Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

oja had mn buikje nog in het sf gezet :mrgreen:

Honing, al nieuws :pray: :pray: (hihi heb al 3x gekeken :oops: )

Tanja :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: wat fijn dat alles goed is met jullie beeb!!! En dan ook nog eens volop de benen wijd gooien hahahahaha

En nu wel lekekr gaan genieten he van je zwangerschap, geen enge dingen meer denken hoor :naughty:

Kim, mooi buikje zeg!!! En ik kan me heel goed voorstellen dat je de beeb graag wil voelen! Dan wordt het toch een stuk echter allemaal he? Ik had dat ook hoor, die onzekerheid: gaat het wel goed, groeit het wel, leeft het wel…die schopjes geven je dan net ff die bevestiging!! Maar nog even geduld joh, nog een paar weekjes!!!

Honing :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: weet je al iets??? DOE DIE TEST GEWOON!!! :angel:

:mrgreen:

Joli, hoest verder met jou en je zwangerschap???

Femke, hoop dat alles goed gaat meid!!! :pray:

Ben gisteravond weer naar de VK geweest. Was dit keer niks aangekomen :think: , wat natuurlijk op zich wel fijn is…verder uitgelegd dat ik me zo belabberd voel alsof ik de griep krijg…slapjes, dizzy en snel moe. Alles komt toch voort uit mijn lage bloeddruk (100/60) en mijn lage HB waarde (6.5).

Voor de zwangerschap en beeb schijnt hetniet erg te zijn, maar voor mij is het gewoon vervelend. Dus wederom ijzertabletten meegekregen, en verder wat tips over zout eten en mijn maaltijden gaan verdelen over 6x per dag… Hoop dat dit snel over is hoor, want verder heb ik een model zwangerschap en dit bederft te pret toch een beetje…

Maar ach, alles was goed met ons meisje, groeit goed en had weer een perfecte hartslag :inlove: en daar gaat het uiteindelijk om!!

Helaas, de test was negatief… :cry:

Ik hoop dat de ongi nu snel komt want het duurt nu wel erg lang.

nog geen nieuws van Famke?

Honing, :hug: :cry: ik had het je zó gegund!!! :hug:

:-*

:hug: :hug: :hug: :hug: he verdikkeme Honing…

Honing wat balen!! :hug: Wel goed dat je hebt getest,hoor!! Ik hoop voor je dat de ongi nu dan maar snel komt. Of dat het toch helemaal wegblijft en je alsnog zw blijkt te zijn, dat komt ook wel eens voor!

Famke, hopelijk gaat het goed bij jou! Je hebt vast wat anders aan je hoofd dan op het forum komen. We duimen voor je!!!

Hier gaat het qua zw hartstikke goed. Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dan van concentratieproblemen. Ik ben zo afwezig en ‘dromerig’. Nu heb ik vakantie, maar ik maak me wel een beetje zorgen voor de periode na vakantie tot verlof. Ik hoop maar dat ik het op kan brengen om nog even een paar weekjes lekker te werken. Nou ja, hopen, ik zal wel moeten natuurlijk! Gelukkig heb ik leuke dingen op de planning staan, dus dat scheelt! Maar verder mag ik echt niet klagen. Slapen gaat nog goed en bewegen ook!!

Hebben jullie trouwens een voedingskussen? Ik heb er zaterdag eentje gescoord op de rommelmarkt!! Hup, in de wasmachine op 60 graden en er mankeert echt niets aan. Ik heb meteen een SitFix besteld, dat vond ik zo schattig! Kennen jullie dat? Het is van formfix en als je de sitfix om het kussen doet, heb je een soort poefje.

Morgen moet ik naar de VK voor controle. Donderdag weer naar zwgym. De oefeningen staan even op een laag pitje tijdens de vakantie, maar vanaf donderdag pak ik het weer op! Zo houd ik hopelijk ook mijn gewicht een beetje ín controle.

En hoe is het verder bij de andere meiden?! Cariska nog niet terug van vakantie?

hallo hallo

ooooo honing wat balen zeg. echt meid ik vind het jammer voor je hier een dikke :hug: van mij.

vandaag weer gewerkt voor het eerst op zich ging het wel goed maar ik ben wel heel moe. maar goed heb gepraat met mijn leidinggevende en we gaan nu mijn rooster zo aan passen dan ik kan blijven werken. en als het nou weer echt niet gaat dan blijf ik weer een paar dagen thuis.

dus wel goed opgelost.

oja ik heb eigenlijk een vraag

kan je ook je kindje in je lichaam voelen schoppen. ik voelde wat het leek op schopjes maar ik kon het niet voelen met mijn hand op mijn buik.

snappen jullie me nog??

ik denk ik vraag het gewoon even.

ooo ik moet nog steeds een foto van mijn buik op het sf zetten. ik denk dat ik dat morgen maar even ga doen.

knuffel van mij aan iedereen

Jullie zijn lief :-* .

Ik ben nu wel over de ergste teleurstelling heen. Gelukkig is de ongi zojuist doorgebroken :dance: .

We gaan er gewoon weer voor deze ronde!

Joli, wat fijn dat je je zo goed voelt :thumbup: . En dat dromerige & je niet kunnen concentreren daar heb ik eigenlijk altijd wel last van :oops: .

Weet je al wanneer je verlof hebt?

balen honing grrrr nou niks aan te doen we duimen voor de volgende ronde :pray:

karin haha ja meis je voelt je kindje zonder dat je het aan de buitenkant kunt voelen dat is het begin bij mij waren het kleine plopjes zzeg maar ergens in de 20e week kan hub en jij dus ook aan de buitenkant voelen :mrgreen:

tanja had je nog beeb fotoos???

…ik bedenk ineens…zou de eerste ‘dec 07 stoppers’ beeb geboren zijn?..Famke?!?

Honing, al een beetje over de teleurstelling heen?

Kim, het lukt me niet om de foto’s scherp op de camera te krijgen (het papier glimt zo…) Ga het vnvd nog eens proberen :?

Karen, klopt hoor, ik voel de beeb nu sinds een week een heel klein beetje aan de buitenkant.

Joli, nee ik heb geen voedingskussen, wil er binnenkort wel een gaan kopen. Ik ben nl een echte buikslaper :? en dat gaat niet meer…ik leg nu geregeld een kussen onder 1 heup zodat ik zeg maar schuin op mn buik lig, maar dat werkt al bijna niet meer…

Client komt binnen, kom later nog ff.

:-*

Hey dames!

Nou, ik kan jullie mededelen: BIB!!!

Pfff was wel spannend zaterdag, dacht daar gaan we weer! maar goed de weeen zijn gestopt (weeenremmers) nog voor ik ontsluiting had en sinds maandag geen gerommel meer gehad.

Dit alles is gekomen door zwangerschapdiabetes en moest hierdoor nog in het ZH blijven om mij goed in te stellen op insuline…

Nu maar hopen dat onze kleine het nog een paar weekjes fijn vindt zo in mijn buik!

Met verplichte rust mocht ik naar huis maar bij het geringste lig ik daar weer…

xx

famke

:dance: ooooh Famke wat een opluchting!!! Laten we hopen dat de weeenremmers hun werk goed hebben gedaan en beeb lekker blijft zitten!!!

Moet je nu zelf dagelijks insuline spuien??? En heeft dat nog gevolgen voor de bevalling (doordat beeb zo groot is, misschien keizersnee???)

Karen, fijn dat je baas zo met je meedenkt meid!! Zo te horen mag je in je handjes knijpen met zo’n werkgever…Bij mij zijn ze niet zo coulant hoor…of werken, of de ziektewet in!

En ja :wink: je kan je kindje al van binnen uit voelen!! Gaaf gevoel he!!!

Honing, fijn dat de :evil: :evil: zijn gearriveerd…MAar dan wordt de volgende ronde wel ECHT de laatste he!!! :pray:

Joli, heb wel een voedingskussen, maar die ligt in de garage. Ik heb hem bij Nina zo weinig gebruikt, dat ik hem denk ik ook lekker in de garage laat liggen…Ik slaap heerlijk op mijn zij hahahahahaha

Maar fijn dat je je zo goed voelt!!!

De drukte in huis rondom de verbouwing van de kinderkamers is een beetje voorbij…eindelijk!! Nog wat laatste dingetjes ophangen en dan zijn ze beiden af! Alleen Nina’s bed komt pas over drie weken, en onbehandelt dus die moeten we nog verfen…

Nu voorbereidingen aan het treffen voor Nina’s verjaardag, want mijn kleine meid wordt over 4 weken alweer 3 jaar oud!!! Gisteren allemaal feestspulletjes van Jip en Janneke gekocht en zaterdag gaan we kijken voor een peuterfiets!

Nina zit de laatste anderhalve week heel slecht in d;r vel…snel huilen, snel boos…erg vermoeiend. Vanochtend maakte ik haar wakker en toen begon het al, madam wilde nog slapen…Heb haar brullend uit bed moeten halen, brullend aangekleed, brullend naar beneden getild en brullend in de auto gezet…En toen we op het kdv kwamen, was het opeens over :wall: :wall:

ERG vermoeiend hoor, helemaal als je zwanger bent…

@lisajoy wrote:

:dance: ooooh Famke wat een opluchting!!! Laten we hopen dat de weeenremmers hun werk goed hebben gedaan en beeb lekker blijft zitten!!!

Moet je nu zelf dagelijks insuline spuien??? En heeft dat nog gevolgen voor de bevalling (doordat beeb zo groot is, misschien keizersnee???)

Thx meis, ik zou al een KS krijgen, maar indd het kindje is al 3 weken voorop en dus veel te groot...het past gewoon niet ....

Ik moet 3x daags insulini spuiten, voor elke maaltijd.

xx
famke

hallo hallo

@famke… gelukkig dat de weeen gestopt zijn. en ik hoop echt voor je dat je kleine nog even blijft zitten en dat je ondanks je verplichte rust toch nog wel even kan genieten…en ik ben blij dat je je suikers met de insuline op pijl kan houden.

wat een gedoe he eigenlijk…

nou dan denk ik dat ik de kleine een keer gevoeld heb. want afgelopen dagen heb ik de kleine niet meer gevoeld. maar de verloskundige zei ook tegen mij dat ik de kleine niet eerder zou voelen dan tussen de 20 en 24 week omdat mijn placenta ervoor licht.

maar wat ik gevoeld heb was echt geen gerommel van darmen of maag. dat weet ik zeker. maar goed ik zie wel

nou nog twee dagen en dan de babykamer ophalen. echt zo spannend.

wij hadden geen zin om een nieuwe babykamer te kopen we hebben het geld er wel voor maar wouden het daar gewoon niet aan uit geven.

dus we hebben een mooie gevonden op marktplaats.

heb er echt zin in.

morgen weer een dagje werken en dan ben er weer 5 vrij. want mijn leidinggevende heeft mijn nachtdienst weggehaald.

dus dan kan ik weer lekker bijkomen. ik ga nog een dag naar mijn zus die heeft een nieuw huis. en daar meot de badkamer nog schoongemaakt worden. dus ik denk dat ik dat even ga doen.

zoo weer een heel verhaal hihihih

oja honing ben blij dat de ongi doorgezet heeft. op naar de volgende ronde meid.

Karen, fijn dat je je beeb hebt gevoeld. Bijzonder he! Morgen de babykamer ophalen, spannend! We willen wel foto’s zien he!

Famke, nog steeds BIB dus, gelukkig maar. Vervelend dat insuline spuiten, idd maar hopen dat het na de bevalling gelijk over is.

Ben vandaag zooooooooooo moe :zzz: heb echt al weken energie voor 10, maar nu… :zzz: + last van kuitkramp :? m.n rechts, hier ben ik 2 jaar geleden behoorlijk door mijn enkel gegaan en heb daar af en toe nog last van als ik bijv heb gewinkeld, maar nu steekt en trekt het al 2 dagen…bah. Maarja ik mag eigenlijk niet klagen, zulke minimale kwaaltjes…

Nog 2 1/2 uur werken en dan heb ik weekend :dance: , dan nog een week en dan eindelijk vakantie 8) !

Hey meiden!

Vervelend is het wel indd maar als het goed is voor een paar weekjes, lastig is wel dat je nu zo op je eten moet letten…

Gisteren bericht gehad dat Jurjen naar de peuter mag, morgen een intake en volgende week al heen!

zo leuk!

T@nj@, je mag best klagen meis, zwanger zijn vindt ik altijd zo’n ramp:shifty: (wel verheugen we op ons kindje maar zwanger zijn is niet MIJN hobby)

Je bent j zelf gewoon niet door al die kwaaltjes…enne daar is het forum voor toch?!

karen marieke, wel foto’s maken he ! van de baby kamer!

Honing, :hug: jammer meis…

xx

famke

Oh, Famke wat fijn dat de beeb gewoon nog lekker binnen zit! :dance:

Hier alles goed, zal blij zijn als de ongi weer voorbij is. Heb het druk op het werk met allerlei saaie klusjes. Moet helaas weer even verder :x .

Tanja, lekker :zzz: . Lisajoy, hoe is het met jouw vermoeidheid?

hallo hallo

nou vandaag weer gewerkt. en het ging goed. dus helemaal blij ben ik eigenlijk.

vandaag de box opgehaald. via marktplaats had een leuke gezien en had geen zin meer om in de winkel te kijken vond het wel goed zo.

ik zal morgen of zaterdag ook even een foto er op zetten als ik ook een foto maak van de babykamer.

ooo heb er echt zin in.

morgen naar mijn zus helpen het huis schoonmaken ze gaan volgende week over naar hun nieuwe huis. dus helemaal leuk.

@tanja lekker slapen straks ik hoop dat je goed slaapt.

@famke. ben blij dat je kindje lekker blijft zitten, en ook blij dat het wat beter met je gaat.

@honing meid ik hoop gauw dat je ongi over is. en dat je gauw weer lekker kunt gaan klussen.

knuffel

Karen, wat fijn dat het goed ging op je werk!

Waar is iedereen? :think:

Ben moe… ontzettend toe aan weekend!