hallo hallo
Goede morgen hiihh ben net mijn bed uit…
ooo het was echt helemaal geweldig. echt helemaal gaaf. we vertrokken hier om 4 uur en waren om kwart voor 6 daaro. nou toen hebben we nog wat gegeten en zijn we om kwart voor 7 naar binnen gegaan. we hadden een mooi plekje weten te bemachtigen. om half 9 begon marco borsato. hij had tijdens zijn optreden twee gast zangers wel leuk maar lang niet zo leuk als marco zelf. het einde was ook helemaal gaaf. hij ging zweven over het publiek… echt lache. nou om kwart vor 11 was het afgelopen en toen moesten we met de bus terug naar onze auto daar hebben we een uur opgewacht voordat we eindelijk in de bus konden. zoveel mensen.
en om 10 over 1 was ik thuis.
ik was wel helemaal kapot maar het was echt de moeite waard.
het de kleine ook helemaal niet gevoeld die had waarschijnlijk echt zoiets van oooo die herrie ik hou mij mooi stil. maar eenmaal in de auto begon de kleine te rommelen lache.
nou vandaag 28 weken lache…
nou ik ga vandaag even iets eerder naar mijn werk moet even om de tafel met flex voor werk of wat dan ook. ook omdat ik met vandaag aan mijn jaar uren zit. maar ik wil gewoon eigenlijk nu wel eens weten waar ik aan toe ben.
over sint maarten dat kennen wij ook. is wel leuk vooral de kleine kindjes zijn leuk en lief. maar wij kennen ook niet beter dan dat dat we dat hebben.
halloween is hier nog niet zo bekend. ik vind het eigenlijk heel eerlijk gezegd ook helemaal niks aan. dus als er kinderen aan de deur komen dat vraag ik of ze op 11 november terug willen komen.
@hendrika… heel veel succes nog even en vol houden he.
@joli. jij ook nog even volhouden he…
:o oh bah Famke, doe je rustig aan? Sterkte voor je zusje, moeilijk hoor! En hoe is het met je stiefvader? :hug: :-
Karen, een leuke dag gehad zo te lezen :mrgreen: én lekker uitgeslapen.
Ik ga weer ff wat doen…zucht…geen zin… :roll: Vnvd weer pufclub, we krijgen een nieuw docente, ben benieuwd.
:-
Pf Famke, dat klinkt heftig allemaal, sterkte :hug:
Karen, klinkt als een zeer geslaagde avond! En ben benieuwd wat ze zeggen op je werk. Je hebt toch recht op duidelijkheid??
T@nj@, hier ook nergens zin in… alleen maar in de bevalling :lol: Klinkt gek, maar ik ben er echt klaar voor!
Altijd weer even wennen na vakantie weer aan de slag, Cariska. Pf, wat zal dat straks wennen zijn om weer aan het werk te gaan na mijn verlof…! Dan is alles ook zo anders! Nou ja, nu nog maar niet aan denken, voorlopig lekker vrij tot januari!!
Lisajoy, heb je een beetje geslapen vannacht? Ik slaap al twee dagen zo onrustig. Elke keer plassen en zwetend wakker, blehg!
Honing, ga je eigenlijk nog echt weg met de vakantie? Of blijf je thuis?
Hendrika, bij jou al een beeb die zich aankondigt?
Joli, nee ik slaap ook niet goed hoor! Ook omdat Nina zo loopt te spoken (vanacht weer 3x), maar ik slaap ook gewoon moeilijk in. Gisteren was ik kapot maar heb tot zeker 23.45 uur naar het plafond liggen staren. Gek wordt ik ervan!!
MAarja, ik ben ook zo aan het piekeren over die hele stuitligging en mijn onmogelijke keuze daarin…
En jij dus helemaal klaar voor de bevalling he? Dan duurt het wachten lang he!!
OOOH Femke, wat een heftig nieuws!! Heel veel sterkte meid, dat heb je vast nodig!!! :hug:
Karen, klinkt als een heerlijk avondje!!! Nu is MArco ook gewoon TOP he!! En ik zie het al voor me, dat je die kinderen gewoon wegstuurt hahahahaha
Ben benieuwd hoe je overleg is gegaan op je werk!! Hopelijk weet je nu wat meer!
Ooooh ik heb weer zoiets DOMS gedaan he :wall: :wall: :wall: Heb vanochtend ff zitten surfen en kwam op een site terecht met verhalen over stuitbevallingen…en nu ga ik weer twijfelen aan mijn keuze :wall: :wall: dom he! Het liefst zou ik nu al bellen naar het ZH om een keizersnee te plannen, maar ik ga het eerst maar eens met manlief bespreken. (die denk ik nu ook gillend gek aan het worden is van mijn twijfelachtigheid!!)…
MAar er stonden echt enge dingen geschreven… :naughty:
Nou ja, eerst vanavond even lekker uiteten met mijn collega’s, even een beetje afleiding!!!
hier nog steeds bib vanmorgen heen geweest en alles was goed nu maar wachten
lisajoy ik hoop niet dat ik je in twijfel heb gedracht dat is absoluut niet mijn bedoeling zet anders eens een topic hier op het forum met de vraag wat mensen voor of nadelen hebben ondervonden van een stuitbevalling misschien dat dat een beetje helpt, en als jouw mama gevoel zegt dat je het kan geloof erin en bespreek bv met de gyn dat als de bavallling is begonnen en jij je er toch niet zeker bij voelt je dan zelf mag zeggen toch nog voor een kz kiest.
Hee Lisajoy, als het voor jou goed voelt die stuitbevalling, ga er dan gewoon voor! Als ik 1 ding geleerd heb in dit leven (ahum, ik klink nu wel heel wijs :P) dan is het wel dat je het zelf vaak beter weet/ aanvoelt dan anderen.
Informatie inwinnen is goed, maar kan ook zoooo verwarrend werken.
Famke, wat erg zeg. Succes ermee en een dikke :hug: .
Joli, ga je iemand van ons sms’en wanneer het begint?? Anders zitten wij hier veeel teveeel in spanning :roll: .
Ik ga niet echt op vakantie maar wel 2x een weekendje weg :dance: .
8x is Scheepsrecht, die houden we erin! :lol: En de hele maand doorklussen is ook wel een goede tip. Daar had ik nog niet aan gedacht .
Ga even m’n luv een kusje geven & even lekker samen op de bank hangen.
ff een ego berichtje hoor
Ik ga het zo langzamerhand echt niet meer trekken…Eerst liep Nina nachten te spoken door nachtmerries…
En gisteravond werd ze opeens ziek…om 23.00 uur werd ze wakker en spuugde alles onder. Nou heeft ze nog nooit gespuugd, dus ik vond het al eng…Mijn arme tuttebel…
De hele nacht heb ik opgelopen, ze bleef maar spugen. En omdat ze zo ziek was, mocht ze tussenin liggen, maar dan kan ik dus zooo moeilijk in slaap komen.
Om een lang verhaal kort te maken…om 06.00 uur vanochtend viel ik pas in slaap…
Ze zit nu met een witte toet tv te kijken, heeft vanochtend wel 2 cracktertjes op, dus ik hoop dat ze dat binnenhoudt…
Maar pffff wat wordt ik gepest zeg in die laatste, toch al zware, weken,…
Sorry hoor, ga ff tukken
lisajoy, herkenbaar hoor!
Nu zal je meisje wel ziek zijn maar ook Jurjen heeft voor de bevalling erg lopen spoken snachts…
Ik was gebroken net voor mijn bevalling, hij voelde gewoon de spanning dat er wat gebeuren zou…
hoop dat je meisje wat opknapt en dat je snel mag bevallen!
hier geen goed nieuws, mijn stiefvader heeft darm en prostaatkanker en moet zo snel mogelijk voor behandeling…hij is 42
xx
famke
Lisajoy, balen zeg! Kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Ik vind het al zwaar en dan hoef ik niet eens iets te doen, behalve dan een blokje om met de hond :lol: Hoop dat je vannacht wat slaap in kunt halen! Misschien Nina een zetpilletje geven voor het slapengaan, zodat ze ook lekker doorslaapt?
Famke, wat een naar bericht zeg! En dan op zo’n jonge leeftijd, vreselijk! Heeft hij uitzaaiingen, of is er nog hoop dat ze het kunnen genezen? Gaat het met Wilco wel allemaal goed?? En hoe is je zus eronder, jij met zo’n kleintje en zij net zo’n nare ervaring. Bah! :hug:
Hier nog altijd rustig. En Honing, stuur je mobiele nummer maar in een pb’tje, dan zet ik je op de ‘sms-lijst’
Famke, Heel veel sterkte!!! :hug:
Karen, dat klinkt super zeg het concert van Marco!!!
Lisajoy, sterkte met je meiske!!
Hier verder alles ok! 1e dagje zit er weer op…voel het nu wel in mijn rug maar doe gewoon rustig aan!
hallo hallo
@famke. wat een naar bericht zeg. ik hoop dat de behandeling aanslaat. goh wat moet dat een schrik geweest zijn zeg… heel veel sterkte en succes de komende tijd.
nou morgen gaan mijn mannetje en ik een weekend naar texel even lekker uitwaaien en nergens aan denken ook niet aan werk of iets in die geest gewoon lekker met zijn beiden uhhh met zijn drieen weg.
heb er heel veel zin in.
vanavond weer haptonomie gehad. erg leuk en zo lekker ontspannend helemaal goed. over twee weken gaan we met de bevalling beginnen hoe de weeen opvangen wat kan de man doen. en dankrijgen we oefeningen en tips enzo. helemaal leuk.
nou meiden tot zondag of maandag.
en een prettig weekend.
knuffel
Karen, het was dus toch nog gelukt met die haptonomiecursus? Fijn weekend alvast!
Oktobermama’s het was gisteren volle maan waar zijn de BUB-meldingen??? Heb aan jullie gedacht gisteren
Nou, hier geen vollemaanskindje hoor Ze zit nog steeds lekker warm en goed, denk ik. Er gebeurt nog steeds weinig, af en toe een krampje, maar niet noemenswaardig.
Karen, lekker naar Texel! Hoop dat je een beetje lekker weer zult hebben.
Lisajoy, heb je een beetje geslapen vannacht? En voelt Nina zich alweer een beetje beter?
Ik ben bezig met een schilderij voor op de kinderkamer. Ik schilder het geboortekaartje over! Het wordt heel leuk! Ik moet nu nog 1 kleur doen, hoop dat ik het niet ga verpesten… daar ben ik altijd zo bang voor als het bijna af is!
Nou ben weer uit mijn dip hoor!! Een goede nachtrust doet veel met een mens!!! :lol:
Nien lijkt weer helemaal opgenapt, gelukkig! Ze eet weer redelijk en heeft praatjes voor tien!!
ALs je kind ziek is…daar wen je echt nooit aan!! Je zou het zo graag over willen nemen, en ze zijn nog zo klein…
Maarja, vanmiddag wilde ze alweer patatjes als lunch, dus dat zit wel goed hahahahahahahah (heeft ze niet gekregen hoor hihi).
Ook mijn paniekaanval rond de stuitbevalling is verdwenen, en gek genoeg voel ik nu ook opeens een rust over me heen komen. Ik laat het maar op me af komen en zie wel hoe het zal gaan…
Femke, wat een vreselijk nieuws zeg, en nog zo jong!!! Hoop dat de behandeling idd goed aanslaat en je schoonvader weer helemaal kankervrij wordt!!! Maar wat zullen jullie in een heftige periode zitten nu zeg!!
Joli, oooh ben benieuwd naar je schilderij!! Maar dat mogen we zeker niet zien, aangezien het de voorkant is van het geboortekaartje???
Wij hebben toendertijd de voorkant van het geboortekaartje van Nina, op een speelgoedkist laten verfen! Erg leuk!! Ga ik ook zeker voor beeb doen!!!
Karen, lekkerrrrrrr zeg een weekendje texel!! Ben jaloers!!! Veel plezier meid, even lekker nergens aan denken!!!
zal ff nina’s kaartje laten zien, en die kist!! (tis wel een voorbeeldkaart, dus nina heet niet echt Pien hoor hahahahaha)
Karen veel plezier op texel!!!
Lisajoy, fijn dat je weer uit je dip bent en rust hebt gevonden in je beslissing over de bevalling!
Leuk kaartje en leuk idee om het over de kist heen te schilderen!
WIj hebben gisteren de box opgehaald, boxkleed is nog niet binnen dus nog ff wachten op de foto. Wij hebben dus de bopita box simon, wilde gisteren alvast het muziekmobiel eraan bevestigen maar volgens mij past dit niet…heb al hier ergens op het forum een vraag staan of meer mensen dit hebben of dat het aan mij ligt!
Ons avondeten is alweer klaar…hebben beide late dienst en kunnen niet meeeten dus stond om 10.00 uur al te koken :sick:
Nou werkse Cariska! Wat vervelend dat die mobile niet op de box past, hopelijk vinden jullie een oplossing. Lang leve KOK!!
Lisajoy, gááf die speelgoedkist, dat idee ga ik onthouden!
Honing, lekker vakantie aan het vieren?
Wat zou Karen aan het doen zijn op Texel…(of was t nou Terschelling :think: zo ff kijken)
Enneh zijn er al kindjes onderweg
(ben helemaal niet ongeduldig… :liar: …)
Hier het huis bijna aan kant :mrgreen: , es ff kijken wat we vanmiddag gaan doen, tis mooi weer dus wellicht ff met de fiets op pad. (en ik wil dat we NU gebeld worden dat de gordijnen klaar zijn, de proefdruk voor t geboortekaartje en mn mandjes voor de babykamer binnen zijn :lol: )
Zal es ff kijken of de vloer beneden al droog is en ik de meubels terug kan zetten!
:-*
Yes Yes Yes, het is gelukt! Mobiel hangt boven de box!!! Nu snel klaarmaken voor het werk!
30 weken :dance:
Wat is het rustig :shock: ?
we wan’t BUB’s!!!
Yes ook ik heb weekend :lol:
Kom idd maar op met die bub’s!!!
Famke hoe is het??? Nog leuke foto’s???