Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

halo hallo

ik wil ook graag een pb-tje famke. heel graag want ben ergggggg nieuwsgierig.

ja die van prenatal moet ik ook nog krijgen, en die van de kruidvat ook.

en weet je wat je ook gratis kan krijgen een mutsje van rainbow baby’s.

en als het kindje geboren is moet je een kaartje daar naar toe sturen.

ook naar de c1000 en naar de plus.

ik heb ff op het internet gekeken naar hoe of wat je gratis kan krijgen. ben een echte nederlander hihihih

maar die van zwangerkadoos die je op kan halen bij de etos is leuk. vind ik.

en ik heb ook die van baby-dump opgehaald. moest daar toch zijn. maar die ik niet zo leuk als die van zwangerkadoos. maar goed een gegeven paard moet je nooit in de bek kijken.

nou vandaag weer lekker een dagje vrij. ga het gras op halen vandaag. en dan van het weekend werken twee late diensten op cardiologie.

dus dat is wel leuk.

zooo weer ff wat verteld…

knuffelsssss

famke ik ben ook zoooo nieuwschierig en zou ik aub dan ook een pbtje mogen :oops:

ga zo meteen echt maar eens na de kruidvat om de doos te halen zeg het nu al een paar dagen en nog steeds niet gedaan en ben benieuwd wat er allemaal in zit.

hoe gaat het met iedereen???

zijn er nog dames die leuke dingen hebben gekocht voor de beebs, en wat echte hebben dingen zijn?

heb van der week even op internet rond gekeken na een sluitlaken en denk dat ik wel een aanschaf om te kijken of het echt prettig is voor van de geboorte zijn er nog meer die hier ervaring of dergelijk mee hebben?

oooooh spannend Famke!!! hihi

Heb die doos bij de kruidvat niet aangevraagd, er ging telkens wat mis bij mijn aanvraag. Die van de Etos heb ik al gehad, en vandaag die van Prenetal opgehaald!!!

En daar zit echt best veel in: een pak luiers, een billendoekjesdoos, een speen, een bordje met lepel van Fisher Price, een tshirtje en spuugdoekje van nestle, een romper van Prenetal, kleintje sudocreme, een fles Shout en nog wat leesvoer e.d

Ik was er in ieder geval blij mee!!! :dance:

Vandaag gewinkeld met Nina en mams…ben kapot. Merk nu echt dat ik sneller vermoeid ben hoor pfffff…Leukje kleren voor Nina gescoord, winterjas, jurkje, twee truitjes, drie maillots en schoenen…

En natuurlijk een pakje voor beeb, kon het niet laten :oops:

En nu lekker relexen thuis, ben kapot hahahahaha

Famke, mag ik ook een pb tje???

De doos van de babydump valt idd tegen maar … de knuffel valt hier bij kyra (de hond haha) erg in de smaak. En niet stuk te krijgen!!! Veel steviger dan echte hondenspeeltjes!!!

De doos van de etos heb ik ook al, vond hem wel leuk!.

Nu lekker een weekend vrij!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah Famke PB please!!!

Ik heb vanaf nu VAKANTIE :dance:

Kom later uitgebreider kletsen!

:-*

Tanja geniet van je vakantie!!!

Famke, ik wil ook! :mrgreen:

Tanja, fijne vakantie! :dance:

jaaa famke spannend ikke ok pbtje :mrgreen:

tanja fijne vakantie

gingen julie nog weg of niet hier word het weer wat beter zeggen ze

cariska fijn dat de echo goed was

morgen moest er ook iemand toch voor de echo karin :think:

wij mogen vrrijdag vind het spannend hoor

hier heb ik nog helemaal niks gekocht of gedaan voor de beeb

merk toch wel bij de 2e dat ik daar heel anders mee ben en daarbij heb ikalles al natuurlijk kamertje e wagen enzzzzz

maar als zij/hij zich wil laten zien vrijdag dan ga ik lossssssssssssss hihi

er is zoveel geschrven dat ik het weer niet bij hou sorry

hier alles goed niks bijzonders eigenlijk druk met werken sta de hele dag dus savonds wel last van stalpoten haha verder geen klagen

maar zou nog steeds blij als ik de kleine goed ga voelen hoor grrrrr heb geduld kim :roll:

Hoihoi!!

Famke, waar blijft je pb? (ben helemaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig :liar: )

Kim, stalpoten, hahaha, hoe voelt dat? Lamme benen?

We hebben nog ff thuis vakantie en zaterdag vertrekken we voor 11 dagen naar Tunesie :dance: We vliegen al om 05:00 :shock: wel lekker hebben we volle dagen! Terug vliegen we nl om 23:00.

Van de week naar de VK en tandarts (ben in 2006 voor t laatst op controle geweest :oops: , in 2007 wel 2x geweest voor een losse vulling en 2x naar de kaakchirurg voor mn verstandskiezen, waarschijnlijk is daardoor de controle erbij in geschoten…)

Ook gaan we komende week ff naar t gemeentehuis voor de erkenning.

Gisteren moest ik voor het eerst echt ff stoppen waar ik mee bezig was, zo’n last van mn stuitje :oops: . Ik was de konijnenren aan het schoonmaken, konijntjes eruitgezet en ff lekker met de hogedrukreiniger de tegels aan het doen, halverwege kreeg ik behoorlijk last (begon er bijna van te waggelen) wel balen want moest het natuurlijk afmaken ook, en wilde daarna het huis nog ff lekker soppen. Dus toch de konijntjes maar ff afgemaakt en daarna ff plat gaan liggen, deed erg zeer als ik mn bekken wilde kantelen, bah! Gelukkig was t vanmorgen over. Moet voortaan ‘grote projecten’ maar ff zorgvuldiger over de dag verdelen…

O ja en…gisteren eindelijk naar de kapper geweest…lange lokken eraf :shock: !!! Ben er erg blij mee (duurde ff voor ik de knoop had doorgehakt en t echt durfde). Maar het staat (weer) erg leuk (heb het wel vaker kort gehad). Ik heb echt superdik haar, dus als het lang is en ik wil t omhoog doen wordt zoooo zwaar. Hihi de kapper zei gisteren wel dat ik de volgende keer ff moest aangeven dat ik zulk dik haar heb, zodat ze extra tijd kunnen inplannen :eh:

Nou wij gaan op pad (opening van een nieuwe zaak van een vriend) anderen nog plannen vandaag?

:-*

Gisteren moest ik voor het eerst echt ff stoppen waar ik mee bezig was, zo’n last van mn stuitje :oops: . Ik was de konijnenren aan het schoonmaken, konijntjes eruitgezet en ff lekker met de hogedrukreiniger de tegels aan het doen, halverwege kreeg ik behoorlijk last (begon er bijna van te waggelen) wel balen want moest het natuurlijk afmaken ook, en wilde daarna het huis nog ff lekker soppen. Dus toch de konijntjes maar ff afgemaakt en daarna ff plat gaan liggen, deed erg zeer als ik mn bekken wilde kantelen, bah! Gelukkig was t vanmorgen over. Moet voortaan ‘grote projecten’ maar ff zorgvuldiger over de dag verdelen…

pas je aub wel op met het schoonmaken van konijntjes? sinds ik weet dat we zwanger zijn maak ik het konijnenhok niet meer schoon dit kan net zo gevaarlijk zijn als het schoonmaken van de kattenbak!!!

ohhh tunesie…kan ik mee in de koffer??? Klinkt heerlijk!

Balen dat je last had van je stuitje…hopenlijk kan je beter naar je lichaam luisteren voortaan en krijg je het niet nog een keer.

Wij krijgen zo visite van vrienden met hun dochtertje van nu 21 weken … heerlijk!!!

hallo hallo

@tanja. heel veel plezier op vakantie. geniet er lekker van… heerlijk echt genieten he.

Ik mag morgen voor echo. dat heb je goed onthouden gerekim.

heb er wel zin in, maar vind het erg spannend. als het goed is gaan mijn man en mijn zus mee dus erg prettig.

nou ben aan het werk. maar het is rustig op de afdeling dus heb even lekker de tijd om weer bij te lezen. en te schrijven.

nou vandaag mijn schoonouders op visite geweest heb even het kamertje gepronkt (of hoe je dat ook zegt). helemaal geweldig. ze was er helemaal onderste boven van helemaal leuk.

KAren, spannend morgen een echo!!! Wil je het geslacht ook weten of niet?? Wel foto’s showen he!!!

Tanja, jaja de kwaaltjes beginnen nu he!! Geef er maar aan toe, lekker dat konijnenhok door manlief laten doen!! hahahhahaha

En hoewel Tunesie mij niet echt aansprak, klinkt 11 dagen in de zon nu wel heeeeeeeeeeeel aantrekkelijk!!! Geniet ervan meid!!!

En dus weer lekker kort??? SHOWEN!!!

Kim, ik had precies hetzelfde!!! Tot die 20 wk echo nog niks gekocht ofzo!! MAar na mijn vakantie ging het opeens kriebelen en MOEST de kamer opeens af zijn hahahahahaha. Gek he, dat het bij de 2e toch anders gaat en voelt?

Ikzelf merk wel dat alles nu een tikkeltje vermoeider wordt. Bijv, die vrijdag winkelen, heb ik gisteren nog de hele dag in mijn bekken gevoeld!!!

Vandaag met manlief en Nina naar Drievliet gegaan. Ikzelf mocht bijna nergens in, maar het zoooooooo leuk als je je kind zo ziet genieten! Heb ik best een dagje bekkenpijn voor over!

Ze vond het SUPER en wilde overal in!! ( ook de boot en een achtbaan die over de kop ging hahahahaha)In sommige atracties mocht ze eigenlijk nog niet, maar toch stiekem gedaan…En ze vond het geweldig!!! Ze is bijv in de achtbaan geweest en in zo’n water boomstam die keihard naar beneden valt…En gillen van plezier he!!! Echt geweldig!!!

MAarja…nu dus KAPOT!!!

hallo

@ lisajoy nee wij willen het geslacht niet weten, ondanks dat het wel heer erg kriebeld willen we het niet weten we houden het lekker spannend.

ooo leuk dat je daar geweest bent. echt helemaal geweldig. wel lekker dat je dan zo kan genieten he ondanks dat je zelf nergens in kan. helemaal leuk

nou nog ffies en dan lekker vrij. en dan lekker slapen. wel zin in.

ik zou eerder naar huis kunnen maar mijn collega en ik belden de spoed en daar lagen nog twee patienten van ons dus ik kan niet eerder naar huis. maar goed kan je niks aan doen. afwachten maar wanneer ze komen.

lekker slapen allemaal

HAllo Dames,

Iedereen een pbtje gehad?

Het gaat nu snel!

Mag ook wel, krijg steeds meer pijntjes en kwaaltjes :mrgreen:

ben ook zo nieuwsschierig wat voor mini mensje er weer uit me komt…

deze week weer een aantal keer naar het ziekenhuis, ter controle maar ook als voorbereiding op de KS, immers moeten mijn suikers goed zijn ingesteld en ik moet nuchter onder het mes wat invloed heeft op mijn suikers…

Denk dan ook dat ik sochtens vroeg wordt geholpen…

xx

famke

Karen, veel plezier morgen bij de echo. Hier had ik mijn vriend schoonmoeder en moeder mee…achteraf bleek dat alleen vriend mee mocht…dus maar 1 persoon…weet je zeker dat er meer mee mogen bij jou???

Lisajoy, wat een super foto’s, ze geniet zeker zo te zien!!

Famke, ik heb nog geen pbtje…mag ik hem nog??? Helemaal niet nieuwsgierig hoor hihi…

hallo hallo

nou ik ben er geweest. mijn zus ik mee geweest omdat mijn man helaas niet mee kon. die zat helemaal vast in het werk. dus ik ben blij dat mijn zus mee kon.

MAAR ALLES IS TOT DUS VER GOED.

het was een mooie maar lange echo. ben er helemaal moe van snap niet waarom maar ben het toch misschien ook wel door dat ik het heel spannend vond.

wel leuk is dat het kindje erg lange benen heeft. ruim boven het gemiddelde maar goed wat wil je. ik ben 1.85 mijn man 1.90 mijn schoonvader 1.90 mijn vader 1.90 dus allemaal lange mensen. dus daar stond ik niet echt versteld van.

maar ik ben wel heel blij dat alles wat daar te zien was goed is.

Karen, gefeliciteerd met je goede echo!!! Hihi lange benen, de benen worden dus eerder geboren? Vin’k zo grappig als er iets ‘voor’ is op groei en ze meten dat dan wordt er zomaar een gedeelte eerder geboren. Ons beebje had een ‘lekker bukkie’ (buikje)

Famke, PB gehad hoor! Spannend hoor, de eerste ‘dec 07 stoppers baby’ (precies 9 maanden verder!)

Jolanda, lekker naar 3vliet geweest dus! Fijn dat Nina zo genoten heeft (jammer dat jij wat langer kon ‘nagenieten’ :? ) Leuke foto’s!!!

Hendrika, volgens mij mogen konijnenhokken wel hoor :think: moet morgen naar de vk, zal het even navragen. Maar 1 voordeel: mijn nijntjes zijn zindelijk :dance: , dus hoef alleen te verschonen als de kranten oud een ‘knapperig’ worden :lol: . In de ren staat een kattenbak, die gooi ik in 1 beweging leeg in de groene bak.

Cariska, helaas de koffer is vol :mrgreen:

We zijn vandaag lekker op pad geweest, wat tuincentra bezocht en wilden naar de babydump (maar die bleek dicht :cry: ) gelukkig zat er een grote Prenatal naast :mrgreen: dus daar ff geshopt.

Nu weer zwemmen (zal mn orka sprongen weer ff oefenen :lol: )

Hee, leuke foto’s Lisajoy! Ik zie dat je meisje jouw ogen heeft of niet?

Mooi!

Karen, fijn dat de echo goed was. Dat wordt inderdaad een lang kindje met zoveel lange familieleden. :mrgreen:

Tanja, ben nieuwsgierig naar jouw haren en eerlijk gezegd ook naar de orkasprongen… :lol:

Famke, heb nog geen pb :frowning: . Ben heeel benieuwd! Vind het wel leuk als ik straks een beetje met je mee kan leven als je ligt te puffen…

Er was hier een super storm met veel regen en heeele harde donderslagen. Ik was echt bang :roll: De volgende ochtend bleek dat de tv, de computer en de modem het begeven hadden :o :o . Niets stond aan maar alles was wel ingeplugd in het stopcontact. Blijkbaar heeft de bliksem toch in kunnen slaan.

Gelukkig hadden we nog een oude pc staan maar ik hoop wel dat ze alles kunnen fiksen anders gaat dit een dure grap worden…

Het begint nu trouwens weer dus maar snel wat dingen afmaken en dan de pc uit…

Karen wat fijn dat de echo goed was!!!

ja famke, heb je pb gehad! Spannend hoor!!! Staat hier in de agenda!!!

Balen honing van die bliksem…houdt er zelf ook niet zo van…bij erg noodweer liggen hier de stekkers eruit!