Tanja, jippie, lekker op vakantie! Heerlijk! Veel plezier! 8)
Ik heb in oktober een korte vakantie maar ga dan niet weg. In december waarschijnlijk wel er tussenuit. Kerst vieren in Nederland waarschijnlijk. Zie wel heeeeeeel erg op tegen de kou. Heb eigenlijk al jaren geen winter meer meegemaakt en ik kijk er ook helemaal niet naar uit . Heb echt een HEKEL aan kou… Maar ja, op zich wel fijn om familie en vrienden weer eens te zien! :dance:
Joli, hoe is het eigenlijk met jou? Nog maar heel even werken en dan met verlof of niet?
Tanja, wat fijn dat jullie geslaagd zijn voor een babykamer!! En dat nog net op de valreep voor jullie vakantie!!
Meid, geniet ervan en neem een beetje zon mee naar huis!!!
Honing, vertel nou eens in welk warm oord jij verblijft??? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je geen fan bent van de Nederlandse winters…Aan de andere kant, ik ben echt van die winterse gezelligheid, kaarjes aan, kerstboom in huis, warme chocolademelk met speculaas…heerlijk!!!
KAren, hoop dat je nu dan de goede verf hebt!!! En die navels ja, gek he, die schieten gewoon naar buiten hihi
Famke, fijn dat alles weer in orde was!!! Weer een weekje verlenging!!!
Cariska, succes met erkennen maandag!!
Vandaag weer eens lekker kunnen genieten van het weer, heerlijk!! Knapt een mens toch van op he! Heb natuurlijk in de speeltuin gezeten, voor Nina toch wel het leukste om te doen met dit weer!!
Nu is ze lekker met paps patatjes eten en dan naar het Festival, waar nu kinderdisco is!! Zie haar al helemaal swingen :inlove:
Zelf ga ik zo lekker met 2 vriendinnen uit eten mmmmm heb er zin in.
Dit weekend wordt het superweer, heerlijk!! We hebben hier een Festival wat drie dagen duurt: vanavond de aftrap met kinderdisco, locale bandjes en dan de Dijk. Morgen allerlei bandjes, speeltoestellen, springkussens, ponyrijden, poppenkast en sá vonds weer locale bandjes, Ellen ten Damme en BLof. En zondag boekenmarkt, dezelfde activiteiten voor de kids en om 16.00 Nick en Simon als afsluiter!!
Kortom: IK HEB ER ZIN AN!!! :dance: :dance: Nu nog maar zien hoe lang ik het volhou met mijn dikke buik :oops:
Lisajoy, dat klinkt als een heel leuk weekend! Helaas moet ik 2 x vroeg werken … en dan zondag door naar familie dag
pfffffffffffffffff wie is er al uit over de namen??? Vind het wel erg moeilijk…
Uiteindelijk heb ik toch maar de enveloppen geschreven, het komt nu wel heel dichtbij!
Over de namen waren we heel snel uit alhoewel we vorige week nog een aanpassing in een naam hebben toegevoegd :mrgreen:
ow trouwens, wat denken jullie wat ik krijg?
meisje/jongen?
Ik zelf heb wel een voorgevoel, maar of dat klopt?
xx
famke
hallo hallo
wij zijn er al uit over de namen. ook welke volgorde…
ze zeggen wel eens welke namen je als eerst hebt gevonden dat word het ook.
hihihi lache dan zouden wij een meisje krijgen.
maar ik weet het echt niet ik zie wel
@famke… heb je zelf een idee??
even een vraag annde anderen, wanneer gaan jullie kaartjes uitzoeken.
ik weet het niet wanneer ik dat het beste kan doen.
hebben jullie misschien een idee, of hoe gaan jullie het doen.
thanks
Famke, ik denk dat je een meisje krijgt…waarom??? Geen idee hahaha
straks op visite…en morgen weer vroege dienst zucht zucht…
Ik denk zelf ook een meisje, maar echt geen idee
Hihihi, Famke, ik denk ook een meisje… :think: Nog heel eventjes!
Lisajoy, je hebt pb! En een fijn weekend toegewenst, niet te hard swingen he?!
en geniet iedereen lekker van het heerlijke weer??? Na het werken meteen met de hond naar buiten en lekker in het zonnetje gezeten, werd al snel te warm.
Vanavond doe ik helemaal niets meer, morgen weer vroege dienst en daarna door naar familiedag. Ze gaan pitch en putten (soort golf) maar aangezien wij moeten werken komen we alleen voor het eten haha…
Hey wat is het hier stil! Eigenlijk niet zoveel bijzonders te melden … nou jah … ik WAS(!!!) 2 dagen vrij … en door ziekte moet ik dus vanavond werken grrrrrrrr.
Heb verder op bol.com een ding gekocht van Marco Borsato met 5 cd’s, een mp3 speler met ook al die nummers en er zit een canvas in. Was een koopje en vindt het super mooie muziek, hoop dat die morgen of vandaag komt en dan ga ik morgen niets anders doen dan scrappen en marco luisteren hahaha.
Het gisteren nog een canvas gemaakt voor vrienden.
Jullie nog wat beleefd het weekend???
Cariska, ziet er leuk uit hoor :thumbup: creatief!!!
Hier een slopend, maar o zo gezellig weekend gehad!! Heerlijk vertoefd op het festival. Ik had wel veel last van de hitte, dus lekker veel in de schaduw gezeten. Nina vermaakte zich prima met de poppenkast, springkussens, paardrijden etc, maar ook zij was kapot van de hitte en de drukte!
's Avonds bleef Nien bij opa en oma slapen en zijn hubbie en ik nog even teruggegaan. Maar oh wat was ik moe, en die drukte werd me opeens te veel. Ik dacht, wat doe ik hier met mijn zwangere buik tussen al die dronken mensen…?? Dus na drie kwartier zijn we lekker naar huis gegaan hihi.
Gisteren overdags weer gegaan en genoten van het optreden van Nick en Simon, was echt super gezellig!!
Maar ik merk nu echt dat ik beperkt ben in mijn mogelijkheden. Alles gaat gewoon een tikje langzamer en ben sneller vermoeid of last van mijn bekken…helaas, maarja ik moet er maar aan toegeven denk ik.
Nina slaapt sinds gisteren in haar grote meiden bed, dus het ledikantje staat nu weer netjes in de babykamer!! Hubbie moet nog even de klamboe ophangen en dat is alles klaar!! Heerlijk!!! Zal van de wk ook even foto’s maken!
Nu weer aan het werk, en van de week weer druk met de voorbereidingen van Nina’s verjaardag, die a.s. zondag is.
Zal blij zijn als alle drukte voorbij is hoor, even bijtanken!! Maarja, nog 3 weken en dan heb ik verlof :dance:
Vanavond weer naar de VK, ben benieuwd!!!
Nick en simon leuk!!! Ben benieuwd naar je foto’s!
Zonet naar het gemeentehuis geweest, Johan moest horkie erkennen…jeetje stelt ook niets voor hahahaha
hallo,
hier gaat het allemaal zn gangetje begin af en toe wat druk van beneden te krijgen en heb nu dus af en toe dagen dat het wat zwaarde wordt
net even na de kruidvat geweest en heb voeding gehaald wij gaan dus fles geven en heb dus gekozen voor kruidvat huismerk extra care na de nodige info op het net te hebben uitgezocht blijkt dus dat deze bijna het zelfde is als nutr*lon.
weet niet meer wie het vroeg maar de kruidvat doos valt een beetje tegen zat niet echt vele leuke dingen in die van prenatal was leuker maar ja we mogen een geven paard niet in zn mond kijken.
hoe gaat het met de dames???
hallo hallo
nou vandaag weer gewerkt na een druk weekend. was wel helemaal moe.
we hadden eerst een bazar voor suriname, toen moest ik sminken, en `s avonds nog weg naar een feest die georganiseerd is door een hele goede vriendin van mij. dus we lagen om kwart voor 1 in bed. dus echt een drukke dag’
dat was zaterdag
zondag eerst naar de kerk mijn vader werd beedigd in de raad van de kerk, daarna naar een verjaardag, daarna naar een bbq met de jeugd van de kerk. dus een erg druk weekend.
maar goed wel een erg leuk weekend.
jullie ook een goed weekend gehad??
en nu weer lekker de week in. hihih
nou het is hier inderdaad stil!!! Iedereen aan het broeden?? :mrgreen:
Cariska, nee dat erkennen stelt idd niks voor!! Niet vergeten om na de geboorte van jullie kleintje nog het gezag te regelen he! Toen ik en hubbie nog niet getrouwd waren, dachten we dat erkennen voldoende was. Later bleek dat hubbie bijv Nina niet in zijn paspoort mocht zetten, omdat hij geen gezag had over Nina! Moesten we bij de rechtbank aanvragen. Schijnt niet zoveel werk te zijn, maar je moet het maar weten!! Toch?!
Gisteravond weer naar de VK geweest en alles was goed met onze kleine meid!! Hartje weer gehoord :inlove:
Ik was 0,8 kilo aangekomen en weeg nu 77,8 kilo. Dus een kleine 10 kilo aangekomen totaal, wel netjes toch?! Mijn bloeddruk was gelukkig ook weer goed. Ik moet wel doorgaan met de ijzertabletten, en dan gaat ze volgende keer weer mijn HB prikken…ben benieuwd of die nog omhoog gaat want ik ben nog steeds erg vaak dizzy.
Verder niets bijzonders te melden,…ga even lunchen (turkse pizza :drool: :drool: )
Nee, ik ben niet aan het broeden hoor…
Leuk Cariska, wat je hebt gemaakt!
Karen, hoe voel je je? Kun je het een beetje aan op je werk?
Waar is Joli eigenlijk? :think: Die hebben we al lang niet meer gezien.
En Famke, hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Nog eventjes aftellen en dan is het zover! Het eerste beebje!
Met mij is alles goed. De klusperiode is weer voorbij. Volgens mij weet ik wel zo ongeveer wanneer de ovu heeft plaatsgevonden dus we kunnen weer gaan aftellen.
Verder druk op het werk, zoals gewoonlijk helaas. Heb nu ff lunchpauze dus lekker even wat afleiding zoeken. Nog een paar weekjes en dan vakantie :dance: :dance:
Pff nou de laatste loodjes wegen indd het zwaarst…
morgen 37 weken!
heb verder geen puf om wat te typen…
xx
famke
Lisajoy, kregen idd al papieren mee over dat ouderlijk gezag…Weet jij zo nog wat dat ongeveer gaat kosten ??? pfff wat moet je veel regelen zeg haha…
Wij hebben gisteren plotseling een nieuwe auto gekocht. We zouden alleen ff gaan kijken wat we voor onze auto (ford fiesta) konden krijgen bij inruil en liepen tegen een hyundai elantra aan. Met een grote kofferbak en nog veel meer luxe, zijn helemaal verliefd haha…
He meiden, hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij. Op de een of andere manier gaan heel veel dingen langs me heen. Zo ook het forum. Ik heb ontzettende moeite me te concentreren op mijn werk en bezigheden. Soms zit ik uren achter mijn pc, zonder iets te doen, of althans, zonder dat het lijkt alsof ik iets gedaan heb. Zelfs een klein stukje tekst lezen kan al ‘te veel’ lijken. Ik heb tijd genoeg, maar het lijkt alsof ik elke dag tijd te kort kom! Lastig, maar verder natuurlijk niks ernstigs. Ik mag totaal niet klagen over hoe ik me voel! Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes of iets dergelijks. Voel me lichamelijk helemaal prima, ben alleen geestelijk wat afwezig. Morgen alweer 33 weken zwanger, het gaat zo snel! En ik krijg het er ook best wel een beetje benauwd van. Ben ik er wel klaar voor?? Maar ik laat het allemaal maar een beetje op me af komen. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het zal zijn!
:-*