Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

hallo hallo

@lisajoy geweldig dat je het zo leuk hebt gehad. en heerlijk dat je genoten hebt.

waar heb je die foto’s geplaats dan ben namelijk wel erg niewsgierig.

nou ik ben vandaag voor de twaalf weken echo geweest echt helemaal geweldig. we hebben vingertjes en voetjes gezien echt geweldig.

ook het hartje horen en zien kloppen een hele geode vriendin van mij was mee. nou was helemaal enthousiast.

echt lache.

mag ik even zeiken. vandaag 3 keer over gegeven heb gewoon pijn in mijn maag ervan voel me helemaal niet lekker.

maar goed gaat hoop ik gauw over want ben er echt niet blij van.

einde gezeik

hihih

Jolanda, ohhhh dat klinkt super zeg die vakantie!!! Nog lekker nagenieten!!!

Karen, balen dat je je slecht voelt maar gelukkig een goede echo!!! :inlove:

voor iedereen die ook zo goed kan slagen bij de miss etam, ze hebben dikke kortingen! Ik heb er weer leuke kleren bij!!!

Lisajoy wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad. Hard om weer terug te zijn in de realiteit he? :wink:

Karen, wat ontzettend kl*te zeg zo misselijk zijn. :hug:

Hier even tussen alle troep door. Het hele huis in een zooi. Vanmiddag komt de vrachtwagen en ik moet nog een hele hoop doen.

Helaas is m’n blaasontsteking nog steeds niet weg dus ik zit nu weer aan nieuwe ab. :wall: Ik wil niet met al die troep in m’n lijf proberen een kindje te maken dus we wachten weer af…

Voel me niet zo fit dus echt kluszin heb toch ik niet…

Tot over een paar dagen!

Zo wat is het hier rustig zeg!

Honing, meid wat balen dat je nu weeeeer een Abkuur hebt…schiet zo niet op he?! hoop voor je dat het de volgende ronde raak zal zijn!

Cariska, heb me van de week ook blut geshopt bij miss etam, kreeg een voorproefje van de nieuwe collectie! mooi!!!

karen marieke, he jakkes, ben je nog zo misselijk?!

hebben we al een foto van de echo?

lisajoy, welcome back! enne, mooi buikje hoor!

Ik en mijn mannie gaan dit weekend lekker met zijn 2tjes naar sanadome! heerlijk ontspannen, de week daarop gaan we met vrienden naar de camping… vakantie!!!

xx

famke

:mrgreen: Tsjee idd rustig!

Lisajoy, lekker hoor jullie vakantie! Enneh mooi buikje!

Karen, gefeliciteerd met je goede echo! :dance: Balen van die misselijkheid! Ik ga er nu maar vanuit dat ik 9 maanden misselijk blijf… :cry: elke dag dat ik niet hoef over te geven is dan mooi meegenomen :slight_smile:

Honing, :wall: :wall: :wall: :wall: volgens mij heb jij door al die blaasontstekingen nu zo’n beetje de helft minder ‘kansen’ gehad dan ons. Succes met verhuizen en veel plezier met het opnieuw inrichten (tenminste dat vind ik altijd het leukst)

Famke, lekker hoor naar Sanadome en daarna naar de camping. Heerlijk genieten van vakantie!

Cariska, genoten van de TT?

Honing, wat balen zeg dat je er nu weer niet voor kunt gaan! En dan ook nog zo druk met verhuizen. Is alles nu ‘over’? En hopelijk volgende maand raak in jullie nieuwe huis!!

Famke Sanadome, dat klinkt echt heerlijk! Ik zat ook nog te denken om zoiets te gaan doen, maar ik hoorde dat sauna’s niet zo goed zijn en ook bepaalde massages niet? Misschien dat ik het dus maar even uitstel tot na de bevalling, als ik even een dagje voor mezelf nodig heb :lol:

Karen, gaat het al wat beter met je??

Lisajoy, het klinkt echt zo heerlijk! En een prachtig buik zeg!

T@nj@, hoe is het bij jou? En met de andere meiden??

Hier gaat alles prima. Buik is nu echt niet meer te ‘verbloemen’. Alweer bijna 24 weken, het gaat echt zo hard! Maar ik voel me helemaal super. Hoewel ik dit weekend wel een koudje heb opgelopen door een feestje waar ik precies onder de airco heb gestaan… dat zagen we te laat. En zo’n feestje hakt er wel in hoor! We waren niet eens laat thuis, zo rond half twaalf, maar ik ben de hele zondag brak geweest. Net alsof ik een kater had. Alleen nu dus van de sparood… :mrgreen:

@Joli wrote:

Famke Sanadome, dat klinkt echt heerlijk! Ik zat ook nog te denken om zoiets te gaan doen, maar ik hoorde dat sauna’s niet zo goed zijn en ook bepaalde massages niet? Misschien dat ik het dus maar even uitstel tot na de bevalling, als ik even een dagje voor mezelf nodig heb :lol:

Klopt, sauna en pakkings waarbij afvalstoffen vrij komen in je lichaam zijn afgeraden (heb nog even gebeld met mijn vk) maar daarnaast is er nog veeeel meer te doen...
heerlijk zwemmen, voetmassage gezichtsbhandeling enz... heb der zin in!
En en en en ! de eerste keer dat we weer eens met zijn 2tjes weg gaan (1 nacht 2 dagen)
dat is ook al heel wat waard

:mrgreen:

Ja, dat is ook zo Famke! En lekker met zijn tweetjes! Heerlijk hoor! Mijn luv en ik zitten af en toe ook een beetje te mijmeren. Zo van… straks zijn we met zijn drietjes. Pf, wat zal dat anders zijn. Iets waar ik me nog totaal geen voorstelling van kan maken, hoor. Ook best wel een beetje eng, eigenlijk. :oops:

Honing wat ontzettend balen dat je weer aan de kuur bent. Hopenlijk helpt deze kuur snel :hug:

Famke, dat klinkt lekker zeg sanadrome en daarna vakantie! Super!!!

Tanja, ja tt was leuk, altijd gezellig! Dit jaar konden we nog samen volgend jaar moeten we of oppas regelen of ik blijf thuis. Denk dat dat gebeurt want op zo’n moment is oppas regelen haast niet mogelijk en ach … tt is toch ieder jaar hetzelfde …

Joli, ik dacht dat als je al gewend was om naar een sauna te gaan mag het nu ook gewoon alleen nog beter naar je lichaam luisteren. Hoezo mogen sommige massage’s niet???

Ik ga vaak samen met mams naar de sauna en de vorige keer dat wij er waren waren er 3 vriendinnen en alle drie duidelijk zwanger, mooi gezicht!!!

Wij gaan straks even naar de vrijbuiter, alvast wat spulletjes halen voor de camping en even kijken naar een nieuwe tent voor volgend jaar hihi…

@Joli wrote:

Ja, dat is ook zo Famke! En lekker met zijn tweetjes! Heerlijk hoor! Mijn luv en ik zitten af en toe ook een beetje te mijmeren. Zo van… straks zijn we met zijn drietjes. Pf, wat zal dat anders zijn. Iets waar ik me nog totaal geen voorstelling van kan maken, hoor. Ook best wel een beetje eng, eigenlijk. :oops:

Raar he!

Maar als straks je kindje er is dan is het of het nooit anders is geweest, het voeld gewoon compleet…

Al het nieuwe is een beetje eng omdat je nu nog niet weet hoe het voeld maar het is echt heel vertrouwd!:inlove:

komt goed!

Bedankt Famke! Ik laat het allemaal maar over me heen komen. :smiley: Het zal ongetwijfeld fantastisch zijn.

Nou, ik ben weer helemaal uit mijn vakantieroes hoor :cry: , van het weekend bergen kleding weggewassen en al groot deels weggestreken. Verder eindelijk een begin gemaakt met de babykamer (nou ja, hij is leeggeruimd…). Dit weekend behang trekken, vloerbedekking eruit en hopelijk het weekend daarop behangen!

We hebben voor de beeb en voor Nina hetzelfde behang genomen (ik ken mijn kind een beetje, die wil alles hetzelfde :mrgreen: ) Twee muren worden wit, twee muren worden behangen met roze-wit blokjes behang! En ook met accesoires ga ik voor beide meiden dezelfde spullen halen, lekker makkelijk hahahahaha

Gisteren zijn we nog met Nina naar het studio 100 Zomerfestival geweest, en ze vond het geweldig!!! Lekker meegezongen en gedanst met K3, mega mindy, bumba, Plop, piet piraat, samson en gert, etc etc.

Volgend jaar gaan we zeker weer, was echt een succes!!!

Cariska, ach anders neem je die kleine toch gewoon lekker mee naar de TT :stuck_out_tongue: Enne, vrijbuiter???

Famke, ik dacht ook altijd dat je niet naar de sauna mocht als je zwanger waS!!! Wel lekker hoor!!! Geniet er maar van!! En lekker is dat he, om eens met z’n tweetjes weg te zijn!!! Ik vind dat ook heerlijk, maar wild e volgende dag altijd zo snel mogelijk naar Nina toe hahahahah Heb jij dat ook ??

Honing, jij hebt ook wel pech ook hoor met al je kluspogingen…Maar kan me voorstellen dat je het risico niet neemt met die AB. Hoop wel dat het een keertje aanslaat!!! En succes met verhuizen, lekkere stress situatie.

Tanja en Karen…jeetje nog steeds misselijk meiden??? En je denkt toch vaak dat het bij 12 weken over is!! Nou Tanja, ik hoop echt niet voor je dat je 40 weken misselijk zult zijn hoor…

Hoop dat er opeens zo’n gekke dag komt, dat jullie allebei weer lekker kunnen eten!!!

Heb trouwens al sinds de terugvlucht een dikgeklapt oor! Dat is irritant, ik ben gewoon half doof! Morgenochtend een afspraak bij de huisarts, misschien kan hij hem doorspuiten ofzo???

Verder een wespennest bij de zandbak…hij is fijn. Donderdag komt de bestrijdingsdienst, maar dat kost me gewoon 56 euro!!! Asociaal toch!!!

Nou ik ga weer arbeiten… (trouwens ook hoop problemen op mijn werk…grote schulden en misschien gedwongen ontslagen…fijn terugkomen hoor…)

Gr. Jolanda

heee.

nou het gaat gewoon het zelfde.

ik was gewoon verbaads vandaag niet te hoeven overgeven, maar wel heel erg misselijk dus weg is het niet balen.

nou ik hoop toch echt niet dat het zolang aanhoud…want dan word je toch wel een beetje verdrietig…

@tanja heel veel succes met jou misselijkheid.

zijn we samen nog flink misselijk

nou nog twee dagen werken donderdag en vrijdag en dan op vakantie

heb er echt zoveel zin in

en ik hoop dat dan misschien de misselijkheid wat afneemt

maar ik wil er egienlijk niet te hard van uitgaan.

woensdag nog naar de verloskundige leuk leuk leuk

dus allemaal leuke dingen dat compenseert de misselijkheid ook wel een beetje

Hey meiden, vanmorgen weer een verhaal getypt en weg… :wall: (moet op mn werk niet op ‘voorbeeld’ klikken :? )

Karen, balen he?! Ik heb me erbij neergelegd, dat scheelt. Ben blij dat iedereen het nu weet, dan ren ik af en toe maar naar de wc :sick:

Honing, hoe’st in je nieuwe huis? Hopelijk heb je snel internet aansluiting :mrgreen:

Jolanda, we willen foto’s van de meidenkamer!!! Hihi wat vind je hub van al dat roze?

Cariska, nog geslaagd voor campingspulletjes?

Wij zijn het weekend op kraamvisite geweest bij een vriendin. Mark wilde de kleine wel even vasthouden (meestal ‘hoeft dat niet zo’ voor hem :wink: ) Echt zo leuk, hij was er helemaal van onder de indruk (nog steeds) “klein he!” “wat een leukie, zo een krijgen we ook” :inlove:

EN

Vanmorgen hebben we onze beeb gehoord met de Angelsound! Zucht… :inlove: …Het zijn met name bewegingen die we horen (volgens mij is de beeb schoolslag aan het oefenen :wink: ) Zo af en toe hoorden we een denderend treintje voorbij komen, ik denk dat dat het hartje is?

Verder hebben we het weekend toch nog besloten om deze zomer lekker op vakantie te gaan :mrgreen: (ik wilde wel heel graag , maar luv wilde graag de tuin afmaken) Het is natuurlijk erg prettig als de tuin af is, maar het gaat nu alleen nog ‘maar’ om de beplanting en de aanleg van 2 extra terassen (we hebben een achtertuin van 24x11) De verdere bestrating, het gras en het plaatsen van een aantal bomen hebben we al gedaan. Vorig jaar hebben we een aanlegsteiger voor de boot gemaakt met een zitvlonder…dus eh, voorlopig ‘af’ genoeg :wink: , ik zet mn tuinset wel op het gras :mrgreen:

We willen eind augustus 10 dagen naar de zon 8) lekker hoor, heb er helemaal zin in!

Lisajoy, de vrijbuiter is een hele grote kampeerwinkel hier in het noorden. Natuurlijk wordt de TT er al vroeg ingegooid hahaha.

Hoor jij ook bij de gedwongen ontslagen??? Hoop het niet voor je!!!

Karen, ik moet woensdag ook naar de vk. Spannend hoor!!!

Tanja, we hebben een 2persoonsluchtbed gekocht en grondzeil. Verder gaan we samen met mijn ouders en die hebben het meeste al in de caravan liggen. Lekker makkelijk dus!

Alvast gekeken naar een grote tent voor volgend jaar maar mijn schoonouders hebben nog een grote tent liggen dus die kunnen we dan lenen, lekker makkelijk!

Lekker dat je toch nog op vakantie gaat!!!

Wij gaan w.s. eind van de week onze kinderwagen bestellen, krijgen gratis een maxicosi erbij!! Dat is dus helemaal super!!

heb foto’s geplaatst!

@famke wrote:

heb foto’s geplaatst!

ga gelijk kijken!!

Net weer bij de verloskundige geweest. Alles gaat goed!!! Hartje klopt als een trein, wat een super geluid!!! Vrijdag gaan we de kinderwagen bestellen, jeetje wat heb ik daar zin in zeg!!!

De volgende controle zou zijn in onze vakantie, en nu mag ik alweer komen over 3 weken. Donderdag middag om 16.00 uur en dan 's nachts rijden. Heerlijk!!!

Wat heerlijk Cariska! Ik heb over 2 weken pas mn 2e afspraak bij de VK :? , maar dat maakt niet uit! Ik luister nu naar onze beeb met de Angelsound :inlove: . Waar ga je naartoe op vakantie? Of had je dat al gezegd?

En Famke, wat een prachtige jongenskamer!

Karen, ook vandaag naar de VK! 2 dagen werken en dan vakantie, lekker vooruitzicht!

Honing, Kim, Sereph waar zijn jullie? 8)

Is het bij jullie ook zo verschrikkulluk warrum? Bleeegh, laat die regen maar komen :lol: (vooral ook voor de hooikoorts, blijf maar niezen).

Ga ff lunchen! Tot later!

:-*