Femke, oooh??? Dat wist ik helemaal niet joh, dat je niet mag autorijden!!! mmmm dat wordt wel een probleem denk ik, want ik moet toch na 3 weken Nina naar het kdv kunnen brengen en dat is niet aan te lopen…
Nou ja ik zie het wel…doe het dan maar stiekem hahahahahahaha
Maar ben blij met jouw verhaal hoor, sterkt me wel in mijn beslissing!!!
En echt tijd om ernaar toe te leven heb ik niet, want dinsdag bespreken we de datum, maar dat is zowiezo de week erop! Dus over 2 weken hebben ons meisje!!! Gek idee hoor!!
En ja hoor, jullie mogen best weten wanneer dat is! Voor mijn familie en vrienden hou ik het wel geheim, het moet wel een beetje een verassing blijven!!
Honing, er gebeurt een hoop in jouw lijf zeg…maarja zolang je menstruatie niet doorzet kan het nog van alles zijn he!!!
Klinkt trouwens goed zeg die cake…stuur ff een plakje deze kant op :drool:
Joli, hoe lag je meisje erbij??? Hopelijk gewoon helemaal klaar om geboren te worden?!
Karen, gewoon ff uitjanken, dat werkt het beste!!! We hebben het ook gewoon zwaar hoor met al die hormonen!!! Die papa’s hebben het wat dat betreft een stuk makkelijker!!!
Nina wil trouwens echt ALLEEN maar een broertje…Ik heb namelijk een kind wat helemaal GEK is op blauw…Alle meisjes houden van roze, maar Nina niet…blauw is haar “lieveliefs” kleur.
En ja, dus wil ze BLAUWE muisjes trakteren op het kdv. Vond het zoooo schattig, dus ik heb beloofd dat ze blauwe muisjes mag trakteren, ook als ze een zusje krijgt…
Nou oke, dan wilde ze toch ook wel een zusje :lol: :lol:
Honing, de monchoetaart ziet er heerlijk uit, de bodem van de kwarktaart is iet wat mislukt…brokkelt beetje bij beetje uit elkaar. Maar vanmorgen al een stukje gehad en smaakt prima
Famke, waarom mag je eigenlijk niet autorijden? Fijn dat je herstel zo goed gaat!!!
Lisajoy, spannend zeg! Over 2 weken je meisje in je armen!!! Wat grappig dat nina perse een broertje wil om de blauwe kleur! Straks gaat ze nog vertellen dat ze een broertje heeft gekregen haha!
hier alles prima. Vriendlief en hondlief zijn beide jarig dus heerlijk aan de taart, zoutjes, chinees (vanavond) en lekker niets doen!
het heeft even geduurd maar we zijn zo goed als uit de namen. Ook het geboortekaartje is bekend…nu nog de teksten die erop komen te staan bedenken.
Famke, had jij je kaartje al geplaatst?
Je “mag” niet auto rijden omdat je een verminderde concentratie hebt (ook bij een natuurlijke bevalling) en omdat je met een keizersnee eerst aan je wond/buik denk als je onverwachts moet ingrijpen…
sommige verzekeringen keren ook niet uit als je binnen die 6 weken een ongemak hebt…
volgende week wil ik graag weer auto rijden dus zal ik eerst mijn verz. bellen. (sommige verzekeringen geven dan groen licht om wel te mogen rijden)
enne nee, ik heb het geboorte kaartje nog niet op de foto
:oops:
xx
famke
geldt dat niet “mogen” rijden dan ook bij een gewone bevalling?? Ok, doe rustig aan met je kaartje hoor!!
Lisajoy, wat schattig van die blauwe muisjes :inlove: .
Toen mijn jongste broertje geboren werd was ik zo teleurgesteld dat ik tegen iedereen vertelde dat ik een zusje had gekregen :oops: .
@Cariska wrote:
geldt dat niet “mogen” rijden dan ook bij een gewone bevalling?? Ok, doe rustig aan met je kaartje hoor!!
Toen ik ben bevallen van Jurjen (natuurlijke bevalling) heb ik dat niet gehoord, nu dus wel…
misschien iets om de VK te vragen of je polis van je ziekenfonds even er op na slaan??
xx
famke
Weet je wat ik me opeens bedacht…dat NIEMAND vertelt welke naam de kleine krijgt, of welk gedichtje op het kaartje komt te staan!!
Zijn we toch bang voor meelezers??? :lol:
mmm ik ga het maar eens navragen bij mijn verzekering!! Heb er echt nog nooit van gehoord!!
MAar 't klinkt logisch… Toen ik zwanger was van Nina, had ik een suzuki alto. We hadden 'm net ingeruild bij de dealer en een nieuwe wagen gekocht. Twee weken voor de ‘ruil’, reed ik hem in de prak…Mijn schuld, keek gewoon niet naar rechts…
(hoef niet te vertellen hoe manlief reageerde…)
Twee weken later, reed ik zijn bedrijfswagen tegen een paaltje…
Kortom: dat slechte concentreren kan ik helemaaaaaaal begrijpen :oops: :oops:
Cariska, gefeliciteerd met manlief!!!
Het gedichtje en de naam houd ik in ieder geval liever nog ff voor mezelf…idd straks wel bekende meelezers…
Kan me voorstellen lisajoy hoe je man reageerde…denk dat Johan ook zo zou reageren haha
Vind iedereen het ook leuk om op de 1e pagina de foto’s van alle beebs te plaatsen? Bij de oktobermama’s hebben ze dat gedaan en ik vind het erg leuk staan! Hoe denken jullie erover??
werden net gebeld door babyplanet (waar we de box hebben besteld) dat hij binnen was! Helemaal super dus. Morgen maar eens vragen wanneer de oma’s meegaan om hem op te halen want … we krijgen hem van hun.
Ook meteen een boxkleed besteld via internet, had een leuke site gevonden waar het kleed die wij graag wilden ook nog met korting was. We hebben het boxkleed van knuf en co besteld in de kleuren … lime/aqua. Ook bij die site meteen 2 slaapzakjes besteld. Helemaal leuk dus!
wat is het hier trouwens rustig vandaag! Al mensen aan het bevallen??? :lol:
Nog niks hoor! Mijn oude buurvrouw was op een paar dagen na gelijk met mij uitgerekend en die is vannacht bevallen, via keizersnee, van een gezonde zoon. Ik zei vandaag al… ik wil ook! Hihi. Maar blijkbaar is ons meisje er nog niet klaar voor. We wachten weer af.
Trouwens leuk idee van die beebjes op de 1ste pagina!
Joli, gefeliciteerd met je nieuwe buurjongen!! Hoe heet hij??
G’morgen :mrgreen:
Joli, wacht rustig af gefeliciteerd met je buurjongetje (‘oud’ buurjongetje :lol: dus geen speelmaatje voor jullie meisje?)
Cariska, de box binnen! Leuk joh! Wel showen he als je hem hebt! Nog gefeliciteerd met je 'luv. Heeft ie jullie hond vorig jaar voor zijn verjaardag gekregen of is ie toevallig op dezelfde dag geboren?
Lisajoy, :naughty: blijf jij maar uit de buurt van het stuur :lol: Hihi en blauwe muisjes :mrgreen: als dát je ‘liefeliefs’ kleur is, moet je die zéker uitdelen…(dan maar met roze lintjes op een roze blad en met roze kleren aan ofzo, hihi)
Honing, hoe’s jou buik ? Die cake klinkt heeeeeerlijk :drool:
Famke, wat heb je toch een pittig mannetje, die foto :inlove: :inlove: . Idd kalm aan met het geboorte kaartje, we zijn maar een beetje nieuwsgierig :liar:
Kim, waar ben je? Hoe’st met jou?
Hendrika, en jij? Al tekenen van een bevalling?
Karen, al wat duidelijkheid over je baan of over je eventuele uitkering? Balen van je zwangerschapscursus zeg :evil:
Wij zijn gisteren naar een informatiebijeenkomst geweest voor a.s ouders over bevallen en kraamzorg. Erg interessant, 'luv weet nu alles over de bevalling (en de verschillende fasen :lol: , hij loopt hier nu lekker interessant te doen met die kennis) Haha kneep hem wel af en toe hoor!
Daarna zijn we nog even de stad in gegaan om nog wat te ruilen wat ik heb gekregen voor mn verjaardag (mobiel voor boven de box, luv had een neutrale gekocht, die mooi in de huiskamer paste, deze leek mij niet zo aantrekkelijk voor de beeb… :oops: …we hebben nu een gezellige gekleurde :mrgreen:)
Vanmiddag gaan we naar een Halloweenmarkt hier in de buurt, mn vader loopt daar altijd rond verkleed als een of andere dracula, haha ff kijken en leuke dingetjes voor in de tuin kopen :mrgreen: .
Fijne zondag :mrgreen:
Tanja, nee toevallig is Kyra op dezelfde dag geboren als Johan, dus dubbel feest haha.
Wij hebben vanmiddag puppy reunië. Dus met ongeveer 12 honden het bos in…heerlijk!
Het is van een oud buurmeisje, dus die even oud is als ik, dus geen speelkameraadje. Hij heet Thomas.
Hier nog steeds niks hoor :oops: Ongeduld ongeduld… Maar wel nog op een rommelmarkt geweest vanmorgen. Leuke mobiel gekocht voor boven de box met schaapjes. Nog een houten vormenspel en wat pop-up boekjes. Kon me weer niet inhouden, hahaha.
Oo en ik had ook kwarktaart gemaakt, om even voor te proeven, hmmm. Nog een kilo erbij :roll:
ja lekker die kwarktaart!!! Hier staat ook nog een stukje in de koelkast :drool:
Nou, hier istie op hoor… :oops:
hier een beetje een hang-dag…Niks komt uit me, en ben moe van het niks doen,…pffff heb het wel een beetje gehad hoor, van mij mag ons meisje wel komen (wel gedraaid dan he!!!)
Joli, lekkerrrrrr kwarktaart!! Krijg helemaal trek van al die bakkunsten van jullie!!!
Tanya, leuk zeg een halloweenmarkt!! Nog geslaagd???
Cariska, staat je box al?? En natuurlijk moeten we een foto-pagina maken!!! Leuk idee!!
Zal ff een nieuwe buikfoto op het showforum zetten…hij wordt nu echt per dag groter lijkt wel :oops:
hallo hallo
nou ik heb een leuk weekend achter de rug.
gisteren zijn jacco en ik samen met mijn ouders naar de beekse bergen geweest. echt leuk. was namelijk nog nooit echt in een dierentuin geweest.
maar ik vond het echt leuk.
was wel helemaal kapot na zo’n dag. ben ook niet meer meegeweest naar de verjaardag van mijn zwager. maar heb het echt leuk gehad.
gewoon lekker weg niet na hoeven denken over werk of andere zorgen.
en vandaag eerst naar de kerk toen lekker boekje gelezen en nu lekker aan het werk nog ffies en dan ben ik vrij…
morgen weer naar therapie…
@tanja. nou duidelijkheid heb ik nog niet, maar ik heb wel mijn WW aan gevraagd en heb over ander halve week een gesprek met iemand van het CWI die samen met jou kijkt naar evt banen enzo…maar ik hoop eigenlijk dat ze gaat zeggen van nou die laatste maand hoef je niet meer te solliciteren.
@cariska heb je leuke dag gehad. en lekker genoten van je taart???
@lisajoy…lekker het zo’n hang en niks doe dag. moet je lekker gebruik van maken en van genieten…
hee maar zo’n foto pagina lijkt me ook helemaal een goed idee.
ik zeg het eigenlijk al zo vaak ik moet echt even aande slag om een foto op het showforum te zetten. maar goed dat moet ik hem eerst zien te verkleinen. ik ga er morgen mee aan de slag. ik beloof het
nou slaap lekker allemaal en tot morgen
knuffel