Jaa, foto’s houden jullie tegoed! Maar kan even duren… vanavond lekker bbq’en en morgenochtend komt ons nieuwe bed! Dus de oude - waterbed - moet weg en dat is nog best even wat werk!
Hallo!
Hier alles goed; netjes om de twee dagen aan het klussen :mrgreen: .
M’n cyclus kan met gemak een weekje langer zijn dus we klussen nog even door. Ben er verder niet zoveel mee bezig gelukkig. Heb het eigenlijk ook te druk met vanalles en nog wat. Wel fijn om wat afleiding te hebben.
Tanja, wat heerlijk dat je je beebje nu zo goed kunt voelen! :inlove:
Wat balen dat je in je eentje alles over moet nemen op je werk. Maar met Tunesie in het vooruitzicht lukt dat wel he?!
Joli, veel plezier met de echo! Ga meteen even kijken in het showforum voor je buikfoto.
Klus maar lekker door Honing!!
En ja Tunesie in het vooruitzicht maakt een hoop goed!
Hier ff een snelle melding:
ik was vanmorgen op het consultatiebureau aan het werk en hier las ik een memo over een aantal slaapzakjes van Ikea die zijn afgekeurd door de VWA. Op de site kun je er meer over lezen staat er.
Wellicht heeft een van jullie onlangs een slaapzakje bij Ikea gekocht!
Kom later ff uitgebreid!
:-*
hey meiden meld me ook weer es een x :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ja ik weet het echt schandalig van me heb het druk gehad de laatste tijd en geen tikzin
julie hebben een hoop gekletst igg
wel even snel een paar mooi kamers voorbij zien komen
ben helemaal :inlove: :inlove: van het hangwiegje
en die meidenkamers lekker kitch en roze
ikke wil ook weten wat het is moet nog even geduld hebben
ik hoop dat het met iedereen goed gaat
hier gaat alles top voel me weer goed nu moet ik vanaaf nog 4 uurtjes werken en dan vakantie :dance:
we blijven thuis maar het is igg knap weer we gaan lekker dagjes weg
we hebben nu een nieuwe laptop en een vaatwasser gekocht heb je ook wat meer aan toch
hier is het kermis dit weekend dus vanaaf zondag en maandag de kroeg in gezellie alleen aan het fris dit jaar hihi
honing ik ga hopen dat het raak is deze maand
nou ik ben leeg weer maar julie weten dat ik nog leef haha
ga de was even ophangen de mannen zijn naar het strand dus ik heb rust heerlijk doei doei
Hai Kim, leuk wat van je te horen!
Volgens mij heb ik vanmorgen vroeg m’n ei gevoeld… :eh: Heb geen last van gevoelige borsten wat ik anders vaak wel heb rond de eisprong. Weet het dus niet helemaal zeker… Heb wel zojuist manlief nog een keer verleid… :dance: :mrgreen: Voor de zekerheid… :roll:
Poeh poeh, wat een werk zeg, hahaha!
Morgen nog een dagje en dan lekker weekend! Hebben jullie nog leuke plannen? Schiet niet zo op met het weer he volgens mij? Balen zeg!
Strooien jullie nog wat hormonen in het rond? Heb een extra portie nodig . Ja ja, ben een beetje melig, ga m’n mannie nog maar eens vervelen. Tot morgen! :-*
Honing, you go girl
Hormonen: :: :: :: :: :: :: :**: x 1000
Als het nou niet goedkomt
Kim, leuk weer ff wat van je te horen!! Fijn dat je je goed voelt! Kan natuurlijk niet anders met vakantie in het vooruitzicht 8)
Enneh, mocht je niet meer naar het strand :think: , ik had het wel geweten :mrgreen: ! Kermis’se…bij ons is de laatste in september (als wij in Tunesie zitten… maarja zou niet willen ruilen :mrgreen: ) Volgend jaar weer vollop kermis.
Joli, is het gelukt om jullie waterbed eruit te bonjouren?? Haha lijkt me idd een aardige klus! Vnvd dus lekker slapen op een nieuw bed!
Lisajoy, kamertje al klaar?!
Cariska, ben je al vertrokken?
Hier eindelijk mn presentatie af (hoef de eerste pas op 12 aug te geven) maar geeft een goed gevoel :mrgreen:
Ga ff een bakkie doen in de tuin :mrgreen: Heb echt energie voor 10! Vanmiddag presentatie afgemaakt, net na het eten al de beneden verdieping gesopt, gezogen en gedweilt…boven gezogen :think: zal ik hier nog dweilen…mwah tis wel weer genoeg, ga nog ff genieten van het mooie weer!
Tot morgen!
Hey meiden,
Wat is het rustig hier?!
Allemaal aan het genieten geweest van het mooie weer (wat nu is afgelopen) Hier klapt het er iig aardig + het spoelt!
Ff een vraagje; het lukt me niet meer om een mooi lijstje te maken …Ik deed dat altijd op de laptop, maar sinds luv een nieuwe baan heeft, hebben wij die niet meer. Hier op de ‘vaste’ comp zit waarschijnlijk een andere (oudere?) versie van Paint…We hebben nog 2 fotoprogramma’s maar bij beide kan ik geen tekst toevoegen :snooty: . Moet dus opzoek naar een ander foto-programma.
Kan een van jullie het lijstje voor ons maken? Ik kan de gegevens aanleveren hoor! Tekst heb ik compleet (in Word) en eventueel ook wat leuke plaatjes.
Spring ff de douche in (de hele middag gevaren, wordt altijd zo plakkerig van al dat zonnebranf :lol: )
Tis inderdaad rustig hier … :think:
Ik ben echt niet van de lijstjes helaas. Ik ben al blij dat ik weet hoe te forum- men, hahaha. Ik hoop dat er een andere wiz is die ons kan helpen…
Hier net lekker met vrienden in de tuin gezeten. Verder niet veel nieuws eigenlijk. Zou willen dat ik wat van jouw poetswoede had Tanja. Heb vandaag wel uitgebreid gekookt, maar poetsen is niet m’n favo bezigheid. Vroeger waarschijnlijk teveel poetsbaantjes gehad om bij te verdienen voor de studie hahaha :mrgreen: .
Joli, hoe is het met het bed? Zal wel een klus zijn… Hoe haal je eigenlijk al dat water eruit?? :oops: Heb geen idee eigenlijk.
Pfff warmpjes hoor, gezien mijn enkels en handen mag het wel ietsje minder!
Hier alles rustig, ben de bekleding van het wiegje aan het wassen en strijken, zal hem morgen kunnen opmaken!
Komt steeds dichter bij!
Mijn mannetjes vakantie is weer afgelopen en moest vandaag weer beginnen te werken :?
JAkkes en dat met dit weer…
T@nj@, ik wil best wel een lijstje maken (hoop dat het lukt!)
xx
famke
hallo allemaal!
Wat een hitte he de afgelopen dagen! pfffff Weet niet of jullie er last van hebben, maar ik kan er slecht tegen op het moment.
Heb dan ook echt gewacht op lekkere buien om een beetje af te koelen…vanacht was het eindelijk zo ver! hahahaha nooit gedacht dat ik blij kon zijn met regen!!!
Honing, oooooh spannend meid!!! Zou het dan echt zover zijn deze maand??? We gaan !!! Enne,…hier ook niet zo’n poetser hoor, tis meer een noodzakelijk kwaad vind ik…
Tanja, ben blij dat Famke zich aanbiedt als vrijwilliger want ik ben ook niet zo’n wizzkid…
Lekker zeg varen!!! Hebben jullie zelf een boot?? Heerlijk met dit water!
Goeie tip trouwens van die slaapzakjes!!! Thanks!
Kim, Lekkerrrr bijna vakantie!!! en hoe was de kermis??
Joli, waar blijven die foto’s van je meisje???
En alles goed gegaan met het leegmaken van je waterbed???
Hier dus flink lopen puffen de afgelopen dagen. Wat een hitte zeg… Manlief is als een tierelier doorgegaan met klussen, met als resultaat dat de babykamer nu helemaal KLAAAAAAAAR is!!! :dance: :dance:
Nien slaapt er inmiddels (met veel pijn en moeite hoor, want ze vond het toch wel erg spannend, zo in een andere kamer liggen!) en nu zijn we doorgegaan met Nina’s kamer! Alleen die ziet er toch slecht uit!!!
Bij het behang trekken, kwamen de halve muren mee aaaaaaaaaah
Gelukkig heb ik een hele leive oom die stucadoor is, dus die komt morgenavond stucen!!
Zal van de wk even foto’s maken van de kinderkamer…(er staat alleen veel troep van Nina bij…dus het is nog niet helemaal zoals het uiteindelijk zal zijn…)
Gr. Jolanda
Jij ook lekker aan de klus Lisajoy? Ben benieuwd naar het resultaat!
heeeee meiden
hier ben ik weer terug van weg geweest
oooo we hebben het heerlijk gehad op vakantie… echt helemaal goed.
door de rust in de vakantie is mijn buik ook erg gegroeid echt je zit nu echt goed dat ik zwanger ben…
nou ik heb maar een paar hoeven over geven in de vakantie dus dat was wel beter maar de misselijkheid is nog steeds niet over.
maar goed ik heb me er bij neer gegegd en ik zie wel wanneer het over is…
ik ben heerlijk bruin geworden.
vandaag mijn eerste werkdag weer gehad echt vet pittig ben helemaal moe.
ooo jongens en ik weet ook al wanneer ik met verlof mag. echt helemaal heerlijk,
en dames hoest met jullie
al lekker vakantie gehad of gaan jullie nog
nou ik ga vanaf nu weer helemaal lekker meelezen
knuffel
karen
Karen, welkom terug!! De misselijkheid was bij mij ook rond 16 weken over, ik duim voor je
Fijn dat je zo’n lekkere vakantie hebt gehad…enneh…buik showen he!!!
Famke, top dat je het lijstje wil doen :thumbup: Ik zal je de gegevens mailen (klopt je mail-knop onderaan je berichten?) Enneh bah vakantie voorbij! Balen van die opgezette handen en voeten (hier wel een mega-buik gisteravond…verder gelukkig niet zoveel last).
Het schiet voor jou alweer op he? De eerste december 07 stoppers BUB :dance:
Honing, hoest met je voorgevoel?
Iig deze maand geen hinderlijk blaasontsteking :mrgreen:
M’n clienten voor de gebarentraining komen binnen, later meer!
Honing, jaja hier ook een klusser hahahahaha maar dan net iets anders bovendien…ik doe eigenlijk niks, behalve aanwijzingen geven en de hele inrichting kopen! hahahahaha ideaal zo toch!
Karen, hey weer lekker terug van vakantie! Wat valt zo’n eerste werkdag dan tegen he! BLEH! en idd even buikje showen he!!
Joli, waar blijven je echo foto’s???
Tanja, gebarentraining???
Ik weet trouwens ook mijn verlofdatum: ik neem 4 weken van tevoren op en plak daarbij nog twee weekjes vakantie! Woensdag 17 sept is mijn laatste werkdag, heeeeeerlijk!!! Dus nog dik 7 weken werken en dan 5 maanden thuis!!! :dance: Rond 17 feb begin ik weer!
Nina is gisternacht en vanacht helemaal lek geprikt door de muggen, zooo sneu!! Vanochtend lekker ingesmeerd met afterbite, maar het ziet er zo zielig uit. Het slapen in de babykamer gaat al iets beter, maar ze slaapt wel opeens heel onrustig. Het is er alleen zo heet joh. Ik kan ook geen ramen open gooien, omdat iedereen dan de roze rame ziet hahahahaha
Dus mijn meiske ligt in een broeikas…zielig he!!
Gr. Jolanda
Hoi Meiden, ik meld me ook weer even. Ik kom echt nergens aan toe. Hele dagen gaan gewoon aan me voorbij, zo irritant! Nog even doorbijten, nog twee dagen dan lekker twee weken vakantie. Ook al heb ik het niet onwijs druk gehad, ik ben er gewoon aan toe!
De pretecho was ontzettend leuk, maar viel tegelijkertijd ook een beetje tegen. Ons meisje hield continu armen en benen voor haar gezicht! En de navelstreef zat ook vaak in de weg. Dus 3d viel er telkens maar een half gezichtje te zien! Gelukkig werkte ze op het eind toch nog even mee, wat nog mooie beelden opleverde! Ook jammer was dat ze niet konden checken of we wel echt een meisje krijgen. Ik had zo graag nog even de bevestiging gehad. Maar ze lag met haar bips helemaal in mijn bekken, waardoor het niet te zien was. Jammer hoor! We twijfelen of we nog een keertje zullen gaan, maar dat vind ik toch ook wel vrij duur om alleen maar te kijken of het een j/m is! De twinting weken echo was vrij duidelijk, dus tja. En een jongetje is net zo welkom! We kregen wel nog 15 euro korting omdat ze het niet konden zien, dus dat vond ik wel netjes. En het is toch wel erg leuk hoor, zo’n dvd waarop je gewoon naar het mensje in je buik kunt kijken! De foto’s zet ik in het showforum!
Ik denk dat ik me pas weer meld na de vakantie!
Oh, wat leuk Joli, ga zometeen in het showforum kijken. Wel jammer dat je niet nog even die bevestiging kon krijgen.
Fijne vakantie! Lekker niksen & genieten! Wanneer ben je weer terug?
Lisajoy, wat heerlijk dat je al af kunt gaan tellen :thumbup: . 5 Maanden, heerlijk lang!
Tanja, heb echt geeeen voorgevoel! Misschien over een paar dagen? Ik reken sowieso op een langere cyclus dan m’n banner aangeeft omdat ik maar zelden een cyclus van 28 dagen heb.
Verder vertel ik mezelf de hele tijd dat het nog lang duurt, dan ben ik niet zo met aftellen bezig. Raar he, dat je jezelf zo een beetje voor de gek kunt houden? :roll: :shifty:
Karen, wat fijn dat je zo’n heerlijke vakantie hebt gehad!
Is Cariska eigenlijk ook op vakantie? Heb ik gemist denk ik :think:
Ben moe, ga ff proberen te ontspannen en dan maar vroeg naar bed denk ik .
Doei!
Ik heb even wat uitgeprobeerd:
graag jullie mening en of de overige gegevens ( hoeveelste kindje en leeftijd) er ook bij moeten, dan verander ik het nog even…
zouden Honing en sereph hun NOD door kunnen geven dan pas ik dat aan.
Prachtig!! Ik vind het zelf wel leuk als onze leeftijden er ook bij staan, maar dat is niet perse noodzakelijk hoor. Een erg mooie buikfoto ook! Leuk idee met zo’n bloem erbij. Ga ik ook maar eens uitproberen binnenkort. Mijn moeder gaat nog foto’s van mijn buik nemen!
En kun je mijn uitgerekende datum nog veranderen naar 23 oktober? Dat wordt nu door de VK als ‘officiele’ uitgerekende datum aangehouden!
Top Famke!
Ik kan het nieuwe lijstje idd nog even mailen (met leeftijd e.d) De uitgerekende datum van Joli is daar ook al in veranderd. Zal dat vnvd doen, want ik zit nu nog op mn werk.
Als jij een nieuw deeltje aanmaakt kun je in je eerste bericht het lijstje zetten (en steeds veranderen).
Joli, lekker bijna vakantie! Hopelijk zet het mooie weer door Hier komen volgende week de eersten gelukkig alweer terug van vakantie. En dan nog 3 weekjes werken…heb ik eindelijk ook vakantie!
Ga ff lunchen! :mrgreen:
heee allemaal
ik zou het ook mooier vinden met leeftijd en hoeveelste kindje.
maar moet je maar even kijken of dat lukt maar ik vind het wel mooier en completer.