Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Lisajoy, boerenkool ligt hier gewoon in de vriezer bij onze ah…heerlijk!!!

Leuke spullen heb je geshopt bij kidsfactory. Volgens mij zit die niet in het noorden…

Heb foto’s gemaakt…zet ze er vanmiddag op !!

Foto’s in showalbum!!! :lol:

Zit op m’n werk maar heb de hele nacht niet geslapen gaaaap :shifty: :zzz: .

Balen!

Ga vanmiddag als ik thuis ben wel even in het showforum neuzen.

Fijn weekend!

Honing, heb je dan de hele nacht geklust :mrgreen: :mrgreen: haha. Maar even serieus, waarom heb je niet geslapen?

Cariska, mooie wagen!! En Lisajoy, erg leuk die accessoires van de kidsfactory. Maar idd, je moet een gevulde portemonnee meenemen! Maar mag best af en toe. Wij hebben vandaag wat kleertjes gekocht bij Prénatal. Natuurlijk niet in de uitverkoop, maar nieuwe collectie… Maar zo lief!

T@nj@, ben je nog geslaagd voor zwangerschapskleding? En fijn dat je hub je de vrije hand geeft wat de babykamer betreft. Wij zijn helemaal klaar, op de gordijnen na. We hebben stad en land al afgelopen. Ik vind die gordijnen uit de ‘gordijnenwinkels’ zo belachelijk duur, daar begin ik echt niet aan. Maar bij andere winkels (Leen Bakker, Kwantum) hebben ze gewoon niet wat we zoeken en na vijf markten denk ik niet dat we het daar gaan vinden. We gaan nu dus waarschijnlijk maar gewoon voor effen. Saai, maar ja. Misschien dat ik nog twee kleuren effen met elkaar ga combineren ofzo. We moeten nog even kijken. Zucht, wéér kijken.

Cariska, haha, hoeveel luiers! Tja, goeie vraag. Ik heb nu 1 pakje gekocht, voor de show, zeg maar. En ik haal nog wel wat bij met zo’n luieractie. Maar wilde alvast ‘iets’ hebben. Maar inderdaad, hoeveel newborn koop je. Volgens mij ligt het er ook helemaal aan hoe groot je kindje bij de geboorte is!

Qua kleertjes hebben wij voor mijn gevoel al echt meer dan genoeg! En we zullen ook nog wel heel veel krijgen!

Hmm, mijn hubbie is aan het koken. Ik mag pas beneden komen als het klaar is. Dus ik ga nog maar wat surfen.

:smiley:

schoonmoeke heeft de babykamer gezien, vond hem erg mooi. Zei alleen dat de luiers wel heel klein waren…nou ja … volgens een vriendin passen ze wel!

Honing, balen dat je niet hebt kunnen slapen!! Hihi de hele nacht geklusd… :think: :angel: Hopelijk kun je een beetje bijtanken het weekend.

Joli, hopelijk lukt het nog met je gordijnen :wink: vervelend he, dan heb je wat in je hoofd :roll: . Lekker dat jullie kamertje klaar is!!

Kim, ben je er nog?? Of ben je op vakantie?

Famke is ook op vakantie zeker? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien :think:

Gisteren goed geslaagd met kleding, 2 broeken en een aantal shirtjes gekocht. Wil nog ff kijken voor een rokje en een pantalon.

Hoorde gisteren ook dat beugelbh’s niet mogen als je zwanger bent :o , ivm klieren die zich ontwikkelen en borstontstekingen die je dan kunt oplopen. Echt nog nergens over gelezen. Hebben het nagevraagd bij 2 verschillende winkels, maar zeiden allebei hetzelfde. Heb gister dus ook een meegroeibh en een andere zonder beugel gekocht.

We gaan ff kijken hoe het vordert bij de verbouwing van vrienden!

Fijne zondag

:-*

:dance: :dance: 17 weken :dance: :dance:

Tanja :dance: :dance: Gaat hard!

Nog nooit gehoord van die beugelbeha’s! :think:

Inderdaad leuke accessoires Lisajoy. Ben benieuwd hoe het er straks in het kamertje uitziet!

Nou en dat niet slapen… ik kon gewoon niet slapen! Niet door het klussen in ieder geval, hahahaha :lol: . Maarruh, we doen ons best deze maand!

Vanavond lekker uit eten :drool: . Geen zin om te koken vandaag.

Ik heb een meegroeibh, mét beugels. Maar misschien komt dat ook omdat ik een grote cup heb. Dat zit gewoon niet lekker zonder beugels! Maar ik geloof dat je na de bevalling beter geen beugels kunt dragen, dus met voedingsbh’s.

Bij de Hunkemoller hebben ze een nieuwe collectie meegroei- en voedingsbh’s. Erg mooi! Ik wil nog gaan kopen, maar je moet er echt voor naar de stad, in de kleine vestigingen hebben ze ze niet.

Ja, waar is Famke? Die was toch al met vakantie geweest?

En Kim ook?

Honing, haha, eigenlijk best jammer dat je niet door het klussen wakker was :wink: Hmm en lekker uit eten vanavond! Ik denk dat wij ook voor makkelijk gaan en een patatje bakken. Hmmm :drool:

Hahahaha, ik had gewoon m’n luv wakker moeten maken om alsnog te klussen… :doh: Stom dat ik daar niet aan gedacht heb!

Oh, patatjes heb ik ook zin in!!

hey dames,

NIet ongerust worden hoor :mrgreen:

wij zijn gisteren thuis gekomen van een week camping, helaas zat het weer niet altijd mee maar het was wel gezellig…

VAndaag zijn we begonnen klussen aan onze bijkeuken (ja ja op zondag)

Ik wil het VOOR de bevalling afhebben…

In tussen hebben we er nog een klus bij gekregen, bij ons op zolder heeft de cv gelekt zodat ook het slaapkamertje er onder waterschade heeft opgelopen, dus ook dat moet nog gebeuren :roll: :?

xx

famke

Honing…niet kunnen slapen!!! Heb ik nou echt noooooit last van hahahahaaha Als ik mijn bed zie, slaap ik…heemaal nu ik zwanger ben… (je begrijpt…klusperiode is voorbij bij ons :stuck_out_tongue: :oops: )

Famke, lekker een weekje weg!!! En balen zeg van je cv!!! Is het kamertje van de baby nu vochtig, of was die nog niet klaar??? Zo te lezen krijg je al last van nesteldrang he hahahahahaha.

Tanja lekker geshopt dus!!! Heb ik ook nog nooit van gehoord zeg, van die beugelbh’s?! :think: Ik draag ook gewoon beugelbh’s, ben bang dat de boel anders teveel verzakt hahahahaha

Cariska, welke mt luiers heb je dan??? Die kleinste heb je echt wel nodig, maar ik zou het bij 1 pak houden, want ze groeien zo snel!!!

En de Kidsfactoy zit in Breda en Amsterdam!

Ga trouwens toch eens kijken in het vriesvak naar de boerenkool mmmmmm

Babykamer gaat steeds meer een kamer worden! Manlief heeft dit weekend de deur opnieuw geverfd (ik had dauwwit gekocht…maar dat werd toch een beetje blauwig :naughty: ) plafond en twee muren zijn nu ook gewit. Dus ja nu weer even wachten op onze lieve vriend, die behangt zodat ook de andere twee muren klaar zijn!

Verder gisteravond lekker met hubbie uit eten gegaan en naar de Bios. Ik mocht dit keer de film kiezen, en dus heeeeeerlijk zitten zwijmelen bij Sex and the City!!! Geweldige film!!

Vandaag lekker met Nina en mijn buurvrouwtje met haar dochter naar Ballorig gegaan. Vindt ze zo leuk he, lekker klimmen en klauteren!

Nu lekker ff banken!!!

Gr. Jolanda

Jaaaaa! Ik heb eindelijk leuke gordijntjes gevonden!

Check http://www.taftan.nl en dan bij gordijnen en dan de ‘bloemetjes’. Ben helemaal happy. Nu alleen nog een winkel zien te vinden waar ik ze kan kopen :think:

Tanja, dus ook lekker geshopt!!! Gaat snel hé nog even en het kindje is er haha. Had jij al een afspraak voor de 20 weken echo???

ik heb een meegroeibh met beugels van het merk anita (dacht ik). Kon kiezen uit met of zonder beugels. Omdat ik altijd met heb deze nu ook genomen, wel zo lekker heb namelijk maar cup f :oops:

Joli, we hebben hier in Assen ook een hunkemoller maar de winkel is niet ontzettend groot…zal binnenkort eens neuzen of ze ze hier hebben…

Leuke gordijnen!!!

Famke, balen van je waterschade!!!

lisajoy, heb de newborn luiers van pampers, 1 pak kleinste maat…ach toen Johan klein was moest ze nog luiers wassen dus euhhh…verstand heeft ze er niet van haha…

Ja balorig is leuk!!! Zit hier in assen ook!!

net terug van de chinees, oma wilde met ons uiteten…wat vervelend :lol:

NOG 4 DAGEN WERKEN!!!

Goedemiddag!

Cariska, ik heb op 11 aug de 20 weken echo, schiet al op!! Ik heb nu ook een BH van het merk Anita, maar dan zonder beugel. Ik heb een minimaatje en geef ook eigenlijk nooit veel geld uit aan bh’s (koop gewoon leukies bij Hem@ of Henns…). Een vriendin van mij, nu zwanger van de 3e, had er ook nog nooit van gehoord en er ook nog nooit problemen mee gehad…Maarja, als ze het adviseren :think: .

Joli, gave gordijnen!! Moet helemaal lukken nu :wink: hopelijk vind je een winkel waar je ze kunt kopen (voor niet al te veel geld) :pray:

Famke, :shock: balen van je CV!! Leuk cadeautje als je net terug komt van vakantie :eh:

Jolanda, sex and de city :inlove: :angel: heerlijk (de film is toch eigenlijk een lange uitzending?)! En lekker uiteten geweest :drool:

Ballorig, wat een feest voor kids! Wij hebben hier Hokus Spokus, ga er wel eens heen met de kids van een vriendin…ik geloof dat ik aan het eind van de dag het meest moe ben :angel:

Ga weer aan de slag, ben deze 2weken een groepspraktijk in mn eentje aan het runnen :twisted: Ga na de vakantie maar ff aankaarten dat dat echt niet kan zoveel tegelijk op vakantie (we zijn normaal gesproken met zn 8en én iemand die de administratie doet).

:-

Joli, die gordijnen zijn leuk!!! Had ik eerder moeten weten hahahaha

Cariska, oooh lekker, bijna vakantie!!! Ik ben jaloers!!! heb er net drie weken op zitten, maar het lijkt alweer zo lang geleden…).

En ja ach, die schoonmoeders…soms moet je ze maar gewoon laten kletsen hahahaha

Tanja, ja sex and the city is inderdaad een lange uitzending!! Heerlijk!! Ik was al groot fan van de serie, en de film is echt een extra toetje!!! hahaha

11 augustus schiet alweer op zeg, geweldig!!! Wilden jullie nou het geslacht weten of niet?

Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn werk. En toen ik thuis kwam, was ik blij verrast, want hubbie had al 1 muur met het roze-witte blokjes behang gedaan!!! Echt een geweldig gezicht :inlove: (moet er alleen niet te lang naar kijken naar die blokjes, want dan wordt je helemaal tureluurs :shock: )

Nog 1 muurtje dus, en dan de vloer erin, plinten er op en KLAAAAAAR is de babykamer!!! :dance: Ben helemaal blij!!!

Gr. Jolanda

Heee wat is het hier rustig? Ga er maar van uit dat bij iedereen dan alles lekker z’n gangetje gaat. Ik heb de gorijnen besteld bij een winkel hier in het dorp. Over 2, 3 weken zijn ze er! Kan niet wachten!! Dan is het kamertje echt helemaal af. Op de schilderijtjes na, die ik zelf wil gaan maken. Maar ik twijfel nog een beetje wat ik er nou op zal gaan schilderen.

Honing, nog aan het naklussen? Heb je er een goed gevoel over??

T@nj@, trek je het nog een beetje op je werk?? Lekker geregeld zeg, pf!

Cariska, nog 1 dagje werken zeker? En ga je dan nog weg?

Lisajoy, jij schiet ook al lekker op met de babykamer! Leuk he, al dat roze :inlove:

Famke, hoe is het met het repareren van de waterschade?? Echt onwijs balen zeg!

Oooo wij hebben morgen de pretecho!!! Ik heb er zo’n zin in! En morgenochtend eerst nog naar de VK. Om 8.15 uur al, dus moet er echt vroeg uit! De laatste dagen slaap ik elke dag wel tot 8.30 of soms nog later zelfs :zzz: En dan lig ik er ook al vroeg in! Nou ja, het is mijn enige ‘klacht’, dus eigenlijk mag ik gewoon niet klagen :smiley:

En hoe is het met de rest? Hendrika, Kim, Sereph en wie vergeet ik nu nog?

O en ik heb nog een buikfoto in het showforum gezet :mrgreen:

Jaaaaah rustig! Had gisteren ook al een paar keer gekeken, maar niet getypt :oops:

Joli, top van die gordijnen :dance: ben erg benieuwd hoe ze hangen!

Op mn werk nog steeds druk, hierna nog een weekje, begin augustus komen de eerste weer terug van vakantie (en onze administratie draait dan ook weer :mrgreen: )

Dus nog een weekje volhouden!!! Vind het vooral vervelend dat ik het gevoel heb mijn eigen werk niet af te krijgen (als ik aanmeldingen doe, bel met artsen en telefoontjes beantwoord heb ik het gevoel ‘dat ik niks gedaan heb’…ligt dus ook wel een beetje aan mezelf :? )

nou ja gisteren en vandaag op mn andere werk, daar ben ik nu ook alleen maar zijn we normaal gesproken met zn 2en, dus dat valt wel mee!

Ga weer ff wat doen (of eigenlijk…maar eens echt beginnen :oops: )!

:-*

Joli, veel plezier met de pretecho!!

Mooi buikje trouwens! (ik heb nog steeds geen buikfoto :oops: )

De waterschade is op ons computerkamertje dus dat valt mee, het zit me dan ook minder in de weg dus we zien wel wanneer we er aan toe komen. De verzekering is al langs geweest om de schade op te nemen.

Zometeen lekker naar de kapper, oja even een tip!

Probeer in de laatste weken goed je haar bij te houden, als je het uitsteld en je kindje komt eerder dan zie je net als bij mij op alle foto’s vreselijke uitgroei!!:mrgreen:

xx

famke

ff een snel berichtje…zit hier achter mn bureau mn beeb te voelen :inlove: :inlove: (pfhoe ben er steeds door afgeleid…)

Famke, goede tip! Ik moet binnenkort weer naar de kapper en ik ben zwaar aan het overwegen om het weer kort te laten knippen… :think: (het duurde na de laatste keer alleen 4 jaar voor ik het weer op deze lengte had…groeit errug langzaam… :shifty: )

Joli, gelijk foto’s plaatsen he! :mrgreen: