Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

HALLO DAMES!!! Ik ben weer terug!!!

Joli, gaaf dat je gordijnen hebt besteld! Ben benieuwd!!

Famke, idd handige tip van de kapper. Gelukkig heb ik een zusje die de opleiding doet en al regelmatig aan mijn haar bezig is…dus dat komt hier wel goed!!

Mooi lijstje heb je gemaakt!!! Even een kleine aanpassing, in de vakantie was ik jarig en ben nu dus 23 :smiley:

Jeetje spannend zeg!!! Doe rustig aan hopenlijk blijft de beeb nog ff zitten!! Gelukkig ben je weer lekker thuis!

Tanja, top dat je het beebje voelten alles op de echo goed was!!! Ik voel het kindje ook, echt zo speciaal gevoel!!! :inlove:

lisajoy, 17 september met verlof dat ik al heel snel!!! Heerlijk zeg!!! Wat een super schattige foto van nina!!!

Honing nog gefeliciteerd met je trouwdag!!!

Balen van de ongi :hug:

Nu moet ik (erg hé???) uit eten bij de chinees, vanavond meld ik me langer hier!!!

Hee Cariska, hoe was je vakantie? 8)

De vakantie was dus echt super. 2 avonden regen gehad, verder alleen maar zon zon zon zon en zon. Kon wel minder goed tegen de warmte dus vooral in de schaduw gezeten. Vorige week vrijdag begon ik het kindje te voelen, en nu gaat het al een stukkie harder…wanneer kan Johan het voelen? Iemand een idee???

's nachts ben ik wel eerder wakker, was een echte buikslaper en dat gaat toch niet echt. Binnenkort maar zo’n voedingskussen kopen denk ik… In de 3 weken is mijn buik enorm gegroeid, zal nog wel ff een foto zoeken en die plaatsen!

Cariska, klinkt heerlijk zeg! Zon hebben we hier de afgelopen week niet veel gezien, helaas! Maandag is onze vakantie alweer voorbij :frowning: Maar ook voor volgende week wordt niet echt goed weer voorspeld, dus ach. En ik moet echt weer aan de slag! Ik werk freelance en dus moet ik mijn eigen verlof ‘inplannen’. Ik heb voor mezelf 1 oktober als ingang van mijn verlof gesteld. En dan kan ik aan de slag met onze aankomende verhuizing! Gisteren hebben we namelijk gehoord dat de koop doorgaat! We waren niet echt heel actief op zoek, maar wel aan het rondkijken. Dit huis kwam op ons pad en nu krijgen we - als alles goed gaat, er moet nog getekend worden - 1 december al de sleutel! Maar ik wil echt pas in januari verhuizen. Eerst even rustig wennen aan het ‘gezinsleven’. Ik moet zeggen dat ik het wel heftig vind hoor, allemaal. Een kindje krijgen en dan binnen drie maanden al verhuizen… maar ja, zo’n kans om dit huis te kopen, krijgen we misschien niet meer, dus hebben we toch ja gezegd. Maar pff!! Wat vinden jullie, gekkenwerk, of moet het kunnen? Ik vind het superspannend en ook wel een beetje eng allemaal!

Verder gaat het allemaal prima. Ik heb nog steeds eigenlijk nergens last van. Hoop dat ik dat zo ga houden! Mijn buik is wel flink nu, maar mensen die me zien en naar mijn buik kijken, vinden het juist allemaal erg meevallen en vinden dat ik een bescheiden buikje heb! Maar als ik op de weegschaal kijk… plus 16 kilo, oef!

Hoe is het bij de rest?

Cariska, wanneer je vriend het kan voelen, is echt zo verschillend! Hij moet gewoon lekker vaak zijn hand op je buik leggen en dan ineens gaat ie het voelen, dat is zo leuk!

Karen, ben benieuwd naar je box! Wij hebben die ook via mp gekocht. En gaat het nog steeds beter qua hoe je je voelt?

Famke, ben je nog steeds lekker thuis? Gaat het goed??

T@nj@, balen die kuitkrampen! Ik ben er zo bang voor, maar tot nu toe kan ik het nog tegenhouden. Oefeningen doen helpt echt! En voor je naar bed gaat even goed je benen bewegen, zodat ze goed doorbloed zijn. En als je net als ik vaak er uit moet om te plassen, ook dan even wat extra bewegen.

Lisajoy, hoe is het met Nina? Alweer wat ‘rustiger’?

En hoe is het met de andere meiden???

Ik ga zo patatjes eten… hmpf, op naar de +20 kilo :oops:

Joli, moet kunnen die verhuizing! Ja, het zal wel even heel druk zijn maar een nieuw huis is zooo gaaf! Proficiat!

Wat bij mij wel goed werkte was een beetje verspreid inpakken, niet alles in een paar dagen of een week dus. En lekker veel mensen in schakelen om je te helpen natuurlijk.

Ga je in dezelfde stad/ dorp wonen?

Cariska, ben heel benieuwd naar je buik!

hoi meiden,

Joli…jeetje een verhuizing :shock: Zelf zou ik er niet aan moeten denken…maar het is te doen hoor!! Mijn vriendin was hoogzwanger toen ze de sleutel kregen van hun nieuwe huis, tijdens haar kraamweek in het kraamhotel, is het huis ingericht door hubbie en familie, en ze kwam met haar kleintje in een nieuw huis thuis…

Tis wel ff hectisch, maar een kindje krijgen is zoiezo wel heftig dus of je dat nou in een nieuw huis doet of in je oude huis…

Gewoon lekker veel hulp accepteren meid!!!

En fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt!!! Geniet ervan!!!

Cariska, ooooh het klinkt heerlijk zeg die vakantie!! Vooral die zon hahaha

Ik denk dat je hubbie binnekort d ebeeb ook wel voelen…Bij mij duurde dat een week of 2 a 3 en toen waren de schopjes echt duidelijk te voelen door anderen!

Tanja, oooh ik heb ook soms last van kuitkramp!! Gelukkig niet iedere dag maar ik weet hoe pijnlijk het is!! AU!!! Goed excuus om je eens lekker te laten masseren hihi

Karen, fijn dat het goed ging op je werk!!! Heb je al foto’s van je kamertje???

Ik probeer nu meerdere keren per dag te eten, maar het gaat met tegenzin hoor…heb gewoon niet zoveel honger…en dan 6x per dag pffff…

Verder nog bezig met Nina’s kamer, vandaag een boekenplank en tafeltje met stoelen bij de Ikea gehaald, staat helemaal leuk!! Nu nog d’r bed, en dan is íe af!!!

Verder wordt ze over 3 weken 3 jaar, dus vandaag ook een fiets gekocht voor d’r verjaardag!! Zal ff foto’s plaatsen, hij is zoooo schetig!!!

gr Jolanda

wat een top fiets!!! Echt 1 voor een meisje!!

Heb vanmiddag een voedingskussen gekocht + voetenzak voor maxi cosi en wat kleertjes. Maar euh…die voetenzak, moet die over de verkleiner heen? Of moet de verkleiner in de voetenzak? Of moet de verkleiner er helemaal uit???

hallo hallo

@joli. ja het gaat beter, maar ben nog wel erg snel moe maar dat hebben de meeste wel. dus gewoon nog lekker rustig aan doen.

nou gisteren de babykamer opgehaald. ooooooooooooo helemaal leuk. ben echt helemaal blij.

ik ga morgen een foto maken. en die zet ik er dan op. nu echt geen puf meer voor.

oooo we hebben vandaag ook in de tuin gewerkt. echt geweldig. we hebben plantjes gekocht en graszoden besteld. die komen donderdag.

maar oooo hij is nu echt bijna af. en echt helemooie plantjes. we hebben ok eetbare plantjes gekocht. zoals basilicum maggie plantje een paprika plantje en nog twee weet even de naam niet meer.

maar die babykamer vinden wij echt helemaal mooi.

nu nog een mooie hemel erbij uitzoeken. en mooie lakentjes voor in bed.

ooo die mensen hebben er echt veel bij gedaan. hydrofiele luiers slaapzakken een deken lakentjes. moltons matrashoesjes.

dus echt heelmaal gaaf.

maar ik zal morgen foto’s maken

@cariska welkom terug. heerlijk om de kleine te voelen zeker. ik heb het volgens mij 1 keer gevoeld. maar dat weet ik niet zekerzzz.

nou morgen lekker bijkomen van vandaag en gisteren.

Ja ja, Ik ben nog steeds thuis.

Morgen weer naar de diabetes verpleegkundige en internist en dan a.s donderdag weer naar de GYN, hoop dan ook te horen wanneer we een keizersnee krijgen…

nog een paar weekjes

:dance:

xx

famke

:dance: 21 weken :dance:

Famke, leuk hoor we weten strax dus precies wanneer je kindje komt! Hoe voel je je nu?

Jolanda, wauw wat een stoere meisjesfiets :inlove:

Karen, kan niet w88 op je foto’s!! Wordt de tuin al mooi?

Cariska, hmm daar vraag je me wat over die voetenzak, we hebben er wel naar gekeken maar uiteindelijk besloten om toch maar zo’n wrapper te kopen…

Joli, natuurlijk moet het kunnen! Het is volgens mij ff wat meer geregel, maar dan heb je wel het huis dat je graag wilt (en ik denk dat je het drukker hebt als je een kleintje van bijv 2 jaar hebt rondlopen :wink: )

Ben gisteren naar Ikea geweest, met name voor een vriendin (die krijgt de 2e, we hebben een jongenskamer voor haar oudste gekocht :mrgreen: ook heel leuk) Natuurlijk ook ff naar de Prenatal (bij de ArenA) en echt een superlief pakje voor de beeb gekocht! Zal later ff fotos in het showforum zetten (ook van de echo, dat is eindelijk gelukt) Het is het eerste dat ik heb gekocht voor ons beebje :oops: …

Ga ff strijken, geen zin maar moet gebeuren :angel:

Hee Karen, jij ookal in de tuin gewerkt? Ik ook vandaag! Wij hebben ook een moestuintje en zijn van plan die uit te gaan breiden. Maar we hebben verder veel gras want we hebben een heeeele grote tuin en gras is een beetje makkelijk bij te houden.

Tanja, leuk naar Ikea! Ben er al lang niet meer geweest maar vond dat altijd zo leuk. Showen die aankopen!

Famke, voel je je verder goed? Kun je het een beetje rustig aan doen?

Hey dames

Ik voel me prima, heb eigenlijk op een beetje duizeligheid na helemaal geen klachten gehad, ook voor de diagnose zwangerschapsdiabetes niet…

Verder ben ik te vergerlijken met een walrus en zo voel ik me ook wel een beetje :mrgreen: , het wordt steeds moeilijker bewegen (je wil niet zien hoe ik letterlijk mijn bed uitrol :eh: )

T@nj@, 21 weken alweer!! jee gaat snel he!

xx

famke

we schieten al lekker op zeg nog even en dan is de eerste dec 2007 baby er al spannend.

hier zijn we ook al redelijk ver met de babykamer behang zit erin laminaat ligt meubels staan nu allen nog wat dingen ophangen en grodijnen en dan is het wachten.

tanja welke wrapper nemen jullie dan wij hebben de mura en vondt die voetenzak vreselijk en wij hebben een lodger genomen en vondt ze zo super dat ik ook gelijk 1 heb genomen voor in de kinderwagenbak :oops:

nou ik ga maar even lekker op de bank hangen wat ik wordt flink mishandeld door de beeb :inlove: :?

hallo hallo

even een kort vraagje

wie heeft er zin om naar de giga kindje op komst forum meeting te komen.

zijn er bij ons dames die daar over nadenken, of is er geen animo voor

ik hoor het graag van jullie

nou nou

sorry meiden ik krijg het gewoon niet voor elkaar

de foto’s zijn te groot of hebben te veel pixels

ik weet niet hoe ik het moet verkleinen

want dat heb ik ook gedaan maar dan heeft hij nog teveel pixels.

echt bale

hebben jullie misschien enig idee hoe het wel kan.

thanks

Famke, fijn dat je niet zo veel klachten hebt (hihi behalve dat walrus gevoel dan :think: ) Tis voor een goed doel toch?!

Honing, je ongi al voorbij? Ben je trouwens al gewend in jullie nieuwe huis? En alles al aan kant? Had je nou eigenlijk ook een nieuwe baan? Of was het alleen je hub?

Hendrika, kamertje schiet al op dus? Leuk hoor! Waarom heb je trouwens geen banner (moet steeds in het lijstje kijken hoever jij ook al weer bent….) En mishandeld door je beeb :inlove:

Karen, ik maak foto’s altijd kleiner in Paint daar slaat ie em ook goed op zodat ie geaccepteerd wordt. Onze camera heeft ook een ‘email-stand’ als je hem daar op zet dan zet ie 2 fotos op je stick een kleine en een grote. Succes!

Cariska, ben je alweer aan het werk? Of heb je nog een paar daagjes thuis vrij?

Wie vroeg er ook al weer wie er naar de Forum meeting gaat? Karen of Hendrika (iemand met een schaapje) :? :? :? Ik ga die dag naar een congres voor mn werk, dus helaas…

Vnvd weer lekker gezwommen, begin nu wel te merken dat mn conditie me wat in de steek gaat laten hoor! En ik moet er ff om gaan denken dat ik niet te kort van te voren eet (t komt steeds omhoog).

Duik lekker de koets in

tot morgen

:-*

hallo hallo

@tanja. jammer dat je niet kunt. ik heb zoiets van ik wil wel maar gewoon niet alleen er moeten wel dames gaan van ons forum. maar goed ik zie wel

en thanks van je tips voor de foto’s ik ga het morgen proberen en dan hopen dat het wel lukt want dan kan ik eigenlijk de kamer showen.

nou nog ff werken en dan lekker vrij en slapen. morgen en woensdag lekker vrij. heerlijk.

slaap lekker allemaal en tot morgen

Karen, ik doe precies hetzelfde als Tanja, gewoon via paint verkleinen…al moeten de foto’s op dit forum wel erg klein zijn hoor, ik moet ze vaak nog extra klein maken!

Enne…ik ga ook niet hoor naar die meeting. Vind dat best een leuk idee, maar over een tijdje misschien, als we allemaal onze beebs hebben??

Tanja, lekker he dat zwemmen. Heb jij ook al zo’n zwaar gevoel als je uit het water stapt?? Alsof je buik opeens 20 kilo weegt??? Voel me dan net ‘free willy’ :lol: Heb dan ook echt zo’n charmant zwart-wit badpak aan, om het plaatje compleet te maken hahahahahahaa

En 21 weken alweer…gaat snel he!!!

Hendrika, wat is eigenlijk het verschil tussen de wrapper en de lodger??? Zijn toch allebei handige doeken om de kleintjes in warm te houden??

Femke, klinkt allemaal wel medisch meid!! Gelukkig voel je je goed!! En ik ben benieuwd wanneer je je keizersnee krijgt!

Volgens mij heb ik iedereen gehad!

Ben ‘lekker’ aan het werk…De laatste dagen heb ik het idee dat mijn buik opeens mega hard groeit…voel me nu echt op en top zwanger en door mijn losse bekken begin ik al een beetje te waggelen :oops: errug he!

Verder helemaal blij, had Nina d’r uggs op mp gezet, en net een bod van 70 euries gehad!! :dance: Goed he!! Ga dus van de wk meteen even kijken voor nieuwe schoenen voor Nina…

Vind die uggs altijd zooooo gaaf staan bij kinderen, maar ze zijn zoooooo duur. Maarja nu een goed excuus voor hubbie, want ik al 70 euro verdient hahahahahah ben benieuwd of hij erin trapt? :think: :mrgreen:

Famke, ik wil wel zien hoe jij je bed uitrolt! :mrgreen: :wink:

Karen, vind het jammer maar die meeting is voor mij echt te ver weg! :wink: Anders had ik het wel leuk gevonden. Misschien een ander keertje over een paar maanden?

Tanja, lekker aan het aftellen voor de vakantie?? 8) 8) Het huis bevalt echt superrrr. Vooral de tuin. Ik neem iedere dag de tijd om daar even van te genieten. Die baan is nog steeds vaag helaas. Maar heb wel besloten om binnenkort actief achter een baan aan te gaan. Heb geen zin om te wachten op een baan die misschien wel of misschien niet vrijkomt… :?

Lisajoy, lekker aan het waggelen? Wordt weer eens tijd voor een buikfoto- update.

Nou, ik ga even douchen en bijkomen want we hebben sinds gisteren een consultant die ons hele project evalueert. Alles wordt dus op z’n kop gezet en honderden vragen gesteld… Best pittig dus maar ook wel leuk en leerzaam om een kritisch iemand van buitenaf te hebben.

Helaas duurt het nog tot volgende week woensdag :o .

Doei!

Oh ja, Free Willy!! hahahahaha! :lol:

Doe naast die buikfoto ook nog maar een foto in badpak. Ben nu wel heeel benieuwd!