Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

G’morgen, hier een vroegspook :?

Joli, nog maar 1 dag :mrgreen:

Lisajoy, balen van je werk! Raar dat het zomaar ‘omgegooid’ wordt, eigenlijk ga je dus ineens heel ander werk doen (waar je als je zou solliciteren bijv niet voor zou kiezen…zeker als het concequenties voor je werktijden heeft…) Nog een weekje :dance:

Cariska, mooi gemaakt! De letters zijn idd wat klein. Heb je het in paint gemaakt? Toen ik het nog deed moest ik het lettertype in Word al vergroten en dan terugplakken in paint…wellicht helpt dat? En ik ben inmiddels 29 jaar! Hier ook het boek veilig bevallen op mn nachtkastje liggen… :mrgreen: kom maar op!

Hendrika, klinkt goed zo’n vlotte bevalling :lol: Dat Maurice dan misselijk is is niet zo gek natuurlijk. Fijn dat je je goed voelt (en zo snel verslag kan doen!) Hoe reageerde je dochter op haar broertje?

Zit ff te denken we zitten ‘alvast’ op 2 boys en 2 girls (als het bij Lisajoy en Joli goed gezien is :lol: ) Ik wordt zooooooooo nieuwsgierig naar wat wij krijgen :mrgreen:

Honing, lekker aan het genieten van jullie vakantie? Begreep ik nou dat jullie heel lang vakantie hebben :think: lijkt me heerlijk!!!

In alle rust aan de klus :mrgreen:!!

:-*

Hey Tanja goedemorgen!!! Kon niet meer slapen en had me toch een honger!!! Dus toch maar naar beneden en hier ff spieken!

Zal zo het lijstje ff aanpassen…en toen ik vannacht niet kon slapen had ik misschien een idee voor het lettertype…dus ga weer ff prutsen!

Vandaag misschien weer een bub??? Vind het wel weer tijd worden dus dames kom op!!! :lol:

grrrrr zo als jullie zien krijg ik het niet voor elkaar..... :cry:

Grrrr vervelend Cariska!!! Hoe je daarmee kan worstelen he!? Wellicht kun je het vragen in het ‘hulptopic’?

En…als het is gelukt, zullen we dan een nieuw deeltje openen?

Goedemorgen, hier nog steeds niks hoor :snooty: Beebje blijft lekker zitten waar ze zit en er gebeurt ook werkelijk niets. Geen voorwee, niks! Maar goed, we rekenen nu maar op morgen, op de uitgerekende dag. Ik heb een zwangerschap uit het boekje, dus wie weet dat ze daarom wel precies op tijd komt! Duimen jullie voor me :lol:

Mooi lijstje Cariska, stuur het anders even door via een pb’tje. Of kan dat niet? Dan kijk ik er even naar! Ik ben meestal wel handig met dat soort dingen.

kan volgens mij niet via pb…pb me anders ff je mailadres mail ik het je ff…

begint er iets op te lijken??

Gelukt!! Gaan we nu een nieuw deeltje openen??

Nieuw deeltje is geopend!!!

Nieuwe deel!

Deze wordt gesloten!