Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Moooi Famke!

Ik weet m’n NOD niet precies, dus wat mij betreft hoeft ie er niet op.

Heb vanacht weer de hele nacht niet geslapen :roll: :roll: . Er was een boel onweer en regen hier. Dat vind ik dan wel weer gezellig. Gelukkig ben ik vandaag vrij want ik ben echt niet vooruit te branden. Ga zometeen even een dutje doen. :zzz:

Tanja, succes met de laatste loodjes :thumbup:

Tot strax!

Prima, dan doe ik de rest van de gegevens er ook op als T@nj@ mij de gegevens even mailt/pb…

als het klaar is start ik wel een nieuw deeltje

zoiets?!!

hallo hallo

@famke… wil je het nog even wijzigen ik ben namelijk pas 24 geworden. hihih dus zou je dat nog even willen vermelden.

verder vind het een heel mooi lijstje leuk van je gemaakt

vandaar dat ik de leeftijden er graag uit wou hebben omdat dit waarschijnlijk nog veel vaker gaat veranderen…??

Zooo Famke, jij gaat trouwens hard zeg! 32 weken :shock: !

Las dat de eerste September beebs al geboren zijn!

Er zijn inderdaad al een 2ling geboren!!

Ik ben gisteren naar de gyn geweest en heb een echo gehad, het kindje loopt 3 weken voor op de aantal weken zwangerschap, nu verdenken ze mij van zwangerschapdiabetes en mag ik as woensdag de hele dag voor onderzoeken in het ziekenhuis zijn :roll:

xx

famke

Ohw bah Famke!

Je moet zeker om de zoveel uur je suikerspiegel laten prikken? Vervelend hoor, maar goed dat er naar gekeken wordt.

Zal zo ff kijken bij de septembermama’s :mrgreen:

Hier een dagje vrij! Ben weer lekker aan de ‘poets’ strax ff boodschappen halen ( :shifty: ben al aan het bedenken wat voor lekkers ik voor tussen de middag zal meenemen :drool: sleeeeeeeeecht)

En vanmiddag het wiegje schuren :mrgreen: ! Hopelijk wil luv’ hem dan het weekende schilderen :pray:

Ga weer soppen :?

:-*

Ja indd, eerst nuchter prikken daarna een vies goedje drinken en dan wordt ik om het uur geprikt…

helaas mag ik tussentiijds niets doen anders was ik de stad wel even ingegaan maar actieviteit kan de uitslag beinvloeden… :evil:

dus zit 3 a 4 uren te wachten!!!

van te voren nog 3 dagen op een koolhydraten verhoogt dieet, jee wat een poes pas zeg!

Oh Famke, wat balen zeg! :twisted:

Succes met alles. Ik ga voor je duimen :thumbup: .

Tanja, lekker snoepen? :drool:

Hier geen kwaaltjes, niks bijzonders eigenlijk :roll: .

Ohw das vervelend Famke. Uren in de w8kamer van het ziekenhuis :? , hihi wieweet hebben ze een internetcafe (lekker KOKken)?? Enneh een koolhydraat verhoogd dieet? Juist veel suikers dus :think: ?

Honing, ik heb me in kunnen houden :mrgreen: Heb lekker geitenkaas voor op brood gekocht (lekker met honing). En ik heb net zoete broodjes gebakken :mrgreen: Daar had ik er eentje van bij de koffie net (vind bakken meestal leuker dan opeten). Haha, gelukkig luv’ niet, die heeft er al 3 op!)

Ben net klaar met schuren, luv gaat strax al spuiten (hihi heb alles al voor hem klaargelegd :wink: )

Hey meiden,

Waar zijn jullie? :think:

Hier een lekker weekend achter de rus (bijna, tis nog een paar uurtjes weeken :mrgreen: )

We hebben gisteren een Maxi-Cosy gekocht, tis een zwarte geworden (er waren 2 kleuren in de aanbieding, zwart of rood) Koop denk ik een Lodger ipv een voetenzak… :think: kan ik daar een leuk kleurtje voor uitkiezen.

Het wiegje is geverfd :dance:, foto staat op de site.

Gisteravond bij vrienden op bezoek geweest, vanmiddag verjaardag en vnvd…lekker niks :mrgreen:

Morgen weer werken, gelukkig zijn er weer 2 collega’s terug van vakantie :dance: :dance:

Ga ff thee drinken bij luv,

Tot morgen :-*

en 19 weken :dance: :dance: :dance: :dance: bijna op de helft :mrgreen:

ik ben er nog hoor!! :wink:

Ben flink beroerd geweest, afgelopen week…Denk de buikgriep ofzo want ook Nina had last van diarree.

Vrijdags nog wat meegemaakt zeg… was naar een vriendin geweest en op de terugweg, kreeg ik op de snelweg een klapband!! :doh:

Langs de kant gaan staan, maar ik stond zoooo gevaarlijk! Voor me was een brug, dus de vluchtstrook hield ook op, en achter me was een oprit…Echt dus maar een paar meter vluchtstrook en daar stond ik met Nina… Je ziet toch wel eens op tv die beelden, dat een auto op een stilstaande wagen inrijdt…die visioenen kreeg ik dus echt he!!!

Kon ook niet achter de vangrail gaan staan, want daar was alleen maar afgrond…Kortom: kon geen kant op!

En werkelijk NIEMAND hielp me…voelde me zo zielig!! :naughty:

Enfin, vaders en oom kwamen gelukkig snel om me te helpen en even later kwam ook de rijksverkeersdienst (hoe die mij nou gevonden hebben???). Band vervangen, en de rijksverkeersdienst heeft de baan naast me laten afsluiten :oops: omdat ik zo gevaarlijk stond. Kreeg meteen de tip dat ik altijd 112 moet bellen als ik zo gevaarlijk sta, met een klein kindje!!

Echt, ben tien jaar ouder geworden door dit akkefietje!!! Had gewoon kramp in mijn armen, omdat ik Nina zo stevig had beetgehouden!!! brrrrrrrrrr

Tanja, ik wilde je wiegje bewonderen, maar zie niks staan hoor in het showforum?!

Famke, jeetje meid wat vervelend!!! Had je bij de eerste ook zwangerschapssuiker??? Je hebt wel een flinke buik hoor!!! Veel succes meid, aankomende woensdag!!

Oh en even voor het lijstje…ben inmiddels 30 jaar :oops: , en uitgerekend op 29 Oktober!!!

Honing, al voorgevoelens??? We :thumbup: :thumbup:

Gr. Jolanda

Ja, daar ben ik weer!

Lisajoy, wat een akelig verhaal zeg! Gelukkig zijn jullie er zonder kleerscheuren vanaf gekomen!

Famke, heb jij al nieuws? Hier draaien mijn duimen nog hoor!

Tanja, jij gaat ook al zo hard! :mrgreen: Goed zeg!

Wij hebben gisteren nog wat dingen in het huis gedaan en een heleboel opgeruimd en schoongemaakt. Komt maar zelden voor dat ik in de poetstemming ben dus daar moest ik even gebruik van maken. :thumbup:

Verder geen voorgevoelens. Voel me niet helemaal fit; beetje koortsig en heb ook last van m’n maag. Vind het daarom moeilijk om wat te ‘voelen’ ik bedoel kwaaltjes enzo.

Als ik m’n ei goed gevoeld heb dan zou m’n NOD ergens woensdag of donderdag zijn. Ga dus nog even wachten met testen.

hallo hallo

@famke wat spannend allemaal zeg. ik hoop dat je de dag goed doorkomt. lijkt me helemaal niks.

maar hoe komt het dat ze je ervan verdenken.

had je klachten of symtomen??

@tanja ik zal zo even gaan zoeken. naar het wiegje ben wel heel benieuwd. wij moeten ook nog beginnen aan het wiegje moet eerst bij mijn ouders van zolder af.

@honing. spannend meid. ik hoop eigenlijk zo voor je dat het is gelukt.

maar als het nou niet zo is. ga je dan naar een dokter of probeer je het dan nog een keer want je ben al wel heel lang bezig he meid.

ik vind het heel spannend voor

ik hoop echt voor je dat het goed gaat.

nou van het weekend een lekker weekend gehad

zaterdag vrijgezellenfeest van mijn nichtje.

hebben we gewandeld en gekanod echt wel pittig maar heel leuk. ik deed het zelf nog beter als twee andere dames. echt die hadden echt geen conditie. dus was ik wel een beetje trots op mij zelf. alleen wat last van mijn heupen door het lopen en nek door het kanoen.

maar het was heel leuk.

en zondag een heerlijk luier dag echt zalig.

vandaag nog vrij en morgen werken 2 dagen en dan van het weekend weer dus mag niet klagen. hihih

Hey dames!

Heb even een off day! :roll: :evil:

Ben helemaal klaar met de zwangerschap en haar kwaaltjes!! 8)

Naja gaat wel weer over…

@karen marieke wrote:

@famke wat spannend allemaal zeg. ik hoop dat je de dag goed doorkomt. lijkt me helemaal niks.

maar hoe komt het dat ze je ervan verdenken.

had je klachten of symtomen??

Ik werd doorverwezen naar de gyn (ivm de geplande keizersnee) de gyn heeft toen een echo gemaakt waarop te zien was dat ons kindje 3 weken voorop schem ligt...
in combinatie met te veel vruchtwater, veel drinken verdenkt hij mij op diabetes. dus vandaag de testen as woensdag.

xx
famke

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar zijn jullie weer :mrgreen:

Famke, het wiegje staat op onze website (www-knop) :lol:

Ga ff lunchen, heb eigenlijk weinig te melden

:-*

ik wil graag kijken…

maar je moet een wachtwoord hebben voor bezoekers…

dus heb je die voor ons.

hihih

want zo kunnen we hem nog niet bekijken hihihi

ik ook tanja!!!

Zooooo er is hier een meisje aan het draaien en schoppen!!! :inlove: :inlove:

Mijn buik gaat alle kanten op AU!!! :naughty: