Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

hallo

@lisaloy leuk leuk. ik moet helaas nog even een paar weken wachten. heb namelijk de placenta voor liggen waardoor je bewegen pas later rond 20 tot 24 weken.

wanneer voelde jij het??

Karen, bij mij ligt ook de placenta voor, en ik voelde d’r vanaf week 17/18 heeeeeel lichtjes schoppen en vanaf week 21/22 en duidelijk. De laatste 2 a 3 weken merk ik echt dat ze ruimtegebrek krijgt en alle kanten op draait!!

Nog effies geduld dus hahahahaha

Gr. Jolanda

Hai! :mrgreen:

Hier nog geen bloed.

Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd! :dance: Morgen geven we een etentje voor vrienden want vandaag is het wat te druk op het werk.

Lisajoy, wat heerlijk dat je je meisje zo goed voelt! :smiley:

Famke, we duimen verder! Succes met alles!

Karen, dit is ronde 5 omdat ik een aantal maanden over heb moeten slaan i.v.m. medicatie. Niet zo lang dus nog als je hoort dat zwanger worden gemiddeld een jaar duurt.

Ga weer ff verder!

Oh ja, Tanja, heb ineens zo’n zin in een broodje met (geiten)kaas. Kun je er eentje opsturen?? :drool:

Honing, GEFELICITEERD met je trouwdag! :pray: hopelijk mogen we je over een paar dagen nogmaals feliciteren :pray: :pray: (misschien toch een mooie dag om te testen :think: :mrgreen: )

Wat voor lekkers staat er op het menu morgen :drool: ? En geitenkaas :drool: wil ik best opsturen, maar of het dan nog zo lekker is…hahahahaha. Kom je nog wel eens in Nederland? Familiebezoek?

Ze gaat weer ff aan de gang!

:-*

hallo,

ik ben er ook weer en hoe gaat het allemaal met de dames?

honing gefeliciteerd met jullie trouwdag hopelijk mag je als kado een :thumbup: test in handen krijgen het is je zo gegunt.

hier gaat alles goed en gaat ook zo snel alweer bijna 30 week jee wat vliegt de tijd om we zijn nu druk met de slaapkamertjes bezig ja ja ik doe het nog allemaal even zelf kan het toch niet laten en het behangen vindt ik zelf veelste leuk :oops:

en hebben jullie allemaal een leuke vakantie gehad? en nog leuke dingen geshopt voor de baby’s?

nou ik ga even stoppen tot later dames

hallo

@honing. oke dan valt het nog wel mee

ik zag namelijk zoveel cyclussen staan toen dacht ik van ooo meid je bent al lang bezig

Gefeliciteerd met je trouwdag. en ik hoop heel gauw voor je dat je een mooie cyclus in je handen hebt. dat zou toch geweldig zijn.

@hendrika nou gelukkig dat het lekker gaat en dat je lekker aan het klussen bent. helemaal mooi

nou even ego.

ik heb met mijn leidinggevende gesproken omdat het vandaag zo echt niet ging. heb ik besloten om morgen een halve dag te gaan werken.

en dan morgen avond het met mijn verloskudige te overleggen. en dan hoop ik meer te horen.

maar ik had vandaag zoveel pijn in mijn buik. onderin dat ik mijn collega die samen met mij op een unit stond al het loop werk heb laten verrichten. dus ik hoop dat het zo wat beter gaat. ben ook helemaal kapot en moe. echt niks.

ik baal wel eigenlijk want ik wil dit helemaal niet. maar goed zoals mijn collega’s ook zeggen je moet nu wele ven jezelf voorop zetten dus dat doe ik danook maar braaf. hihih

Gefeliciteerd met je trouwdag. en ik hoop heel gauw voor je dat je een mooie cyclus in je handen hebt. dat zou toch geweldig zijn.

:think: een mooie cyclus in handen??

Hendrika, daar ben je weer!! Gezellig! Hoe'st met je buik? Heb je al foto's in het showforum? :lol: En natuurlijk van het kamertje :mrgreen:

Vandaag een rolgordijntje voor de beebkamer gekocht :shifty: . Was er niet voor op pad, maar er stond toevallig precies de goede maat in de goede kleur bij de restantentafel van de G*mma. Meenemen dus!! We willen ook nog even bekijken of een rolgordijntje wel prettig werkt bij onze ramen (we hebben nl ramen in een soort 'nis' die naar binnen toe open gaan, een rolgordijn kunnen we dus niet tegen het raam hangen)
In de planning hebben we nog van die rolluiken voor buiten, maar dat staat ons budget nog ff niet toe (heeft ook met prioriteiten te maken denk ik :wink: )

Ga ff douchen! En dan languit een film kijken....komt er nog wat leuks op tv vnvd?

:-*

hahaha Tanja, ik stel me een geplet, zweterig stukje geitenkaas voor in een envelop… :snooty:

Wat leuk dat jullie zo iedere keer weer wat kunnen scoren voor het kamertje. Lijkt me zo leuk om het zo langzaam aan steeds mooier te zien worden.

Oh ja, en veel succes met bankhangen :wink: .

Karen, moeilijk om een stapje terug te doen. Maar natuurlijk wel belangrijk.

Misschien voel je je morgen al weer een stuk beter.

Ik ga morgen lasagne maken en kokosnoot- rijst, kip en een salade denk ik. En als toetje chocolade cake :drool: .

Morgenochtend nog even naar de markt.

Ga ook nog even bankhangen denk ik

:zzz:

hoi hoi,

hahahaha Karen, je bedoelde vast een test in d’r handen i.p.v. een cyclus!!

Wel vervelend dat je beperkt wordt in je werk meid! Maar ik geef je collega;s gelijk; je zwangerschap is nu het belangrijkste he!!! Dan maar even tijdelijk een stapje terug doen!!!

Honing…was nou vandaag je trouwdag of gisteren??? Nou ja, in ieder geval van harte gefeliciteerd!!!

enne…je houdt ons wel in spanning zeg, wanneer ga je nou testen???

Tanja, lekker is dat he, spulletjes scoren!!! ik ga vanvond meteen ff naar de Gamma, want de rolgordijnen waren volgens mij zoiezo in de aanbieding!!!

Heb trouwens je site nog even bewondert en mijn kindjes in het vriendenboek gezet!!! Geweldige wieg meid!!! en leuk om te zien hoe je er in het echt uitziet hahahahaha

Ga weer verder, ben aan het werk :oops: laatste dag en dan weer WEEKEND!!! :dance:

Lisajoy, ik ga vrijdag of zaterdag testen denk ik als ik nog niet ongi ben.

Heb wel vaker een langere cyclus en heb sowieso geen zin in een negatieve test :evil: .

Nou ja, als ik eerlijk ben ben ik gewoon bang om te testen :shifty: :shifty: :roll: .

Honing, knap hoor dat je zo lang kunt w88!!! Is je jubileummaaltijd gelukt/ geslaagd?

Famke, hoe was t vandaag?! Hopelijk ben je vooral ook wat wijzer geworden?

Jolanda, leuk dat je kids in het vriendeboek staan :inlove: Zie dat jij dus ook sites hebt voor ze :mrgreen: Ga ff rondneuzen!

Mag zo weer sporten…geen zin… :oops:

Hey dames, ik ben helemaal niets wijzer geworden betreft de suikers, ze hebben namelijk bloed afgenomen dmv buisjes ipv een bloedsuiker apparaatje waarop je zelf mee kan lezen :roll:

dus de uitslag krijg ik volgende week…

vandaag zal ik even verder met het lijstje en de juiste leeftijd er bij vermelden…

xx

famke

Klaar!

om nu een nieuw deeltje te beginnen (dit topic heeft nog niet zo heel veel bladzijden) is wat zonde…

T@nj@, ik geef je de code wel even dan kun jij hem in het eerste bericht plaatsen…

Famke, jammer dat je nog moet wachten tot volgende week. Hoe voel je je?

Ik zit op dag 30 vandaag. Wil toch nog even wachten met testen want als m’n NOD op dag 34 is dan ben ik nog te vroeg.

Ik voel m’n borsten een beetje maar dat heb ik altijd zo rond m’n NOD.

Tanja, nog gesport? Wat heb je gedaan? Gezwommen? Gewandeld?

Het etentje gisteren was erg geslaagd. Het eten was lekker en we hebben lekker de hele avond in de tuin gezeten en veel gekletst natuurlijk :mrgreen:.

Tanja, heb jij trouwens binnenkort je 20 weken echo? :think:

hallo

gaan we nu naar het nieuwe gedeelte.

of blijven we nog even hier.

hoest verder met iedereen.

nou met mij gaat het redelijk, kan beter.

ben gisteren naar de vk geweest heb het hartje gehoord. echt ging flink tekeer.

nou ik moet toch na het weekend ziek blijven en maandag moet ik weer naar het werk bellen om te kijken of ik dinsdag weer aan het werk ga.

en dan kom ik op een andere afdeling te werken. waar het wat rustiger is. want ik wil echt niet te lang thuis blijven zitten hoor. dat kan ik niet en wil ik ook niet

maar goed we zien wel

het was bij de vk erg leuk vooral om het hartje te horen.

nou op voor de 20 weken echo. wie gaat die doen??

famke, je vergeet mij :frowning: Ik ben inmiddels 30, en uitgerekend op 29 Oktober!!!

Ooh ik heb zoooo’n schattige foto van nien!!! haar juffie ging trouwen en toen hebben ze van alle kindjes bruidsfoto’s gemaakt…

is het geen plaatje :inlove:

Hey meiden,

Wat een rust weer hier!

Jolanda, :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Leuk dat ze dat gedaan hebben (ook erg leuk voor juf).

Karen, vervelend hoor dat je thuis zit, hopelijk vinden ze vervangent werk voor je.

Honing, :pray: ??? Al (goed) nieuws?

Famke, lijstje is geplaatst hoor :mrgreen: Top dat je het wilde doen.

Hendrika en Joli, voor jullie schiet het ook al op he?!

Ik heb maandag de 20weken echo. Moet zeggen dat ik eigenlijk best nerveus begin te worden :shifty: …Wat nou als… :silenced: Bah!

Komt volgens mij vooral doordat de gyn (nadat we wisten dat ik een eisprong had gehad) zei dat ik niet teleurgesteld moest zijn als ik ongesteld werd, want de eerste eitjes ‘mislukken’ altijd :frowning: . Nou mijn 1e ei is mooi niet mislukt :evil: ! Hij begon zelf een verhaal over kippen die misvormde dooiers hebben bij hun eerste ei…

Brrrrrrrrrrrrrrr (wij krijgen maandag gewoon een prachtig kindje te zien :inlove: )

@lisajoy wrote:

famke, je vergeet mij :frowning: Ik ben inmiddels 30, en uitgerekend op 29 Oktober!!!

Zal het de volgende keer er bij zetten...sorry :oops:
Prachtige foto trouwens!

T@nj@, laat je niet gek maken meis! zelf doe je er alles aan om deze zwangerschap goed te laten verlopen!

hier geen nieuws ...
het wordt wel zwaar zo, ventje vandaag gevaagd om mijn teen nagels te knippen....ik kan er niet meer bij!!!:mrgreen:
Het kindje is al wel aan het indalen, het voeld net alsof ik een bowlingbal tussen mijn benen heb...

Ook geen wonder dat het zwaar wordt, als mijn kindje 3 weken voorop loopt dan zou ik 36 weken zijn...

xx
famke

Tanja, :hug: Alles komt goed!

Famke, jij ook succes met de laatste loodjes. Kan me goed voorstellen dat het zwaar begint te worden. Maar het is nog maar even en dan heb je een prachtig beebje!

Ik ben nog niet ongi, maar heb heeeeel sterk het idee dat ie eraan zit te komen helaas. Laat het jullie morgen weten. Heb er helemaal slechte zin door gekregen :evil: :evil: .