Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Oh ja, Lisajoy die foto!!! Wat enorm schattig! :inlove:

Honing, heb je al nieuws? De duimen draaien door hier hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

kwam ook even kijken of er al nieuws is Honing? ook wij blijven heel hard duimen voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat lief dat jullie zo meeleven!

Heb nog niet getest omdat ik er zo van overtuigd ben dat de ongi eraan zit te komen. Heb gewoon alle symptomen die ik anders ook heb; ineens geen last meer van m’n boobs (wat ik een paar dagen geleden wel nog had) en een beetje bruinverlies. Zo begint bij mij de ongi altijd.

Ik denk dat ik vandaag of morgen ongi ga worden. Zo niet dan test ik natuurlijk.

Fijne zondag! :-*

Tsjee, Honing, knap dat je het zo af kunt w88 :o Je houdt ons wel in spanning hoor :mrgreen:

Hoes’t met de rest?

Hier alles ok begin wat last te krijgen van mn onderrug…maar had gisteren ook een behoorlijk eind gefietst, daarna daar in de stad gelopen en weer teruggefietst. Dan ga ik het wel merken natuurlijk (mn buik is de afgelopen 2 weken weer 4cm in omvang gegroeid :shock: )

Fijne zondag, kom vnvd nog ff neuzen.

:-*

Hey meiden,

even snel een berichtje…

De vluchttas stond dus weer te laat klaar…

IK ben gisteren opgenomen met vroegtijdige weeen en diabetes (glucose waarden zijn veeel te hoog)

De weeen zijn vandaag wat afgezakt maar ik moet nu wachten op de internist om te kijken of ik insuline moet spuiten ja/nee…

IK blijf hier dus nog ter opservatie.

hopelijk blijven de weeen weg en blijft ons kindje nog even zitten!

xx

famke

Jee, Famke! Das spannend. Fijn dat de weeen iig afgezakt zijn en hopelijk het het als je insuline mag spuiten.

Hou je rustig (en je benen nog even bij elkaar :wink: )! En hou ons op de hoogte.

hallo hallo

@famke… oooo meid. heel veel sterkte en ik hoop dat het kindje nog even mag blijven zitten. en ik hoop eigenlijk dan je gauw weer van je diabetes afbent straks als de kleine is geboren.

heel veel sterkte.

ooo honing het zou wel jammer zijn als het doorzet maar ik vind het heel knap dat je zo kan wachten. heel veel succes.

nou ik ga morgen bellen met mijn werk om aan te geven dat ik het dinsdag wel wil proberen, maar ik blijf heel erg moe en pijn houden in mijn buik.

dus eigenlijk weet ik het ook niet. maar zolang thusi zitten wil ik ook niet.

ooo wat een gedoe.

wel heerlijk om dat hier te kunnen bespreken voelt wel fijn. eigenlijk

thanks

Famke :hug: . Ik hoop dat de weeen niet doorzetten. Wij denken aan je!

Karen voor jou ook een :hug: . Je kunt het altijd proberen en als het dan niet lukt dan meld je je toch gewoon weer ziek. Succes ermee!

Tanja :shock: , 4 cm in 2 weken :shock: . Wauwie, jij gaat hard! Morgen de echo toch? Hoe laat, dan ga ik voor je duimen.

He meiden, ik meld me weer even na een heerlijke week vakantie in Friesland! We hebben echt erg genoten en zijn goed uitgerust. Nu nog lekker een weekje thuis vakantie. Hoewel, vakantie, je gaat dan toch ‘rommelen’ in huis, zeker met dit rotweer! Bah! Hopelijk van de week nog een beetje zon.

Heb even vluchtig bijgelezen, jeetje Famke, wat is dat schrikken! Hopelijk blijft je beebje nog even lekker zitten :pray: ! En ik neem aan dat je last hebt van zwsuiker, dus dat dat straks gewoon weer over is, toch?

Honing, wat spannend zeg! En geloof me, het zou echt nog kunnen dat je wel zwanger bent. Bij mij ging het namelijk precies zo! Ik dacht ook dat ik :evil: zou worden. Had ook licht bruinverlies en het gevoel dat ik het echt zou worden, maar daarna bleeft het toch weg en bleek ik zwanger! Maar knap dat je niet test, ik zou dat dus echt niet kunnen! We blijven :pray: :pray:

T@nj@, jij groeit dus ook goed. Weet je het ook in kilo’s :lol: Ik zit nu op + 16 kilo. Ik schrok er wel een beetje van. Pf, ik moet nog 10 weken… wil dus nu toch even gaan uitblinken in beheersen, want dat is me de afgelopen weken niet gelukt. En zeker niet in de vakantie :doh: ! Maar het moet er straks ook weer allemaal af. Oef!

Karen Marieke, balen dat je je zo rot blijft voelen joh! Hopelijk gaat het snel toch beter met je!

En hoe is het verder met iedereen??

Hey Joli, lekkere vakantie gehad!? Ja hopelijk krijgen jullie van de week nog ff mooi weer.

In kilo’s ben in nu 3 kg gegroeid (na er eerst 3 af te hebben gekotst…) Dus eigenlijk valt dat nog wel mee denk ik :lol: . Ook (nog) geen last van zw.straie (wel een jeukende buik :think: ).

Hoe is dat bij de andere zwangeren?

Enneh is Cariska al eens terug van vakantie?

jeetje Famke, wat een spannende situatie!!! Meid, ik hoop dat je idd insuline mag gaan spuiten en dat je ukkepuk nog ff een paar weekjes in je buik blijft hoor!!! Sterkte meid!!!

Karen, kan me voorstellen dat het thuiszitten je gaat frustreren, maarre je zwangerschap staat voorop nu he!!! Goed luisteren naar je lichaam hoor, en gewoon rustig aan beginnen!! En hey, daar is dit forum toch voor!!!

Tanja, hoop dat je morgen weer helemaal gerust gesteld bent meid!!! En dan ook lekker gaan genieten he van je zwangerschap!!! En natuurlijk willen we wel foto’s zien!!! Wilden jullie het geslacht trouwens weten???

Joli, lekker zeg nog een weekje vrij!!! Heerlijk meid!! En je groeit lekker he hahahahahahaha Ach, na de bevalling weer flink bewegen en dan gaat het er wel weer af…hoop ik voor je hihi

Ikzelf begin nu echt een beetje te kwakkelen…ben vaak duizelig en gewoon een niet lekker gevoel. Ook erg moe enzo…Morgen een afspraak met de VK, dus ik wil wel mijn HB waarde weer na laten kijken…anders vraag ik een hogere dosering ijzertabletten want nu voel ik me zo BLEH!!!

Hubbie is gelukkig klaar met de kamers van de kids, want ook dat begon me een beetje op te breken. Normaal gesproken delen we de zorg voor Nina in het weekend, maar hij was nu zo druk met klussen, dat ik logisch natuurlijk met Nien bezig was…maar geloof me…een dame in de peuterpuberteit kan ook ERRRRRRRG vermoeiend zijn…

Kortom: zit een beetje in mijn baalperiode…

oei famke ik ga heel hard duimen dat je kleine wurm nog even blijft zitten hoor :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

tanja veel plezier vandaag met je echo en alles is gewoon goed hoor

geen gekke dingen in je hoofd halen

en de straie kwam bij mij pas met 37 weken ik dacht nog moooi daar kom ik goed van af haha niet dus

met lars was ik 23 kilo gegroeid :shock: :shock: hoop nu op wat minder

zag nog een mooi bruidspaar voorbij komen :inlove:

honing weet je al wat???

karin goed naar je lichaam luisteren hoor als het niet gaat gaat het niet

(dat zegt iemand die altijd doorgaat haha)

joli lekkere vakantie gehad heerlijk toch

hier is de vakantie voorbij helaad morgen weer aan de bak

het is superdruk ben een zzper (thuiskapster)dus at word weer veel staan en lopen maar als het heetzelfde gaat als bij lars kan ik het vrij lang volhouden dus hopen dat het nu weer het geval is

zal blij zijn als ik de 20 weken echo heb en de kleine wat ga voelen

voel me onzeker de laatste tijd het idee dat het niet goed is maar thank god hebben we de angelsound nog en die geeft igg een mooie geluid door hihi.

hallo hallo

nou morgen ga ik weer proberen op een rustigere afdeling. ik hoop dat dat goed gaat. zou wel lekker zijn.

ondanks dat ik me nu ook niet verveel hoor thuis. veel olympische spelen kijken erg leuk. maar werken is ook wel weer prettig.

@tanja heel veel succes met je echo en laat even weten hoe het was geweest.

nou Honing kom is op met je antwoord we wachten allemaal in spanning hihihhi

:pray:

Hai meiden :mrgreen: .

Nog geen nieuws hier. Wilde vanmorgen testen maar durfde het gewoon niet, erg he?! Ben gewoon zo bang voor een teleurstelling.

Heb nog steeds last van wat bruinverlies. Kun jij je nog herinneren hoe lang dat bij jou duurde Joli? Voel wel af en toe mijn borsten en heb echt het gevoel alsof de ongi ieder moment kan doorbreken.

Maar goed; ik ga morgenochtend echt testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik zit nu op 34 dagen en dat is wel bijna mijn maximale cyclusduur. Dus ik ga nog even door met obsessed in spanning zitten :shifty: :shifty: :roll: :roll: en dan ga ik ervoor morgen.

Duimen jullie heeeel hard voor mij??

Famke, hoe is het met jou? Ik hoop zo dat je je kleintje nog lekker in je buik hebt zitten.

Tanja, hoe was de echo? Ik ben zo benieuwd!! Willen jullie eigenlijk het geslacht weten??

Lisajoy & Karen; laat jezelf maar lekker verwennen door jullie mannetjes. :-*

Honing: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

:inlove: ons beebje doet het goed :inlove:

We wilden niet weten wat het wordt (het gooide wel zijn/haar benen wijd ‘in front of the camera’ hihi) Leukie!

Zal kijken f ik vnvd foto’s erop kan zetten. Nog ff 2 kindjes behandelen en dan lekker naar huis!

hallo hallo

ooooooo honing…

echt ik hoop het echt voor je…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nou ik hoop het morgen te horen ik hoop het echt voor je.

knuffel

Jullie zijn schatjes! :-*

Tanja, proficiat!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Joehoe! Goed nieuws! Geen preuts kindje dus, met de beentjes wijd open!

Pff Honing, wat spannend zeg! Dat je dan niet test! Pff, voor mij zou de kans op een teleurstelling het toch winnen van de nieuwsgierigheid hoor! Ik had op vrijdagavond bruinverlies en daarna niet meer. Dus het was niet zo heel veel. Maar je hoort het wel vaker, dat er bruinverlies is en dat je dan toch zwanger bent. Zolang het geen ‘rood’ bloedverlies is, is er volgens mij nog echt alle kans dat je zw bent! :thumbup: :thumbup: :pray: Ik duim in ieder geval voor je!!

T@nj@, fijn dat alles goed was!! Weer een mijlpijl gehaald! Heerlijk he!

Famke, hoe is het met jou? Pff! Spannend hoor! Hoop dat je beebje nog lekker ‘warm’ zit!

JAAAA TANJA gelukkig gaat het goed met de kleine

het is vast een jongen meiden zijn altijd zo preuts haha

honing wat een geduld heb je zeg petje af hoor

ik had op mn nod een beetje rood slijm dus dacht dat word niks

maar niets is minder waar

hopen dat het in nesteling is ofzo suc6 morgen :thumbup: :thumbdown: :pray: