Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

even snel meiden moet zo weer werken

cariska bah zeg dat is echt verschrikkelijk nieuws zeg

een knulletje :vlinder: dus gaan ze het nu onderzoeken wat er fout gegaan is of niet

ik had toen een angelsound gekocht kon ik elke dag even luisteren naar het hartje gaf me een rustig gevoel .

oh lisajoy wat vervelend dat je daat zit zeg 2 weken zou niet willen ruilen haha :liar: :liar: :liar: :liar:

verder gaat het goed hier nog wel moe maar verder :thumbup:

spannend voor morgenavond eindelijk mn echo :dance:

probeer een andere xx weer uitgebreid te reageren :-* :-* :-*

hallo hallo

@cariska ooo meid wat naar. jeetje zeg dan zie je maar weer dat het leven zo iets speciaals is…

ooo meid heel veel sterkte en ik hoop dat het bij jou nu wel goed blijft gaan neem de tijd voor jezelf.

@joli. het gaat beter met mij. soms is het weer helemaal mis maar andere keren gaat het beter…

maar ik ben nu weer van de boterham over op de crackers s’morgens dus het is even aftasten en dan weet je weer wat je bevalt.

nou vandaag en gisteren cursus gehad. echt helemaal leuk

we zijn op een hele mooie locatie geweest daar zijn we 2 dagen geweest.

lekker gegeten en hele mooie kamers voor te slapen echt heel lux allemaal.

dat wou ik ff vertellen

knuffel

Oh Carsika, wat afschuwelijk zeg! Wat een drama! :cry:

Ik wens ze heel veel sterkte toe.

Joli, :inlove: wat heerlijk zeg het inrichten van de kamer. Goed dat jullie gewoon doen wat jullie mooi vinden. Waarom zou het voor een meisje allemaal altijd roze moeten zijn? :think:

Laat je ons t.z.t. een foto zien?

Hier alles goed. Zit ff illegaal op m’n werk te tikken. :roll:

Verder geen nieuws. Vanmiddag weer verder met inpakken. Ben blij dat ik het in kleine beetjes kan doen, dan lijkt het niet zoveel werk. En ja, gelukkig weer bijna aan de klus! :dance:

Haha, Honing, ben je al verhuisd als de klusperiode aanbreekt? Kun je meteen alle kamers uitproberen :lol: Hahaha.

Hier vanmorgen voor het eerst kramp in mijn kuit gehad. AU! Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het zette telkens niet door, maar vanmorgen stond ik dus te jodelen en te dansen naast mijn bed. Oef, wat doet dat toch zeer! En ik ben bang dat het ook niet de laatste keer zal zijn. Schijnt erbij te horen… ga zo maar eens ff googlen wat ik er het beste tegen kan doen, want het is zo pijnlijk!

Verder alles goed. Lekker bezig met het kamertje. Zaterdag gaan we naar Ikea en Den Haag, lekker shoppen voor accesoires!!

Verder alles goed bij iedereen?

Tsjee Cariska! Wat een naar bericht :cry: . Ik wens jou en je vrienden heel veel sterkte!

Joli, heerlijk shoppen bij Ikea! Moet ik ook nodig weer eens doen. Wij zijn op jacht naar een tuinset voor buiten. Ook erg leuk! Alleen het vinden van de ‘perfecte’ kussens… :think:

Karen, ik neem 's ochtends drinkontbijt, dat verdraag ik erg goed met die misselijkheid :sick: , wie weet voor jou ook een oplossing? Ik had nl ook gelezen dat je tijdens je zwangerschap tenminste 3 kwart liter melk moet drinken…ik lust geen melk (wel karnemelk, maar om daar nu zoveel van te nemen…) Met drinkontbijt heb je toch ook weer een beker calcium (én vezels :wink: )

Honing, hmmm hier ook stiekem op mn werk aan KOKken.

Ik ga NU naar het ziekenhuis voor mn termijnecho :dance: (half 12 afspraak en het ziekenhuis kan ik vanuit mn raam hier zien, erg prettig!) en hopelijk de laatste afspraak bij de gyn :pray: , hihi ben ik verder ‘gewoon’ zwanger en ‘gewoon’ bij de VK :lol:

Tot later!

:-*

hey dames,

Tanja, ben benieuwd naar je echo!! wel laten zien hoor!!

Joli, ik gebruik zakjes magnesium bij de apotheek vandaan tegen de kuitkramp, maar heb het nog regelmatig hoor!

Honing, klusse meis!! :mrgreen:

Cariska, gecondoleerd meis,wens je veel sterkte! :hug:

ik heb dinsdag nacht wat contracties gehad, heb het waarschijnlijk de afgelopen periode erg druk gehad …ik moet nu echt rustig aan doen en voorlopig niet werken…

Vandaag ook weer al heel vaak harde buiken maar tja ik moet wel het huishouden en mijn zoontje verzorgen!

vandaag 26 weken!!

xx

famke

:dance:

famke, zeker rustig aan doen hoor! Luister goed naar je lichaam.

Zo’n angelsound lijkt me wel handig kan je zelf thuis idd het hartje horen. Maar wanneer je het dan niet kan vinden schiet ik zeker in de stress…Of werkt het heel makkelijk?

Mijn vriendin moest vanmorgen om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn, wordt nu ingeleid en moet dan gewoon bevallen. ik moet straks werken … staat mijn hoofd helemaal niet naar, huis is 1 gaos maar boeit me ook niet … zien we binnenkort wel weer.

Daarbij voel ik mezelf ook niet echt lekker, beetje grieperig, verkouden zucht zucht…

Hey meiden,

Net terug, wat een lange zit: eerst echo, dan gyn, dan bloedprikken. Maar ALLES IS OK!!! Wauw, wat groeit het hard nu zeg! We zagen zelfs voetjes met teentjes, een neusje, het maagje een ruggegraat… :inlove: :inlove: .

De uitgerekende datum is nu 28 dec (een dag eerder dan mn banner, maar die laat ik nu maar zo staan!)

We hoeven niet meer terug naar het ziekenhuis :dance: !

Zal vnvd foto’ s in t showforum zetten :inlove: :inlove: (of morgen :think: denk erover om luv mee uit eten te nemen vnvd, ff officieel vieren dat we zwanger zijn en ’ klaar zijn’ in t ziekenhuis!)

:-*

Super te horen dat alles goed is T@nj@! :inlove: Wie had gedacht dat je zo snel al zou kunnen genieten van een ‘gewone’ zwangerschap!! Een etentje lijkt me een goed plan :smiley:

Famke, rustig aan hoor! Dat is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kan het niet vaak genoeg horen, denk ik :lol: En die kuitkrampen, vreselijk he! Maar ik leg me er maar bij neer. Dan maar af en toe nieuwe danspasjes ten uitvoer brengen :wink:

Cariska, ik denk er precies zo over, over zo’n angelsound. Als je het hartje niet kunt vinden, slaat volgens mij meteen de paniek toe! Als ik beebje een paar uurtjes niet voel schud ik al even aan mijn buik, zo van wakker worden en schoppen, NU! :mrgreen:

Wat ik nog vergeten was te vertellen, is dat ik mijn moeder niet mag zien! Vorige week is ze ziek geworden en kreeg ze twee dagen later ineens allemaal rode vlekken over zo ongeveer haar hele lichaam. Ze weten (nog) niet wat ze precies heeft, maar het lijkt op een virus. Maar omdat ze niet weten wat het is, zou het schadelijk voor mij (voor beebje dan vooral) kunnen zijn en dus mag ik niet naar mijn moeder toe! Zo frustrerend! Normaal gesproken zie ik mijn moeder namelijk zo ongeveer elke dag… of zeker om de dag! Ik heb haar nu precies een week niet gezien. We bellen wel veel, dus nu gaat het nog. Maar het is ook vooral zo vervelend dat ik niks voor haar kan doen! Gelukkig was mijn vader de afgelopen twee dagen vrij! Maar eigenlijk mag er verder niemand langskomen… stel je voor dat het besmettelijk is! Morgen moet ze weer naar de ha. Ze hadden bloed geprikt en daar was wel aan te zien dat er ‘iets’ niet goed was. Maar wat? Een virus, maar welk? Er zijn wel duizenden varianten geloof ik. Afwachten dus. En ik vind dit soort dingen toch altijd een beetje ‘eng’. Hoop dat ze snel weer opknapt. Ook voor haarzelf… volgende week staat de vakantie gepland!

Nou, dat moest ik nog even kwijt hoor!

Tsjee, Joli! Wat naar van je moeder! Zeker als jullie elkaar normaal gesproken zo vaak zien. Hopelijk is het niks ernstigs en knapt ze snel weer op!

Enneh, volgende week weer vakantie?! Wat lekker! Waar gaan jullie heen (of had je dat al verteld?)

Zojuist een tafeltje gereserveerd :mrgreen: (een luxe restaurant waar een vriend van ons kok is)

Haha Mark denkt dat we andijvie gaan eten vnd :wink:

Poeh he, kan mn hoofd niet bij t werk houden :oops: heb zin om te gaan babyshoppen :lol:

Nee T@nj@, wij gaan niet met vakantie… mijn ouders! Dat is het hem nou juist. Als ze niet snel opknapt, zou de vakantie misschien in het water kunnen vallen! Zou zo jammer zijn, ze hebben zich er zo op verheugd!

Haha, lekker babyshoppen, daar kan ik ook alleen maar aan denken :inlove: Alles roze :inlove: :inlove:

joli bah wat naar van je moeder voelt ze zich eigen wel goed verder of is ze echt ziek :hug:

tanja jippie fijn dat alles weer okay is ik mag om 7 uur vanavond duimen julie mee dat het okay is met de kleine :pray: :pray:

en lekker uit eten vanvond :drool: :drool:

ik vond de angelsound gewoon erg prettig

en had ook wel eens dat ik het niet meteen kon vinden maar 5 min later nog een x en even met de buik schudden haha nou meneer was luid en duidelijk aanwezig maar het is idd ieder voor zich wat dat betrefd

tanja hoef je nu niet meer naar het zh dan??? ga je gewoon bij de verloskundige nu verder

cariska spannend van je vriendin weet je al wat ???

ik ga even eten en zenuwachtig zijn haha :lol:

Tanja :clap: Wat super zeg! Geniet van je etentje en je luv en natuurlijk van dat ukkie in je buik!

Famke, ik hoop dat je het een beetje rustig aan kunt doen. Heb je mensen die je kunnen helpen. Eventueel af en toe op je kindje kunnen passen of zo?

Hahaha Joli, ja moeten we eigenlijk gaan doen he, alle kamers uitproberen… :wink:

Ja het wordt een echte klusperiode. Klussen voor een beebje en klussen in huis…

Kwou dat ze hier ook een Ikea hadden…

hier is vlekkie

alles was goed thank god :inlove:

Proficiat Kim! :dance:

Tanja, fijn dat alles goed lijkt!!!

Joli, helpt het schudden om je kindje wakker te krijgen??? :lol:

wat naar dat je niet naar je moeder mag zeg!!! hopenlijk zijn ze er snel achter wat het is en gaat het snel over!

kim super zeg!!!

Mijn vriendin is gisteravond bevallen, rond half 5 gaan we naar ze toe. Ben eigenlijk heel zenuwachtig, weet het niet zo goed. Maar wil ze graag steunen. Een kennis van mij maakt bloemstukken en zij gaat iets moois maken voor Thijs.

we zijn er geweest, het was moeilijk maar mooi. Thijs is niet thuis. De oorzaak is dat Thijs zo door de navelstreng is “gezwommen” dat er een knoop in kwam.

sorry cariska :oops: :oops:

ik dacht dat dit een andere vriendin was die gewoon ging bevallen

gister maar dit was natuurlijk waar je het van de week over had

mijn excuses hiervoor :oops: :wall:

voor thijs :kaars: :kaars:

:vlinder: :vlinder: voor Thijs :vlinder: :vlinder: (tsjee dat een kindje zo in de ‘knoop’ kan komen :cry: :cry: )

Hou je taai Cariska!

Kim, top dat je ‘vlekkie’ het goed doet!!

In het showforum mijn laatste echo’s en mn eerste buikfoto :lol:

(enneh…Kim…als je goed kijkt weet je misschien waar ik ‘ongeveer’ vandaan kom :wink: )

Duik gauw mn bedje in!

Oh, Cariska, dat dat kan! Heb ik echt nog nooit van gehoord. Veel sterkte voor jullie allemaal :-*