Hey dames, hier ook alles goed…
vandaag 29 weken!
wordt een beetje kriegel van al die reacties van mensen.
namelijk heb ik een giga buik (de vorige keer ook) waarschijnlijk doordat ik veel vruchtwater heb en doordat ik zelf niet zo heel root ben valt het beter op…
maar iedereen vraagt of het er geen 2 zijn en als ik dan nee zeg dan kijken ze vreemt en zeggen ze : weet je dat wel zeker?!!
of: hoe lang moet je nog? je mag zeker bijna bevallen?
nou was het maar waar! ik kan soms niet uit de voeten met die dikke buik van me, een walrus is er niets bij :mrgreen:
naja…nog 11 weken (als ik dat al haal)
xx
famke
kan me er wel iets bij voorstellen dat je er gek van wordt famke!! Maar vraagt wel om een foto natuurlijk!! haha
Famke, ik ben ook meteen nieuwsgierig naar jouw giga buik!!! Foto!!!
Maar ja ik begrijp wel wat je bedoelt…iedereen heeft een mening. De ene vindt mijn buik netjes of zelfs klein, de ander vindt hem weer mega groot…zucht…
Joli, oooh je kamertje helemaal klaar!!! Ik ben benieuwd, heb je een roze kamertje of lekker neutraal??? En ja MP valt een beetje af, omdat ik twee dezelfde lampen wil hebben en meestal wordt er maar eentje aangeboden. Maar bedankt voor de link, ik ga zo meteen even snuffelen!
En wat je eigen wereldje betreft: heb ik nog niet zo, maar ik kan je verzekeren dat dit nog erger wordt als je meiske er straks is! De eerste tijd staat zo in het teken van je kleintje en het wennen aan het moederschap, dat de rest van de wereld een beetje onbelangrijk wordt! Komt vanzelf weer helemaal goed joh!!! Lekker van genieten!
En leuk zwangerschapsgym!!! Heb ik ook een hoop van opgestoken!
Cariska, wat goed dat jullie toch een besluit hebben genomen. Ik begrijp je zorg wel een beetje, niemand wil te horen krijgen dat je kindje niet gezond is. Maar wat Joli ook zegt: als het wel gezond is, is het zooooo fijn om je kleintje even te mogen bewonderen!!!
Tanja, qua strand en weer zit je goed in Tunesie!!! Ik ben toen naar Sousse gegaan, en had echt een mega leuk resort. Alleen het eten :sick: :sick: En in de omgeving is gewoon niet veel. Maar een strandvakantie is er zeker geslaagd!!
Jaaaah foto Famke!!! :mrgreen: Wel vervelend dat mensen dat soort dingen zeggen…
Cariska, top dat je toch voor de 20 wkn echo gaat! Ik doe het ook om te weten of ik bijv beter in het ziekenhuis kan bevallen, en als er wel wat is…dan wil ik daar op voorbereid zijn (stel een schisis ofzo, heel niet erg, maar als je het kunt weten ben je erop voorbereid).
Maar vooral, wat Joli ook zegt: volgens mij is het vooral genieten, je beebje nog een keer bewonderen!! :inlove:
Joli, zwangerschapsgym, leuk! Ga ik ook doen. Veel plezier alvast! Enneh we w88 met smart op de foto’s van je kamertje :mrgreen:
Lisajoy, wij gaan naar Hammamet dat raadde die dame op eht reisbureau aan, ze noemde idd dat Sousse wat rommelig, gedateerd etc is. Maar dat Hammamet ‘the place to be is’ Ze heeft ons iig enthousiast gemaakt enneh om jullie ff lekker te maken: Hier gaan we naartoe:
http://www.hotelplan.nl/reis/QVTN0102/TUNESIË/Hammamet.html?context=zon_zoek&searchcontextid=c03804379e533b89dd11793f6cbc67ba¤tPage=1¤tRow=5
8) 8) 8)
Ja Famke, ik ben nou ook heel nieuwsgierig naar je buikkie! Lekker laten l*llen die mensen. Tegenwoordig wordt mij minimaal 1 keer per week gevraagd waarom wij nog geen kinderen hebben. :doh:
Heeeel irritant is dat. Ik werd er eerst iedere keer heel pissed om maar ik begrijp wel dat het goed bedoeld is. Nu lach ik er maar :lol: om. Maar ik vertel ze wel dat het “none of their business is!” :x
Joli, kan me wel voorstellen dat je met jezelf en je beebje bezig bent. Volgens mij is dat een soort van voorbereiding op alles wat er komen gaat. Leuk trouwens die gym! Ennuh, hier wordt ook met smart gewacht op de foto’s van het kamertje.
Ik werk vandaag thuis. Moet namelijk een rapportage schrijven maar ben echt heeeleeemaaaal niet in de stemming :wall: :wall: :wall: .
Dat gaat echt niks worden vandaag… :eh:
Wil in m’n hangmat gaan liggen…
NA de vakantie zal ik een buik foto plaatsen!
:mrgreen:
ben druk aan het pakken voor morgen…
xx
famke
Gaaaap. Tjongejonge, wat saai zeg zo’n rapport. Ben vanmorgen ook niet helemaal wakker geworden zeg maar. Voelt alsof 1 hersenhelft nog steeds ligt te maffen.
Famke, moeten we dan nog zo lang wachten?! Dat kan echt niet! :naughty:
M’n hangmat lonkt…
Nou Honing, dan is het bij jou in ieder geval lekker weer! Hier is het vandaag echt he-le-maal niks! Waar blijft de zomer?? Ik ben blij dat wij nog geen vakantie hebben. Vanaf 1 augustus is het vast en zeker mooi weer :mrgreen:
Nou, het is dus gisteren niet veel geworden met die rapportage :o .
Dat betekent dat ik in het weekend aan de slag moet :wall: , balen!
Naja, eerst vandaag maar eens doorkomen; nog steeds geen inspiratie om productief bezig te zijn helaas… :shifty:
Nou Honing, hier net zo’n dag als jij had gisteren…Moet een presentatie in elkaar zettten…bleeegh…(en de comp doet niet wat ik wil, loopt steeds vast).
Ik werk hier met 6 collega’s, allemaal hebben ze vakantie behalve ik…
Krijg inmiddels een aardig buikje :oops: , het lijkt wel in de loop van de dag groter te worden…? D8 vanmorgen doe mn spijkerjurkje aan (knelt iig niet zo erg als een broek. Hij zat vanmorgen wel aardig, maar als ik nu diep ademhaal zit ie wel een beetje strak…en doordat de stof wat stijf is valt ie bij mn buik in een punt :? . Nou ja, zit toch de rest van de middag achter de comp…(en heb toch geen collega’s om me heen ).
Volgend weekend ga ik shoppen met een vriendin, dan zal ik toch maar wat zwangerschapsbroeken gaan kopen.
Ze gaat weer achter de powerpoint…
:-*
Cariska, hoe’st met jou bukkie?
PS: heb onze babysite onder de www gezet, als jullie het ww willen weten PB dan ff, hihi niet héél KOK hoeft erop
Oh Tanja, begrijp je helemaal :hug: Erg he, als je je nergens toe kunt zetten. Heb dat eigenlijk de hele week al :oops: . Er zijn nog wat kleine dingetjes die hun plaats moeten vinden hier in huis en ik kom er maar niet toe. Kan me eerlijk gezegd ook helemaal niet schelen :oops: .
Ik ben gewoon lekker lui. Tot zondag dan want dan moet ik ECHT dat rapport afmaken :snooty: .
Wat leuk dat je al een buikje hebt. Lijkt me zo leuk! Nou ja, in het begin dan als je nog niet echt loopt te waggelen.
Wil wel graag je babysite zien. Stuur je me een pb?
Ben net terug van m’n werk. Zometeen ff lekker douchen en dan met koffie op de bank ff soap- en.
Ohhhh, ben echt niet lui… :liar:
Tanja, je hebt een pb! (althans komt er zo aan hihi)
Mijn buikje…zal ff foto zoeken Het is een foto van dacht ik 2 week geleden, heb nog geen nieuwe foto’s gemaakt.
hmmmm in de koelkast staat een monchoe taart op me te wachten voor vanavond, had er zo’n zin in!!!
Cariska. leuk om je te zien!
Ik zie ook een klein buikje…
Stuur je een stukje taart naar hier? :drool:
ff snel hoor,
ga straks naar Utrevht: lekker shoppen, hapje eten en dan naar Dirty Dancing!!! Helemaal zin in!
Maar Tanja, als je bij jouw berichtje onderaan kijkt en dan op profiel klikt, zie je je site gewoon staan!!! Denk, zeg het maar even, aangezien je niet wil dat iedereen komt kijken hahahaahaha
Gr. Jolanda
Jolanda, das de bedoeling ook hoor! Je alleen niet verder kijken zonder wachtwoord Wat een lekker vooruitzicht shoppen eten en musical… :thumbup:
Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht :dance: Tis een Mutsy 4-rider geworden. Een babywinkel hier in de buurt gaat stoppen met de verkoop van kinderwagens en verkocht dus de modellen die er stonden (we hadden dus weinig keuze in kleur, maar tis wel het nieuwste model) Er stond een mooie tussen (donkerblauw met oranje), scheelde 65 euro. Gelijk meegenomen. Ook kregen we er nog wat extra accessoires bij, omdat ze deze wagen toch niet meer verkopen.
Zo gek, staat er ineens een kinderwagen in de kamer :inlove:
Zal strax ff foto’s in het showforum zetten!
De fotos van onze wagen staan in het showforum :mrgreen:
Joehoe…waar zijn jullie ?
Vanmorgen 2e afspraak bij de VK, duidelijk het hartje gehoord (smelt… :inlove: )
11 aug voor de 20 weken echo :dance:
Ga weer aan de gang…
Joehoee, hier ben ik
Ik heb eigenlijk weinig te melden…
We hebben van het weekend weer wat spullen ingeslagen. Een kussen voor op de commode, dekentjes, lakentjes, hoeslakentjes en alvast een serie zwitsalproducten. Het was 4 halen 3 betalen bij Etos. Die producten blijven maandenlang goed na openen, dus ik dacht: inslaan!
Verder ben ik donderdag voor het eerst naar de pufklas (zwangerschapsgym) geweest. Het viel een beetje tegen en dan met name de meiden die ook in mijn klasje zitten. Je hoort vaak dat er hele vriendinnenclubjes ontstaan en dat de meiden van de klas elkaar nog blijven zien. Nou, ik denk dus niet dat dat er met mijn klasje in zit. Maar goed, ik ga er natuurlijk vooral heen om me voor te bereiden op de bevalling.
Nog een vraagje: heeft iemand van jullie het nieuwe boek ‘borstvoeding’? Het komt uit dezelfde serie als de boeken ‘zwanger’ en ‘baby’, met de rode letters op de kaft. Ik denk erover dit boek aan te schaffen!
Jee, heb ik toch net een enorme duizeling terwijl ik aan het typen ben! Pf, dat was schrikken zeg. Nu maar even rustig aan doen!