Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Hey Joli, De weken vliegen inderdaad voorbij… Ik kan me die gevoelens heel goed voorstellen zo van ‘ben ik er klaar voor’. Bij de eerste weet je gewoon totaal niet wat je te wachten staat. Je kunt je niet echt voorbereiden. Maar toch komt dat vanzelf wel goed. Denk ik dan… :eh:

Famke, succes met de laatste loodjes!

Ik ga snel even kijken wat de honden aan het doen zijn want die gaan zo te keer… :o

Honing, lekker geklust dus??? :dance: hahahahaha en nu maar afwachten he!! De :thumbup: :thumbdown: gaan weer draaien hier hoor voor je!!! En lekker bijna vakantie!!! Nog plannen??

Joli, lekker aan het cocconnen dus?! Schijnt erbij te horen he, dat je een beetje afwezig bent!!

En ach, wanneer ben je er klaar voor? Volgens mij niemand!! Ik weet ook niet of ik klaar ben voor een 2e…De tijd zal het leren, maar meestal komt alles op z’n pootjes terecht!

Famke, jaaaa de laatste loodjes!! Spannend!!!

Cariska, toe maar zeg…ff een auto gekocht!!! hahaha, ach je kan maar tegen een leuke aanlopen toch!

Ik weet niet wat het kost om dat gezag te regelen…Wij zijn uiteindelijk maar gewoon gratis getrouwd :lol:

Gister kreeg ik een telefoontje van het kdv van Nina! Schrok me kapot, maar gelukkig niks met mijn meissie aan de hand.

Er heerst kinkhoest op het kdv, en de GGD is langsgeweest. Schijnt gevaarlijk te zijn voor zwangeren, dus belden ze me even om me in te lichten…

Maarja, moet toch Nina 2x per week brengen en halen, dus toch wel een beetje eng!! Maar :pray: dat ik het niet krijg!

Verder vandaag 32 weken zwanger!!! Vandaag mijn laatste werkdag en dan WEEKEND :dance: !! En dan nog 2 weken werken, nog 6 dagen om precies te zijn…ik tel niet af ofzo hoor :liar:

hallo hallo

nou vandaag de blije doos opgehaald bij de prenatal…

echt helemaal leuk. ik vond hem helemaal leuk.

heb ook nog een winterjasje gekocht zag een hele leuke en kon hem niet laten hangen.

en ook nog drie hempjes gekocht. ze waren 50% afgeprijst. dus helemaal goed . ze zijn lekker lang. dus goed voor het werk. want ik krijg mijn jasje niet meer dicht. dus ben helemaal blij.

@honing. het gaat gelukkig weer helemaal goed. wel heel gauw moe na twee dagen werken ben ik wel heel moe. maar gelukkig heb ik een goede leidinggevende die houd rekening met de diensten dus helemaal leuk…

nou vandaag 22 weken helemaal leuk.

terwijl ik dit aan het typen ben is het kindje lekker aan het rommelen in mijn buik. leuk leuk.

Zooooo :think: Veel te rustig hoor hier! :mrgreen:

Lisajoy, heeerlijk aftellen! Wat heb je voor plannen voor je verlof? (behalve bevallen dan :wink: )? Ik ben ook aan het aftellen; nog 4 weekjes werken en dan vakantie!!!

Karen, lekker aan het shoppen?

Hoe is het met de andere meiden?

Hey hey!

Weinig nieuws hier, heb alleen zo’n zin in de dag van bevallen!

Het mag nu ook wel voor ons…

Ben het zwanger zijn een beetje beu en het wordt er niet gemakkelijker op (klaag klaag)

Mochten jullie me missen dan kan Vicky (ook hier op het forum) jullie wellicht meer vertellen…

xx

famke

lisajoy, netjes dat ze je belden over die kinkhoest! Kan me wel voorstellen dat je erg geschrokken bent…

Famke…nog eventjes en je hebt je kleintje in de armen!!! Komt vicky hier ook af en toe kijken???

Hier verder alles prima. Vandaag nog werken en dan 4 dagen vrij…nu maar hopen dat er niemand ziek wordt haha. Zaterdag gaan johan en zijn vader onze nieuwe schuttingen plaatsen. We hebben nu wel schuttingen maar daar kan iedereen over heen kijken dus weg is de privacy. En nu krijgen we gewoon schuttingen waar men NIET over heen kan kijken…Heerlijk!!

En dan dinsdag de auto ophalen…heb er nu al zin in :smiley:

Ik heb Vicky gevraagd hier een melding te doen als ik ben bevallen…

xx

famke

@famke wrote:

Ik heb Vicky gevraagd hier een melding te doen als ik ben bevallen…

xx

famke

oké dan is het goed :lol:

En nu … 4 dagen vrij!!! :dance:

Iedereen een goed weekend gehad?!

Wij hadden zaterdag een feest en waren vanaf de middag van huis, toen we thuis kwamen stond de telefoon roodgloeiend en op hyves tig berichtjes met de vraag of we in het ziekenhuis lagen te bevallen.

De buurtjes hadden de kat al te eten gegeven :mrgreen:

Naja beter zo dan dat ze je niet missen…

Mijn andere buurvrouw is gisteren bevallen van een dochter, ik krijg er nu dan ook wel heel veel zin in hoor, mag van mij vandaag nog wel komen… maar ik denk dat ik de dat ik het wel uitdraag tot de datum van KS…

nou dames, wel even wat meer kokken hier hoor, dan gaat ook mijn tijd wat sneller :roll: :mrgreen:

xx

famke

hoi meiden,

Hier stond het weekend helemaal in het teken van Nina’s derde verjaardag

Nien heeft gisteren een heerlijke dag gehad! Ze was helemaal niet nerveus ofzo, vond alles geweldig!! We hadden een fiets voor haar gekocht en om 8.50 uur zat madam in de regen op haar nieuwe fiets

Stierlijk verwend, van dora telefoon, tot duplo, tot kleren, geld, bonnen, barbie, my little pony, oorbellen, etc etc etc. En natuurlijk de hele dag chips, taart, snoep, nootjes en toastjes gegeten…hihi zoals het hoort dus!

Rond 17.30 uur was alle visite weg en hebben we patatjes als afsluiting gegeten!’

Ze kreeg me nog haast aan het janken die tuttebel…

Zitten we te eten, zegt ze opeens uit het niks: Papa en mama, dankje wel voor de mooie fiets, vind hem zooo mooi’ lief he!

Daarna stortte ze wel in, pyamaatje aan en ze sliep meteen als een blok!

Manlief heeft alles weer schoongemaakt en opgeruimd en zo was d’r verjaardag weer voorbij…

En nu ff niks meer hoor, die laatste 7 weken ga ik echt luilakken

Ooooooh, en er is nog zoiets ergs gebeurt :wall: :wall:

Zit mijn schoonmoeder op Niens verjaardag te praten met iemand, ziet ze hubbie met Nina en een vriendinnetje op schoot. Zegt ze KEIHARD: kijk zo zit Rich (hubbie) straks ook met zijn twee meiden. Dus ik zeg nog heel droog: met Nina’s vriendinnetje bedoel je? Zegt die #$@%$%#$^# nee, je krijgt toch een meisje erbij? :wall: :wall:

Kon wel door te grond zakken… iedereen keek discreet een andere kant op en deed net alsof hij/zij het niet hoorde, maar ik weet zeker dat de helft van onze visite nu weet dat we nog een meisje verwachten.

Ben er zo boos en verdrietig om, we wilden het zo graag geheim houden, en nu heeft zij dat verziekt! Hubbie is ook erg boos, dus ik vrees dat dit nog een staartje krijgt…

We hebben al niet zo goed contact met mijn schoonouders, maar dit is toch echt de druppel!!! Ze wilde vrijdag met mij gaan winkelen om kleertjes voor Nina te kopen, maar ik ga echt niet mee…ben zo boos :evil:

Gr. Jolanda

haha famke, dat is grappig dat iedereen je al miste! Jij hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken om je kat haha…

Hoe heet je nieuwe buurmeisje???

Lisajoy, gefeliciteerd met nina’s verjaardag!!! Wat lief zeg die reactie van haar over haar nieuwe fiets!!

Wel erg vervelend dat zij heeft verteld dat jullie een meisje krijgen … voelde ze zich zelf niet heel lullig?? Of had ze het zelf niet door???

Gisteren met mijn vader gekeken naar de babykamer ivm het behang. Er zit nu glasvezel behang op de muren en daar is overheen geverfd. Nu blijkt dus dat je er dan niet meer overheen kan behangen. En het behang eraf halen lukt dus niet want dan trek je de halve muur mee…

Beetje jammer dus. Vanmiddag dus al het behang enzo terug naar de winkel en omruilen voor verf! pfffffff

Morgen aan het eind van de middag kunnen we onze nieuwe auto halen :smiley: :smiley: Ik kan niet wachten!!!

hallo hallo

nou van het weekend gewerkt… wat gelukkig niet zo druk dus kon gewoon lekker mijn werk doen.

we waren wel de enige afd die bedden vrij hadden dus we hebben wel aardig wat spoedjes gehad, maar goed was gelukkig allemaal te doen.

@lisajoy gefeliciteerd met je dochtertje haar verjaardag. wat vervelend van je schoonmoeder. ik zou als ik jou was maar eens gauw gaan praten of ze wel beseft heeft wat ze heeft gedaan.

wel jammer dat je niet zo’n goede band hebt met je schoonouders.

ik op zich wel maar mijn schoonmoeder kan zo zeuren over kleine dingen enzo. maar goed.

we krijgen wel de kinderwagen van haar… oeps wel een beetje ego van me.

woensdag weer naar de vk. hoop dat alles goed is. ben wel heel erg benieuwd …

oooo famke wat zijn mensen dan nieuwsgierig he. en zo kan je merken dat eigenlijk wel veel mensen in spanning zitten wel grappig om te zien.

wordt wel weinig gekletst hier zeg… Heb zelf ook weinig te melden. Dit is mijn laatste vrije dagje, dan 3 werken en weekend alweer vrij. Valt dus wel mee.

Vanmiddag gaan we de auto halen, ik kan niet wachten!!

Ik ben de dagen aan het aftellen…

Mijn buurvrouw is bevallen en sindsdien kijk ik behoorlijk jaloers naar de roze vlagjes die hier zo leuk wapperen :mrgreen:

Mijn beeb is heel rustig momenteel,

vandaag weer voor een ctg en controle…

xx

famke

Famke, hoe was de controle?

Lisajoy, proficiat met je dochtertje! Inderdaad, wat een irritante reactie van je schoonmoeder :? .

Wij hebben hier weer een problemen met de pc. De pc waar de bliksem in was geslagen is nog niet gemaakt en de oude die we tijdelijk gebruikten is nu ook gecrasht. :x

Hopelijk is morgen de andere pc weer gemaakt want zo schiet het natuurlijk niet op… :cry:

Ziet nu even stiekem op m/n werk :roll: .

Tot gauw!

jeetje honing jij hebt wel pech wat pc’s betreft…

Famke succes bij de controle straks!!

hallo hallo

nou nou nou wat een dag vandaag. sorry moet even mijn ei kwijt

gisteravond is er een chrirurg in ons ziekenhuis overleden. een hele lieve en vet gafe man. waar je gewoon lekke mee kon ouwehoeren en kletsen.

het erge is hij is pas 41 en over leden aan een hartstilstand.

echt het hele ziekenhuis is er verslagen door. iedereen kan het gewoon niet geloven. zo’n leuke man.

de mensen van het de spoed eisende hulp hebben hem nog gereanimeerd maar dat mocht niet meer baten. te erg voor woorden.

ik ben er zelf eigenlijk ook best onder ste boven van. kan het gewoon niet geloven.

maar goed moest het even kwijt

thanks maar weer

Jeetje karen kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent…41 jaar…gewoon niet eerlijk!! Sterkte!!!

Karen, wat erg!!! :cry: :cry: Vreselijk zoiets…

Famke, ik hoop dat alles goed was gisteren.

Wat heb ik toch een saai leven… :wink: Heb gewoon weer niets te vertellen!

:-* Tot gauw!

honing, je bent niet saai hoor!!! :stuck_out_tongue: Ook ik zit ‘gewoon’ in het werken/huishouden/voor nina zorgen ritme, en dan maak je niet zoveel bijzonder mee!

Maar vertel…wat heb je gegeten :lol: :lol:

Karen, wat ontzettend jong zeg, vreselijk!!! Kan me voorstellen dat jullie daar flink door van slag zijn!!

Famke, de laatste loodjes wegen het zwaarst he!!! Helemaal nu je gewoon WEET wanneer je gaat bevallen. Lijkt me zo gek, dat je gewoon al op welke dag je kindje geboren wordt!!!

Spannend hoor, en fijn dat je vriendin ons op de hoogte houdt!!!

Nou Nina heeft gisteren getracteerd op het KDV, dus nu zijn de feesten echt voorbij, heerlijk!! Nog wel wat drukke weekenden voor de boeg, veel verjaardagen enzo terwijl ik eigenlijk nu een beetje in de fase trecht kom, dat ik gewoon lekker wil coconnen :wink: Heerlijk thuis tutten!!

Vandaag alweer 33 weken zwanger!! Vandaag nog werken en dan weer weekend!! En dan volgende week mijn laatste weekje :dance: :dance:

Gr. Jolanda