Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

Famke, hoe gaat het nu? Ben zelf bezig na te denken over geboortekaartjes…hoe ziet die van Wilco eruit???

Het gaat hier prima!

Wilco doet het goed aan de borst, wil morgen even naar het CB om hem te wegen (ben zo nieuwsgierig!)

Ik heb nog geen foto van het geboortekaartje zal het snl even doen.

lisajoy, suc6 meis!! spannend!

xx

famke (erg drukjes ;))

hallo hallo

@cariska. nee dat hoeft dus niet ze hoeven het niet een maand van te voren te melden we als ik bijv weg zou gaan maar niet andersom. maar ik hoop echt niet dat ze het zo bij mij gaan doen want datis echt zo onpersoonlijk echt belachelijk

nou straks een mijn babyfoon ophalen heb ik via marktplaats opgezocht. helemaal leuk

@famke ooo ik ben ook wel benieuwd naar het kaartje

wij hebben een kaartje uitgezocht. helemaal mooi nu nog een mooie tekst uitzoeken en dan bestellen leuk leuk leuk

Jee Karen, wat balen zeg, van je baan! En wat erg dat je collega het op die manier heeft gehoord, dat is toch belachelijk?? Ik zou echt nog eens navragen of dat zomaar kan hoor! Is denk ik erg afhankelijk van het soort contract wat je hebt. Wanneer loopt jouw contract af? Heb je een vast contract of een jaarcontract?

Leuk, zo’n fotoreportage. Als ik straks verhuisd ben, wil ik dat ook hobbymatig gaan oppakken. Dus voor een kleine vergoeding foto’s maken. Ik heb het al voor een paar buurvrouwen gedaan, zo leuk!!

Famke, ik ben ook benieuwd naar het geb.kaartje! Ik ben toevallig begonnen met het schrijven van de enveloppen en de proefdruk voor de tekst heb ik vandaag opgehaald. Gek hoor!! Zo echt!

Hendrika, dat is nou nesteldrang ja! Haha. Ik heb er ook al last van, alleen moet ik echt rustig aan doen, want als ik te veel doe, word ik echt afgestraft hoor. Ik heb dan 's avonds echt last van mijn rug!

Lisajoy, wat vervelend dat je beebje nog steeds in stuit ligt! Hopelijk lukt het draaien nog!

T@nja, wat gek dat je niet boven mag bevallen! Is dat regiogebonden ofzo? En hoop dat je snel bericht krijgt uit Afghanistan. Lijkt me zo erg als je man/vriend in zo’n gevaarlijk gebied zit!

Honing, zet m op he! We :dance: :thumbup: weer voor je deze maand!!

En mag ik nog even klagen… nou ja, klagen, meer even mijn ei kwijt! Ik krijg het af en toe heel benauwd dat ons beebje er zeker binnen 5 weken zal zijn! Ik weet niet of ik er klaar voor ben!! Het zal wel goed komen, maar ik vind het toch wel heel spannend hoor, allemaal! Hebben jullie daar geen last van?

Foto’s van babykamer in showforum!!!

Cariska, leuk!! Ga zo gelijk even je kamertje bewonderen!! hihi

Joli, tis ook niet niks hoor opeens zo’n ukkepuk in je leventje!! Maar geloof me, straks weet je gewoon niet beter en kan je die kleine niet meer wegdenken uit je leven!!!

En als ik je een tip mag geven; vooral in de kraamweek kan je ook een dipje krijgen…ik twijfelde toen zooooo aan mezelf omdat iedereen het maar over die roze wolk had. Ik was moe, had een borstontsteking, vloeide, en had opeens een baby die huilde en ik wist niet waarom…Kortom; ik vond er geen zak aan! Na een dag of twee voelde ik me wel al beter, maar het ergste vond ik dat toen ik dat later met vriendinnen besprak, zij dit allemaal herkende!!! En niemand had mij iets verteld!!! Voelde me echt een ontaarde moeder, terwijl achteraf iedereen zei dat ze in het begin moesten wennen…

Ik zeg het maar even, niet om je te ontmoedigen, maar juist om aan te geven dat je ook gewoon moet wennen. Maar als je eenmaal gewend ben en weer wat beter in je velletje zit, is het echt dubbel en dwars GENIETEN!!!

Karen, jeetje wat een gedoe op je werk zeg! En wat een onpersoonlijke manier om iemand te laten weten dat hij niet meer terug kan komen!! Hoop dat dit jou bespaard blijft hoor. En anders gewoon ff het positieve er van in zien; meer tijd met je ukkepuk!!!

Famke, fijn dat het zo lekker gaat!!!

Nou, zit zelf ook ff in een dip. Heb in principe een makkelijke zwangerschap gehad, en nu dit…

Beeb ligt dus echt helemaal dubbel; hoofdje en voetjes boven en kont beneden. De extra echo was wel weer een cadeautje! Gelukkig is weer bevestigd dat ze echt een meisje is :dance: hahaha, wat had ik anders met die roze kamer gemoeten???

Alles zat erop en eraan, en aan de hand van de metingen schatten ze haar nu op 2600 gram. Uiteindelijk zal ze een geboortegewicht hebben van ongeveer 3400-36oo gram! Best een aardige tante dus!!

Na een gesprek met de gynecoloog hebben we toch een afspraak gemaakt voor een draaipoging. A.s. dinsdagmiddag is het zover. Ik krijg dan weer een echo om te kijken of het niet inmiddels wel gedraait is, dan een half uur aan de CTG, draaipoging, en daarna nog een uur aan de CTG om uit te sluiten of bijv mijn placenta los is gelaten door het draaien. Toch best eng allemaal, en ik vind het dan ook megaspannend!!!

Mocht de draaipoging mislukken dan kies ik wel voor een keizersnee want een stuitbevalling zie ik echt niet zitten.

Maarja, we gaan positief denken en duimen dat ze gedraait kan worden volgende week!!! :pray: :pray: :pray:

lisajoy, dat is minder dat ze in een echte stuit ligt…beebje snel draaien!!! :pray:

Ohhh, Lisajoy :hug: . Wat balen zeg! Ik ga echt heeeel hard voor je duimen dat het goedkomt door die draaipoging!

Joli, wat komt het voor jou dichtbij zeg! Ben ook heel benieuwd wat voor geboortekaartje jullie hebben uitgekozen.

Tanja, inmiddels al bericht uit Afghanistan? Wat erg zeg voor die vriendin van je. Ik zou denk ik ook de hele dag aan niets anders kunnen denken…

Hoe voel jij je verder?

Karen, voor jou ook een :hug: . Wat slecht zeg hoe ze dat gedaan hebben met die collega van je! Zelfs al was het legaal, je gaat toch zo niet met mensen om?! Ik hoop dat je je baan kunt behouden en anders inderdaad alle tijd om lekker te genieten van je zwangerschap en straks van je kindje.

Hier met mij alles goed. We klussen door en we zien het wel over een paar weken of het iets oplevert. Het is verder lekker rustig op het werk en ik heb vandaag een vrije dag. Het is hier een feestdag i.v.m. het einde van de ramadan. Dus lekker niksen en vanmiddag lunchen bij vrienden.

Ga eerst nog even met m’n hondjes knuffelen. :smiley:

yes yes yes we zijn vandaag 37 week dus het mag vanaf vandaag komen

Hoihoi

Lisajoy, ook hier draaien de duimen voor een goede draaipoging :thumbup: (hihi of een spontane draaipoging door je eigenwijze beeb :wink: )

Joli, natuurlijk ben je er klaar voor! Je kunt je er alleen geen voorstelling van maken, dat beangstigt soms denk ik. Op dit moment heb ik hier geen last van, maar voor mijn gevoel is het voor mij ook nog zo ver weg. Ik weet zeker dat iedere a.s moeder dit gevoel zo af en toe heeft.

Cariska, mooi kamer! Fijn dat ie al goedgekeurd is :thumbup:

Karen, hoe was de babyfoon? En balen van je baan zeg! En de manier waarop bij je collega :twisted: Echt om woest van te worden! Je hebt gelijk hoor, strax maar lekker je rust nemen en genieten van je zwangerschap en je vrije tijd. Gelukkig is er in de zorg altijd werk zat, dus je komt wel weer aan de bak.

Hendrika, toch nog niet bevallen dus :frowning: :smiley: , we wachten met smart op de volgende beeb!!! wie van jullie zal het eerst zijn?

enneh…ben ik na jullie de volgende :shock: ? (nou krijg ik het benauwd…zometeen ff lijstje sjekken)

Honing, nog lekker aan de klus! En lekker vrij, dat heb je verdient!!! Ik had net ook een client die meedeed aan de Ramadan, groot feest vandaag.

Toen wij in Tunesie waren startte de Ramadan net, ik heb daar wel respect voor hoor…bijna 40 graden, keihard werken en niet eens mogen drinken…(het lijkt me eigenlijk erg ongezond…) Rond een uur of 20:00 's avonds klonk er een gebed door de straten en waren alle winkeltjes, taxis ed verdwenen (echt uitgestorven!) om een uur of 21:00 kwam alles weer op gang. Bijzonder om mee te maken hoor!

Gisteren geen foto’s meer kunnen plaatsen, mijn moeder kwam langs om de de wiegbekleding te naaien :dance: :dance: , heb wel foto’s op mn site gezet, dus daar kan gespiekt worden :wink: Vnvd 2e pufclub bijeenkomst, hopelijk bevalt deze beter dan de eerste!

Ook nog geen reactie vanuit Afghanistan :frowning: vind het vooral vervelend voor mn vriendin…op zich zal er weinig aan de hand zijn hoor, ze zijn veilig in de bunker en als er ook maar iets dreigt dan worden alle verbindingen platgelegd om te voorkomen dat het eea uitlekt, vandaar dat er geen contact gemaakt kan worden…Nog 6 weekjes en dan komt ie thuis (wel erg grappig hij heeft mijn hele zwangerschap gemist, dus als ie terugkomt heb ik ‘ineens’ een dikke buik en ga ik al bijna bevallen)

Ga weer ff wat doen!

:-*

:mrgreen: Alles ok in Afghanistan :mrgreen:

gelukkig is alles oke in afghanistan tanja!!!

Henrika, spannend zeg!!!

idd wie is de volgende??? Kom maar op met die schattige beebjes en foto’s !!!

hallo hallo

@cariska oo wat geweldig dat alles goed is daaro. is vast een hele opluchting. ik hoop echt dat het ook goed blijft gaan.

@tanja de babyfoon is helemaal leuk. er zit zelfs een nachtlampje in. wist ik niet. maar hij doet het prima dus perfect om als we een keer even naar de buren gaan bakkie doen om hem dan mee te nemen.

nou gisteren begonnen met het kaartje in te delen. hoe en wat en waar we alles willen hebben staan.

dus helemaal leuk.

nou inderdaad ik heb me erbij neegelegd. en ik heb zoiets van overkomt het me dan ga ik lekker genieten en ook alle mensen opzoeken waar ik een tijd niet ben geweest.

kijk ik krijg dan wel wat minder geld van UWV maar het is genoeg om het mee te redden dus ik maak me daar ook niet meer druk om. maar ik hoop echt dat ze normaal met me omgaan en dat ik het van te voren te horen krijg.

maar thanks voor al jullie steun helemaal geweldig.

@hendrik spannend meid laat maar komen…

Wij morgen 37 weken! Vandaag naar de vk geweest, alles was prima, kindje is zelfs al aan het indalen! Ik hoop echt zo dat ons beebje zich eerder dan de uitgerekende datum aandient. Ben nu toch wel nieuwsgierig en gewoon ongeduldig. Niet dat ik het zat ben, het zwanger zijn, maar ongeduld is nu eenmaal één van mijn eigenschappen :mrgreen:

En zo te lezen gaat het bij iedereen eigenlijk voorspoedig. Nu dus maar wachten wie de eerstvolgende is :smiley: :smiley:

spannend joli! Misschien luistert de beeb wel :lol:

He wat rustig hier!

Hier alles goed. Nog geen voortekenen voor een komende bevalling, dus we gaan vrolijk verder! Geen extra kwalen, dus ik mag niet klagen. Maar ik vind mijn buik nu wel enorm hoor :mrgreen: En ik merk wel dat ik echt moet rusten na wat schoonmaakklussen. Ons huis staat te koop en we doen morgen mee met de open huizen route. Ben benieuwd of er mensen komen, maar alles moet natuurlijk wel netjes zijn voor het geval dat. Dus nu even uitpuffen op de bank, met de laptop op schoot.

Hoe is het bij de anderen?? Nog geen beebjes die zich aankondigen :inlove:

het gaat nu snel met de BIB’s

straks allemaal BUB’s :mrgreen: :inlove:

xx

famke

Jaaa, wat een rust hier!

Joli, succes morgen, hopelijk levert het wat op!

Famke, hoe is het bij jullie? Doet je mannetje het nog goed? En is Jurjen al gewend aan zijn nieuwe rol als grote broer?

Honing, aan het klussen denk ik?! :wink:

Lisajoy, is je beebje nog gedraaid :pray: ?

Ik ga gauw weer vnvd mn verjaardag vieren met vrienden (ben zondag eigenlijk jarig)

:-*

hallo hallo

@ Tanja alvast van harte met je verjaardag…lekker genieten.

@Joli succes vandaag ik hoop dat er iemand bij zit die het huis waart vind.

nou gisteren een bod gedaan op een mini monkey een hele nieuwe. en wij mogen hem kopen helemaal leuk. ben helemaal blij.

en ik heb ook nog een witte doorzichtige tummy tub gevonden. helemaal blij.

dus ben helemaal blij met marktplaats. :lol:

maar hoest verders meiden.

nou ik ga naar de markt boodschapjed doen samen met mijn mannetje

Joli, hoe was de openhuizenroute???

Tanja gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een leuke dag gehad? En leuke cadeautjes???

Karen, wat is een mini monkey???

Ik HEB VAKANTIE!!! Moet 16 oktober pas weer werken dus kan lekker rustig aandoen. Heb mijn oude spelletje weer terug gevonden voor de pc kolonisten van Catan. Echt een super spel!!!

Nou ik ga me klaarmaken voor op zoek naar joseph!