Dec '07 Stoppers: 2e BUB, Hendrika gefeliciteerd met Maurice

buikfoto’s!

:inlove: Wat lief zeg! :inlove:

Ik ken die winkel ook ja. Ideaal! Ik neem meestal hele hopen kado’s mee wanneer ik over ben geweest. Heerlijk, je kunt zo een hele berg scoren zonder al te veel geld kwijt te zijn. Ze hebben ook genoeg dingen voor volwassenen trouwens.

Nou ik heb de rapportage gisteren afgemaakt :dance: . Kan helaas nog niet echt weekend nemen want ik sta dus min of meer (samen met iemand anders) aan het hoofd van het project en als er dus deadlines zijn dan kun je geen weekend nemen. Daar staat tegenover dat ik vaak m’n eigen tijd in kan delen dus als ik het een dagje echt niet trek dan spijbel ik wel eens hoor. 8)

Cariska, klinkt mooi die kleuren! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Lisajoy, wat ga je vandaag doen?? :mrgreen: Heb je je meisje vandaag wel bij je?

:inlove: :inlove: ohw smelt! :inlove: :inlove:

Honing, hmm heeft dus zo z’n voor en z’n nadelen. Wat voor werk doe je precies? Iets met kinderen/ jongeren toch?

Cariska, klinkt leuk! Dezelfde kleuren als waar je het ledikantje mee had opgemaakt zeker?

Joli, hoest bij jou?

Famke, waar ben je? Ben zooooooooooooo nieuwsgierig :angel: :angel:

Vanmorgen weer bij de vk geweest en weer volledig goedgekeurd :dance: :dance: . Ijzer is extra geprikt omdat ik ziek was geweest, deze was prima, bloeddruk ook :mrgreen: Alleen mn buik was wat hard, nou dat valt mee. Beebje is goed gegroeid :inlove: Er was een stagiaire bij, vink altijd wel leuk, dan wordt er extra uitgelegd en alles 2x gedaan :mrgreen:

Hmm ik denk, ik ruik iets branderigs…hihi had het lamineerapparaat aangezet :wall: vergeet ik m gewoon :? Ga maar snel mn blaadjes erdoor halen :mrgreen:

Tot later :-*

Hoi Meiden,

hier alles prima! Voel me eindelijk weer een beetje als vanouds! Ben druk bezig met afronden van mijn werk, zodat ik toch wat eerder met verlof kan. Had voor mezelf 1 oktober aangehouden, maar ben blij dat ik bijna klaar ben en toch wat eerder kan stoppen. Is ook wel nodig. Ik kan altijd nog wat ‘rommelen’ als ik me goed voel, maar de druk van deadlines zie ik gewoon niet meer zitten. Donderdag alweer 36 weken! Begin nu al ongeduldig te worden :mrgreen: Hoop echt zo dat mijn beebje iets eerder komt :lol: We zijn er helemaal klaar voor! Tenminste, praktisch gezien dan. In mijn koppie blijft het toch spoken hoor.

Famke, hoop dat alles goed is! En we kunnen echt niet wachten op de eerste foto hoor!

Lisajoy, haha, verveel je je! Ik heb hier nog wel wat schoonmaakklusjes voor je hoor :wink: En leuk die kraamcadeautjes voor Nina! Ik neem zelf altijd een kleinigheidje mee voor een tweede kind, als ik op kraamvisite ga, maar veel mensen denken daar niet aan! Dus handig als je dan zelf wat cadeautjes in huis hebt.

T@nj@, lekker dat alles weer goed was!

Het lijkt af en toe wel circus in mijn buik! En ik kan zelf gewoon helemaal niet voelen hoe mijn beebje ligt. Kunnen jullie dat zelf voelen? Ik voel harde bulten aan diverse kanten, maar wat nou wat is? Geen idee! Hoop dus maar dat ze goed ligt!

Ik ga snel weer even aan het werk en dan nog wat lezen. Ik heb het boek ‘veilig bevallen’ te leen van een buurvrouw. Zij had er veel aan gehad, dus ga het ook even doornemen.

En hoe is het verder met iedereen? Leest Sereph nog mee eigenlijk?

:-*

Honing, druk druk druk dus?! Wel fijn dat je af en toe een dagje kan spijbelen, want zo te horen/lezen maak jij veel werkdagen!!!

Joli, schoonmaakklusjes heb ik hier ook hoor!!! Alleen geen zin om het doen hahahahahaha

Zou idd lekker zijn als je eerder met verlof kunt, normaal gesproken hoort je verlof nu echt in te gaan, met 36 weken!! En geloof me, je kan beter nu nog even je rust pakken, want straks met die kleine kom je daar niet meer aan toe!

Tanja, fijn dat alles goed gaat met beeb!!! Helemaal na al dat ziek zijn he!!

Ben vanochtend ook weer naar de VK geweest…Zit er opeens een nieuwe…Heel jong ook. Zegt natuurlijk niks, maar mijn VK is echt zo’n oude rot in het vak en ik vind dat gewoon wel een fijn idee…Nu runnen ze het dus blijkbaar samen,…

Enfin, HB waarde nog steeds erg laag 6,5 maar vreemd genoeg krijg ik geen hogere dosering ijzertabletten…

Verder ligt ons meisje dus in een VOLLEDIGE STUIT :wall: :wall: Volgende wk dinsdag heb ik nu een extra afspraak om te kijken of ze gedraait is, en zo niet dan volgt er een afspraak bij het ZH…

Heb nu echt allerlei spookbeelden in mijn hoofd, want ik wil abosluut geen stuitbevalling doen…Blijft een keizersnee over, maar dan duurt het herstel weer zo lang en moet ik langer in het ziekenhuis blijven…

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, :pray: :pray: dus dat ze gewoon deze week nog draait!!!

Vandaag lekker geshopt (je moet toch wat doen he, met je vrije tijd…) :dance:

FLink ingekocht voor Nien, echt geweldige dingen gekocht, en nog twee pakjes voor de beeb… Een onwijs schattig pakje van mexx en een pakje van oilily…en die is GAAAAAAAF!!!

Nu nog hubbie uitleggen dat het echt nodig was :oops: :oops:

lisajoy, mooie buikfoto’s!!

Hopen dat je beeb nog gaat draaien, anders kunnen ze misschien nog een draaipoging doen in het zk?

Tanja, idd dezelfde kleuren als het opgemaakte ledikantje.

Fijn dat alles goed is met de beeb!

Joli, gaat snel zeg ook jij al bijna met verlof! Is het boek wat?? Ben hier ook nog aan het nadenken of ik hem moet kopen (aangezien ik geen zwangerschapscursus volg…)

Hier een minder dagje. Had me voorgenomen om zoveel dingen te doen maar bij het minste of geringste wordt ik duizelig. Net de meubeltjes terug gezet in de babykamer en het zweet breekt me uit … wat dat nou weer is … gelukkig hoef ik niet te koken, eten bij schoonmoeders…

Wat balen zeg Lisajoy, zo’n eigenwijs beebje! Ik hoop echt dat ze nog gaat draaien. :pray:

Fijn Tanja dat je weer goedgekeurd bent. Ik werk trouwens op een project voor kinderen/ jongeren waarvan 1 of beide ouders aan Aids gestorven zijn. Doe er verder nog wat adviseurswerk naast voor een ander project.

Maar ik ga het wel wat rustiger aan doen vanaf het einde van dit jaar. Heb de afgelopen jaren gewoon zo hard gewerkt en dat wil ik niet eeuwig zo blijven doen hoor.

Maar ik vind het wel belangrijk dat er uitdaging in m’n werk zit en ik ben nou eenmaal niet zo goed in het me aan regeltjes houden… Nou maar hopen dat ik in de nabije toekomst iets kan vinden dat zowel innovatief en uitdagend is maar waarin ik niet 24/ 7 hoef te werken.

Dus… als jullie nog wat weten… :wink:

Joli, 36 weken :shock: . Echt niet te geloven! Vind je zelf ook dat het zo hard gaat?

Cariska, misschien toch teveel uren gemaakt op je werk de laatste tijd?

hallo hallo hallo

nou daar ben ik weer naar een paar dagen.

had even tijd nodig om alles weer op een rijtje te zetten.

want een hele goede kennis is over leden. heel snel na die chrirurg.

nou in het ziekenhuis waar ik werk lelystad zijn de ok’s dicht en zit ik nu in spanning of mijn contract wel verlengd word ook omdat ze in financiele shit zitten.

dus heb behoorlijk wat zorgen.

ben zaterdag naar de verloskundige geweest had al twee dagen minder leven, maar gelukkig was alles goed. hartje gehoord en mijn baarmoeder is weer mooi gegroeid. dus gelukkig was alles goed.

maar ooo wat een mooi nieuws van Famke. echt helemaal geweldig…

helemaal leuk.

@cariska. ik denk dat als je druk bezig bent dat dan je bloeddruk daalt. en dat je daarom zo duizelig bent. maar veel sterkte.

@honing. hoest meid. gaat alles goed??/

@joli vind je het niet spannend worden nu allemaal??

@tanja. hoest met je meid. hoe voel jeje de laatste tijd. beter??

nou ik hoop nu weer wat vaker te komen

knuffel

Wij zijn thuis!!

Bedankt voor al jullie felicitaties en Vicky bedankt voor he melden en je sms

Zo, even tijd om wat te vertellen…

Vrijdag ochtend 7 uur waren we op de afdeling, halverwege de gang werd ik al bloedgeprikt door het lab, dit omdat ik gelijk zou worden geholpen. Binnen 10 min had ik mijn OK pakje al aan en lag ik aan het CTG.

Om 8 uur werden we in de OK verwacht, Hubby mocht even zijn blauw/groene pakje aan trekken en intussen kreeg ik de ruggeprik, 3 x moeten prikken maar weinig van gevoeld.

Eenmaal hubby in de Ok verscheen gingen de chirurgen aan de slag, halverwege het openen voelde ik pijn en dit gaf ik aan, de anesthesist zei dat dit niet kon maar toch voelde ik de pijn toen ze in me sneden. ik kreeg wat extra verdoving en de chirurg stopte even…

Nu ging het snel, binnen 5 min was Wilco geboren! Hubby is achter zijn zoon aangegaan en mij hebben ze intussen gehecht, weer voelde ik pijn dus weer kreeg ik nog iets extra’s…(pfff was nu stoned). Nu mocht ik bijkomen op de verkoever, ow wat duurde dat toch lang zeg! ik wou naar mijn beide mannen!

Na 20 min mocht ik naar zaal en eindelijk dat kleine mini mensje dat een uur geleden nog in mijn buik zat vast houden…heerlijk!!!:inlove:

Wilco is een tevreden mannetje, wat een goede start! heel wat anders dan toen met Jurjen, het is nu echt genieten…:inlove:

De BV loop als een treintje en ik voel me ook heel erg goed!

heerlijk knuffelen:

Famke! Wat fijn om even wat van je te horen!

Wat een prachtig mannetje is Wilco :inlove: :inlove: :inlove:

Heerlijk dat alles goed gaat, lekker genieten. Nu lekker thuis, jullie allebei in je eigen bed! Jurjen een trotse grote broer?

:-*

:inlove: :inlove: :inlove: wat een plaatje!!!

Fijn dat alles zo goed gaat Femke, klinkt als een heerlijke kraamtijd!!!

Geniet ervan meid!!!

En hoe reageert Jurjen op zijn broertje???

Honing, kan best dat het komt door het werken…gelukkig vandaag geen last meer van, heb maar besloten gewoon een tikkie minder hard te werken hihi…zolang de cliënten maar van en op bed komen, schoonmaken laat ik dan wel liggen ofzo…

Karen, hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je contract!!

Schrikken zeg dat je minder leven voelt maar gelukkig is alles goed!

Famke wat een mooi ventje zeg!!! brrr gelukkig kreeg je extra verdoving … je moet er toch niet aan denken! Fijn dat alles goed gaat!!! Geniet maar lekker!!

Zonet de gordijnen opgehangen, hebben 2 kleuren gordijnen (1 keer raden welke kleuren?). Mijn moeder komt ze nog korter maken, ze hangen nu nog op de grond en als dat klaar is maak ik een foto.

Nog wat leuke schilderijtjes ofzo ophangen en het is klaar!!!

hallo hallo

famke wat een mooi mannetje echt helemaal geweldig.

ga er lekker van genieten meid. en ik ben blij dat alles zo goed loopt. heerlijk

lekker gaan genieten je hebt het verdiend.

nou vandaag nog even wat dingetjes gekocht mijn zwitsal uitzet. het staat allemaal leuk in het kamertje.

ook heb ik een dromenvanger gekocht zo heet het, maar ik vond het gewoon een leuk ding van de hema. die komt tussen de hemel/klamboe te hangen. helemaal leuk.

Jaaa, een foto van Wilco! Schattig hoor! En fijn te horen dat alles zo goed gaat!

Ik zit nu op 36 weken. Het blijft bizar. Echt druk maak ik me niet. Maar nu ik het boek ‘veilig bevallen’ lees, krijg ik toch wel een beetje de kriebels. Haha, terwijl dat boek juist een geruststelling zou moeten zijn… Het is wel een lekker nuchter boek. Heb al aardig stuk gelezen en het is wel handig om gewoon van een aantal dingen op de hoogte te zijn. Alleen vind ik dat de nadruk nogal op de pijn ligt. Of misschien denk ik dat maar?

Wat ik alleen nog steeds niet snap, is hoe je nou het verschil weet / voelt tussen 'oefen’weeen en echte weeen. Dus dat ga ik nog even navragen volgende week bij de vk.

Morgenavond komt de kraamhulp voor de intake. Ben benieuwd!

Karen, jij hebt wel veel stress zeg, de laatste tijd! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat je baan betreft, dat geeft rust.

Cariska, jij bent ook al bijna helemaal klaar met alles, volgens mij! Ik ben benieuwd naar de foto!

joli, ben idd al bijna klaar, onze box komt begin november en dan hebben we volgens mij echt alles (op nog wat extra kleertjes enzo na dan…)

Morgen alweer 26 weken !!! :inlove:

Cariska, ben benieuwd naar je kamertje!!! Wel meteen showen he! (niet mij als voorbeeld nemen :oops: )

Karen, oooh vind die droomvangers ook zo schattig, staat idd leuk tussen de klamboe!!!

Joli, kan je helemaal geruststellen: het doet ook pijn!!! :lol: Een oefenwee voelt meer als een menstruatiekramp, maar die zijn wel nodig voor de eerste centimeters ontsluiting. Pas als je (sorry…) krampeert van de pijn en ze om de paar minuten komen en een minuut lang blijven, zijn het echte weeën. Maar geloooooof me: je voelt het!!!

Ik ben ook helemaal klaar voor de bevalling…nou ja, moet alleen nog alles wassen en strijken…doe ik deze week even!! Vind het alleen zooooo zonde om al die nieuwe kleertjes te wassen. Ze hangen er nu zo mooi bij hihi

Ohja en we moeten nog adresstickers maken, hubbie gaat dat even doen deze week.

Waaauuuw! Famke, wat een mooi mannetje! :inlove: Geniet lekker van je kraamtijd!

Karen, succes met alles. :hug: Niet leuk!

Ben er weer vandoor. Moet nog koken en daar heb ik helemaal geen zin in vandaag. Het wordt spaghetti; makkelijk, snel & :drool: .

G’morgen!!!

Karen, wat vervelend! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Lisajoy, al een waslijntje met minikleertjes :inlove: ?

Cariska, 26 weken :dance: :dance:

Joli, ben benieuwd naar het boek! Zal het ook gaan lezen, maar dan idd pas in de richting van 36 weken :wink:

Honing, is voor jou de klusperiode alweer aangebroken? (kan nu geen banners bekijken) Deze maand weer met ovulatietesten aan de gang?

Famke, nog lekker aan het genieten?

Hendrika, hoe is het met jou???

Ik ben gisteren bij de eerste pufclub bijeenkomst geweest! Weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik ervan moet denken…Het groepje is wel leuk denk ik, maar ik vond de eerste avond vrij lang…Veel theorie en lang zitten ( :snooty: geeneens thee en koekjes) Op het eind zag je echt dat iedereen zat te draaien op haar stoel.

Strax naar een lezing over autisme, ben benieuwd!

Haai! Wat is het stilletjes hier… :think: Waar zijn jullie allemaal?

Tanja, hoe was de lezing? De pufclub wordt waarschijnlijk de volgende keer wel leuker toch? Beetje aktie in de tent i.p.v. op een stoeltje zitten! :mrgreen:

Ik ga er inderdaad weer een ovu test tegenaan gooien deze maand. Maar weet niet of dat zoveel uit haalt hoor. Ik voel het meestal zelf wel aan.

Ik denk dat we zo langzaamaan weer eens met klussen moeten gaan beginnen ja 8) . De groene dagen zitten er weer aan te komen.

Vandaag weer een drukke dag achter de rug. Morgen nog en zaterdag een halve dag en dan lekker uitrusten!

Ga nu nog even koffieleuten met hubbie en dan koken :think: . Wat zal het vandaag eens worden…?

hallo hallo

gisteren voor het eerst naar de haptonomische zwangerschapsbegeleiding geweest. het was leuk. ook de eerste keer alleen maar gepraat dus volgende week meer actie in de tent, voor namelijk voor mijn man.

want deze curcus doe je samen met je man en verder niemand ja de begeleidster.

vandaag ook de eerst echte oefen dag van de mensendieck nou die vrouw zit wel wat in mij, ze heeft al veel dingen waar aan ze dingen wil verbeteren aan mijn houding. dus flink aan de bak.

en heb ook op mijn kop gekregen ik moet namelijk via mijn zij gaan liggen maar dat deed ik nooit denk automatisme. dus moet daar nu maar echt aan beginnen is beter voor je buikspieren enzo.

dus een intersieve dag. en nu ben ik aan het werk.

morgen lekker vrij. heerlijk ga ik echt van genieten leuke dingen doen.

@honing sportse meid. en er wel van genieten he dat ja aan het klussen bent. en ik hoop voor je dat het lukt. zou helemaal geweldig zijn.