Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Brr dat dat kan zeg, Cariska! :vlinder: :kaars: voor Thijs!

Gelukkig van Kim en T@nj@ beter nieuws. De echo’s zien er super uit!

Famke hoe gaat het bij jou? Heb je wat rust kunnen nemen?

Hier gaat het nog altijd prima! De basis van de kinderkamer ‘staat’! Nu nog accessoires. We zijn erg blij met het resultaat. En het hangwiegje is echt zooo leuk en lief :inlove: :inlove:

joli foto van de kinderkamer???

Jaa, foto komt nog! Wil eigenlijk eerst nog wat accessoires :mrgreen:

hallo hallo

@cariska

oo meid wat moet dat zwaar voor je zijn geweest en ook zeker voor je vriendin steun haar maar goed.

heel veel sterkte. en ik denk aan je

hier een :kaars: voor thijs.

let niet op de tijd 1.26 klopt niet hoor

het is half 1 ben net thuis van mijn werk.

lig eigenlijk nooit zo laat op bed half 2. maar het is dus half 1

Hey dames,

Hier alles weer wat rustiger, besloten niet meer te gaan werken!

Wel kunnen ze me therapeutisch inzetten voor verpleegtechnische handelingen maar dat zou 1 a 2 x per week eens voorkomen.

voel ook wel dat mijn buik zwaar wordt terwijl ik nog maar 5 KG ben gegroeid, dat is niet erg ben vrij zwaar van mezelf dus het kindje neemt gewoon veel van mij…

Bij Jurjen was ik nu al 10 KG zwaarder dan nu :shock:

Maar goed het moet er ook weer af dus ben er wel blij mee, ben erg benieuwd hoeveel ik op het einde zal wegen…

De jongenskamer van Jurjen is bijna klaar, we wachten op het behang… daarna aan de slag met de baby kamer.

Heel eigenlijk wil ik nog wel een pretecho om toch te spieken wat het wordt :mrgreen:

xx

famke

dat geeft zeker rust famke, geen drukte meer om het werk Heerlijk!

Dus toch nog een pretecho???

JA misschien wel ja, zal maandag even horen of het nog kan en wat het kost :mrgreen:

Hey wat is het rustig hier!!!

Famke, spannend! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat zo’n 3d/4d echo kost :think:

Fijn dat je gestopt bent met werken. Enneh, foto’s van de jongenskamer?

Karen, hihi er stáát oo:27 hoor!! Maak je geen zorgen, al zat je er om 3:00 achter :wink: Hoe voele je je?

Joli, wat heerlijk dat je kamertje staat! Ik ben benieuwd naar je hangwiegje, lijkt mij ook errug gaaf!!!

Honing, aan het klussen :lol: ?? Ga je erg ver verhuizen eigenlijk? M.a.w hele nieuwe omgeving en nieuwe mensen leren kennen?

Wat zou Lisajoy nu aan het doen zijn :think: zucht…ben erg jaloers hoor!

Wij zijn gisteren bij de Prenatal bij de ArenA geweest, wauw! Ik moet zeggen dat ik lichtelijk in paniek raak als ik zie waar we allemaal uit moeten kiezen…hele wanden met maxi-cosy’s en podia’s vol met wandelwagens…Ik denk zelf dat het handig is als we een wandelwagen met maxi-cosy kiezen zo’n 3-in-1. Nou ja, we hebben nog even.

Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht, wat zit dat heeeeeeeeeeeeerlijk zeg! Vind het nog een beetje vroeg om hem echt al te gaan dragen, maar dan heb ik hem iig in huis. Ook heb ik een zwarte buikband gekocht, deze kan ik alvast gebruiken met sporten (heb nl een erg lage sportbroek, waar mn buikje al een beetje bovenuit bulkt) ben niet erg van de ‘blote buiken’ dus draag die mooi onder mn shirt.

Een neef van Mark is net uit de baby’s en zijn ‘klaar met gezinsuitbreiding’ dus ze doen hun hele baby-uitzet weg. We mogen komen kijken of we wat kunnen gebruiken :mrgreen: dat is mooi! Hopelijk zit er wat tussen!

En…het is echt waar (dat van je beter voelen na 3 mnd)…ik voel me veel beter!!! Al bijna een week niet meer overgegeven en ik ben de afgelopen 5 dagen nauwelijks misselijk meer. Wat is dát heerlijk zeg!!!

Ga weer ff een werkje doen!

:-*

Nou Tanja, ik zal eens vertellen wat Lisajoy nu aan het doen is :mrgreen: :mrgreen:

Tis hier fantastisch!!! oooh ik ben zo heerlijk aan het genieten van deze vakantie!!!

Ik kan het ook iedereen aanraden om nog ff lekker naar de zon te gaan! Ik zat me van tevoren wel af te vragen of het wel zo slim was om zwanger op vakantie te gaan, maar het bevalt me prima!!

We hebben een heerlijk complex, supermooi allemaal en het is iedere dag rond de 30 graden…Wel iets te warm voor mij, dus ik zoek lekker de schaduw op en het zwembad.

Nina is echt een superkind, tijdens de vlucht geen kick gegeven terwijl we toch ´s nachts vlogen. Ze vermaakt zich prima op het strand en aan het zwembad, en staat iedere avond te swingen bij de minidisco…

Kortom; we genieten!!! Nog 3 dagen en dan moeten we weer naar huis…BLEH!!!

Ik kom dan snel weer ff foto´s erop zetten, oke!!!

Adios!!!

Tanja, fijn dat je je beter voelt! En wat een keus is er idd!!! Gelukkig zijn wij al uit de keuze van de kinderwagen … scheelt weer!

Lisajoy zucht klinkt heerlijk zeg!! Nog 5 weekjes werken en ik ga naar zuid frankrijk!!!

onze hond (labrador van 8 maand) is vanmiddag aangevallen door een herder. Nu heeft ze een wondje aan haar linkerpoot, en loopt een beetje mank. Heb er wel ff een verbandje om gedaan ivm haar niet hygiënische tong hahaha… nu kijken hoe lang ie blijft zitten!!

hallo hallo

@tanja nou het gaat wat beter gisteren weer overgegeven, en dan ben ik daar een halve dag van van slag. en het nare wat ook nog

ik was gisteren jarig. en dan ga je overgeven.

echt ik zat er toen even helemaal doorheen. we gingen naar de kerk en ben aan het einde van de diesnt huilend naar mijn man toe gelopen, was de hele dienst honds beroerd geweest.

maar ik heb een geweldige dag gehad.

echt veel leuke dingen gekregen en veel geld voor de tuin en vouwwagen die we gekocht hebben.

nou vrijdag voor echo echt leuk heb er zin in vind het ook wel weer spannend.

@cariska ze zeggen dat de honden tond heel schoon is ook al lijkt dat soms niet zo ze zeggen dat je soms jou wondjes het beste kan schoonmaken door het door de hond schoon te likken klinkt heel ranzig meer het schijnt zo te zijn.

hoest verder met je??

Nou de hond had het verbandje er al rap af hoor! Ach en het ziet er best goed uit dus laten het nu zo. Klopt idd dat ze dat zeggen al kan ik me het bij onze hond niet voorstellen (lees hij eet veel stront…)

met mij gaat het goed hoor! Vanvond gaan we weer even naar de vrienden en morgen de begravenis, dat zal wel moeilijk worden.

He he, hier ook alles goed hoor! Wel merk ik dat ik weer veel sneller vermoeid ben. We hebben een druk weekend achter de rug en dat hakt er in! Maar ik klaag niet hoor :mrgreen:

Ooo Lisajoy, geniet nog lekker!!!

T@nj@, hopelijk is hun baby-uitzet jouw smaak, dan ben je alvast lekker op weg! En het scheelt je ook weer een hoop geld natuuurlijk. En wat heerlijk dat je je beter voelt. Nu kun je lekker gaan genieten. En shoppen!!

Famke, netjes hoor 5 kg. Ik zit nu ook al op 10 kilo… Ik probeer me in te houden, maar de laatste week heb ik zo’n enorme zin in ijsjes met slagroom! Hmm. En gebak mét slagroom. Voor die room, zo lekker! Maar ik probeer nog wel te blijven bewegen. Lekker op de fiets. Wandelen op strand. Want ik zie de kilo’s al die blijven plakken en dat wil ik echt niet! Ik heb me ook voorgenomen dat ik volgend jaar mei weer op mijn oude gewicht wil zitten. Hebben jullie ook zulke ‘goede’ voornemens?? En die pretecho moet je doen! Die van ons staat al gepland!

Cariska, wat naar zeg voor je hond! Heb je de eigenaar van de herdershond hierop aangesproken? Liep de hond los? Hopelijk gaat het snel over. En heel veel sterkte morgen :kaars:

Karen, nog van harte! En vervelend dat je je zo rot blijft voelen zeg! Nog even en dan zakt het hopelijk bij jou ook!

Hier verder dus alles prima. Kamertjes is bijna klaar. Binnenkort maar eens gordijnen bestellen. We hebben hele leuk gezien van Farandole. Als je daar op googled krijg je plaatjes. Van de bloemetjes en de bijtjes. Erg schattig. En ik wil zelf schilderijtjes met bijtjes gaan maken :inlove: Donderdag weer naar de VK. Vind het toch wel weer leuk om het hartje te gaan horen!

Ik was er niet bij toen Kyra is aangevallen, johan liep met haar. Wel de eigenaar erop aangesproken maar ja … kan gebeuren natuurlijk! opzich heeft ze er niet heel veel last van maar ja … labradors kunnen zo ontzettend zielig kijken :inlove:

cariska, indd een hondentong (evenals een katten tong) bevat bacterieen die de wond sneller doen genezen.

Joli, voordat ik zwanger wou worden was ik bij een dieetiste (7 KG in 6 maanden afgevallen) dit is zeker goed bevallen dus na eventueele BV wil ik daar weer mee starten. Ik ben helemaal geen sporter dus die voornemen heb ik allang aan de wilgen gehangen :mrgreen:

Verder hebben de vreetbuien mij nu ook berijkt, en dan het liefst savonds rond een uur of 8…

Vandaag mijn badpak even gepast omdat hubby en ik over een kleine 14 dagen naar sanodome gaan, naja je raad het al, het past niet meer! dus morgn er nog maar even op uit…

xx

famke

GRRRRR heel verhaal getikt alles weg! (zit op mn werk en daar verdwijnt alles al ik eerst op ‘voorbeeld’ klik :snooty: )

Vnvd maar ff opnieuw! Moet nu echt gaan de gang!

:-*

Hallo allemaal!

Hier ontzettend druk op het werk. Verder gaan we van het weekend verhuizen. Het is niet ver van hier dus dat is makkelijk.

Probeer tussendoor nog wel even te komen maar denk dat ik het de komende dagen heel druk zal hebben.

Weet ook niet of we meteen internetaansluiting zullen hebben in ons nieuwe huis. Naja, we zien het wel.

Lisajoy, wat klinkt dat heeeerlijk zeg. Die zon die zien we hier ook genoeg maar het liggen op strandstoelen en het liggen in het zwembad jammer genoeg niet! 8)

Tot gauw!

famke ga je voor een speciaal zwangerschapsbadpak? of kan een gewone ook? Ik heb ook een nieuwe nodig…mijne schijnt erg door hahaha.

Hier verder alles goed, Het is dit weekend TT dus erg gezellig hier! Vanavond dus weer de stad in!

hallo allemaal,

We zijn weer lekker terug na 12 heerlijke dagen op Mallorca!!!

Zoals ik al eerder schreef, hebben we echt genoten!!! We waren met onze beste vrienden en hun zoontje van 5 jaar, en ook dat ging hartstikke goed gelukkig!!! Nina heeft denk ik nog het meeste genoten, super om te zien als je kind zo geniet van de vakantie!!!

En nu dus weer thuis :thumbdown: Vandaag alles weggewassen en morgen maar de berg gaan wegstrijken…bleh!

Met beeb gaat alles goed!! Heb nog een foto geplaatst van mezelf op vakantie, dan zie je pas hoe mijn buik groeit!!!

We hebben nog schattige adidasjes gekocht op mallorca, echte meidenschoentjes :inlove: zal van de wk ff een foto plaatsen!!

Heb heeeeeeeeeel veel gelezen, maar weet niet meer wie wat schreef dus vanaf nu ga ik weer op iedereen reageren!

Gr. Jolanda