Ja, ik ben er ook! :mrgreen:
Joli, alles goed? Hoop dat je duizeling weg is!
Tanja, wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord!
:inlove: :inlove:
Ben jaloers op jullie als ik zo over kinderwagens en zwitsalproducten lees…
Ga zometeen even op het showforum checken.
Hier druk weekend gehad. Zaterdag gewerkt en gisteren verder met het rapport. Ben er nu de laatste hand aan het leggen. Morgen tot en met donderdag cursus. Hoop dat het een beetje interessant is.
Tanja Leuke site!!! Mooie kinderwagen ook!!
Joli, ken dat boek niet, de anderen ook niet (volgens mij, misschien wel als ik de kaft zie…) Ik heb ook van de zwitsal aanbieding genoten hihi…wat heerlijk spul is dat toch!!
Duizelingen is minder…heb het hier soms ook…gewoon ff gaan zitten en een zout dropje eten zei mijn vk.
Honing, niet jaloers worden! Jou tijd komt vast heel snel!!!
Mooi dat je het rapport bijna af hebt scheelt weer!!
En ondanks dat het hier heel lekker weer is staat de stampot boerenkool op het gasfornuis…heerlijk!!!
Donderdag kunnen wij de kinderwagen ophalen, echt super veel zin in!
En nog 7 dagen werken en dan vakantie…
oh ja … gisteren een ongelukje gehad.
Kyra (de hond) had in de bench gepoept :wall: . Op het moment dat ik de bench wil ophalen om schoon te maken (samen met mijn mams want ik ga over mijn nek haha) struikelde ik over een hekje heen.
plat voorover…op mijn kin, buik enz… Heb me opgevangen met mijn armen (en nu dus gigantische spierpijn!) en op wat schrammen en krassen na gaat het verder hartstikke goed.
Voor de zekerheid nog wel ff gebeld naar de vk maar zolang ik geen krampen/bloedverlies of vochtverlies kreeg moest ik me geen zorgen maken… Ben wel blij dat ik voor de vakantie toch nog ff langs mag komen!(die afspraak stond al!)
Oej Cariska, dat is schrikken :shock:
als ik ergens verslaafd aan ben…dan is dat…
BOERENKOOL :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Helaas mag ik het in het voorjaar en de zomer niet op tafel zetten van 'luv :evil:
Vergeet ik zomaar groot nieuws hier neer te zetten: IK HEB MN BEEB GEVOELD :inlove: :inlove: alleen in combinatie met de Angelsound, dan voel en hoor ik een beweging en tegelijkertijd een ‘bubbeltje’ in mn buik :inlove: Het voelt idd alsof het mn darmen zijn, daarom herken ik het zonder de Angelsound niet. Het gekke is dat als ik mn darmen wél voel, ik het niet hoor door dat ding. Dus ik ben er na gisteravond aardig zeker van dat het mn beebje is :inlove:
Ga me ff klaarmaken voor een loopje met vriendinnen (gnagna buitenadem van het kletsen )
Tanja, Gelukkig maakt het Johan niet uit wanneer we boerenkool eten … en anders had ie lekker pech hahaha.
Wat gaaf dat je je beebje hebt gevoeld!!!
Ben er ook nog hoor!! Maar ook ik heb weinig te melden…
Ben wel een beetje jaloers als ik jullie zo hoor kletsen over al jullie aankopen…ik heb al zoveel van Nina, dat ik dat deel dus een beetje oversla
En ik weet nog goed hoe heerlijk dat was, dat shoppen voor de beeb!
MAar ik kan gelukkig wel kleertjes kopen hihi Zal binekort even foto’s maken van al mijn spulletjes…ligt namelijk bij Nina in d’r kamer in de kast, en ja madam slaapt natuurlijk al een tijdje…du sik kan nu niks laten zien.
Buik gaat wel steeds groter worden, heerlijk!! Madam is ook erg druk in mijn buik, draait en schopt er op los!!! Ben zo blij dat ik haar nu iedere dag zo duidelijk voel, dat maakt het allemaal weer een stuk echter!!!
Morgenochtend moet ik weer naar de VK. Heb weinig klachten op het moment, alleen als ik lang loop krijg ik last van steken in mijn zij…erg irritant.
Dirty Dancing was echt fantastisch :inlove: :inlove: Echt, als je van de film houdt, MOET je er gewoon heen…letterlijk wegzwijmelen en het is net alsof je in de film zit!! Vooral de laatste avond met “the lift” is geweldig…Kortom: ik heb genoten!!!
Ga ff foto’s maken van buik en alsnog van mijn nieuwe bank…Heb ik tenminste nog iets te showen hahahahaha
lisajoy, vervelend die steken!! Dirtydancing lijkt me ook super!!!
hallo dames,
hier ook weinig te vertellen :?
mn buik ja die groeit maar niet echt ben zelf alleen nog maar kilo’s kwijt maar met de beeb gaat alles goed.
ben inmiddels wel druk aan het inslaan voor de beeb kleding ( blauw blauw blauw) luiers noem maar op zo heerlijk :inlove: :inlove: :inlove:
met de kinderkamer beginnen we volgende week alleen weten we nog steeds niet echt wat voor kleuren we willen wat hebben of doen jullie?
ben ook al even aan het rond kijken geweest voor geboortekaartjes ja alles komt nu wel al redelijk dicht bij.
en wat heerlijk boerenkool jammie dat lust ik ook wel :drool: :drool: :drool:
wel fijn om te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat :-*
Hendrika, wij gaan voor de kleuren limegroen en aquablauw.
Hoeveel luiers kopen jullie? Ik ga voor de luiers van Pampers en als er zo’n 3 halen 2 betalen actie is ga ik ze halen. Maar moet ik dan 1 pak new born en 2 pakken maat 1??? Helup hihihi
net bij de etos weer ff 4 zwitsal dingen gehaald…en toch een pak luiers new born. Het mandje staat zo leeg in de babykamer :lol:
Die Cariska, lekker aan het babyshoppen :mrgreen: Hihi nou ik kon me dinsdag niet meer inhouden en heb boerenkool gemaakt :oops: (hihi luv heeft de hele week avonddienst en eet de volgende middag wat ik de vorige avond gekookt heb, dus hij kon niet protesteren ) Voor de zekerheid voor hem een bakje lasagne gekocht…nou die zat ik gisteravond dus zelf te eten…heeft ie wel boerenkool gegeten :lol: Dus vanaf nu…eten we ook het hele jaar boerenkool :mrgreen:
Hendrika, wij gaan voor oranje/rood. Ik heb gisteren een erg leuk Nijntje behangetje gezien (zeg maar zo’n muurposter) In het rood met in het wit de contouren van Nijntje :inlove: , witte meubels :inlove: . Maarja nog maar even kijken, ik wilde nl rood omdat ik zelf erg gek ben van Elmo (sesamstraat)…misschien kan ik zelf wat maken op een rode muur… :think:
O…hoor mn volgende clientje aan komen, tot later
:-*
Hai,
Ben stiekem even aan het spijbelen; die cursus is zoooo saaai! Gewoon echt niets nieuws, allemaal dingen die we al weten en toepassen. Naja, laatste dagje vandaag.
Tanja, wat heerlijk dat je beebje voelt ‘ploppen’.
Verder geen nieuws vanuit hier. We zijn wel voorzichtig met klussen begonnen .
Nou, moet weer even verder :? . tot strax!
Bah Honing, niks vervelender dan een saaie cursus!! (en dat 4 dagen :shock: )
Geniet van jullie laatste klusperiode :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Honing, hopelijk is het nu meteen raak, na al die tijd een verstoorde klusperiode!
T@nj@, leuk oranje/rood! En Nijntje is altijd leuk, vind ik! Elmo is ook wel heel gaaf! Leuk he, om hier mee aan de slag te gaan. Zeker als je hubbie een beetje dezelfde ideeën heeft
Cariska, jij bent ook al lekker aan het inslaan lees ik! Hihi, leuk he, om al die spulletjes te kopen.
Hendrika, moeilijk he, die kleuren! Weet je wat het wordt? Dat maakt het misschien makkelijker. Wij hebben aquablauw en roze.
Lisajoy, was alles weer goed bij de VK? Had ze nog tips hoe je die steken in je zij kunt voorkomen/verminderen?
Ik moet zeggen dat ik het nog steeds heel onwerkelijk vind dat we straks echt met zijn drietjes zijn. Vandaag alweer 26 weken. Vind ik toch ook weer een mijlpijl, gezien een beebje met 26 weken ook echt levensvatbaar is, mocht ze nu geboren worden. Maar ik hoop natuurlijk dat ze nog even lekker in mijn buik blijft zitten! Volgende week de pretecho, daar kijk ik zooo naar uit! :inlove: :inlove: Verder weinig klachten. Ik heb af en toe wel wat druk boven op mijn buik, net onder mijn borsten. Maar ja, mijn buik groeit natuurlijk door en ik heb echt een zittend beroep. Dus af en toe maar even een extra pauze! En nu ga ik echt wat doen, het is al weer 13.15 uur en wat ik nou gedaan heb vandaag… :shifty:
Joli, nou deze hub, heeft deze keer geen inbreng :mrgreen: :mrgreen: Hihi ik heb er één die zich echt óveral mee bemoeit (van stoelkussens in de tuinset tot aan op welke hoogte het rolgordijn opgerold moet aan toe… :snooty: ) We komen er altijd wel uit maar ik moet hem altijd eerst overtuigen. Nu had hij tijdens een weekje vrij wat dingen in huis geschilderd waar Ãk het niet mee eens was…Nu mag ik zonder commentaar de babykamer inrichten (en hub voert uit :mrgreen: )
Hopelijk lukt het werken nog vanmiddag!! Ik ga zometeen eerst ff naar de GGD vaccinaties voor vakantie halen :shifty: , dan nog 1 aan huis behandeling en dan…weekend (nou ja weekend, ga morgen een dagje thuis werken :? )
Joli, wat fijn dat je je zo goed voelt, nou ja, op wat pijntjes hier en daar na dan. 26 weken… het gaat echt ontzettend hard!
Tanja, net even op jullie site rondgeneusd. Erg leuk! Ook leuk om jou even te zien, en je hub natuurlijk! Commandeer hem maar lekker om dat kamertje ingericht te krijgen
Gelukkig zijn we door de cursus heen! :dance: Nog twee daagjes werken en dan weekend! :dance:
haha Tanja, dus het is je gelukt! ook het hele jaar door boerenkool :dance:
Ja dat nijntjebehang is gaaf!!! (is dat niet van eiffinger ofzo???)
joli, jeetje alweer 26 weken…gaat snel zeg!!
YIPPIE!!! Wij hebben de kinderwagen en cabriofix opgehaald vandaag! +standaard voor badje! Morgen maak ik foto’s!!!
Honing…ik kan soms ook zo balen van een verplichte cursus…tis soms zo saaaaaaaaaaaaai…
Enne, klusse he deze maand hihi
Tanja, leuk nijntje!!! Mijn man heeft ook niks t vertellen hoor als het om de kinderkamers gaat! Ik koop alles en hij mag het allemaal verfen/behangen/ophangen hahahahaha Wij vrouwen hebben ook gewoon een betere smaak he! hahahahahaha
En boerenkool :drool: :drool: Waar haal je dat dan??? Want bij de supermarkt hebben ze het niet meer…helaas…
Joli, oooooooh leuk een pretecho!!! Zie je je meiske toch weer wat “echter”. Wel foto’s plaatsen he!!!En dat onwerkelijke gevoel blijft denk ik wel…ik kan me het ook nog niet voorstellen om straks twee kids te hebben!!! Hoe verdeel ik mezelf in hemelsnaam??? aaaaaaaah paniek!!!
Cariska, jij bent ook lekker aan het shoppen he! Heerlijk!!! Ben benieuwd naar de foto’s!!!
Ik had trouwens wat foto’s op het showforum gezet, van mijn buik, ban de nieuwe bank en van het eerste geverfde raam hahahahahaha
Manlief is nu aan het behangen, tenminste twee muren met glasvezelbehang. Morgen wit verfen, plinten verfen en het plafond, en dan hopelijk zaterdag de andere twee muren met het roze-witte behang. Ben zoooo benieuwd!!!
Dinsdag nog naar de VK geweest! Alles was goed met mijn meisje, groeit goed. Mijn bloeddruk was nog steeds laag en ook bij HB waarde was te laag. Nu dus ijzertabletten gekregen, hopelijk helpt dat. En die pijn in mijn zij is waarschijnlijk mijn galblaas die in de verdrukking komt…AU!!! Helaas geen tips gekregen, wel balen hoor.
Vandaag lekker geshopt bij de Kidsfactory. Ik vind dat zooooooo’n gave zaak, alleen je moet wel een goed gevulde portomonnee meenemen. Gelukkig hadden we nog vakantiegeld over, dus ik heb echt hele gave gordijnen en lampen gekocht voor zowel Nina’s kamer als voor de beeb…Van Colorique, lekker kitsch! Zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden!!!
Gr. Jolanda
plaatjes gevonden!!! ben benieuwd wat jullie er van vinden…
Mooi Lisajoy, ben erg benieuwd naar de meidenkamers :inlove: Enneh, boerenkool uit het vriesvak (verse is alleen lekker als er vorst overheen is geweest).
Balen van je ijzertekort en de steken in je zij :wall: :wall: Hopelijk hou je dat niet tot op het eind.
Cariska, ben benieuwd naar jou foto’s! De levertijd van je wagen is vrij vlot (ik hoor nl geregeld dat 10 weken niks is)
Joli, leuk je pretecho! Had ook ff gespiekt wat het kost…maar vind het wel errug duur… :think: kan ik ook een nieuwe maxi-cosy voor kopen…Hihi nou wieweet verandert onze gedacht nog, eerst maar op naar de 20 weken-echo.
Morgen ga ik ‘zwangerschapskledingshoppen’ ( :lol: ) met een vriendin, dat wordt echt tijd Ik denk dat ik vanmiddag ff een opbergbox ga halen voor alle kleren die ik niet meer aankan/ mag. Mn kast wordt anders wel erg vol :think: (en ik heb gehoord dat je pas een paar weken na de bevalling kunt ‘proberen’ of je je eigen broeken weer aan kunt. Mij kennende probeer ik dat een week later al…)
Ga ff de badkamer een sopbeurt geven, dan even naar een collega, er komt iemand een stotterapparaatje demonstreren, ben benieuwd!
Vanmiddag maar weer kijken of ik een cursus ‘in elkaar kan zetten’.
:-*