Raar maar waar,
De :twisted: :twisted: zijn dan toch eindelijk gekomen! Het moet nog even doorzetten en hopelijk gebeurd dat ook wel!
Jeetje Janine, wat ben ik blij voor je!!!
Zal wel een grote opluchting voor je zijn…
Heeft uiteindelijk twee maandjes geduurd?? Nou, je moet maar zo denken dat het allemaal nog werkt.
Liefs,
Puk
Janine, “gelukkig” zijn de :evil: :evil: er!
Ik heb even pauze…
Puk, moet jij ook niet leren???
Ha ha!
Groetjes Garfield
Nou had al even pauze genomen hoor…
Heb even twee volle uren geleerd… Morgen nieuwe dag!!
Heb examen half januari…
En jij?? jij moet volgende week toch??
Liefs,
PUk
Ja, ik heb vrijdag een tentamen.
Ik heb morgen nog de hele dag en dan woensdag en donderdag nog.
Maandagavond heb ik weer een wedstrijd en dinsdagavond heb ik nog een college voor dit vak (lekker op tijd!).
Het is ontzettend veel, dus ik ben benieuwd.
In januari en maart moet ik een werkstuk inleveren en in maart heb ik dan weer een tentamen. Of twee, als ik deze nu niet haal :doh:
Ik ga eerst maar eens wat te eten regelen…
Groetjes Garfield
janine
Yes eindelijk dan toch de :evil: :evil: :evil: . Ondanks dat je natuurlijk liever zwanger bent, is het nu toch fijn weer ongi te worden. voel je je tenminsten weer echt vrouw, vruchtbaar en meedoen, toch?
puk en garfield
wat voor opleiding doen jullie?
en hoe lang moet je nog?
enne puk, vandaag je NOD! nog steeds geen tekenen die wijzen op de :evil: ?
ik hoop het niet natuurlijk…nog even geduld dan weet je t zeker.
garfield
hoe is t nu op relatie gebied?
en met jezelf? slapeloosheid, stemming etc?
nog wel geklust uiteindelijk deze ronde of bewust overgeslagen?
bij mij vandaag de temperatuur weer om hoog dus heb mijn eisprong gehad (3 dagen geleden ofzo) dat is dan in ieder geval zeker en nu maar weer afwachten he?
mijn ei was wel 2 dagen later dus mijn cyclus is ws deze maand dan ook 2 dagen langer maar dat is nu dus afwachten.
het kan ook zijn dat mijn luteale fase korter is dan 14 dagen…
Hoi linkie,
Ik studeer rechten in deeltijd. Ik ben nu mijn bachelor aan het afronden, dus met dit jaar erbij moet ik nog twee jaar… :roll:
Het gaat gelukkig allemaal nog volgens planning. Komende maand heb ik het iets rustiger en dan moet ik er tot juni flink tegenaan.
Aanstaande vrijdag dus een tentamen, maar het leren wil nog niet erg lukken. Ik merk gewoon dat ik onrustig ben in mijn hoofd.
Mijn vriend en ik leven een beetje langs elkaar heen en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Toch naar een huis wezen kijken gisteren…
Maar deze ronde hebben we in ieder geval overgeslagen. Tot vrijdag móet ik wel mijn aandacht bij het leren proberen te houden. Daarna met het andere aan de slag :think:
Groetjes Garfield
Hoi meiden!!!
Vanochtend toch stiekem getest na 45 dagen: ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance:
We zijn er helemaal beduusd van! Zal denk een eindaugustus mamma of september mamma worden…
Liefs,
Puk
geweldig! gefeliciteerd!!
Jippie weer een zwangere erbij!!
laat je meteen wat hormoontje voor ons achter hier?
we kunnen ze wel gebruiken :lol:
Garfield
lijkt me zwaar nog zo lang studeren…pet je af hoor!
werk je ook nog omdat je een deeltijd studie doet?
kan me goed voorstellen dat alles nu een beetje te veel wordt, tentamen, relatiedip etc…
maar er is nog wel voldoende tussen jullie om naar een huis te gaan kijken?
of steek je een klein beetje je kop in t zand?
wel hier blijven kletsen he puk!!!
Puk,
Gefelicteerd!!
of
Gefeliciteerd!!
:lol:
:mrgreen:
En stuur inderdaad nog wat hormoontjes door!!
janine
hebben de :twisted: :twisted: nog doorgezet?
Goeie vraag Linkie!
Ik ben niet iemand die snel opgeeft, maar er moeten wel dingen veranderen. Na mijn tentamen dus tijd voor een goed gesprek, ongeacht de uitkomst…
Groetjes,
Garfield
Ik werk trouwens 32 uur bij de rechtbank. Het is een pittige functie, maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. De combinatie met de studie is soms best heftig en daarnaast probeer ik ook nog te sporten. Ik train 1x per week (volleybal) en ik probeer ook zoveel mogelijk wedstrijden mee te spelen. In het weekend probeer ik daarnaast ook af en toe nog wat te tennissen…
Ha ha, als ik het zo typ, past dat helemaal niet in het aantal uren dat een dag heeft :think:
Ik ga vanavond dus een beetje op tijd naar bed om fit aan de komende week te beginnen
Groetjes Garfield
wow dat klinkt inderdaad behoorlijk pittig!
ik werk ook 4 dagen in de week maar heb die vrije dag ook wel nodig om bij te komen en mijn eigen dingen te doen.
dus nog een studie er naast zie ik op dit moment niet zitten, hoewel ik best nog wel een studie zou willen doen, psychologie ofzo.
maar ben tevens ook op zoek naar een andere baan dus dat eerst maar eens even afwachten.
heb afgelopen week de eerste sollicitatiebrieven de deur uit gedaan dus nu is t afwachten of ik wordt uitgenodigd op gesprek.
Hai hai
Tja, de ongi zet niet echt door, er zit wel steeds bloed aan de tampon, maar het is niet zo erg toen ik de pil slikte. Maar misschien komt dat nog!
Gave baan Garfield!! Je zal wel een hoop weten over rechten enzo. Heb je dan nie in het dagelijks leven dat je bijvoorbeeld iets ziet en dat je dan denkt: hee, dat mag niet volgens wet die en die??
Zelf ben ik begonnen als bloemist, en heb ook mijn bindersdiploma. Na 4 jaar in het vak gezeten te hebben was ik het zat en ben ik SPW4 gaan doen. Inmiddels heb ik ook mijn diploma daarvan en werk ik in een instelling voor gehandicapten. Ik zou best nog wel de SPH willen doen, maar dat is dan puur ter verbreding voor mijn eigen kennis, want meer salaris krijg je daar niet voor. Maar ik wilde toch liever eerst moeder worden (als dat kan natuurlijk) en dan zien we wel weer verder!
jeetje janine wat vaag nu met je ongi.
wanneer t niet echt doorzet dan toch maar testen eind deze maand?
wat grappig ik heb SPH gestudeerd!
bij veel banen wordt je inderdaad niet beter uitbetaald maar je kunt wel op meerdere plekken werken en je kunt later ook meer een leiding gevende functie gaan bekleden.
Naar mijn idee heb je wel meer mogelijkheden met SPH dan met SPW maar misschien valt dat ook reuze mee hoor.
ik zelf zou misschien nog wel eens psychologie willen studeren, nog wat meer de diepgang in en meer de behandeling kunnen coordineren.
en weer up!
Hoe gaat het met de meistoppers??
Ik ben nog steeds ongi, maar heel weining. Zo weinig dat ik geen tampon nodig heb. Wel makkelijk
Hoop dat alles goed komt voor je Garfield!!
Ik doe trouwens studie assurantie b-mkb… 18 januari 2006 examen… Hoop wel dat ik goed fit ben :sick: :sick:
Liefs,
Puk
Hopelijk voel je je dan inderdaad een beetje fit om examen te doen Puk
Ik heb er dus vrijdag een, maar ik ga het niet redden denk ik. Het is ontzettend veel en vandaag schoot het niet erg op. We hebben vanmiddag een proefrit gemaakt in onze nieuwe (tweedehands) auto!!
Groetjes Garfield