Morgen is de eerste dec-stoppers-baby een feit :dance:
Zet 'm op he Femke!!! Hoop dat je snel hersteld van de KZ en lekker kan genieten van je kraamtijd!!!
Joli, lekker gevoel zeker om weer eens echt gewerkt te hebben…Je doet wel de omgekeerde volgorde he Eigenlijk zou je nu met verlof moeten gaan hahahahahaha
En dat moederschap komt helemaal goed, geloof me!!!
Cariska, oh vreselijk dat nuchter blijven!!! Maar hoop dat het niks oplevert en je gewoon zonder suiker kan blijven genieten van je zwangerschap!!
Karen, hoest op je werk??? Ik had er idd iets over gelezen op teletekst!! Zeker wel stil nu op je werk of niet?
Nou meiden, morgen nog 1 dagje cursus en dan VERLOF!!! :dance: Heb er zoooooo’n zin in!! Ga er echt van genieten!!!
Schiet volgende wk meteen de stad in, om de kinderbijslag uit te geven voor Nien, want winkelen zal er voorlopig niet inzitten denk ik…
Verder kraamzorg geregeld, we krijgen 49 uur voor 8 dagen…Vraag me alleen af of we zoveel nodig hebben?? Zie het nu helemaal nog niet zitten dat iemand de eerste dagen 8 uur per dag in mijn huis zit :naughty: Maarja, we zien het wel en als ik het zat wordt stuur ik haar gewoon weg!! haahahaha
LAst van mijn bekken blijft een beetje, denk dat ik dit maar gewoon moet accepteren voor de laatste weken,…heb nog mazzel gehad met mijn hele zwangerschap, dus ach dan valt dit wel mee.
Nou, ga ff een berg strijk weg werken :wall:
femke we zullen morgen voor jullie :thumbup: en wensen jullie heel veel succes morgen en geniet ervan heerlijk jullie wonder in de armen :inlove: oh dames we gaan snel nu de eerste is morgen een feit.
nog geen nieuws van Famke
hier alles prima eigenlijk niets te melden.
Hoop dat vicky snel wat laat horen!
heb ff geneusd bij de septembermama’s en daar schreef Famke ook en daar stond:
BUB van Famke!!!
Wilco is geboren! 3940 gram, alles ok.
Famke van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Famke gefeliciteerd met Wilco!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zo zo eindelijk de eerste dec beeb is er :inlove:
Famke gefeliciteerd met Wilco
hopelijk is het allemaal voorspoedig gegaan en kunnen jullie nu heerlijk genieten van de kleine.
:: :: HOERA WILCO IS GEBOREN!!! :: ::
Femke en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Nou meiden, nu wordt het spannend!! Wie wordt de volgende???[/b]
Jaaa de eerste dec-stoppers baby is een feit!! Geweldig! Zo leuk, ook precies 9 maanden later, super!! Hoop dat we snel een foto te zien krijgen!!!
:: :: FAMKE GEFELICITEERD MET WILCO :: ::
En nu begint het spannende wachten op de volgende beeb! Wie zou volgens de uitgerekende datum de volgende zijn??
JAAAA!!! Famke, van harte gefeliciteerd met Wilco!
Lekker genieten! :inlove:
Hier alles goed. Voor de verandering weer eens heel druk met werken. :wall: Heb geen weekend deze week helaas… We werken gewoon door!
Maar ben de weken aan het aftellen tot m’n vakantie :dance: .
Tanja, ben blij te horen dat je je wat beter voelt. :thumbup: Is je ongerustheid een beetje weg wat die medicijnen betreft?
Honing, balen dat je het hele weekend moet werken :wall: . Ja voel me weer prima en ben redelijk gerustgesteld wat betreft de medicijnen :mrgreen:
Enneh, ik zit vandaag onder ‘de 100 dagen te gaan’ :dance:
Gisteren hebben we via mp een box gekocht. Echt een super ding (witte van Bopita met een la eronder).
Hoihoi,
Wat is het rustig hier, iedereen aan het genieten van het weekend?
Ben vandaag voor het eerst gewekt door ons beebje :inlove: :inlove: , lang zitten, lang liggen het gaat allemaal niet meer zoals eerst :mrgreen: .
Mark heeft gisteren de babykamer geverfd :mrgreen: (nou ja 1 muurtje gesausd, meer is niet nodig). De eerste foto staat op de site. Ik ben nu druk met een overheadprojector om de muurschildering erop te krijgen. Helaas is het kamertje te klein om de juiste afstand te nemen zodat de afbeelding net zo groot is als de muur…Ben nu ff aan het twijfelen of ik de afbeelding dan kleiner zal maken óf eerst op papier in een andere kamer en deze dan over te nemen in de babykamer.
Nou ja, waar iemand druk mee kan zijn he…
Wordt nu erg nieuwsgierig naar Wilco hoor, Famke hopelijk heb je snel ff tijd om een fotootje te plaatsen :inlove: Hopelijk gaat het goed met jou en je mannen!!!
Ga maar ff een kopje thee maken
Heb eindelijk foto’s gemaakt van de babykamer, en ze ook nog eens in het showforum geplaatst!!!
FF kijken dus want het roze komt je tegemoed!!! hahahahahahha
Ohh, ga meteen even kijken in het showforum! Leuk!
Zat net te denken dat de meesten hier, samen met Famke, dachten dat ze een meisje zou krijgen. :eh: Haha, wat een voorgevoelens!
Lijkt me heerlijk Tanja, om met die dingen bezig te zijn. Super om het zo steeds ‘echter’ te maken.
Maar die schopjes van het beebje zijn natuurlijk het geweldigst! :inlove:
Ik ga even lunchen. Aardappel- salade en een restje lasagne van gisteren :drool: , en dan helaas weer verder met het werk. :x
Hoera heb nu weekend!!! moest 6 dagen achterelkaar, waarvan 4 vroeg. nou dat doe ik dus niet meer…en kapot! En dan lig je in bed en wordt je wakker om 4,15 en waarom??? Geen idee…was wel moe maar kon niet slapen.
famke meis van harte gefeliciteerd met wilco :dance: :dance: :dance: :dance: who’s next hihi
hier alles goed heb het gewoon te druk de laatste tijd dus schrijf niet veel mee kom af en toe een berichtje posten hoe het gaat met me okay???
dus hier alles goed ben ook aan het kamertje begonnen de kast is geschilderd en hij is gaaf geworden zilver knalt eruit haha van het weekend ga ik beginnen met de muur verven dan nog naar de ikea voor leuke hebbe dingetjes en klaar hihi
heb 13 oktober een 3D echo altijd leuk toch
meiden met julie alles goed heb niks doorgelzen dus ik hoop dat alles zn gangetje gaat
tot later :-*
alle muren zijn nu voor 2de keer in de verf, hopenlijk kan ik dus morgen alles weer op het plekkie zetten…en vanmiddag gaan we de box bestellen :inlove:
Hoi Kim, fijn dat alles goed met je is! :thumbup:
Ik was straks zo kwaad, ik kreeg een hele vervelende opmerking van iemand die ik niet eens ken toen ik even naar de winkel ging. Heb 'm bijna een mep verkocht :oops: . Schrok wel een beetje van m’n aggressieve reactie :oops: :mrgreen: …
Naja, moet ie ook maar niet zo’n stomme seksistische zogenaamd leuke grapjes maken :twisted: :x .
Ben verder zoooo moe en ik moet nog een rapportage schrijven vanmiddag. En die moet echt af :wall: :wall: .
Even klagen mag zo af en toe toch? :lol:
He bah Honing! Maar eh wat was het voorval? Enneh heb je niet alsnog een verlaat weekend gekregen? Het hele weekend werken en nu gewoon weer aan het werk? Succes met je rapportage!
Leuk Cariska, welke kleur hebben jullie gedaan?
Kim, fijn om even wat van je te horen! Enneh geen berich is goed bericht toch? Na je 3d echo willen we natuurlijk wel foto’s he!!!
we hebben de kleuren aqua en lime… het aqua is vanaf buiten te zien dus men denkt nu dat we een jongen krijgen haha… dat is afwachten dus!
ik verveel me…
Mijn eerste officiele verlofdag en ik verveel me nu al…hahahahahaha
Nina wilde gewoon, net als altijd, naar oma toe…Dus ik zit kindloos thuis en dat is STIL!!!
Kan natuurlijk wel aan de schoonmaak, maar daar heb ik dus weer geen zin in… BLEH!!!
Heb vanochtend wel de laatste kraamcadeautjes voor Nien gehaald, ik maak voor haar een kraammand, met 8 cadeautjes! Kleinigheidjes hoor, leve de Action!!! Weet niet of jullie dat kennen, maar daar kan je veel kinderspeelgoed kopen voor een euro of twee…!!! Ideaal!!
Bij de H-ema een joggingpak gekocht en vier prachtige :naughty: zwangerschapsonderbroeken voor na de bevalling…wat een tenten :oops: schaamde me gewoon bij de kassa hihi
Mijn koffertje is nu compleet en staat nu dus klaar!
Maar nu??? Denk dat ik Nien gewoon ga halen!
Gr Jolanda