Hier nog niks hoor. Het wordt nu echt aftellen richting de uitgerekende datum. Ik hoop maar dat ze snel komt! Aan de andere kant vind ik het ook steeds enger worden, het idee dat het nu elk moment kan beginnen is wel raar hoor! Brr, voel me echt heel wiebelig, of hoe noem je dat, onzeker, gespannen, ongeduldig, dat allemaal!
Leuk zeg, die kist!! Het schilderij laat ik idd nog maar even niet zien, ivm met eventuele meelezers.
Ik ga weer verder met ongeduldig zijn en afwachten :roll:
Ohhh, ik kan het gewoon bijna niet geloven hoe hard jullie gaan! Tanja, 30 weken :shock: :shock: . Men, wat gaat de tijd hard zeg!
Ik wil ook bub’s! Joli, kom op!
Helaas komen hier sms’jes vaak niet aan. Heeft niet veel zin om mij te sms’en dus. Zolang je maar iemand van ons cluppie op je lijst hebt dan kan die het doorgeven aan de anderen.
Lisajoy, lig jij nog niet te puffen, of Hendrika? Zou leuk zijn toch??
Ik ben zoooooooo aan het genieten van mijn vakantie. Ga hier de komende weken dus ook niet veel zijn; veel te druk met vakantievieren!
Kom natuurlijk wel zo nu en dan spieken voor bub’s!
Beloven jullie dat jullie deze maand extra hard en extra veel voor mij gaan duimen? Het mag nou eindelijk wel eens raak zijn toch!!!
Ik vind trouwens dat jullie veel te weinig buikfoto’s plaatsen! :naughty:
Knal er nog eens een paar op!
HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO
hier ben ik weer.
oooo het was echt helemaal geweldig. we hebben heerlijk weer gehad, wel veel wind maar echt helemaal gaaf.
we zijn naar ecomare geweest zeehondenopvang. we zijn ook nog naar de vuurtoren geweest. echt het was heerlijk.
we hebben lekker gewandeld en heel veel water gezien.
we hebben heerlijk genoten. ook het ontbijt was goed en de bedden ook.
we zijn lekker samen weggeweest. en hebben lekker nergens aan gedacht niet aan werk en ook niet aan andere dingen.
ik was wel elke avond helemaal kapot van de wandelingen en fiets tochtjes. maar het was het helemaal waard.
maar nog geen baby’s nou dan wachten we nog even.
Joli, van mij mag ze ook komen hoor!!! Kom maar op met die bub’s!!!
Honing, heerlijk zeg vakantie! Morgen gaan wij een dagje naar lauwersoog ofzo … weten het nog niet precies maar in ieder geval ergens waar we lekker kunnen uitwaaien en Kyra lekker los kan lopen. Dan maken we wel weer foto’s dus zal morgen buikfoto plaatsen ok?
Karen klinkt super zeg jullie weekendje weg!!!
Ik ga nu pannenkoeken bakken :drool:
Hier ook geen nieuws hoor!! Mijn madammetje zit nog heerlijk in mijn buik!!!
Wel ga ik steeds meer waggelen en doen mijn bekken echt zeer…dus van mij mag er wel wat gaan gebeuren hoor!!
Manlief is echt niet thuis op forums, dus ik vrees dat het even duurt, voordat jullie het nieuws krijgen te horen…Zal het wel even opschrijven, wie weet zet hij even snel een krabbeltje neer…
Karen, zo te horen was het een heerlijk weekend!!! Lekker hoor!! En nu, weer stress op het werk???
HOning, lekkerrrrrrrrrr vakantie!!! Maarre…niet helemaal verdwijnen hoor, want we willen natuurlijk wel ons goede nieuws straks met je delen!!! En natuurlijk gaan we
voor je!!!
Joli, jaaa het wordt spannend nu he!!! Tis ook zo raar joh, we zouden misschien morgen wel opeens mama kunnen zijn!!! Raar idee toch?!
Maar ik kijk er zoooo naar uit!!! Jij ook wel geloof ik he!!!
Kijken jullie trouwens op tv dat programma van Bridget, hoe wordt ik mama in Oud-Zuid? Echt geweldig vind ik het!!!
Nou ga ff mijn meisje uit de douche trekken…Is ze helemaal beter, is ze ineens weer snotverkouden geworden…Tuttebel! Verder gewoon gezellig hoor, niks aan de hand, maar ze is nu ff aan het stomen!!!
Fijne avond!!!
Lisajoy, heb het programma nog nooit gezien, wanneer komt het??? Zal eens kijken op uitzending gemist…misschien kan ik het nog terugkijken…
Gewoon tegen manlief zeggen dat hij hier een berichtje neer MOET zetten…Johan krijgt die opdracht ook hahaha
Ik ga weer op zoek naar Joseph kijken
Fijne avond allemaal!!!
cariska, het komt vanavond, maar volgens mij is het de laatste aflevering!! Op rtl 5, rond 21.20 uur…
Tis wel leuk, lekker over the top maar daar hou ik wel van!!
Dat verlof van mij, wordt een dure grap :lol: Merk dat ik me snel verveel, dus ja wat moet je dan anders dan…SHOPPEN!!! hahahhahaha
Manlief vindt het iets minder geslaagd, maar ikzelf helemaaaaaal niet :oops:
Heb vandaag al alle sinterklaascadeaus voor Nina gekocht! Helemaal geslaagd!! Heb zo koffer gekocht met 4 disney verkleedjurken en toebehoren, een Dora viewmaster, een walkie talkie van disney prinsessen en een winnie the pooh spel. Oh en een my little pony! Van mijn ouders krijgt ze nog het mega mindy verkleedpak en dan vind ik het wel weer genoeg!!!
Neem me ieder jaar voor om het niet te gek te maken, maar het is allemaal zooooo leuk hahahahaha En ach, tis mijn wijffie!!!
Verder nog geen krampjes of iets dergelijks hoor, dus ik denk dat beeb voorlopig nog wel even blijft zitten…
Ships…helemaal vergeten…beeb is er natuurlijk ook al op 5 december!!! :wall: Nou ga maar weer shoppen :lol: :lol: :lol: :lol:
BUB yes yes yes
vanacht is onze zoon geboren na een hele snelle en vlotte bevalling hij luisterd na de naam Maurice nou dames ik kom laat wel even weer
Ooo Hendrika, gefeliciteerd met Maurice :: :: :**:
Dat klinkt als een prima bevalling en zo snel al om het hier te melden!
We hopen dat we snel foto’s te zien krijgen!!!
Ik wil ook :lol: Ik ben er toch zo klaar mee. En iedereen maar roepen dat ik er nu nog van moet genieten, maar pf, ik ben het gewoon zat! Ik wil een wee (hoewel ik heus wel weet dat ik straks wat anders zeg, als de pijn is toegeslagen )
:: :: :: Hendrika gefeliciteerd met Maurice!!! :: :: ::
Geniet van jullie mannetje en we wachten met smart op foto’s :lol:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest, alles ok :dance: :dance: ! Beebje ligt netjes met het hoofdje naar beneden, ik mocht het voelen :inlove: had de kaakjes te pakken. ‘Hollands welvaren’ noemde ze het m.a.w, het groeit lekker :mrgreen: Bloeddruk ook oke!
Wel moet ik voor een ontbijttest, ik heb onverzadigbare dorst… :?
Kom later nog ff buurten.
Hendrika Proficiat! :: :: :dance:
Beebje Joli, kom nou!!!
:inlove: Henrika gefeliciteerd met jullie zoontje!!! :inlove:
Ben benieuwd naar de foto’s!!!
Lisajoy, heb het gisteravond gezien, is wel erg overdreven maar vond het wel grappig. Ga toch eens kijken of ik die andere afleveringen nog kan vinden!
Je bent er in ieder geval op tijd bij met de sint kado’s!!
Tanja, mooi dat alles goed was!!!
Hier verder weinig te melden! Ben begonnen in het boek veilig bevallen…kreeg er meteen zin in hahaha!
:dance: :dance: :dance: Eindelijk weer een baby erbij!!!
Gefeliciteerd Hendrika!!! Geniet lekker van je kraamtijd!! Ben wel errug benieuwd naar je bevallingsverhaal en natuurlijk naar een foto van jullie ventje!!!
Cariska, zoooooo zag je wat die Bridget allemaal voor cadeaus kreeg??? :naughty: Vier kinderwagens, een leren maxicosi, armani kleertjes etc etc!!! Alsof ze dat zelf niet kan betalen!! Echt belachelijk!! Maar idd wel lekker over the top!!!
Joli, ik ben het ook ZAT hoor!!! Dat gewaggel, het moeilijk kunnen slapen, niet met mijn meissie kunnen spelen als voorheen…Zullen we er dit weekend samen voor gaan??? Mag jij eerst!! :lol: :lol:
Ik ben wel vroeg met sintcadeaus maar daar zit een filosofie achter he! Voor hetzelfde geld loop ik nog drie weken maximaal zwanger rond. En daarna een week of twee kramen. Nou dan is het al bijna sinterklaas!! Dus ik heb een goede smoes :lol:
Net ff bij mijn werk geweest…even bijgekletst. Maar wel wat rotnieuws te horen gekregen waar ik niet zo blij mee ben…
Volgens mij ben ik hier nooit zo diep ingegaan op mijn werk…ik werk in een blijf van mijn lijf huis, kleinschalig, 6 kamers voor vrouwen met kinderen. Errug leuk werk, leuk huis, etc…
Waarschijnlijk komt er volgend jaar een andere doelgroep in het huis waar ik werk… ze willen er slachtoffers gaan plaatsen van loverboys en jeugdprostitutie, jonge meiden dus…en dat betekent avond- en weekenddiensten en misschien zelfs slaapdiensten :naughty: Zit ik helemaaaaaal niet op te wachten met twee kleine kids straks!!
Zal het wel even aanzien allemaal, maar ik weet niet of ik dit nu wel zo leuk ga vinden…
MAarja, probeer het maar even naast me neer te leggen, voorlopig hoef ik toch niet te werken…
hallo hallo
@hendrika gefelciteerd met je kleine man. echt helemaal geweldig.
lekker genieten, en we wachten rustig af op de foto’s en uitgebreid verhaal.
gefeliciteerd met je kleine man.
nou vandaag het pakket van kruidvat opgehaald. vind hem niet zo bijzonder. vond andere leuker. maar goed een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
nou ik ga er weer vandoor.
moet vanavond even naar mijn werk. ze hebben een handtekeningen actie georganiseerd dus vanavond er even heen even mijn gezicht laten zien. maar ik weet verders nog niks. dus ik wacht nog maar even af.
hoe lang doe ik dat nu al?? ik weet het niet meer.
nou morgen al weer 29 weken gaat echt snel he.
leuk leuk leuk…
Ben wat aan het prutsen geweest maar krijg het niet goed voor elkaar.
Dit is wat ik nu heb maar krijg het lettertype niet groter…
Lisajoy, dat is idd minder nieuws zeg! Balen!!!
Ik zat ook met open mond te kijken naar alles wat ze kreeg, wat moet een mens met 4 kinderwagens??? En die gekleurde…vond het niet eens mooi!!!
hallo dames,
we zijn helemaal in de wolken met onze zoon en gaan nu heerlijk genieten van ons gezinnetje.
de bevalling is zo snel gegaan vanacht om 1.40 uur zijn mn vliezen gebroken en al snel kwamen de weeen er achter aan toch maar even de verloskundige gebelt ze had net een bevalling gehad maar kwam toch maar even kijken voor ze de nacht in zou gaan.
tegen een uur of 2.15 uur was ze er en wou ze toch even kijken hoe ver ik zou zijn ze schrok ik had al 4 cm ontsluiting en wou toch maar gelijk na het ziekenhuis ivm polisbevalling dus wij snel snel in de auto in het ziekenhuis aangekomen 25 min later ging ze toch maar even kijken en had ik 6 cm ontsluiting dus man lief maar even na schoonzus gebelt ivm onze dochter dat ze ook na ziekenhuis kwamen tegen een uur of 8 nou ik had zoiets van nee dat redden we niet maar had best last van mn rug en wou wel even proberen om onder de douche te gaan staan nou zegt ze we kijken eerst wel even hoe ver je bent oke ze gaat kijken en zegt van we gaan maar niet meer van bed want je hebt al 8 cm oke dat ging snel dus man lief weer gebeld na schoonzus dat ze toch maar moesten komen en toen was het ook al zo ver ik hield het niet meer en binnen 3 a 4 weeen was maurice er in totaal was het vanaf het knappen van de vliezen tot de geboorte zat maar 2 uur en 10 min de nageboorte was iets minder die liet meer dan 1 uur opzich wachten heb er ook een prik voor gehad en een cateeter toen de verloskundige zei van dit is de laatste poging anders bellen we de gyn kreeg ik het wel even benauwd en heb ik echt alles op alles gezet omdat te voor komen en gelukkig kwam die toch zonder hulp van gyn wat een opluchting.
maurice had wel zn navelstreng om zn nek en moest al geknipt worden voor dat ie op de wereld was ook was die redelijk blauw dit door snelle bevalling en navelstreng ze hebben hem wat ondersteuning gegeven van zuurstof en toen kwam die weer fijn bij me na een heerlijke douche stonden we om 7 uur weer buiten en gingen we na huis.
echt dames ik ben zo blij met weer een super bevalling en natuurlijk onze prachtige zoon voel me goed heb nergens last van, daarin tegen is maurice wel wat misselijk en wil nog niet drinken maar dit is normaal.
bedankt voor jullie lieve felicitaties dat is super om te lezen, nu op na de volgende dec 2007 beeb.
veel liefs
Jeetje Hendrika dat is zeker snel gegaan! Geniet maar mooi van je mannetje! Hopenlijk is hij snel niet meer misselijk en gaat hij goed drinken!
Hendrika, jeetje wat een heerlijke, snelle bevalling!! Zo wil ik het ook hoor!!! hahahahahaha
Geniet maar lekker van je mooie mannetje!! En, snel foto’s plaatsen he!!
Cariska, wat heb je dat mooi gedaan, dat lijstje!! Ziet er super uit! :thumbup:
Ff twee details: ik ben inmiddels 30, en uitgerekend op 29 Oktober!