance: En de verhuizing komt nu ook in zicht!
Karen, hoe is het met de :sick: ?
Verder nog nieuws, meiden?
ja het gaat inderdaad snel! Het lijkt mij juist super dat mijn moeder wil komen kramen, maar ik heb dan ook een hele speciale band met mijn moeder. Morgen komen mijn ouders terug van een weekje turkije, heb ze toch best gemist! Normaal zie ik ze zowat iedere dag wel of ik bel ff…
Zondag gaan mams en ik naar de musical Tarzan! Echt super veel zin in!!!
Nu snel
kreeg zonet een telefoontje dat mijn vriendin die nu 32 weken zwanger is hun kindje hebben verloren. Verder weet ik nog niets maar ben nu echt boos…dit is niet eerlijk…sorry moest het ff kwijt…
Jee Cariska, lees net je berichtje. Dat is schrikken zeg :hug: En 32 weken, pff! Zelf blijf ik toch ook voorzichtig en zal ik blij zijn als ik ons meisje in m’n armen heb! Je moet er natuurlijk eigenlijk niet over nadenken, maar er kan zo veel gebeuren! We hopen maar dat het bij ons allemaal goed blijft gaan en dat we straks gezonde babies mogen showen in het showforum!
hebben net weer even contact gehad, ze voelde het kindje niet meer bewegen, morgen wordt ze ingeleid… Het is een jongentje…
Pf wat heftig zeg! Ik neem ook elke dag even de tijd om ons beebje te voelen. Als ze een tijdje niet schopt, vind ik dat ook al heel eng, terwijl ze nu natuurlijk nog vrijwel de hele dag lekker slaapt. Maar als je dan weer zoiets hoort, brrr :hug: