Hoi hoi,
Honing, nou jaaaaaa, ik heb altijd gedacht dat dat een bakerspraatje was, dat je je stekkers uit het stopcontact moet halen bij onweer?!! :think:
Maarre…dat is een dure grap meid!! Hoop idd dat ze alles kunnen maken!!!
Karen, fijn dat de echo goed was meid!!! En natuurlijk ben je moe! Gewoon van de spanning denk ik, je vraagt je toch af of je kindje wel gezond is enzo!!! Gelukkig wel meid, en nu lekker genieten!!!
Tanja, al je koffers gepakt??? Is al bijna zover he?! Heerlijk meid!!! Neem de zon ook mee terug, wil je!!!
Famke, oooh het wordt SPANNEND!!! :dance:
Hier weinig te melden, behalve dat ik me steeds meer ZWANGER ga voelen met een dikke Z!!! Begin nu echt last te krijgen van mijn bekken, mijn buik lijkt iedere dag dikker en ik waggel nu ook…vreselijk :oops:
hahahahahaha
Vanavond hebben manlief en ik een info-avond in het ziekenhuis. Ben bij Nina in het kraamhotel bevallen, dus bevallen in het ZH is voor mij ook nieuw! En er schijnt ook een film getoond te worden van een bevalling :naughty: :sick: hahahaha en ook kraampjes enzo, dus volgens mij een interessante avond!!!
Jullie horen het wel!
middag meiden
karin fijn te horen dat alles goed is
ik mag vrijdag ben erg benieuwd
famke heb je pb ontvangen spannend,
honing chips man van de onweer krijg je wel vergoed van de verzekering of niet
tanja julie mogen bijna weg heerlijk
lisajoy leuk je om je in het eggie te zien
heerlijk toch als de kleine meid zo aan het genieten is
ow had gisteravond bij kennissen mn kindje gezien :inlove:
hij werkt met koeien insiminatie dus hij heeft een echoapparaat
dus ik kon even een kijkje nemen achter de schermen was wel zenuwachtig omdat ik het nog niet goed voel maar hij/zij was flink aan het schoppen enzo kontje omhoog haha dus ik ben weer blij vrijdag voor het eggie :inlove:
hallo dames
gerenkim wat leuk zo kun je af en toe eens extra een kijkje nemen hoe het met de kleine is.
honing wat shit he hopelijk zal de schade nog wat mee vallen.
nou ik ben druk druk druk opzoek na een geboorte kaartje wat veel keuze zeg pfff hebben jullie al na kaartjes gekeken en wat is jullie keuze tips tips tips vindt het zo moeilijk :oops:
Wij zouden dit keer zelf kaartjes maken maar ik had daar geen zin meer in :oops:
Ik heb toen 3 boeken gehaald en daarvan 2 gekozen, mijn man laten zien en die heeft de doorslag gegeven van die kaartjes…
Tja en wat voor kaartje je moet gaan kiezen is geheel bepaald aan smaak…
vraag wel van te voren of er veel plak en vouwwerk in zit, namelijk doen ze 1 voor en de rest kun je zelf (je man) vouwen.
Mijn hubby heeft toen een hele dag er aan gespendeerd :shock:
xx
famke
hallo hallo
@famke. ik heb eigenlijk een vraag wanneer kan je het beste kaartjes bestellen en uit zoeken.
ben ik wel benieuwd naar.
thanks
nou vandaag lekker vrij. geniet ik wel van .
Lisajoy, Wij hebben hier van die stopcontacten met zo’n lampje en als het goed is knapt dat lampje eruit mocht de bliksem inslaan en is je apparatuur nog heel…maar toch gaan hier de stekkers er vaak uit hihi.
Veel plezier vanavond! KLinkt leuk!!!
Kim wat leuk dat je bij kennissen je kindje hebt gezien! Nu zeker vaker bij hun op visite???
Henrika, hier nog niet gekeken naar geboortekaartjes…moeten we ook maar eens gaan doen haha
zelf een kaartje maken lijkt me ook wel leuk … maar ook wel veel werk…
Nou ik ga maar weer eens werken …
@karen marieke wrote:
@famke. ik heb eigenlijk een vraag wanneer kan je het beste kaartjes bestellen en uit zoeken.
ben ik wel benieuwd naar.
thanks
Ik was heel laat dit keer vondt ik (ook met de achtergrond al eens met 35 weken te zijn bevallen)
Pas 3 weken geleden wezen kijken en vorige week de proefdruk gekregen, vandaag nog wat aanpassingen gedaan dus nu is hij gereed (op naam/geb tijd enz... na)
de enveloppen moet ik ook nog schrijven :oops:
Met Jurjen had ik de kaartjes al klaar met een week of 25...
en indd,Cariska, kaartjes zelf maken kost veel tijd vandaar dat ik er geen zin meer in had :)
xx
famke
hallo hallo
oke nou ik had zo iets van wanneer moet je gaan kijken en uitzoeken.
maar goed dat gaan we maar een keer boeken halen om er 1 uit te zoeken, want ik denk dat mijn man en ik wel even tijd nodig hebben om er 1 uit te zoeken. ik heb opzich wel een hele mooie gezien. mijn nichtje is kraamverzorgende en die houd alle geboorte kaartjes en daar zag ik hem. maar ik denk dat we die dan door iemand moeten laten tekenen.
lijkt me wel helemaal leuk kaartjes enzo uit zoeken.
heb wel op internet een keer gekeken, maar gewoon gekeken niet echt uitgezocht ofzo
allemaal leuke dingen hihih
Ohhhh, Famke, spannend!!! Dat is echt aftellen zeg!
Heb via marktplaats een borstkolf gekocht, kreeg hem zonet binnen van Tommee Tippee. Helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij. Is er iemand hier die hem heeft???
hallo hallo
@cariska. kan je hem misschien niet zoeken op internet. heel veel hebben daar ook gebruiksaanwijzingen er op staan.
en heb je een electrische of hand.
ik heb een hand kolf van avent gekocht van iemand. en ik krijg voor zeer weinig een electrische van een vriendin van mij.
maar ben er echt zo blij mee
hoop dat het bij jou lekker gaat werken . en dat straks de borstvoeding goed mag gaan, daan ben ik wel een beetje bezorgd over. want mijn moeder heeft niet kunnen geven ze had geen goede borstvoeding en bij mijn zus lukte het ook niet. maar ik hoop het echt
zou toch heerlijk zijn als je dat toch lekker kan doen.
maar kijk maar even op het internet soms staan daar wel gebruiksaanwijzingen op.
ik heb een handkolf…ga zo ff neuzen op internet!
nou ik heb eindelijk de kruidvat doos opgehaald moest er toch maar een keer van komen.
straks weer na de verloskundige en hopelijk is alles goed met de kleine.
gisteren hebben wij het kaartje uitgekozen en we gaan hem zelf maken kunnen nu alvast veel werk van te voren doen en als de kleine er is hoeven er maar een paar aanpassingen gedaan te worden en printen maar.
ga volgende week ook maar beginnen met het uitwassen van alle nieuwe spulletjes kan dat alvast netjes in de kast ook de laatste dingen moet ik maar gaan halen zoals hoesje voor om het matrasje in de kinderwagenbak en zo.
nou dames ik gaat me klaar maken en dan zo beeb :inlove: luisteren.
Goedemorgen!
Zometeen weer naar de gyn (zo leuk, krijg steeds een echo!)
Vanmiddag breng ik mijn zoontje naar de PSZ, ik weet nog niet wat ik er na ga doen, sta voor een hle moeilijke keuze…
Of de envelopjes schrijven OF even broeken shoppen voor mijn zoontje :mrgreen:
xx
famke
Famke, hoe was het bij de gyn? Heb je je beebje nog even gezien? :inlove:
Hier niks nieuws, ik lees wel iedere keer even bij maar heb gewoon echt niks te melden… :think:
hoi hoi even snel
heb de echo gehad alles is okay lag alleen met het handje te graaien
in het gezichtje dus heb geen foto daarvan maar verdere geen klagen hoor ben nu 18.6 weken weegt 295 gram en is 23 cm lang :inlove:
Hey meiden!
Meld me ook nog ff! Wat kun je het druk hebben in je vakantie (kan soms maar beter te werk gaan…haha) Gisteren veel te veel gedaan, gevolg…een drukke baby vannacht :inlove: :inlove: Maar we hebben leuke dingen gedaan: babykamer gezocht!! We zijn echt alle grote babyzaken afgeweest (Babydump, Babyland, Babyplus en nog wat van de B-keuze winkels), uiteindelijk bedacht dat we nu iig weten wat het nieuw kost en naar huis gegaan om erover na te denken. Luv keek nog ff op mp en tadaaaaaa een prachtige 2e hands babykamer niet ver uit de buurt, direct de vraagprijs geboden en opgehaald.
Hij staat nu nog gedemonteerd, maar na onze vakantie zal ik foto’s plaatsen.
Vannacht vertrekken we voor 11 dagen naar Tunesie. Als het lukt kom ik vnvd nog ff buurten!
:-*
TAnja, een hele fijne vakantie!!
hier alles prima, heb gisteren ons kindje nog even mogen zien en we zijn weer voor een weekje goed gekeurd!
xx
famke
Hendrika, is het wat de kruitvatdoos?? Kaartje zelf maken lijkt me ook wel leuk…geen idee hoe ik zou moeten beginnen haha…
Kim fijn dat alles goed was!!!
Tanja, gaaf dat je geslaagd bent voor de babykamer! Heb je geen fototje die op marktplaats stond??? Ben wel erg nieuwsgierig haha…
ALVAST FIJNE VAKANTIE!!!
Famke heb je nou enveloppen geschreven of geshopt voor je zoontje???
Hier alles goed, heb ondertussen een gebruiksaanwijzing gekregen van de borstkolf en hij werkt ook al…nou jah… nog geen melk natuurlijk maar zuigt wel vacuum hahaha
Beebje beweegt al enorm goed, helaas kan Johan het nog niet voelen.
Maandag moeten we naar het gemeentehuis om het kindje te erkennen.
hallo hallo
@cariska goed dat je die gebruiksaanwijzing nog hebt kunnen vinden. helemaal leuk.
@tanja oooo meid een hele fijne vakantie en geniet ervan. heerlijk. en gefeliciteerd met het slagen van een kamertje. wij hebben hem ook op mp gekocht echt helemaal mooi en helemaal super. leuk toch.
@famke ooo helemaal mooi dat je weer een weekje mag. helemaal goed.
ik vind het wel spannend worden hoor. bijna het eerste kindje dat geboren word. helemaal leuk en spanenndn.
gisteren overdag was mijn man over mijn buik aan het wrijven. en toen zei hij tegen mij dat mijn navel niet meer zo diep is. lache want het klopt ook nog.
vandaag boodschappen gedaan en verf gehaald voor de kozijnen. die moeten nog een keer overnieuw. dus ik hoop dat het met deze verf wel lukt. het is kwalitatief beter verf, want bedrijven mogen het eigenlijl alleen gebruiken. dus ik hoop het echt.
nou lekker genieten van het weekend want het word volgens mij erg mooi.
knuffel