:naughty: :naughty: :naughty: geloof me, die ga je ECHT niet zien Honing!!! :mrgreen:
Hahaha jammer hoor Jolanda!
Maar voelde me gister idd 10x zo zwaar toen ik uit het zwembad stapte :oops:
In het showforum een cadeautje dat ik van een clientje kreeg… :inlove:
:dance: Vandaag 30 weken zwanger!!! :dance:
31 weken zwanger alweer! Nou ja, morgen dan. Gaat echt zo snel! Het wordt tijd om een lijstje te maken met dingen die ik echt nog moet doen! Maar volgens mij heb ik het wel zo’n beetje af allemaal. Weet iemand wanneer je de intake met de kraamhulp hoort te hebben??
Haha, Free Willy, ik denk dat ik me maar niet in badpak ga hijsen Ik hou het maar bij zwgym. Morgenavond weer.
En die meeting gaat voor mij niet lukken… want als het goed is ben ik dan al net bevallen!
Zo te lezen gaat het bij iedereen wel z’n gangetje. Lekker hoor!
Ik ben alweer aan het werk. Werd afgelopen vrijdag al gebeld dat er een cliënt in het ziekenhuis was opgenomen en dat de toestand zeer kritiek was. Zaterdag leek het iets beter te gaan maar ze is toch in de nacht van zaterdag op zondag al overleden. En ik moest maandag voor het eerst weer beginnen…erg raar om zo terug te komen.
Gisteren is ze begraven … allemaal erg snel ivm het geloof.
Ik ga niet naar die meeting…moet dan werken. Een meeting als al onze beebjes er zijn lijkt me wel super leuk!!!
:inlove: We hebben de echo gehad!!! :inlove: Alles lijkt goed ben echt helemaal blij dat we toch de echo hebben gedaan. En horkie beweegt al enorm, iedere keer als ze iets wilde zien draaide hij/zijn zich om.
Geslacht wilden we niet weten dus … blijft verrassing!!!
hey dames,
vandaag 35 weken!!
Cariska, zo leuk he een echo!! wij willen wel de foto’s even zien hoor!!
heb je zelf een vermoeden over het geslacht?
Joli, 31 weken alweer, nog eventjes meis dan hebben we ons kleintje in de armen!wat is dat toch een vreemde drang om alles af te hebben voordat de baby komt, net alsof er geen leven meer is na de komst van je kindje :think:
lisajoy, 30 weken!! heerlijke mijlpaal!
wat betreft de kraamzorg heb ik er achteraan gebeld ik ben pas in week 32 gebeld voor een telefonische intake…ik vindt dat zo laat!
hier alles goed, week 36, wie had dat gedacht?!
ik hoop zo dat ik morgen krijg te horen wanneer ik wordt ingepland voor de keizersnee en of ze het nu ook eerder gaan halen omdat het toch wel een groot kindje is…
xx
famke
hallo hallo
wat een weken allemaal
ik wil ook graag mee doen
BEN VANDAAG OP DE HELFT…
ECHT HELEMAAL GEWELDIG.
aanstaande maandag echo heb ik wel zin in maar vind het wel heel spannend. hoop echt dat alles gewoon goed mag zijn.
ik kom er net achter dat ik niet eens kan 1 nov dus. ik ga ook niet
hihih
maar het lijkt me wel een heel goed iedee als we ons beebs hebben om dat elkaar eens te zien . lache
nou vanavond lekker zwemmen echt zin in. lekker even sporten
:lol: :lol: Joli, kom nu ook pas tot de ontdekking dat ik tijdens die meeting, of bevallen ben of bezig ben met bevallen hahahahaha
Het lijkt nog zover weg allemaal, vind je niet???
Ik heb ook nog geen intake gehad hoor, maar eerlijk gezegd ook geen idee hoe dat werkt?? :think:
Ben bij Nina bevallen in het kraamhotel en daar ook een week gebleven, dus ik heb thuis geen kraamzorg gehad. Nu ga ik gewoon naar het ZH en daarna naar huis, dus kraamzorg is voor mij ook een nieuwe ervaring…hoop een positieve want ik hoor soms verhalen…
Famke, alweer 36 weken :dance: fijn hoor dat beeb nog lekker blijft zitten!! Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen, wel gek he, dat je dat misschien morgen al weet?!
Karen, ook al zo’n mijlpaal!!! Alweer op de helft!! Gaat snel he?!
Cariska, meid wat een rot begin zeg zo na je vakantie…
Wel fijn dat alles goed was met beeb!!! En wat knap dat jullie het niet willen weten!! Wilde je het toch niet stiekem vragen toen je er eenmaal lag??
Nina’s bed is klaar!!! JOEPIE!!! Zaterdag wordt Ãe bezorgd en dan moet hubbie hem nog verfen…
Ben zo blij, want dat kan het ledikant eindelijk naar de babykamer, klamboe opgehangen, frisse lakentjes erop en dan is de babykamer helemaal af!!! :dance: Dus ik ga hubbie even flink achter z’n broek zitten dat Ãe doorverfd hahahahaha
Bedenk me alleen nu opeens dat ik voor Nina nog geen dekbed heb… :think: ben zo’n zeef he…nou, ik weet al wat ik het weekend ga doen…dekbedden shoppen hahahahahaha
Gr. Jolanda
hallo dames
ik doe ook even mee ik ben ook alweer de 31 week gepasseerd :inlove: wat gaat het snel ook ik moet binnen kort maar eens even gaan kijken wat voor laatste dingetjes ik nog moet hebben zo kan ik helemaal geen leuk winterjasje vinden
lisajoy wij hebben 2 lodgers 1 wrapper dat is de wikkeldoek die je in huis kan gebruiken en bv in de kinderwagenbak en we hebben de bunker dat is de 4 seizoenen winterzak voor in de kinderwagen inzet.
wel heb ik vorige week de intake gehad van kraamzorg steld weinig voor maar ja hoort erbij
ga zo maar even na de kruidvat moet de baby doos nog ophalen had de bon van der week gekregen
30, 31, 35 weken!
Ohhh jammer, ik zie echt zo’n ‘Free Willy visioen’ voor me…
Ga ff kijken wat voor kado Tanja heeft gekregen van dat clientje, doei!
foto van echo staat erop hoor!!!
Sinds het begin heb ik het gevoel dat het een meisje is … maar het maakt me echt geen bal uit… Dat zien we wel in januari hahaha
vanmiddag weer naar vk…
Duidelijke echo Cariska!!! Leuk om alles van je kleintje te zien :inlove: ?
Vanmiddag naar de VK dus, hoe vaak ben jij al geweest? Ik ga volgende week voor de 3e keer (het lijkt of jij al vaker bent geweest?)
Hendrika, en leuke dingetjes in je babydoos?
Honing, al klaar voor je volgende klusronde? Maar weer wat langer doorklussen hoor :mrgreen:
Jolanda, :naughty: geen dekbedje haha gelukkig ben je nog op tijd! Nog een prinsessenovertrekje erbij?
Karen op de helft :dance: :dance: Wat gaan we hard he!
Famke, al bevaldatumnieuws (haha leuk woord!)?
Hier nog 2 dagen werken ehm 1 1/2 dag eigenlijk en dan VAKANTIE, leef er erg naartoe (kan ook ineens weinig hebben van clientjes en een bepaalde collega, heb ik normaal gesproken weinig last van, heb altijd erg veel geduld…maar nu… :snooty: )
:-*
Dit was mijn 4de keer bij de verloskundige, alles was weer goed :inlove:
Volgende afspraak is 18-9.
jaaa we hebben een datum!!!
alhoewel de gyn denkt dat we dat niet redden, het kindje is nu al 6 pond!
xx
famke
jaaa we hebben een datum!!!
oh spannend nog even en de eerste dec 2007 baby is er :inlove:
nu de vraag :lol: wanneer is de datum?
hallo hallo
@famke… ooo spannend meid. wanneer wanneer. ben echt benieuwd.
nou vandaag weer gewerkt alles is goed gegaan ben alleen wel heel moe maar dat mag ook. vind ik zelf.
nou vandaag post in huis dat ik de eerste doos al kan ophalen. de zwangerkadoos. ik wist niet dat het al zo snel kon.
hebben anderen al dozen opgehaald of besteld.
ik heb ook de doos van baby dump opgehaald was van de week in die winkel en kreeg deze toen mee.
Ik heb de babydoos van Prenatal al in huis en ik wil die van Kruidvat en Etos nog. Altijd leuk, van die gratis hebbedingen!
Ooo, Famke, ga je ons verklappen wanneer???
Hier verder alles goed. Ik ga me klaarmaken voor de pufklas. Heb er zo geen zin in… ben best moe de afgelopen week. Maar ga toch, vorige week ook al afgebeld, omdat ik toen echt héél moe was en ook nog vakantie had. Nu moet ik er dus toch weer aan geloven. Ach, achteraf valt het altijd mee!
:-*
jullie mogen best weten wanneer maar dan via pb, niet hier op het open forum, je weet maar nooit wie meeleest
xx
famke
ben helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor Famke…
maarre graag een pb-tje!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jaa, Famke, ik ook graag een pb’tje! :inlove: