Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

karen, via je zij gaan liggen?? Doe ik ook nooit, plof altijd gewoon neer op bed of bank hihi

Hey meiden,

Ik heb foto’s in ons SF gezet!! :inlove:

Hier gaat alles prima, nog steeds aan het genieten!

xx

famke

Oh Leuk, ga meteen kijken! :smiley:

hallo hallo

@cariska. nou ik deed dat dus ook gewoon. maar dat was echt uit den boze zij de mensendieck therapeut. dus als je naar bed gaat ga je eerst zitten en dat ga je via je zij liggen. echt je moet er echt aan denken want ik deed het toen straks al weer bijna verkeerd.

lache.

@famke… ik ga kijken ben helemala benieuwd

karen, ga er proberen aan te denken als ik op bed neer wil ploffen haha

Nu snel naar het sf!!

hier nog een foto van Wilco (en mijn witte borst :shifty: ) :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3029194#3029194

xx

famke

Mooie foto famke!! Wat goed dat Wilco het zo goed doet aan de borst!!! :clap:

hallo hallo

@famke oo wat heerlijk. echt ik hoop echt dat het mij ook zo lekker lukt. geniet er van meid. echt het lijkt me helemaal geweldig.

nou vandaag weer gewerkt morgen weer lekker een dagje vrij maar heb het wel druk. moet naar mensendieck terapie, naar een mijn werk voor diensten. en s`middags nog een keer voor het gesprek met de directeur die gaat zijn plannen vertellen aan het personeel.

dus een lekker dagje vrij maar wel in het teken van het ziekenhuis. dat is wat minder maar goed.

misschien weten we daarna wat meer…

hey wat is het stil hier?!

IEdereen lekker genoten van het heerlijke nazomer weer???

Ik wel hoor, alleen toch weer teveel gedaan en dat voel ik nu wel een beetje!

VRijdags lekker met Nina in de speeltuin doorgebracht. Ze zag er uit…van top tot teen onder de modder, want ja spelen met zand en water blijft altijd leuk he! hihi

Zaterdags was er feest op de manege waar ik altijd heb gereden, heb daar mijn hele jeugd doorgebracht en nu weer heerlijk bijgekletst met oude bekenden en natuurlijk herinneringen opgehaald. s 'Avonds zelfs nog een dansje gewaagd met mijn dikke buik hihi

Zondags lekker met Nien naar het bos gegaan, eikeltjes en bladeren gezocht en op de kinderboerderij geweest en daarna met al onze gezochte spulletjes een mooie hersfttafel gemaakt.

Nu is Nien weer lekker naar oma en heb ik het rijk alleen…Eerste babykleertjes/lakentjes zitten in de was, dus ik ben vandaag wat actiever vergeleken met vorige week :oops: hahahahaha

Morgenochtend moet ik naar de VK om te kijken of madam gedraait is of nog steeds in een stuit ligt. Ikzelf kan het echt niet voelen, of er nu een kontje of een hoofdje bovenin ligt?! Duimen maar dus!!!

ff een foto van mijn herftskindje :inlove:

Lisajoy, jij hebt een heerlijk weekend achter de rug! En spannend hoor, hoop dat je beebje nu goed ligt! Ik kan dat ook helemaal niet voelen. Maar volgens mij ligt ze goed, want het getrappel zit bij mij vooral bovenin.

Karen, voor jou wel spannende tijden op je werk zeg! Hoop dat het allemaal positief uitpakt en dat je snel duidelijkheid krijgt!

Ik heb ook lekker genoten van het mooie weer, alleen heel passief. Weinig gedaan en gewoon lekker thuis in het zonnetje gezeten. Heerlijk! En dit weekend ook beschermhoezen voor ons bed gekocht, voor het geval dat mijn vliezen breken in bed :wink: We hebben net een nieuw bed, dus dat zou zonde zijn! Ook een extra matras in huis gehaald voor een eventuele thuisbevalling en ook daar gelijk een beschermhoes voor gekocht. We zijn er klaar voor! Vandaag donderdag mag het, dus wat mij betreft mag ze dan gelijk komen hoor. Ik ben nogal ongeduldig van aard :mrgreen:

Verder gaat het nog steeds prima. 's Ochtends voel ik me super en ben ik lekker bezig in huis en 's middags merk ik wel dat ik wat rustiger aan moet doen, want dan ga ik mijn rug voelen. Ook bij het uit bed stappen moet ik zeg maar een beetje ‘op gang’ komen. Maar verder nergens last van, gelukkig. Wel heb ik nu echt een megabuik hoor! Moet van de week nog maar ff wat foto’s maken! Het is zo onwerkelijk dat ons beebje zich nu elk moment kan aankondigen. Binnen nu en max. 5 weken is ze er gewoon. Ik kan het niet geloven! Het is zo snel gegaan!

Ik ga nu even lekker lunchen en dan nog maar een keer naar de beddenwinkel. Er is megauitverkoop (70 procent korting) op alle topmerken als VanDijck en Auping enzo. Dus tja, ik ga toch nog maar even neuzen of er wat leuks tussen zit! Scheelt zoveel geld!

Wij waren afgelopen weekend weer eens samen vrij, dit komt niet heel vaak voor omdat we allebei in de zorg werken dus heerlijk gebruncht en gisteren visite gehad van vrienden. Hun meisje heeft in ons bedje geslapen, ging hartstikke goed dus kamertje is wat haar betreft goedgekeurd haha.

Joli, waarom heb je nog een extra matras gekocht? Je kan toch op het normale matras bevallen of heb je een waterbed?

Hier verder alles prima, nog 3 dagen werken (woensdag, donderdag, vrijdag) en dan vakantie!!

Nee, geen extra matras gekocht, eentje geleend :wink:

De reden is dat ik mijn bed niet op klossen wil en de kraamhulp dat prima vindt, alleen voor de bevalling moet je natuurlijk wel ‘hoog’ genoeg liggen voor de vk. Vandaar dat we een matras hebben, als we die op bed leggen, is het hoog genoeg.

Lekker vakantie Cariska!! Nog plannen om weg te gaan?

ik doe precies hetzelfde Joli! Ook gewoon een extra matras erop!!!

Enne, nee tot nu toe (AFKLOPPEN!!!) ben ik weer gezegend met een straille-loze buik :dance: :dance:

(Voor de anderen…heb weer een buikfoto geplaatst in het showforum!)

Klinkt inderdaad als een heerlijk weekend Lisajoy. Ik vind het altijd zooo heerlijk in het bos, vooral wanneer de herfst er aan zit te komen.

Joli, wat geweldig dat je je zo goed voelt. Ik hoop dat dat zo blijft maar vooral dat de beeb zich over niet al te lange tijd aandient!

Cariska, leuk dat het kamertje goedgekeurd is. :thumbup: Had je het nou eigenlijk al geshowed in het showforum? :think:

Hier alles goed. Het is een beetje rustiger op het werk en nog 2 weken en dan vakantie! :dance: We gaan niet echt weg maar wel uitstapjes en een weekendje weg. Heeerlijk!

We zijn weer aan het klussen. Weet eigenlijk niet of m’n ei al is geweest; heb nog niet echt iets gevoeld. Als ik denk dat het zo is gooi ik er wel een ovutest tegenaan. Tot die tijd klussen we gewoon verder :mrgreen: .

Tanja, hoe is het met jou?

Honing, zal morgen foto’s maken van het kamertje en ze showen!

Ons bed gaat gewoon op klossen, had niet bedacht dat het ook anders kon haha.

Hier de eerste 2 straie plekjes ontdekt…

Hoihoihoi! Ik leef nog hoor!

Lisajoy, een heerlijk weekend gehad! En wat een prachtfoto van je meisje weer :inlove:

Honing, laatste ronde he :wink: hopelijk heb je weer wat aan je ovutesten!

Hendrika, ben jij soms al bevallen… :think: ???

Ik lees over klossen en dubbele matrassen (die 2e optie vind ik wel een goeie eigenlijk) Alleen is het bij ons zo dat je niet boven mag bevallen :frowning: , dus wij moeten wel een ‘bevalbed’ beneden zetten…(heeft te maken met als je met een brancard alsnog naar het ziekenhuis moet :? )

Ik zal vnvd verse buikfoto’s in het SF zetten. Was er gisteravond mee bezig toen ik van een vriendin begreep dat ze nogal in de piepzak zat over haar vriend (die zit op dit moment in Afghanistan) De ene raketaanval volgde na de ander…Heeft ze zich ziek gemeld en de hele dag thuis zitten kniezen :naughty: Gelijk maar ff heengegaan…

Hopelijk krijgen we vandaag weer een teken van leven vanuit Afghanistan!

Ga maar es ff kijken waar mijn gebarengroepje blijft… :think:

:-*

nee ik ben nog niet bevallen loop nog steeds rond.

ben nog steeds bezig met de laatste dingen klaar maken zo had ik van der week in gedachten dat ik wanden wilde verven in huis en dat heb ik dus ook nog maar even gedaan.

verder het hele huis van top tot teen schoon gemaakt hmm zou dat nesteldrang zijn.

de beeb mag van mij wel komen maar zie er ook wel tegen de bevalling op :oops:

hallo hallo

@hendrika spannend meid. ik hoop dat je er wel lekker in kan gaan. en dat de bevalling uit eindelijk misschien wel mee zal vallen.

@tanja. ooo spannend zeg. ik hoop dat je teken van leven hebt gehad vandaag vanuit afganistan en dat vriendin weer een beetje rust heeft. echt heel spannend.

mijn man en ik gaan een zwangerschaps foto reportage laten maken. een kennis van ons in een goede hobby foto graaf en die gaat dat samen met ons doen. dus dat is wel spannend… maar heb er wel zin in maar ik wacht nog wel een maand. want dan is mijn buik weer wat dikker en groter en dan lijkt mij dat leuker.

nou gisteren de personeelsbijeenkomst gehad van het ziekenhuis. en ik kan er nu vanuit gaan dat ik straks werkloos ben.

een collega van mij die waarvan 1 oktbober het contract afliep heeft via zijn loonafschrift te horen gekregen dat hij niet meer hoeft te komen.

hij kreeg hem en had zoiets van wat heb ik toch veel geld gekregen. en hij is toen gaan bellen en toen zat zijn einde jaars uitkering er al bij.

erg he.

maar goed ik heb zoiets van laat maar komen. ik ben er klaar voor en ga dan gewoon lekker twee maanden genieten.

maar wat een gedoe allemaal.

gelukkig kan ik me er wel weer wat van afzetten het zit niet zoveel meer in mijn lijf. maar het blijft wel bij je de gehele dag.

zoo even weer wat van me afgeschreven, moet soms he.

ff snel een ego berichtje…kom vanavond op iedereen reageren.

Baby ligt nog steeds in een stuit!!! :wall: Mijn verloskundige kon het niet zo goed voelen, dus ik ben even fijn getoucheerd :naughty: AU!!!

Enfin, heb straks om 14.45 uur een afspraak in het ZH voor een echo en een gesprek met de gyneceloog voor een eventuele draaipoging!

Kortom: SPANNEND!!!

karen, echt super balen dat je contract niet wordt verlengd!! Heel lullig hoe die collega er achter kwam zeg! Moeten ze dat niet zoveel maanden van te voren bekend maken eigenlijk???

Lisajoy, succes met de draaipoging, hoop dat de beeb meewerkt!!!