Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Cariska, leuk is op zoek naar Joseph he!!! Ben echt een musicalfan, dus zit iedere zondag trouw voor de buis!!!

Karen, wist ook niet wat een mini monkey was, dus ik heb ff gezocht op marktplaats…ennnn ben verliefd!!! Meteen twee keer een bod uitgebracht op twee knalroze uitvoeringen!!! Dus thanks voor de tip!! :thumbup:

Joli, hoe was de opendag??? Nog geinteresseerden gehad, of nog beter…een bod???

Tanja…op het laatste nippertje, maar toch :: :: van harte gefeliciteerd meid!!! :: ::

En ik zou het eerlijk gezegd niet weten of ze gedraaid is. Kijk, d’r voetjes liggen boven, maar dat zou ook het geval zijn als ze wel ’ normaal’ lag…En ik kan het hoofdje en billetjes niet echt onderscheiden :oops:

Dus ff wachten tot dinsdag!!

En jij??? Begint het al te rommelen of niet???

Wat een bagger weer zeg vandaag…brrrrr ik HAAT herfst!!!

Wel een lekker weekend gehad. Gisteren allerlei klusjes in huis gedaan en 's avonds lekker met manlief naar de Griek geweest :drool: :drool: heerlijk gegeten!! Nina sliep lekker bij opa en oma, dus we werden vanochtend om 10 uur wakker…Echt een zaligheid, want die luxe hebben we niet meer sinds Nien er is!!

Vandaag gezellig naar Ballorig geweest, met dit weer is zoiets ideaal voor kinderen met dit herfstweer!!!

Nog twee dagen en dan moet ik naar het ZH. Ben zoooo nerveus over dat hele draaien!! Volgens mij pakken ze je buik/beeb namelijk best hard beet…AU!!! We zullen zien…maar :pray: :pray: wel voor me he!!!

lisajoy, wie vind jij dat er moet winnen bij op zoek naar Joseph?? Ik vind freek wel erg goed!!

Hmmmm goed idee ga zo ook maar ff kijken op marktplaats naar de mini monkey…

heb hem gevonden, maar ben zelf niet zo van de draagdoeken enzo…vrienden van ons hebben zoiets en die kunnen we lenen…denk dat ik hem weinig ga gebruiken maar je weet maar nooit natuurlijk!

Mini Monkey, wat een naam! Haha, wij hebben ook een draagzak, van Premaxx. Lijkt er erg op. Ik heb die op de rommelmarkt gekocht, omdat ik ook twijfel of ik het ga gebruiken. Ook hebben we er eentje van babybjorn. We zien wel of het handig en bruikbaar is.

Openhuizenroute was geen succes. Er is niemand geweest! Balen hoor. We hebben nog wel zo’n mooi huis :mrgreen: Maar de kredietcrisis en nare berichten over de financiele toestand helpen niet bepaald mee.

T@nj@, nog gefeliciteerd met je verjaardag :**: Was het gezellig? Nog een beetje verwend met leuke cadeaus? Of vooral dingen voor de baby gekregen :wink:

Lisajoy, echt spannend hoor. Ik hoop zo voor je dat je beebje gedraaid is en goed ligt. Ik dacht van het weekend dat ons beebje echt hele rondes in mijn buik maakte. Hoop maar dat ze nog steeds goed ligt. Ik moet donderdag weer naar de VK.

Oo Cariska, heerlijk vakantie! Ik heb wel verlof, maar dat is toch anders dan vakantie hoor. Het voelt meer als een soort verplicht wachten. Hoe ervaren de anderen met verlof dat?

Famke, hoe is het bij jou?

Karen, jij al meer nieuws over je baan?

Hendrika, al voortekenen voor een komende bevalling?

Honing, heb je goed geklust??

Ik ga nog even aan het werk. Heb natuurlijk eigenlijk verlof, maar er kwam nog een klein opdrachtje voorbij, die ik toch maar ga doen. En nog even een factuur maken! Ook altijd fijn :smiley:

hier nog geen voorteken voor de bevalling.

net even het bed omhoog gezet werdt wel tijd was een beetje laat.

verder staat nu alles klaar tas voor ziekenhuis, wieg alles is nu zo goed als klaar huisje lekker schoon en nu nu maar afwachten…

een draagzak voor de baby hebben we niet dat lijkt me echt zn ding wat ik niet zal gaan gebruiken.

iets wat ik wel moest hebben is de easy base voor de maxi cosi in de auto te zetten jee wat makkelijk geen gedoe met de gordel gewoon erop zetten klik en klaar.

ga zo nog maar even de magnetron schoonmaken en dan gelijk even de flesjes en speentjes uitkoken in de sterelisator is dat ook weer klaar.

tanja nog gefeliciteerd met je verjaardag hopelijk heb je een leuke dag gehad.

p.s wat was ik zaterdag blij dat 4 okt voorbij was want een dierendag kindje lijkt me niet echt leuk maar ja als het zo was was het niet anders maar gelukkig niet.

joli, balen dat er geen 1 kijker is geweest zeg!!! Hebben jullie al een ander huis??? Hopenlijk raken jullie deze kwijt voor je in de nieuwe trekt…dubbele lasten is ook niets!

Henrika, idd een dierendag kindje is niet alles, gelukkig is ie blijven zitten!

:mrgreen: :mrgreen: Enorme stortbui hier en de honden komen net binnen en schudden zich lekker uit… :mrgreen:

Hoe is het met de hoogzwangeren? Hopelijk niet teveel kwaaltjes? Nog even lekker aan het genieten van beeb in buik?

Tanja, vanuit hier nog een verlate felicitatie! Hoe heb je het gevierd?

Met mij alles goed. Heb niet echt een ovulatie kunnen voelen maar we hebben wel netjes om de 2 dagen geklust.

Ben iedere dag een beetje in de tuin aan het werken nu het op het werk wat rustiger is. Misschien dat ik er na de regen nog even voor ga.

Heb sinds kort verse basilicum uit de tuin en dat is toch lekker! :drool:

Ben iedere dag iets aan het verzinnen om te koken waar ik basilicum in kan gebruiken. :lol:

Lisajoy, ik ga ontzettend hard voor je :thumbup: :thumbdown: morgen. Dus dat gaat helemaal goedkomen! :wink: Hoe laat moet je?

Cariska, ik vind Freek ook goed!!! Van mij mag hij winnen, al hoewel ik die andere ook goed vind (die een beetje grappig gezicht heeft, ben zijn naam kwijt…)

Joli, ik zit ook mijn tijd een beetje uit te zitten hoor…als die kleine er eenmaal is, geniet je veel meer van je verlof, is mijn ervaring tenminste!!! Dus ach, een kleine opdracht…gewoon doen!!!

En balen dat er gewoon niemand is geweest…dat is echt zuur!!! Hopelijk vinden jullie snel wel een koper!!!

Honing, zou het dan eindelijk deze maand raak zijn??? Tis je wel gegund hoor, we duimen hier hard!!!

Ja, die mini monkey… Mij lijkt íe juist ideaal, in combinatie met Nina!!! Beeb mag de eerste weken toch nog niet in de buikdrager, en met de mini monkey (die naam ook :naughty: ) heb ik toch mijn handen vrij om Nina ook een hand te geven! Dus ik ga 'm zeker aanschaffen, en na een week of 6, als die kleine d’r nekje sterk genoeg is, stap ik over op de buikdrager!

Morgen 13.30 uur moet ik er zijn, en gezien die wachtttijden in het ziekenhuis, zal ik een uur later wel aan de beurt zijn ofzo…Ze zeiden in ieder geval rekening te houden met de hele middag, dus verwacht tegen 17.00 uur klaar te zijn.

Heb wel een koffertje gepakt, met spulletjes voor mij en ons meisje, voor het geval het misgaat en ik opeens een keizersnee krijg…

Zou wel heeeeeeel erg toeval zijn, nina is van 7/9 en morgen is het 7/10!

Zet 'm op Lisajoy! En kom het ons s.v.p. vertellen als je nieuws hebt.

Laten we hopen dat ze uit zichzelf een draai heeft gemaakt :pray: !

Succes Lisajoy!!! Hopelijk heeft is je beebje zelf gedraaid óf lukt de draaipoging :pray: :pray: (zou idd toevallig zijn 1 maand na elkaar jarig :smiley: )

Honing, hier draaien de duimen door voor jou hoor :thumbup: Het moet toch lukken binnen het jaar :pray: :pray:

Hendrika, :naughty: dierendag is óók een leuke dag, cker als je beebje is geboren…(hoewel ik wel erg hoop dat mijn beebje óf een week te vroeg óf een week te laat komt…hihi…met die feestdagen)

Joli, baaaaaaaaaaaalen!! Ik hoor meer mensen hierover, er staan gewoon teveel huizen te koop op dit moment :twisted: En een oprd8je tussendoor :naughty: das het gevaar van jou beroep he?!! Daarna echt stoppen he!

Famke, wij willen meer fotoooooooooooooooooooos :mrgreen:

Karen, hoest bij jou?

Hier een heerlijk verjaardagsweekend achter de rug!!! Verskrikuluk verwend :lol: allemaal dingetjes voor de beeb :inlove: We hebben nu bijna alles in huis :dance:

Als de gordijnen binnen zijn zal ik een nieuwe foto plaatsen!

Ik ga ff theedrinken met mn mannetje :inlove:

Tot morgen :-*

Honing, ik gebruik nooit basilicum…nog lekkere recepten voor mij??haha

lisajoy, heel veel succes vanmiddag!! Ik hoop voor je dat de kleine al is gedraaid en anders dat het draaien snel gaat lukken!!!

Tanja, hier hebben we gezegd dat de beeb pas na 4 januari mag komen, dan zijn we bijgekomen van de feestdagen :lol:

Zonet bij de huisarts geweest, moet vandaag de suikercurve laten prikken. Nuchter was hij 4,2 dus goed, nu om 10.30 weer heen en dan 2 uur na de lunch … zucht…

Lisajoy, succes vanmiddag! Hopelijk is je beebje zelf al goed gaan liggen.

Hier heb ik geen idee meer hoe ons beebje ligt. Het lijkt af en toe wel circus in mijn buik. Dan is mijn buik gewoon vierkant!! En dat doet af en toe best pijn :lol: Het is ook wel grappig, mijn luv weet niet wat hij ziet, hahaha. Ik hoop wel dat het alleen maar een draaikontje is en niet dat ze helemaal omdraait!! Donderdag weer vk, dus dan hoor ik wel weer of ze nog goed ligt.

Verder gaat het helemaal prima hier. Straks die laatste opdracht nog even doen. Tja, ik voel me zo goed, vond het zonde om die opdracht te laten liggen. Dat is dan idd weer een ‘nadeel’ van mijn werk. Maar ik zie het ook als voordeel.

En straks nog de laatste dingen doen. Wiegje opmaken, babyfoon opladen, kruiken testen, maxicosi in de auto. Dan is echt alles klaar!

Donderdag 38 weken, wat mij betreft mag het dan wel komen hoor :mrgreen: Hoezo ongeduldig :think:

Kwam nog even de beeb van Lisajoy streng toespreken om medewerking te verlenen vandaag. Niet dwarsliggen he?! :naughty:

Cariska, ik was ook nooit een supergrote fan van basilicum todat ik de verse variant ontdekte :drool: . Lekker voor in de salade, de spaghettisaus, in de lasagne of op de pizza. :drool: :drool: Oh, ik krijg spontaan honger en mag pas over een uur lunchen :wall: .

Joli & Tanja, show nog eens wat meer beebkamers en spulletjes op het showforum! Is altijd zo leuk! :smiley:

Heb een beetje ongipijn vandaag. Zou m’n cyclus dan korter zijn deze maand??

joli, ik moet ook donderdag weer naar de vk, hoop voor je dat ze goed ligt!!! En dat ze snel komt natuurlijk, heb wel zin in een heleboel babyfoto’s!! :inlove:

Honing, we gaan morgen pizza eten, zelf gemaakte en straks boodschappen doen…zal eens kijken of ik het kan vinden in de supermarkt!

Ondertussen voor 2e keer naar huisarts geweest voor suikerprikken, was 6,4 dus weer prima. Nu nog 2 uur na de lunch en dan is het alweer klaar!

hallo hallo

zoo ik kom een weer eens even kijken

ik weet nog steeds niks van mijn baan, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik weg moet. dus ik ben mijn laatste daagjes aan het maken van dezen maand. want ik hoefde er officieel nog maar 7 te werken deze maand. waarvan ik er al twee vorige maand gewerkt heb. en als ik het zo goed tel hoef ik na zondag er nog maar 1.

dus dat schiet lekker op.

ik ga vandaag de UWV bellen om alvast formulieren thuis te krijgen om de WW aan te vragen. ben je 24 kom je in de WW daar frustreer ik mij nu nog het meeste om.

nou gisteren de mini monkey opgehaald. helemaal mooi. hij ziet er echt waar nog als nieuw uit. dus ik ben wel blij.

vanavond gaan we de tummy tub ophalen. leul leuk leuk.

voor de rest gaat het wel. zit op therapie en had het gevoel dat we vorige week donderdag iets te hard van stapel hebben gelopen. kon daarna 3 dagen bijna niet lopen van de pijn in mijn heup. moet vanmiddag weer dus zal het even tegen haar zeggen dat we iets rustiger aan moeten doen.

voor de rest voel ik de kleine veel schoppen en rommelen in mijn buik. dus dat zit wel goed.

@Lisajoy heel veel succes vandaag en laten we :thumbup: dat het goed mag gaan.

@joli balen dat er niemand is geweest. ik hoop dat je gauw je huis kwijt bent. en dat er iemand langs komt die gelijk verkocht is van het huis.

nou vanmiddag ook nog naar de tandarts vreselijk. maar goed moet gebeuren. ben er dan ook weer vanaf.

thanks voor het medeleven over mijn baan doet me erg goed.

nou voor de laatste keer naar de huisarts geweest en suiker was weer goed. gelukkig maar … al waren er helemaal geen tekenen dat het niet goed zou zijn maar toch…

hallo hallo

@cariska helemaal geweldig. gelukkig maar.

maar waarom moest je het dan laten controleren. hadden ze voortekenen of was er iets anders aan de hand dan??

ben niet nieuwsgierig hoor

nou ik kom net bij de tandarts vandaan. alles goed. moet alleen met een tandenstoker aan de slag. om mijn tandvlees te behouden. maar voor de rest alles perfect. gelukkig

Heb een beetje ongipijn vandaag. Zou m'n cyclus dan korter zijn deze maand??

Dat is je ei :pray: :pray: :pray: Heb je geklusd gister of vndg? 'Aars nú je mannetje meesleuren :lol:

hoi hoi, kom even verslag doen van vandaag…

Om 13.30 uur waren we in het ziekenhuis en kreeg ik zowaar een prive verloskamer!! Zag er opeens allemaal wel heel serieus uit hoor, kon zo gaan baren als ik wilde!!

Na een half uurtje naar het hartje van ons ukkie te hebben geluisterd, kwam de assistent gynecoloog om een echo te maken. Helaas…ons monstertje lag nog steeds met zijn/haar billen omlaag.

Vervolgens kwam er een verpleegkundige om een infuus aan te leggen. Nog nooit van mijn leven gehad, en oh wat deed het pijn toen die muts verkeerd prikte!!!

Gelukkig was het de 2e keer wel meteen raak…grrr doos!!!

De gynecoloog zou er meteen aankomen, zo rond 14.30 uur, dus ach dat ging best snel allemaal…

Helaas …een spoedkeizersnee kwam er even tussendoor, en uiteindelijk was mevrouw de gynecoloog rond 16.00 uur beschikbaar voor mij.

Met drie man sterk om me heen, kreeg ik toch wel enigzins de kriebels en achteraf was dat ook zeeeeer terecht.

Godsallemachtig wat doet dat PIJN!!! Niet eens zozeer het kindje wat je in je buik voelt draaien, maar vooral de kracht die zo’n gynecoloog gebruikt om het te kunnen draaien!!!

Echt, ik heb Nina gebaard, en dat deed minder pijn!!!

Bij poging nummer 1, lag het hoofdje bijna in mijn bekken. Ze pakt het echo-apparaat om naar het hartje te luisteren, laat 1 hand los, en FLOEP beeb was weer snel teruggedraait. AAAAAAAAAAH

Poging nummer 2; beeb ligt eindelijk met zijn/haar hoofdje in mijn bekken, weigert zijn of haar kontje mee te draaien, en FLOEP daar lag ons eigenwijsje weer…

Met het hoofdje boven, lekker aan het sabbelen op haar eigen teentjes ( wat dan wel weer heeeeel schetig eruit zag!!)

Kortom; het is mislukt…

We hebben gewoon een heel eigenwijs kindje, die nu al wil bepalen hoe en wat!! Echt, we krijgen een dondersteentje hoor!!!

Ik heb nu een week de tijd om een beslissing te nemen, of een keizersnee of een stuitbevalling.

Gezien mijn hoge pijngrens (wil mezelf niet arrogant noemen, maar ik was toch best stoer!! hihi), gezien het mijn 2e bevalling is en gezien beeb niet heel groot is, raadt het ziekenhuis mij zeker aan om een stuitbevaling te proberen…

manliefen ik gaan deze wk eens goed nadenken, alle voor- en nadelen op een rijtje zetten, en dan een beslissing nemen…

Maar oh oh oh wat hebben we nu al veel te stellen met deze kleine eigenwijs!!!

Karen, nee waren helemaal geen voortekenen maar mijn moeder had een iets verhoogde suiker tijdens haar zwangerschappen en voor de zekerheid wilden ze het daarom laten controleren.

lisajoy, jeetje in een echte verloskamer! Balen dat ze het infuus verkeerd prikte, maar waarom een infuus? Ze gaan dan toch alleen draaien???

Balen dat het niet is gelukt om te draaien, jullie beebje is echt al een eigenwijsje!!!

Mijn moeder heeft de 1e zwangerschap een stuitbevalling gehad en zou het zo weer doen…succes met het maken van je beslissing!!