Honing :hug:
Joli, hier wil ik ook een half jaar proberen borstvoeding te geven. Las gisteren op het forum dat iemand al 3 jaar borstvoeding geeft. pfff
Ja lisajoy, foto’s!!! Heerlijk toch al die babyspullen!!!
hallo hallo
@honing… balen meid. ben wel blij dat je het gewoon kunt relativeren maar toch shit zeg.
nou gisteren waren mijn man en ik 1 jaar getrouwd. was echt leuk en gezellig. eerst naar de kerk s middags lekker gewandeld, en
s avonds naar het restaurant gegeten waar we het feest ook hebben gehouden. dus erg leuk.
ik wil graag een half jaar borstvoeding geven, maar zoals ook al gezegd is het moet geen drama worden het moet goed gaan en leuk zijn want ik wil me er niet helemaal aan opvreten dat het niet lukt.
nou van het weekend weer de kozijnen geschilderd, en het is eindelijk nu echt goed gelukt. ben echt zo blij. zaterdag weer verder met de andere helft van het huis. ben helemaal blij.
over aangekomen zijn. ik ben nu bijna 24 weken en 5 kilo aangekomen.
hoe is dat bij jullie
Hey meiden,
Ik ben in totaal 11 kg aangekomen, bij Jurjen was ik 18 kg aangekomen dus wat dat betreft nu erg netjes…
ben benieuwd wat er straks na de bevalling weer af is.
nog een paar daagjes!
xx
famke
Honing :hug: :hug: Bah, vervelend elke keer! Kan me voorstellen dat je je best doet om niet al te teleurgesteld te zijn, maar diep van binnen ben je dat natuurlijk wel. En dat mag! We duimen door voor je laatste ongi-banner
Famke, spannend he! 11 kilo vs 18, dat is een goed teken (hihi en er dan ná de bevalling weer 13 kwijtraken)
Karen, gefeliciteerd met je trouwdag!
Joli, hihi al heerlijk aan het sint-vieren dus, haha. Inmiddels een roze waslijn?
Hendrika, 8 kilo kwijt?
Hier nog steeds een zieke vrouw, het schijnt een bacterie te zijn opgelopen door besmet voedsel (luv is levensmiddelentechnoloog en doet voedselkeuringen, dus we hebben extra goed opgelet, maar dat zegt blijkbaar niks…)
Vanaf vandaag gestart met de 2e anti-bioticakuur. Ik wil woensdag weer aan het werk als de koorts wegblijft.
Ook ik wil ‘zo lang mogelijk’ borstvoeding geven, maar niet kosten wat kost. En ik begin al vlot met kolven en het aanbieden van een flesje 1x per dag, ik zie dat te vaak fout gaan in mn werk (na 3 maanden wordt het zuigen van een baby willekeurig, daarvoor is het reflexmatig en kunenn baby’s moeiteloos afwisselen van speen naar borst en andersom, na 3 maanden kunnen ze hier moeite mee hebben als ze niet goed ‘geoefend’ hebben) Daarnaast gun ik het luv ook om iig 1x per dag te voeden, das zo’n bijzonder moment.
Wat betreft gewicht…ik zit op dit moment weer op het gewicht dat ik had vóór de zwangerschap…maar dat heeft nu alles te maken met de diarree en het spugen in het begin van de zwangerschap.
Ik ga de WC weer ff opzoeken :silenced:
:-*
Karen gefeliciteerd met jullie 1e huwelijksdag!!!
Tanja echt balen dat je zo ziek bent zeg! brrr besmet voedsel… Hopenlijk knap je snel op!!
Plaats zo ff een buikfoto in showforum en natuurlijk foto van de auto!
Tanja, je kan wel merken dat je ziek bent, want je haalt alle verhaaltjes door elkaar :lol: Ik was 13 kilo kwijt na de bevalling, en gister lekker aan het uitpakken met het sinterklaas gevoel hahahahahahaha
Maak niet uit hoor, je zal je wel hartstikke beroerd voelen, als ik het zo lees…
Maarre…heb je dit nou opgelopen in Tunesie, of is dat niet duidelijk geworden???
Karen, gefeliciteerd met je 1e huwelijksdag!!!
Cariska, DRIE JAAR??? :shock: pfff dat ben ik dus echt niet van plan hoor!
En wel grappig, ik hoor jullie allemaal zeggen, dat het geen drama moet worden…
Ik zei precies hetzelfde bij Nien, maar heb toch 2 ontstekingen en 3x kloven gehad, en ik kan jullie vertellen: het is het echt waard om door te zetten!!!
Uiteindelijk moest ik na 9 weken stoppen, omdat ik wel voldoende melk had, maar er geen voedingswaarde in zat waardoor Nina afviel…maar ik zou het zoooooo weer doen. Het is zo bijzonder :inlove:
En foto’s…?? ik beloof niks, ik moet nog steeds mijn babykamer showen :oops:
@lisajoy wrote:
En foto’s…?? ik beloof niks, ik moet nog steeds mijn babykamer showen :oops:
nou maken die foto’s :lol:
Tanja, je kan wel merken dat je ziek bent, want je haalt alle verhaaltjes door elkaar Ik was 13 kilo kwijt na de bevalling, en gister lekker aan het uitpakken met het sinterklaas gevoel hahahahahahaha
Maak niet uit hoor, je zal je wel hartstikke beroerd voelen, als ik het zo lees...
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
had via marktplaats een lodger wrapper besteld. En hij kwam vandaag…ben er weer helemaal blij mee!!!
verder weinig te melden eigenlijk…
hallo hallo
@cariska wat is een lodger wapper??
nog nooit van gehoord. kan je het me vertellen.
nou vandaag weer ff een minne dag erg moe. en alles is me teveel.
vandaag een afspraak gemaakt voor onze eerst zwangerschaps haptonomie. lijkt me helemaal leuk voornamelijk voor mijn man. want die kan dan echt zelf contact gaan maken met het kind. dat lijkt me wel helemaal leuk voor hem hopend dat ons kindje goed om mijn man reageert.
morgen werken 1 dagje heerlijk. en dan weer een dag vrij.
even van de site lodger.nl afgehaald:
Wrapper Fleece (115cm x 115cm)
Een absolute “must have� in je baby uitzet. Je gebruikt deze inwikkeldeken in plaats van een jas of deken in de reiswieg, kinderwagenbak of wandelwagen. Je hebt hem altijd bij je, want je gebruikt de Wrapper ook als luxe speelkleed, zodat je kind altijd en overal op een zachte en warme ondergrond kan spelen, binnen én buiten
Te gebruiken als inwikkeldeken in plaats van een jas of deken in de (reis)wieg of in de kinderwagen (tot circa 9 maanden)
Nog vele jaren te gebruiken als luxe speelkleed
Eenvoudige inwikkelmethode met klittenbandsluiting
Uniek ontworpen capuchon voor extra comfort en behoud van lichaamswarmte van je baby
Je hebt behalve de wrapper nog meer dingen van hun…heerlijk zacht en warm en mooie kleuren.
hier ook zn lodger freak wij hebben de wrapper en de bunker heerlijk zacht materiaal en super leuke kleuren te verkrijgen.
hier gaat alles zn gangetje gister avond toen ik op bed ging dacht ik even van oh jee had wat last van krampen maar dat was zo weer weg en stelde dus niks voor, vandaag mogen we weer beeb luisteren :inlove:
honing we blijven duimen voor jullie en wil even zeggen dat ik het super knap vindt van je dat je nog steeds hier komt om te posten daar neem ik mn petje voor af meid :thumbup:
verder met de dames ook alles goed neem ik aan, nog even en dan zal misschien de eerste dec 07 stoppers beeb een feit zijn ?
voor de gene die als eerste de spits gaat afbijten want het gaat snel we zijn alweer halver weg sept heel veel succes en sterkte we duimen en hopen dat alles goed gaat.
ik denk dat famke de eerste is die een decemberstopper 07 beeb in haar armen heeft.
hendrika, hoever ben jij nu? Kan je geen banner neerzetten onder je naam? Is wat makkelijker.
Ik heb een pc met een geluidje erin…lijkt net of er een bom in zit haha…hoop dat ie niet stuk gaat
Haha Cariska, leeft je comp nog? :? Die wrappers zijn echt cool! Ik wil er ook nog eentje, wellicht vraag ik er een voor mn verjaardag :mrgreen:
Famke is sneller dan snel hoor hihi dec 07 stopper en direct 9 maanden later uitgerekend :mrgreen: Nog een paar n8jes :dance:
Ik ben vanaf vandaag weer aan het werk, het valt me erg mee, gaat eigenlijk wel goed!! Heb alleen wat last van mn maag van die antibiotica :sick:, op het doosje staat ook dat je het moet nemen vlak na of tijdens de maaltijd…maarja als je er 4 op een dag moet nemen komt dat niet altijd zo uit :?
Ga nog ff bedenken of ik vnvd nog ga sporten :think: misschien wat veel van het goede ineens? Het zal helaas de laatste keer zijn, vanaf volgende week begint de pufclub op woe-avond, op maandagavond zwem ik altijd en om nou nóg een avond te gaan sporten :think: dan ben ik 3 avonden in de week weg.
Nog een klein werkje doen en dan lekker naar huis!
:-*
Hihihhi, ja indd, ik was wel heel snel…:mrgreen:
we hadden de woorden voor een 2e kindje te gaan amper uitgesproken en ik was al zwanger :inlove:
nou, morgen nog even bloedprikken in he ziekenhuis en dan vrijdag ochtend wordt ik 7 uur opgenomen…ben der helemaal klaar voor…
(onee, ik moet nog wat strijken :wall: )
xx
famke
hallo hallo
@famke… ooo spannend meid…echt helemaal geweldig. dan heb je vrijdag gewoon je kleine in je armen…echt helemaal geweldig.
nou vandaag weer gewerkt, moest veel lopen leek ook aan het einde van de dag net een wagelende pinguin. krijg dan toch wat meer last van mijn heupen.
nou vandaag weer een hectische dag op het werk. misschien hebben jullie het allemaal wel gezien op het nieuws dat je ijsselmeerziekenhuizen niet meer mogen opereren i.v.m. hun slecht ventilerende ok’s. maar goed het is allemaal behoorlijk spannend. ze hopen dat ze vrijdag van die nood ok’s hebben staan zodat we weer wat kunnen gaan doen. maar het is allemaal erg spannend…
@cariska ik zal is even kijken op marktplaats om te kijken of het wat is.
thanks voor de uitleg
zonet bij vk geweest, alles was weer goed! Moet alleen afspraak maken bij mijn huisarts om mijn suiker te prikken omdat mijn moeder iets verhoogde suiker had tijdens haar zwangerschap.
als ik het goed begrepen heb moet ik dan nuchter komen, dan na 2 uur weer en dan nog 2 keer op diezelfde dag … nee hoor ik heb niets beters te doen … :x
Cariska, hoop dat het meevalt meis, ik heb nu 5 weken insuline moeten spuiten en hopelijk ben ik er na morgen vanaf!
Nou dames, ik ga mijn tas verder inpakken en morgen vroeg half 7 op naar het ZH…
Vicky zal jullie op de hoogte houden…
groetjes en spreek jullie volgende week ergens!
xx
famke
hallo hallo
@famke heel veel succes. en ga er van genieten meid. echt heel veel succes en we hopen gauw wat te horen.
@cariska. ooo ik hoop dat het goed is allemaal en dat je niet net zoals famke aan de insuline moet. veel succes ik hoop dat alles goed is.
en goed dat alles goed is verdersss
Famke, succes!! We kunnen niet wachten op de eerste foto’s :inlove: :inlove:
Cariska, balen zeg! Maar hopelijk is de uitslag goed!
T@nj@, nog wezen sporten? Vind het al heel wat dat je elke week gaat
Hier alles prima. Vandaag voor het eerst weer eens echt gewerkt en wat meer gefocussed. En dat terwijl ik vannacht zooo slecht had geslapen! Maar voel me weer beetje beter. Het aftellen is echt begonnen. Maar het blijft onwerkelijk. Ik kan me nog steeds niets voorstellen bij het moederschap. Hoop maar dat het oerinstinct tegen die tijd haar werk doet :mrgreen:
Verder met iedereen alles goed?