Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Wij gaan naar zuid frankrijk. Ik heb er zo’n zin in!!!

Leuk zo’n angelsound, echt super om het hartje te horen!!

hallo

@cariska geweldig meid. dat je het hartje weer hebt gehoord. leuk dat we tegelijk mogen voor control

wij mijn man ik en moeten vanavond om kwart over 6. deze praktijk doet ook s`avonds controles dus dat is wel veel beter dan hoeft mijn man niet vrij te nemen.

ik zal daarna nog wel even verslag uit brengen

oooo meiden nog twee dagen en dan vakantie…

echt zoveel zin in

bijna drie weken naar frankrijk echt genieten.

hopen dat ik dan niet zo misselijk ben. maar goed ga er eigenlijk wel vanuit dus heb maar een extra emmertje meegenomen voor als ik het niet ga redden. hihih

ooo wat een rot gedoe.

misschien is het betr om me er ook maar bij neer te leggen net zoals jij tanja

maar ik vind dat wel moeilijk weet niet waarom mijn maag doet gewoon pijn elke keer weer als ik moet overgeven. en ik ben er gewoon een halve dag van vanslag.

ik ga het gewoon proberen elke keer dat ik dan niet hoeft over te geven is weer mooi mee genomen. ja toch

hoest met de anderen???

al lekker aan het genieten van het mooie weer…

nou ik ga even lekker luieren

want we eten toch pas laat doordat we naar de vk moeten

Karen hoe was het???

Hoe is het weer bij iedereen? Vannacht heeft het hier geregend (bleek vanmorgen) Maar nu schijnt het zonnetje alweer volop. Lekker hoor!!!

Nu lekker 2 dagen vrij en dan 5 werken …

hallo hallo

@cariska

nou het is allemaal erg spannend deze twee dagen vandaag en morgen.

moet namelijk morgen om kwart over 11 terug komen. ze namelijk het hartje niet vinden…

dus erg spannend allemaal

maar ze denkt dat mijn placenta voor ligt waardoor ze er met de dop tone er niet door kan komen. dus moet morgen om kwart over 11 terug komen en dan gaat ze het weer proberen en als het dan nog neit lukt moet ik voor een echo.

maar ze zei omdat je alle klachten nog hebt zoals misselijk en hele zere tepels ga ik er vanuit dat het de placenta is en dat alles goed is.

ook omdat we het de vrijdag daarvoor nog wel allemaal hebben zien kloppen en horen kloppen

maar goed het is wel spannend.

maar het gekke was dat er op mijn echo verslagen niet staat hoe de placenta ligt. ik denk dat ze dat zijn vergeten. mooi dom dus. want daardoor zit ik nu wel in spanning.

maar goed ik voel met nog steeds misselijk en zere tepels dus ik denk dat het wel allemaal goed is.

ze heeft gewoon 20 min geprobeerd maar ter ver geefs. dus ik baal wel.

want ik wil gewoon weten hoe het gaat want we gaan ook namelijk zaterdag op vakantie. en ik wil gewoon met een goed gevoel weg kunnen en niet met die onzekerheid zitten.

maar voor de rest allemaal goed was nog afgevallen en had een hele mooie bloeddruk.

dus ik laat het morgen nog wel weten hoe het allemaal gegaan is. moet jullie wel op de hoogte houden.

maar ik maak me wel een klein beetje zorgen.

thanks voor de interesse

knuffel

Hoi Karen,

Maak je niet druk hoor, bij mij ligt mn placenta ook aan de voorkant. Ik had zelf zo’n doptone gekocht en kon pas na 5 dagen het hartje heel even horen (en dan nog alleen als ie voorbij zwemt) Als ik nu zoek duurt het ook even voor ik het heb gevonden.

Dat mijn placenta aan de voorkant lag hoorde ik ook ‘pas’ met de termijn echo.

Igg fijn dat je morgen al terecht kunt

Rustig aan he!

:-*

Jee Karen, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar morgen! Toch spannend hoor. Ook al denk je dat het goed is, de bevestiging wil je toch horen! En inderdaad raar dat ze niet eerder hebben gesignaleerd dat de placenta aan de voorkant ligt. We duimen dat je morgen het hartje meteen hoort!!

Karen, jeetje spannend zeg! ik hoop dat jullie morgen snel het hartje kunnen horen!!! :hug:

Even voor Karen, ik hoop dat je morgen wel dat mooie geluid te horen krijgt meid!!!

Bij mij ligt ook de placenta voor, net als toen bij Nien…En ze konden bij mij het hartje pas bij 15-16 weken horen…

Dus probeer je niet teveel zorgen te maken, het hoeft niets te betekenen!!!

Gr. Jolanda

nou meiden

thanks voor alle lieve berichtjes.

het voordeel van in het ziekenhuis werken noem ik het maar

ik heb namelijk de dienstdoende gyneacoloog gebeld om het voorval voor te leggen. zij zei meid kom maar even langs dan maken we een echo

nou alles is goed. heb het hartje gezien en het kindje was flink bewegelijk dus ben helemaal blij. en inderdaad de placenta ligt ervoor.

het kindje was met zijn handje op zijn gezichtje aan het wrijven echt mooi en je zag het soms een soort van springen. dus ben helemaal blij

ik denk moet jullie nog even op de hoogte brengen…

dus alles is goed

thanks knuffel

Net even bijgelezen.

Gelukkig Karen dat alles goed is!

We hebben de verhuizing enigzins overleefd. :mrgreen:

Het huis is echt super! En de tuin ook. Het is nog wel een troep maar het begint er een beetje op te lijken. Maar wat een werk zeg! Ik had het toch wel een beetje onderschat. Ben dan ook helemaal kapot. Ben nu wat extra aan het werken om m’n gemiste dagen in te halen. Heb namelijk geen zin om vakantiedagen op te nemen. Daar wil ik toch nog even mee wachten zodat we lekker samen kunnen uitrusten over een paar weekjes.

Dus lekker uitgeput hier. De ab kuur zit erop maar voel me toch nog niet helemaal fit. In het weekend maar eens goed uitrusten en bijslapen.

Hoop toch echt dat ik weer eens helemaal gezond ben en dat we weer eens verder kunnen met klussen. Ben de laatste maanden echt aan het sukkelen :wall:

Maar wat fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat! Op die vervelende misselijkheid na dan.

Voor de vakantiegangers; fijne vakantie! :-*

karen gelukkig is alles goed!!! :inlove:

Wij hebben vandaag flink geshopt. Hebben de kinderwagen besteld en later bij Ikea het bedje en onze commode opgehaald. Zal straks foto’s plaatsen, let dan niet op het behang want dat moet nog haha

foto’s staan in showtopic!!!

joehoe, waar is iedereen!? Genieten van het mooie weer zal het niet zijn vandaag :think: Karen is lekker op vakantie zeker?

Honing, top dat jullie zo’n lekker huis hebben! Enneh…foto’s :smiley: ??? Fijn dat je wat extra kunt werken om vakantiedagen te sparen, zou idd zonde zijn als zo’n verhuizing je vakantie mindert…

En ik :thumbup: :thumbup: voor je volgende klusperiode, ik vind dat het nou wel tijd wordt dat jij plaats op onze roze wolk :mrgreen:

Cariska, toe maar, het bedje al opgemaakt en al :wink: . Erg leuk! Als het kamertje van de neef van Mark niks is, gaan we ook maar ff naar Ikea denk ik :lol: , dat dressoir lijkt me echt top!

Wij hebben zaterdag vakantie geboekt :dance: :dance: lekker 11 dagen naar Tunesie, begin september! Heb er zo’n zin in 8) (maar het duurt nog zoooooooo lang) Hier is de vakantie vollop begonnen, bijna al mn collega’s zijn al weg (wat inhoud dat ik veel clienten overneem in de tijd dat mijn clienten met vakantie zijn…) das ff doorwerken dus, maar ook erg leuk!

Ik ga afsluiten (volgens mij ben ik als enige in het gebouw op dit moment :roll: )

Tot vnvd en anders morgen (zou vnvd mt vriendinnen gaan lopen, maar als het weer zo blijft :think: )

Hai!

Heb lekker een beetje uitgerust in het weekend en zit nu weer op m’n werk :?

Voel me wel ietsje beter nu. Nog niet helemaal op en top maar hoop toch dat we er voor kunnen gaan volgende maand. :pray: :pray: :pray:

Heb het gevoel dat m’n ongi eraan zit te komen.

Lekker joh Tanja, Tunesie. September das al heel snel toch? Lekker aftellen! Hoe is het trouwens met je misselijkheid?

Hoi hoi,

Ik ben er ook nog hoor!~!!! Maar hubbie is nu echt begonnen met de babykamer! En daar stond dus eerst de pc, en beneden hebben we daar dus eigenlijk geen plek voor…dus even een paar dagen zonder gezeten. Nu staat íe naast mijn tv (heeeeeeel onhandig…) maar we gaan snel een laptop kopen!

Karen, fijn dat je terecht kon voor een echo meid!!! Die bevestiging dat alles goed gaat met je kleintje is toch altijd fijn he!!! Gelukkig!

Honing, ja zo’n verhuizing hakt er altijd in he! Ik wil ook wel foto’s zien van je optrekje!! Hoop echt dat je nu de rust krijgt en de gezondheid om voor het echie te gaan klussen meid!!!

Tanja, oooh lekker nog ff op vakantie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo’n fan ben van Tunesie, maarja zon en strand doen altijd wonderen he!!!

Cariska, leuke foto’s meid!!! Maar wat ben je al ver!!! Zelfs het bedje al helemaal opgemaakt!!! Krijg meteen de zenuwen hahahahaha

De “babykamer” is nu helemaal kaalgestript! Manlief is nu alles aan het plamuren en gaat dan beginnen met grondverf etc. We hebben zowel voor beeb als voor Nien roze-wit geblokt behang, en doen dan twee muren geblokt en twee muren effen wit. Gisteren ook witte en roze verf gehaald voor de deuren en raamkozijnen. Verder een grijzige laminaatvloer gekocht, wat naar mijn idee leuk combineert met roze. Nu ben ik op zoek naar twee roze kroonluchters, maar kan niet slagen. Iemand een idee???

Gr. Jolanda

Honing, je ongi :twisted: is gearriveerd aan je banner te zien? Op naar de laatste ronde ( :lol: ) :pray: :pray:

Lisajoy, ik ga het beleven in Tunesie! Mijn ‘enige’ eis was dat ik met mn bikini op het strand kon liggen, dat gaat zeker goedkomen!

Ik heb zojuist mn laatste MvM kratten weggebracht, ik ben eigenlijk wel erg blij dat dat ‘erop’ zit!

Ga weer ff een werkje doen.

:mrgreen: De laatste ronde… :mrgreen: Als dat nou zo kan zijn…

Ik durf nergens op te hopen. Ben al zo blij dat ik me een beetje beter voel!

De ongi is inderdaad gisteren gearriveerd.

Jolanda, wat heerlijk dat jullie aan de kamertjes begonnen zijn! Leuk om daar mee bezig te zijn. Kroonluchters kan ik je niet mee helpen vrees ik. :wink:

Is de rest allemaal op vakantie? Het is hier zo rustig??

Tanja, Tunesië, klinkt super zeg!!!

Ik heb ze gisteren ook voor het laatst weggebracht de kratten. Ook ik ben erg blij dat ik nu weer normaal kan plassen haha.

Lisajoy, eerst stond de pc hier ook boven (laptop) maar nu staat ie in de hal. Heb er een tafeltje gemaakt en aangezien wij 2 voordeuren hebben kan dat prima.

Honing, balen dat de ongi er is. Hopenlijk is dit idd de laatste ronde!!!

Hier verder nog steeds alles goed, en eigenlijk weinig te melden. Nou ja … het aftellen is begonnen nog 10 dagen werken en dan heb ik vakantie!! Gaan de 24ste weg…

In het begin hebben wij het hier gehad over de 20 weken echo en was ik heel stellig, die doen wij niet. Nu kom ik daar toch op terug. Nog steeds wil ik liever niet weten mocht er iets mis zijn met het kindje. Maar ze kunnen ook dingen zien waardoor het beter is om in het ziekenhuis te bevallen o.i.d. Dus hebben we toch besloten om een afspraak te maken.

Deze is 18-8 om 14.50 uur!

Ik meld me ook weer even! Geen bericht, is goed bericht, zullen we maar zeggen :wink: Kortom: alles gaat hier z’n gangetje. Mijn buik is nu echt behoorlijk zichtbaar en ik voel ons meisje ook elke dag wel even lekker trappelen.

Van kwalen heb ik vrijwel geen last (ik klop het nu dus wel even af voor de zekerheid :mrgreen: ). Waar ik wel last van heb, is dat ik het gevoel heb dat ik erg met mezelf bezig ben, wat in mezelf gekeerd. De dagen vliegen voorbij, ik heb het druk, maar niet overdreven en toch kom ik voor mijn gevoel nergens aan toe. En dan vooral niet aan vriendinnen en mensen om me heen. Heel vervelend vind ik dat! Is dat voor jullie herkenbaar?

Het kamertje is zo goed als klaar. Ik zal van de week foto’s maken. Ook zoiets wat ik al de hele tijd wil doen, maar waar ik gewoon niet toe kom. :doh:

Cariska, een goede beslissing om toch de 20-weken echo te doen. Het is duidelijk dat je die weloverwogen gemaakt hebt. En wat je zegt, je kunt beter geen risico nemen. En als alles goed is, is zo’n echo toch ook vooral erg leuk hoor :inlove:

Honing, hopelijk kun je er deze maand echt helemaal voor gaan! En hopelijk is het dan ook meteen raak :dance:

T@nj@ en Karen, hoe is het bij jullie met de misselijkheid?

Lisajoy, roze kroonluchter, klinkt leuk! Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt, maar op http://www.dekitschfabriek.nl kun je misschien eens rondneuzen? En marktplaats natuurlijk :smiley:

Morgen begin ik overigens met zwangerschapsgym. Ik ben zo benieuwd! Ik hoop dat er een beetje leuke meiden in mijn ‘klasje’ zitten! En ik kijk al zo uit naar de 24ste, want dan hebben we de pretecho! Nog even checken of het echt wel een meisje is :inlove:

En hoe is het met de rest van de dames?