Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Zoals jullie zien heeft de ongi doorgezet :? . Door de korte cyclus ook niet echt op het goede moment geklust denk ik :wall: :wall: .

Helaas! Naja, we gaan maar extra ons best doen met het klussen tijdens de vakantie. Laatste week werk en dan lekker niksen! :dance: :dance:

Ga ffies het buik(je) van Lisajoy bewonderen.

joli, hier is ie inmiddels ook op.

lisajoy, nee box staat nog niet, moeten hem nog ophalen in de winkel. Gaan we doen met de beide oma’s want die gaan hem betalen. Maar deze week komt ie zeker!

Karen, beekse bergen is zeker leuk!!

Honing :hug: , balen meid!!! :pray: voor deze keer!!!

Gisteren dus de puppy reunië. Was echt hartstikke leuk. Al die honden dol enthousiast en lekker rennen, vliegen en zwemmen (in een plas met een hele dikke laag modder :think: )

vanmiddag naar de school van mijn zusje. Ze doet de kappersopleiding en gaat me dus knippen!

hallo hallo

@honing… balen meid. nou ik hoop dat je lekker van de vakantie kunt gaan genieten en dat je lekker van je man kunt gaan genieten…

@cariska… oo leuk laten knippen, wel spannend wat ze er van gaat maken???

nou vandaag lekker vrij, moet alleen naar therapie straks.

G’morgen --> oh middag al!

Honing, :twisted: :twisted: :wall: :wall: :wall: :hug:

Karen, BB is leuk he! Enneh rustig aan hoor. Idd maar hopen dat je niet meer hoeft te solliciteren (wellicht alleen voor de ‘formaliteit’) kan me voorstellen dat ze nergens iemand aannemen voor maar 1 of 1 1/2 maand…)

Cariska, leuke reunie gehad! En vanmiddag geknipt, lekker hoor.

:pray: :pray: waar blijven de BUB-meldingen??? :pray: :pray:

Gisteren lekker geshopt op de Halloweenfair :mrgreen: een grote kist pompoenen gekocht, ga ik lekker de tuin mee versieren.

nu maar weer aant werk…

nou ben weer thuis, haar geknipt. Vind het weer erg leuk geworden. Zal binnenkort foto maken, meteen maar weer eens een buikfoto!

Cariska, showen je nieuwe kapsel!!!

Tanja, leuk he al die Halloween spulletjes!!! Nina vind het nu ook zo leuk, dus ook wij hebben ons huisje versierd! Helemaal gezellie!!

Honing :wall: :wall: Ik hoop echt dat het binnekort raak is hoor!! Tis je zo gegund!! Enne ik vind het echt geweldig dat je zo blijft meeschrijven met ons!! Kan me voorstellen dat het soms steekt, dus mijn respect heb je!!!

Karen, waar blijven je foto’s dan??? hahahahahahaha Leuk he de beekse bergen…

Oh greys anatomy begint!!!

Tot straks!

ben ik weer…

Morgenmiddag heb ik een afspraak in het ZH bij de gynecoloog…

Weer ff ons meisje bewonderen :inlove: , dat is dan wel weer een voordeel van een stuitligging, veel echo;s hahahahahaha

Ennnnnnnn, ik heb me bedacht…

Misschien verklaren jullie me voor gek, maar na alle voor en nadelen op een rijtje te hebben gezet, heb ik toch besloten om een stuitbevalling te gaan proberen…

Echt mega spannend, maar ik wil het toch doen! Als het lukt, herstel ik sneller en mag ik gewoon alles doen!

Dus ik ga er gewoon voor…een dubbelgevouwen kind eruit persen…lijkt me leuk! :liar: :liar: :liar:

lisajoy, knap dat je van bent veranderd van mening! Maar snap het ook wel je kan dan idd sneller weer alles! Betekent dit dan ook dat je gewoon moet wachten tot het beebje eraan toe is??? Of wordt je wel ingeleid?

Waar wil iedereen eigenlijk bevallen? Wij hopen op een thuisbevalling.

Straks moet ik oppassen op Kaya, meiske van 7 maand. Ga lekker wandelen met haar en Kyra (de hond) kijken hoe dat gaat haha.

hallo hallo

@lisajoy… nou wou ik gisteren er mee aan de slag kan ik het foto toestel niet vinden. dus ik moet eerst mijn man even vragen waar hij die gelaten heeft. dus jullie moeten er helaas nog op wachten.

zal ik jullie is wat vertellen.

IK GA VANAVOND NAAR MARCO BORSATO. in het gelredome. lache he

maar ik vind het wel heel spannend. had vannacht naar gedroomd dat daar de bavalling begon.

maar ik heb er wel heel veel zin in. ik ga samen met mijn moeder en een hele goede vriendin dus dat is wel weer een gerust stelling.

het kwam zo mijn vriendin haar vriend zou meegaan maar die moest plotseling werken dus vroeg ze of ik mee wou. en toen zei ze mijn schoonzusje gaat ook niet dus toen wou mijn moeder wel mee. lache hoor. het enige nadeel het zijn wel staan plaatsen. maar goed.

nou ik ga er vandoor word zo opgehaald door mijn moeder we gaan even een camping bekijken voor de mei vakantie

knuffel

Karen, gaaf hoor naar Wit Licht. Ben benieuwd hoe het zal zijn, schijnt groots te zijn aangepakt, die concerten!

Cariska, hoe ging het wandelen met hond en kind :smiley: Ga ik straks ook doen, alleen is onze hond wel een stuk kleiner dan die van jullie, hihi.

Lisajoy, idd, die echo’s zijn wel een voordeel. En een hele ommezwaai in je beslissing! Je moet doen wat voor jou goed voelt, dan lukt het ook!! En wie weet maakt ze toch nog spontaan de draai?!

Honing, balen dat je cyclus nu weer zo kort was!! Vind het knap dat je er zo positief onder blijft! Deze maand hopelijk raak. En vakantie is altijd zo’n lekker ontspannen ding, dus dan gaat het klussen vast ook met wat minder ‘moeten’ :wink: Zet 'm op!!! :dance:

T@nj@, leuk he, die herfstdingen voor de halloween. Doen ze er bij jullie ook echt wat aan? Dus dat de kindjes aan de deur komen? Dat is toch met halloween?

Nou, hier alles nog steeds rustig. Nog geen tekenen dat het gaat beginnen. Ooo, ik ben zo ongeduldig. Geduld is echt één van mijn slechtste eigenschappen. En dan te bedenken dat ik nog niet eens rond de uitgerekende datum zit, hihi. Maar goed, ik voel me gelukkig nog prima, dus dat scheelt wel! Misschien ga ik vanmiddag nog even aan mijn schilderijtjes werken voor de babykamer. Daar is nog steeds niets van gekomen. Ik wil de voorkant van het geboortekaartje erop schilderen. Vandaag trouwens ook de proefdruk goedgekeurd! Alles is nu dus echt klaar! :-*

Joli, zo ongeduldig! Zou ik ook zijn hoor ‘nog maar 9 dagen te gaan’ :dance: , spannend hoor! Ik zit met smart te w88 op de volgende BUB melding (Hendrika al een tijdje niet gezien… :pray: ) En wb Halloween er wordt hier niet echt heel veel aangedaan hoor, maar wel Sint-Maarten, het is meestal een combi. Sint-Maarten is iig erg druk in onze buurt (gezellig hoor) Vorig jaar was het 2e jaar de we het in dit huis meemaakte, ik had gerekend op 100 tractaties (het jaar ervoor waren we nog aan het verbouwen en waren we met een uur door 60 tractaties heen, gelukkig konden we toen weggaan naar het oude huis :oops: )…100 bleek dus nog te kort :shock: (hihi kan te maken hebben met de mooie spooklollies die de clienten op mijn werk gemaakt hadden :mrgreen: )

Cariska, lekker aan het oefenen?! Tis een prachtige dag om te wandelen.

Lisajoy, toch gekozen voor een normale bevalling! Kan het me wel voorstellen hoor, als de artsen er vertrouwen in hebben en jij zelf ook moet het lukken, toch! Het zal iig een zh-bevalling worden zeker?

Karen, veel plezier vnvd! Enneh camping voor de mei-vakantie, dan is je kleine dr al :mrgreen: Wij hebben eind feb een bruiloft (en ergens daarvoor het vrijgezellenfeest)…we moeten dan voor het eerst oppas regelen :mrgreen: gek hoor!

hallo dames hier nog steeds bib

net even alle enveloppen geschreven wat een rot werk zeg

morgen weer na verloskundige en dan zijn we 39 week ben er nu wel flauw van wil de kleine nu wel graag in mn armen sluiten.

Tanja sint maarten dat duurt inderdaad niet meer zo heel lang maar in welke regio woon jij dan want niet overal vieren ze het wat ik weet.

als alles goed is wordt het hier ook een ziekenhuis bevalling dat willen we zelf namelijk graag toch even die extra zekerheid dat als er iets niet goed mocht zijn/gaan je gelijk op goede adres bent.

karen marieke super dus jij gaat vanavond swingen heb er gisteren wat van op tv gezien en het moet echt super zijn veel plezier geniet ervan en pas wel op de bib

lisajoy vindt het super knap dat je voor een gewone bevalling kiest wil je niet aan het twijvelen brengen maar ik zelf zou er niet voor kiezen maar dat komt omdat ik uit fam en vrienden kring verhalen heb gehoort over stuitbevallingen wat niet super is gegaan maar naturlijk is niet elke bevalling gelijk en neem ik mn petje voor je af.

karen gaaf zeg! marco borsato!! Veel plezier!!!

Nou Kaya is weer weg, vond het helemaal leuk! En gelukkig deed Kyra ook goed haar best met wandelen haha

Nu zo naar mijn schoonouders om te eten. Stampot zoete appeltjes :drool:

hahahaha Lisajoy :lol: :lol: . Gewoon d’r uitpersen dat dubbelgevouwen kind!

Maar wat goed zeg, dat je het toch gewoon gaat proberen! Komt goed; je klinkt zo sterk!

Oei, Joli, voor jou wordt het echt spannunnnnd! :roll:

Ja meiden, ik baal er natuurlijk wel iedere maand van als ik ongesteld wordt. Maar ik ben er niet allesoverheersend mee bezig. Heb genoeg andere leuke dingen waar ik mee bezig ben.

We gaan nu voor ronde 8. :pray: :pray: :pray:

Hee Lisajoy, hoe was de echo vandaag? Nog nieuwe info gekregen in het ziekenhuis?

Honing, we duimen weer voor je!! Ronde 8 is vast raak! :pray:

Ooo Karen, jij staat nu vast al te swingen, of zou het voorprogramma nog bezig zijn?! Morgen wel verslag hoor!

Alles was weer goed bij de VK. Beeb heeft nog ruimte genoeg om te bewegen en mijn buik was heel soepel. De VK dacht niet dat het al zou gebeuren, maar ze merkte er ook bij op dat het nooit te voorspellen valt en dat ook zij er wel eens naast zitten. Ik zei nog dat het vanavond volle maan is… ze moest lachen. Dat hadden er al meer gezegd die dag. Ze hoopte maar dat niet iedereen vannacht zou gaan bevallen :mrgreen: Ik had zelf telkens het gevoel dat het de 16de zou komen. Dus dat is donderdag… :pray: van mij mag het! Heb sinds vandaag wel wat meer ‘gerommel’ in mijn buik… zou dat het begin zijn?!

Joli, spannend hoor!!! Je hoort idd dat er een hoop mensen bevallen met volle maan, dus wie weet!! En dat gerommel in je buik is misschien toch al een teken???

Honing, 8x is scheepsrecht hahahahahaha We gaan gewoon met z’n allen verschrikkelijk hard duimen!!! En gewoon de hele maand klussen :dance: hahahahahahaha

Hendrika, ik probeer me een beetje af te schermen voor ‘verhalen van anderen’. Anders begint de twijfel weer toe te slaan…

Bovendien, ik hoor ook vaak genoeg vrouwen zeggen dat ze noooooit meer willen bevallen, na een gewone bevalling, terwijl ik dat echt heel erg vond meevallen…

Dus ik ga lekker mijn eigen ervaring opdoen!!!

En voor jou wordt het ook wel heeeeeel spannend nu he!!! De laatste loodjes meid!!!

Tanja, Sint maarten kennen wij dan weer niet, hier in Rotjeknor! Maar Halloween lijkt de laatste jaren opeens populair te worden, want als kind zijnde heb ik dat ook nooit meegemaakt! Het heeft wel iets vind ik!!!

Zit alleen nog in twijfel of ik (of manlief natuurlijk als ik bevallen ben…) zal meelopen met Nina!!! Die snoepjes vind ze natuurlijk reuze interessant, maar volgens mij is ze echt nog te klein voor al die enge dingen!!!

Vandaag naar het ZH geweest, maar ik stond binnen 10 minuten weer buiten!! Ze was ook totaal niet onder de indruk van het feit dat ik voor een stuitbevalling ga :lol: “Nou dat gaat toch ook wel lukken he, het is je 2e en je eerste bevalling verliep zo voorspoedig, dus dat gaat goedkomen” Oh :o oke! hihi

Even een speed-echo, maar het enige wat ik zag was het hoofdje van madam, wat nog altijd boven ligt!

De kans is klein dat ze nog draait, aangezien ze nu al weken zo ligt. Kennelijk vind ze het wel lekker zo…eigenwijsje!!!

Nu gewoon weer een afspraak voor volgende wk, en afwachten tot de weeen beginnen! En het wordt idd een ZH bevalling!!! Logisch, want er kleven toch wat risico’s aan, dus als het nodig moet zijn, krijg ik alsnog een spoedkeizersnee…

Ga nu lekker mijn mandje in…Nina is de laatste dagen heel onrustig in d’r slaap. Droomt veel, is opeens bang in het donker…tuttebl, ze zit nu echt in die peuter-angsten-fase…Dus ik was er vanacht om 4.10 uur, 5.00 uur en om 06.15 uur uit…

ALvast een goede voorbereiding op de nachten met beeb!!! MAar oooooooooooh wat ben ik nu moe!!! :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Nou, hier geen volle maan baby hoor :mrgreen: Gister had ik wel wat krampjes, maar dat is nu eigenlijk weer weg. Oefenweeen, waarschijnlijk, maar het moet nu nog gaan doorzetten :smiley:

Straks even naar een verjaardag, hmm, heb nu al trek in slagroomtaartjes :drool: Ik zit nu op 20 kilo erbij, dat ene taartje maakt nu dus ook niets meer uit :roll:

honing, vind het echt super knap van je dat je hier zo vaak blijft meekletsen, hoop dat het snel raak is voor je!!!

Joli, spannend zeg!!!

lisajoy, geen sint maarten? kan me dat niet voorstellen, weet hier niet beter haha…

helaas is dit mijn laatste dagje van de vakantie…bevalt me eigenlijk wel zo. Ach heb gisteren even geteld en hoef nog maar iets van 22 dagen te werken totaal, dus valt best mee eigenlijk :lol:

Hey dames,

ben niet veel online, er speelt prive van alles af…

Mijn stiefvader heeft kanker en mijn zusje heeft gisteren een miskraam gehad met 11,5 weken

xx

famke